Azorit majoitus

(Luettu 3150 kertaa)

laurra

• Reissaaja
    • Profiili
Azorit majoitus
« : 09.05.2006, 21:25:56 »
Olisiko kellään kokemuksia halvasta majoituksesta Azorien Ponta Delgadassa (tai muualla Sao Miguelin saarella)? Viikon omatoimimatkaa toteuttamassa, eikä koko saarelta tunnu löytyvän alle kolmen tähden hotelleja..
kiits
 The world is mine when i wake up ~

disko

• Reissaajaguru
    • Profiili
Azorit majoitus
« Vastaus #1 : 10.05.2006, 16:11:45 »
Kävin Ponta Delgadassa viime kesäkuussa ja kaupungilla pyöriessä sivukaduilta tuli kyllä vastaan hostelli/B&B -tasoisia majoituspaikkoja, en voi kyllä auttaa enempää kun ei mitään nimiä oo. Että kyllä siellä niitä pitäis olla, mulla oli tosiaan majoitus laivassa eli ei oo mistään hotlasta kokemusta, tosin ihan mahtavan viehättävä paikka!
Laukussa leipää ja...

eeeerja

• Reissaaja
    • Profiili
Azorit majoitus
« Vastaus #2 : 02.10.2006, 01:27:26 »
käykääpä vilasee HI youth hostelsien sivuja www.hihostels.com

t'ss' tonne azoreille linkki http://www.hihostels.com/dba/hostel047039.en.htm
ortaita on kivempi kulkea ylös kuin alas. ... niin sit voi jännittää, että mitä siellä ylhäällä on!

jennin kaveri

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - tiiin_@hotmail.com
    • Profiili
Azorit majoitus
« Vastaus #3 : 02.04.2007, 15:36:35 »
Onkohan eeeeeerja (tulikohan e:tä oikea määrä  :D ) yhä kuulolla. Eli ootko itse majoittunut tuossa hostellissa? Jos näin on tai joku muu lukija vastaa tähän kysymykseen myöntävästi, niin oliko hyväkin paikka? Ihan mukavalta paikalta kotisivujen perusteella tuntuu.
illuusio -ystäväni

eeeerja

• Reissaaja
    • Profiili
Azorit majoitus
« Vastaus #4 : 02.04.2007, 18:35:10 »
Moikka, en itse majoittunut tuossa hostellissa, olin kaverin kämpillä. Mutta yksi mun tuttava on majoittunut tuolla ja sanoi, että on mukava paikka.

Ja se on varmasti halvin kaikista mahdollista majoituspaikoista =)
ortaita on kivempi kulkea ylös kuin alas. ... niin sit voi jännittää, että mitä siellä ylhäällä on!

jennin kaveri

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - tiiin_@hotmail.com
    • Profiili
Azorit majoitus
« Vastaus #5 : 02.04.2007, 19:39:49 »
Jesh, halvin tuntuisi olevan, vaikkei majoitus siellä hotelleissa hirmu kalliilta vaikuta. Kiitos vastauksesta, se tuli tosi nopeasti  :D
illuusio -ystäväni