Kokemuksia Air Asiasta?

(Luettu 188878 kertaa)

Namu

• Aloittelija
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« : 09.05.2006, 12:03:43 »
Vielä 52 aamua lähtöön!!  :D

Olen kohta puoleen varailemassa lentoja netin kautta air asia:lta. Minkälaisia kokemuksia teillä on ko. yhtiöstä? Lentovarauksen alussa sanotaan eri varausluokkien kohdalla (L-fare, T-fare jne) ettei air asia voi taata että paikkoja tälle lennolle on. Mitähän tuo käytännössä tarkoittaa? Onko kukaan jäänyt "rannalle ruikuttamaan"? Ovatko lennot olleet ajoissa ja muutenkin kaikki ok? Liput ok, maksaminen ok?

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #1 : 09.05.2006, 12:16:38 »
Itellä ei oo ollu mitää ongelmia airasian kanssa, kaikki toiminu just niinku pitääkin.

Suositukset siis täältäpäin:)
Better to burn out than fade away

Ogatnaa

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #2 : 09.05.2006, 16:51:02 »
Edullisia lentoja aikataulussa, toiminut kiitettävästi.

bush doctor

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #3 : 09.05.2006, 18:25:17 »
Voit lähteä rauhallisin mielin, sillä kaikki toimii siinä firmassa vimpan päälle!
Hyvää matkaa.!  :)

J-P

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Pieni blogi (uutta tekstiä tulee reissussa ollessa)
    • Sähköposti
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #4 : 09.05.2006, 18:44:10 »
Toimiva firma, ei valittamista. Muutaman kerran vaan vähän myöhästelly.

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #5 : 09.05.2006, 20:04:47 »
Juu taalla kans kaikki mennyt moitteettomasti! Ei muutaku hyppaa raudalle! En tieda mita valia aiot lentaa, mutta ainakaan minun lennoillani kone oli puolityhja, joten tuskin tarvitsee murehtia rannalle jaamisesta  :D
i]Sapere aude![/i]

Veli-Matti

• Reissaaja
    • Profiili
    • http://tinyurl.com/fzcqc/worldmap.gif
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #6 : 10.05.2006, 17:23:46 »
Noin kymmenen kertaa olen tällä lentoyhtiöllä lentänyt.

- Kerran laukku jäi lähtökaupunkiin. Toimittivat perille seuraavana aamuna.

- Kerran laskeutuessa meni jotain pieleen ja kone teki uuden kaarroksen taivaalla, jonka jälkeen onnistunut lasku. En tiedä mikä meni pieleen ekalla kerralla.

Yleensä on ajallaan, ja muutenkin asiat toimii sujuvasti. Ei muuta kuin luottavaisin mielin taivaalle.

warhis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #7 : 11.05.2006, 18:15:21 »
itsekin toistakymmentä kertaa lentänyt... hinnat on halpoja ja homma pelaa. tarkoitukseensa juurikin sopiva.

. M .
iina kehittyy paljon nopeammin kuin kiinalaiset. Ongelmia luvassa.

hmp

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #8 : 19.05.2006, 11:25:48 »
Eipä oo valittamista mullakaan, päinvastoin. Ekaks sitä tulee aina katsottua AirAsialta, kun tarvii sielläpäin siirtyä paikasta toiseen.

jarmo

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - jarmo@jackassmail.com
    • Profiili
    • http://www.traveljournals.net/thaijarmo
    • Sähköposti
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #9 : 19.05.2006, 11:44:47 »
Suosittelut myös täältä.

Kymmenkunta kertaa lentänyt, 2-3 kertaa ollut myöhässä, kerran enemmän kun tunnin... Silloin alkoivat jakaan hampurilaisia ja bisseä  8)
nly a surfer knows the feeling

piatro1

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #10 : 20.05.2006, 11:54:31 »
Näytti siltä että lentoemot valittu mallitoimiston kautta...ja homma pelaa ku rasvattu..suosittelen yhtiöö.
..BreAK oN Through to tHe oTher sIDe...

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #11 : 22.05.2006, 14:05:29 »

petska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #12 : 24.05.2006, 14:31:10 »
Lainaus käyttäjältä: "piatro1"
Näytti siltä että lentoemot valittu mallitoimiston kautta...

Taman havaitsin myos. Ei silti mitaan tyhjapaisia malleja :D . Ammattitaitoista sakkia ja lennot pelaa hyvin. Suosittelen.

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #13 : 10.08.2006, 19:06:26 »
Onko väliä Bangkok - Kota Kinabalu lentäneitä? Minulla kun on pieni ongelma: en millään löydä ainuttakaan lentoa tälle välille Air Asian hakukoneella, vaikka kokeilin kaikenlaisia päiviä niin syyskuulle kuin ensi vuoden maaliskuullekin, jolloin olisi Kota Kinabaluun tarkoitus päästä! :?

