Pallontallaajat.net

Syyskuu 06, 2010, 19:21:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Thaimaa-Malesia  (Luettu 5272 kertaa)
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« : Toukokuu 30, 2009, 14:01:15 »

Elikkä olen 18v. Jannu Smiley ja matkustan yksin. ja liput ostettu Hel-Bangkok-Hel..

Tarkotus olisi ottaa juna Bangkokista Malesiaan.En ole vielä lyönyt mitään suunnitelmia lukkoon paitsi että,käyn ainakin KL katsastamassa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2009, 14:11:33 kirjoittanut jos3 » tallennettu
XMurmeli
Tosireissaaja

Asuinpaikka: Helsinki, Puistola

xmurmeli@mbnet.fi
Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2009, 16:22:17 »

Kuin pitkä reissu on tiedossa? Jos tahot nähä paikan jossa ei ole länkkäreitä, tsekkaa Prachuap Khiri Kan, muutama tunti Bangkokista, Siaminlahdella. Hotelleja löytyy, samoin rafloja. Vissiin Bangkokilaisten lomapaikkoja. Ihan lungi mesta.

Jos Kualu Lumpuriin asti meet, en jättäis Singaporee väliin mistään rahasta. Joo se on kallis verrattuna naapureihin, mut on se magee. Singapore Slingit Rafflesissa, ahh, eeppistä.
tallennettu
Trivandrum
Reissaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 31, 2009, 16:23:29 »

Pysyttele aika kauan Thaikuissa. Hat Jai ja rannat on kivoja. Mitä lähemmäksi valut Malesian rajaa, sen enempi kannattaa varata aikaa.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Kesäkuu 01, 2009, 17:18:34 »

N.2kk olen matkalla ja tarkotus olisi kyllä tuolla KL käydä ja mietinnän alla viellä singapore.

En varmaankaan kauaa Thaikuissa majaile saa nähdä suunnitelmat vasta perillä teen tarkemmin.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 11, 2009, 15:21:04 »

11.06 Terveisia Bangkokista!
Aamulla laskeutu kone siina aamulla menin sit suoraan vanhaan Khao san roadille ja otin sielta huoneen missa pelkka sanky ja oma suihkukin loytyy ja tv mutta tv:n toimivuudesta en mene takuun.
Tanaan ei oikein mitaan ole jaksanut tehda kun ihan vasynyt..
Pariin otteeseen kayny safkaamassa eipa mitaan ihmeellisempaan jos jopa aikasin tanaan paasin nukkumaan niin voisi huomenna herata aikasin kiertelemaan paikkoja Smiley.
tallennettu
Muffinssi
Reissaaja

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : Kesäkuu 12, 2009, 09:07:32 »

Tuuhan kaymaan oluella jossain kaaostiella tanaan? Smiley

pirauttele vaikka mulle jos olet tulossa, numero on 0879943194. 12call prepaid.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2009, 09:10:12 kirjoittanut Muffinssi » tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 12, 2009, 13:10:54 »

Joo voin tullakki  :)mulla vaan kauhee krapula kun tuli otettuu yhesta ulkoilma baarista thai viskii ku omistaja tarjosi..Liian sekoa loppuillasta taysi pimeennos.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2009, 17:50:35 »

En pystyny soittamaan  numeroon onko suomalainen preapeid vaiko thaikku?
Ostin bussi lipun malesiaan maksoi 24 euroa kuala lumpuriin taalta.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 14, 2009, 08:57:24 »

Elikka Bussi lahti eilen siina 18:00 pintaan paikallista aikaa.
Siina sit ajeltiin pilkkopimeessa ja ohiteltiin rekkoja tuli mieleen kuinka pelottavia noi hetket oli viimeksikin Smiley..No ei se mitaan sitten vaihdettiin minibussiin joka piti suunnata suoraan Malesian puolelle mutta ei kun olen ainut siita mini bussissa oleva keta menee malesiaan niin heittivat ulos mut ja sanoivat tohon tulee bussi KL no kysyin sit et millonko se bussi on tulossa ja sano etta seitsemalta illalla ok Cheesy
Tassa sitte semmonen 7 tuntia odottelua.
Askon vasta sain tietaa missa olen olen Ihan rajan lahella Hat yai:ssa.
HUHU ku on hiki ja vasyny ja sit joutuu viela odotella 7 tuntia no ei voi mitaan toivottavasti menee bussinkanssa hyvin ku ei ole lippua kun otti senkin joku pikku tarra missa lukee KL Cheesy.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Kesäkuu 14, 2009, 10:23:53 »

