No nyt kun ei tarvitse enää arpoa missä nämä ensi viikonloppuna tapahtuvat kisat tapahtuu, tänne voitaisiin laittaa muita euroviisutunnelmia, ja mielipiteitä esiintyjistä, veikkauksia voittajasta jne. Olin itse eilen kavereilla euroviisujen ennakkobileissä, jossa tuli kuunneltua jonkin verran tulevaa kisan satoa.
Uskon, että Tanskan draq queen- renkutus on vahvoilla, samoin Sveitsin DJ Bobo. Itse en oikein osaa sanoa tykkäänkö niistä. Tavallaan kyllä, tavallaan en.
Omia suosikkejani ovat Ruotsin Ark, Islannin raspikurkkurock, Georgian Björkmäinen biisi.. Jotenkin tykkään myös Maltan biisistä Vertigo, vaikka se on aika mahtipontista.. Ihan kaikkia en ole jaksanut vieläkään kuunnella alusta loppuun, on niitä niin paljon.
Karmeimmat inhokit vaikuttaisi olevan Slovenian sekava oopperatango, Iso-Britannian lentoemo/stuerttibiisi, Ukrainan friikkityyppi, Saksan blääh...
Tuolta voit bongata omat suosikkisi.
www.eurovision.tvEdit: Unohdin Israelin "Push the Buttonin". Karmeeta poliittista sontaa sisältönä yhdistettynä huonoon musiikkiin.