Tarvitsisin siis yhdensuuntaisin lennon Bangkokista Kota Kinabaluun ja Kinabalusta Kuala Lumpuriin tai muualle manner-Malesiaan maaliskuun -07 alkupuolella. Nyt iski pienoinen hätä ja hämmennys, kun Air Asian sivuilla väitetään vain "Sorry, there are no available flights going out on..."

Hyviä neuvoja kaivataan! Lentääkö jokin muu lentoyhtiö väliä BKK - Kota Kinabalu halvalla?

petska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #14 : 10.08.2006, 19:55:16 »
Eehhh... Kävinpä nyt itsekkin katsomassa tuolla sivuilla ja maaliskuun joka päivälle löytyi lentoja. Joten missä vika?

EDIT: heee luinpa väärin. Tsekkasin KL-KK lentoja. BKK:sta ei tosin näy lentoja menevän juurikaan...

fade

• Aloittelija
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #15 : 11.08.2006, 16:04:25 »
hyvä lentoyhtiö. voittaa finnairin miten päin vain. ja lentoemot.....aaah en tiedä mistä on löytynyt mutta tahtoo matkustaa sinne samantien. hyvät penkin kävi mielessä mun elo paino on jotain 130 luokkaa ja pituuttaa 185 eikä ollut yhtään ahdasta. ainakaan siinä koneessa.

Absoluto

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #16 : 11.08.2006, 16:26:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Illusion"
Onko väliä Bangkok - Kota Kinabalu lentäneitä? Minulla kun on pieni ongelma: en millään löydä ainuttakaan lentoa tälle välille Air Asian hakukoneella, vaikka kokeilin kaikenlaisia päiviä niin syyskuulle kuin ensi vuoden maaliskuullekin, jolloin olisi Kota Kinabaluun tarkoitus päästä! :?

Hyviä neuvoja kaivataan! Lentääkö jokin muu lentoyhtiö väliä BKK - Kota Kinabalu halvalla?

Olen lentänyt KK-BKK välin, itsellä oli sama ongelma eli netistä en löytänyt lentoja ollenkaan. Tilanne selvisi kun kävin Airasian toimistossa KK:ssa ja kysyin että onko niitä lentoja olemassakaan. Olihan niitä mutta niitä on netistä hankala löytää sillä lento on(oli?) vain kerran viikossa. Jos Bangkokista vaan löydät Airasian toimiston niin käy siellä kysy jos et netistä onnistu lentoa löytämään.
HOOCEE(TM)

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #17 : 12.08.2006, 12:50:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Absoluto"
Olen lentänyt KK-BKK välin, itsellä oli sama ongelma eli netistä en löytänyt lentoja ollenkaan. Tilanne selvisi kun kävin Airasian toimistossa KK:ssa ja kysyin että onko niitä lentoja olemassakaan. Olihan niitä mutta niitä on netistä hankala löytää sillä lento on(oli?) vain kerran viikossa. Jos Bangkokista vaan löydät Airasian toimiston niin käy siellä kysy jos et netistä onnistu lentoa löytämään.

En tiedä uskallanko jättää lennon hommaamista niin viime hetkeen, Singaporessa kun pitäisi kuitenkin olla ajoissa, jotta ehtii lennolle kotiin! Tarkoitus oli siis lentää Bangkok - Kota Kinabalu ja Kota Kinabalu - Kuala Lumpur/Johor Bahru ja edetä sieltä junalla Singaporeen. Borneossa aikaa olisi tarkoitus vietää vain viikko, manner-Malesiassa sen verran, kuin junalla matkustaminen aikaa vie ja Singaporessa pari päivää. Helpointa lienisi jättää koko Borneo pois reitiltä ja palata sinne joskus paremmalla ajalla, mutta sitä en millään tahtoisi tehdä.

Absoluto

• Himoreissaaja
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #18 : 12.08.2006, 13:49:20 »
Näyttäisi siltä että maaliskuulle ei ole vielä BKK-KK aikatauluja ollenkaan. Itse laittasin mailia Airasian myyntiin ja tiedustelisin onko tuota reittiä tarkoitus lentää vielä maaliskuussakin. Tai sitten soittasin duunin puhelimesta firman piikkiin Thaimaahan. :twisted:
HOOCEE(TM)

AndyBrown

• Aloittelija
    • Profiili
Kokemuksia Air Asiasta?
« Vastaus #19 : 13.08.2006, 20:24:37 »
Täältä vielä yksi positiivinen palaute AirAsialle. Ei mitään pahaa sanottavaa. Liput ovat todella halpoja, mutta turha pelätä että millään "pommilla" lennetään. Viimeksi matkatessa alla oli aivan uusi Airbus hyvillä nahkapenkeillä. Ja yhdyn edellisten kommentteihin niistä lentoemoista...

Varattuja istuinpaikkoja ei ole vaan sinne mennään missä on tilaa. Näin siis ainakin kaikilla lennoilla joilla olen itse ollut mukana. Joku korjatkoon jos olen väärässä.