Pantanal (Brasilia)

(Luettu 5834 kertaa)

LahdetaanTanaan

• Aloittelija
    • Profiili
Pantanal (Brasilia)
« : 14.06.2006, 01:25:30 »
Terve,

Haku ei tuottanut yhtaan tulosta, joten toivottavasti tata kautta loytyy muutamia vinkkeja.

Olemme muutaman paivan kuluttua suunnistamassa kohti Cuiaban kaupunkia ja tarkoituksena olisi lahtea tutustumaan Pantanaliin "jossain" ei viela sen tarkempia suunnitelmia, joten vinkkeja kaivattaisiin.

Onko kellaan vinkkeja tuohon suuntaan reissaaville.

Hannu

PS. Paikkana talla hetkella Ilha Grande ja tarkoitus olisi suunnistaa Sao Paolon kautta.
ksikään unelma ei halua jäädä unelmaksi. - Tommy Tabermann

karvonenminna

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Pantanal (Brasilia)
« Vastaus #1 : 15.01.2007, 23:24:58 »
Hei!

Itse tassa juuri suunnittelen etta  pantalan olis yksi kiinnostava kaynti kohde. Nyt vain mietin etta mistakohan sinne kannattais retkea tehda. Mulla tiedossa Cuiabá, Campo Grande ja , Corumbá. Joten jos jollain kokemuksia niin mielellani niista kuulisin.
Kiitti

minna

Voutipe

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Pantanal (Brasilia)
« Vastaus #2 : 16.01.2007, 04:21:46 »
Moro.
Olen myos itse lahdossa jossakin vaiheessa Pantanaliin, mutta tapasin muutaman kaverin taalla Brasiliassa kaupungissa nimelta Batatais. Asustelen niiden luona nyt epamaaraisen ajan.
Kaverit kertoi, etta aina, kun kayvat Pantanalissa, niin suunnistavat Bonitoon. On kuulemma ehdoton kohde kayda. Netista loytyy tietoa ja kuvia.
quot; No mitä sä meinaat sitten tehä siellä reissullasi. Miten sä saat ajan kulumaan?"

Pallon kiertelijä

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Pantanal (Brasilia)
« Vastaus #3 : 08.01.2016, 12:14:02 »
Elokuussa 2015 tehtiin upea reissu Pantanalille. Nähtiin  2 jaguaaria ja paljon muitakin eläimiä. Todella tärkeää kenen oppaiden kanssa siellä on. Jotkut oppaat ei löydä yhtään jaguaareja, mutta meillä oli onni matkassa kun osuttiin saamaan Abbie Martin ja hänen miesystävä Roberto. Heillä on valtava tietotaito ja löytävät jaguaarit vaikka mistä pusikoista. Tässä linkki heidän sivulle. Saa myös laittaa minulle s-postia ja kysellä. Todella vaikeaa suunnitella Pantanalin reissua, mutta tuo linkki helpottaa jo paljon. Nyt suunnittelemme Abbien ja Roberton kanssa reissua Amazonille. http://www.brazilianwildlifesafaris.com/?fb_ref=Default