Ja siina missa ensinmaisen kerran vaihdettiin minibussia niin oli sama paikallinen kaveri siina matkatoimistossa kuin viimeksikin poltteli pokkana pilvea siina.. Smiley
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Kesäkuu 15, 2009, 01:10:02 »

15.06 KL!

Jeah!Vihdoin perilla 2 paivan taistelun jalkeen,kun saavuttiin bussilla tohon KL bussi asemalle niin menin sitten siita suoraan sokkona (pikku kartta kylla oli)kavelemaan ja etsimaan halpaa huonetta siina sitten kyselin ja kyselin ja kaato sade puski viela siihen paalle..
Talla hetkella oli tosi paskanen 2 paivaa vaan hikoillu en kaynyt suihkussa enka pessy hampaita seka marka.
Jees otin nyt sit tasta Chinatownista jonku muslimi perheen omistaman Hostellin maksaa 60 yo halvenpaa ei loytanyt tahan aikaa aamu yosta.
Huomenna tarkoitus tarkistaa ainakin lahi maasto Smiley
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Kesäkuu 16, 2009, 17:24:17 »

Eilen kavelin koko paivan ja katselin paikkoja.Kavin muunmuassa siella petronas torneilla ja siina valissa olevassa ostoskeskuksessa.Tosi mahtava mesta!
Taalla mielestani tyrkyttajia huomattavasti vahemman mita Thaimaan puolella.
Etin kaatosateessa huonetta ja loysin sitten lopulta ihan hyvan huoneen 60 ringiin.
Kalja tosi kallista lahes joka paikassa iltaaikaan.Eilen olin jossain baarissa missa soitti bandi kalja maksoi 5 euroa tai enenman Cheesy.
Nyt kyl pikkasen vituttaa,kun kamera jai sit sinne netti kahvilaan ja huomasin askon etta,ei ole kameraa menin sitten kysymaan sita sielta niin sita ei enaan kuulemma ollut siella joku oli sen vienyt!
Olis tarkoitus viela 1 yo olla tan yon lisaksi taalla ja sitten menna sinne Perhentian pienemmalle,mutta mietin etta mita kautta sinne olisi taalta paras menna?
Pitaako menna Kuala Besutiin vai minne etta paasee sitten saarelle venaalla?
tallennettu
pikku-kalle
Aloittelija

Profiili
« Vastaus #12 : Kesäkuu 16, 2009, 18:02:43 »

Vaihtoehdot mitä tiiän Perhentian saarelle pääsemisen 1) Yöjuna KLcentralista joko Tanah Merah tai Wakaf Bharu asemalle, josta taksilla satamaan. Jos päädyt Tanah Merahin asemalle ja joku tulee kertomaan, että tässä pikkukylässä ei ole taksiasemaa ja hän voi viedä niin peruskusetus kuten tiiät kuviot. Taxiasema löytyy kyllä sieltä talojen keskeltä, Tanah Merah on todella pieni paikka. 2) AirAsialla lento Kota Bharuun, josta taas taksilla eteenpäin, tsekkaa jos löytyy halvat lennot. 3)Yödösä KL:stä, ei mitään tietoa mistä lähtee, mutta huhun mukaan semmonen menisi suoraan/epäsuoraan Kuala Besuttiin.

Itse olen mennyt junalla TanahMerahiin, eikä siinä reitissä ollut mitään ongelmia. 50RM maksoin 2nd class sleeperistä, missä minä 190cm kynäniska rinkan ja päivärepun kanssa mahduin nukkumaan ihan kiitettävästi. Junassa on helvetin hyvä hinta/laatu suhde meikäläisen mielestä, JOS saat lentoliput halvalla niin ottaisin koneen alle...
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #13 : Kesäkuu 17, 2009, 10:58:53 »

Joo eilikka nyt ostin bussi lipun tonne Kota Bharulle ja siit sit jotenki jatkan sinne saarille..Lippu maksoin 40 eli noin 8 euroa..
tallennettu
*Pantai*
Himoreissaaja

Asuinpaikka: Hellsinki

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Kesäkuu 17, 2009, 17:31:09 »

