Kahdeksi kuukaudeksi töihin ulkomaille?

(Luettu 2537 kertaa)

ezux

• Aloittelija
    • Profiili
Kahdeksi kuukaudeksi töihin ulkomaille?
« : 28.06.2012, 21:55:58 »
Minulla on siis syyskuun alkuun asti aikaa tehdä mitä haluan. Tahtoisin matkustaa jonnekkin jossa saisi töitä myös helposti, sillä raha tilanne ei ole kovin kummoinen (rahan saaminen ei ole pääasia, vaan toimeentulo sitten paikan päällä). Austraaliaan? Olen kaikenlaista lukenut ja saanut sellasien käsityksen että sieltä saa hanttihommia aika helposti (saako?). Miten siis käytännössä toimin ja mitä pakollisia kuluja tällaisesta syntyisi? Haluan lähteä jonnekkin kuukaudeksi tai kahdeksi, ennen kuin koulu alkaa syyskuussa. Aiempaa kokemusta vastaavasta reissailusta ei ole.

Koitin etsiä töitä eures-portaalista, mutta se tuntui tuloksettomalta

Minne siis teidän mielestänne kannattaisi lähteä / mitä tehdä seuraavat kaksi kuukautta? Olisi myös mukava tavata uusia ihmisiä.

Tuttujakaan ei ulkomailla oikein ole, joten ns. tyhjän päälle pitäisi lähteä. Avoimin mielin olen kuitenkin liikkeellä, eikä lähtö suinkaan pelota. Ikää 20 vuotta ja lukio käyty, joten ammattia ei vielä ole.

Ehdotuksia ja vinkkejä?
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012, 21:58:03 kirjoittanut ezux »

anssku

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kahdeksi kuukaudeksi töihin ulkomaille?
« Vastaus #1 : 30.06.2012, 13:33:03 »
http://www.helpx.net/index.asp

Itsellä hyviä kokemuksia tästä (olin Italiassa kahdella eri tilalla) ja muiltakin olen kuullut pelkkää hyvää.