Muistaakseni sieltäkin pitäisi bussilla päästä lähelle satamaa josta vene lähtee kohti Perhentiania. Tieto perustuu tosin vuoteen 2006..
tallennettu

Ehkä niitä ei todellakaan kiinnosta mikään "väliaikainen pysäköinti kielletty"-kyltti!

http://netuska.blogspot.com/
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #15 : Kesäkuu 19, 2009, 11:57:21 »

Jees kiitos!
Perhentian Kescil!
Eli otin KL bussin kohti Kota Bharu:lle maksoi 40 eli noin 8 euroa.siita sitten jatkoin satamaan ja otin speedboatin alle kohti saarta Smiley.Se oli niin siisti se vene matka ku paino vaan hanaa siella merella vene pomppi ja vetta roiskui kivasti kasvoille.
Eli olin taalla siina aamun pintaan ja otin sitten tasta Long beachilta Bungalowin maksaa sen 45 eli 9 eskoa.Rahaa ei sukellukseen riita kun,paiva budjekti on n.20 euroa.
Toi vesi on niin kirkasta et nakee ihan pohjaan mista kohtaa tahansa.
Pitaisi menna katsomaan oisko jotain kivoi kalastusretkii jonnekki jos ei oo kalliita.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #16 : Kesäkuu 21, 2009, 10:48:13 »

Perhentian Kecil

Tutustuin tossa toissa paivana paikallisiin ihmisiin.Ne on tosi rentoi tyyppei ollaan nyt 2 yota otettu viskii ja oltu rannalla nuotion aarella!Eilen oltiin jossain ranta baarissa ja meni vahan juominen yli kun,oli niitten vika ilta taalla saarella.
Paiva budjekti ylittynyt huomasti kun eilenkin meni se 2 pulloa vodkaa Smiley
Mulla olkapaat palanut!haittaa huomattavasti nukkumista ja kasissa muutama vesirakkula tai jotain ton tapasia..
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #17 : Kesäkuu 22, 2009, 12:45:41 »

Tanaan olin kavelemassa tuolla viidakossa.Kun saavuin johonkin pikku puron lahelle niin vastaan tallusti iso krokotiili :Doli lahella ettei valahtanut housuun kun,huomasin sen.Taa on silleen aika kallis paikka etta,ruoka maksaa sen 1-4 annos ja kalja on n.2 euroa pikkunen tolkki.aika vaikeata pysya budjektissa kiinni kun perus antimiinkin menee rahaa aika paljon.
Soin tossa haita oli tosi hyvaa.Huomenna varmaan snorklaa ja ylihuomenna ehkapa kalaan,kun tein tuttavuutta yhen paikallisen kalamiehen kanssa ja ssita kautta se lupasi nayttaa jotain salaisia kala paikkoja vain minulle Smiley
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #18 : Kesäkuu 24, 2009, 12:24:39 »

Tanaan ollut vain perus lohoily paiva syonyt hyvin ja ollut rannalla nyt olen taalla saaren toisella puolella netti kahvilassa.Juttelin tan paikan omistajan kanssa vanha kala mies.Han sit lupasi vieda minut kalaan huomenna 6 aikaan aamulla.
tallennettu
jos3
Tosireissaaja

Profiili
« Vastaus #19 : Heinäkuu 05, 2009, 14:11:18 »

Joo siis se kalareissu oli ihan mahtava!
Herasin siina 5 aikaan ja kavin suihkussa ja talleen ja menin sitte pilkkopimeessa viidakon lapi eika tietenkaan taskulamppua ollut mukana:D.No siina sitte suunnistin jonku aikaan ja paasin sitte sinne paikkaan jonkin ajan paasta.Lahettiin sitten heti kalaan sain heti yhden tosi hienon kalan en muista nimea.Yhteensa satiin 2 pienta ja 2 isoa.
No sitten menin viemaan ne ravintolaan etta tekisi minulle iltapalaksi myohemmin ne Smiley.
Siita sitten lahdin snorklaamaan ja kaytiin katsomassa kilpikonnia,haita,koralleja ja pikku kaloja.Oli tosi kiva kokemus vesi oli kirkkaan sinista ja naki pohjaan asti.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
SMF Theme Designed by JG Styles
Based on the IPB Enhanced Theme by Ghost
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!