Mä lupailin kertoo jotain vielä ainaki Losista, tuo Enkelten kaupunki on tosiaan mun suosikki, niin ku varmaan sanoinki jo aikaisemminkin... Pakollisia 'turistirysiä' niin ku sä, Jasu, niitä kutsuit on tietenki Hollywood-kyltti, Melrose Avenue, Rodeo Drive, the hollywood Chinese Theater (just sen edessä on ne kuuluisat käden ja jalan jäljet), Beverly hills, ehkä kannattaa käydä kuuluisan UCLA:n campuksella. Paikka on tosi hieno ja iso, mutta ei kylläkään yhtä upea kuin yksityiset yliopistot. Hyvänä esimerkkinä vaikka Peperdine, joka on Malibussa, mutta niihin on tosi vaikee päästä käymään... Tietenki pitää käydä Santa Monicassa (siellä on mm. se kuuluisa laituri, siellä tapasin kerran yhden suomalaisen naisenki

), Santa Barbarassa (siellä kannattaa vuokrata pyörä, niitä on niin yhdelle kuin kahdeksalleki hengelle tarkoitettuja, ja ajella rantakatua pitkin, Malibussa pitää tietysti käydä, se on toiseksi varmin paikka nähdä filmitähtiä (itse näin joskus Pamela Andersonin), Hollywood on tietysti se otollisin paikka nähdä niitä. Jos olette yhtään kiinnostuneita urheilusta, niin menkää ihmeessä Dodgers Stadiumille katsomaa joku niiden peli, siellä on mahtava tunnelma

Jos elokuvat yhtään kiinnostaa, ni menkää ihmeessä Universal Studiolle, ja käykää samalla kävelemässä mm. City Walk, siellä on esim. Hard Rock Cafe Hollywood. Kun on menos Californiaan ni tietenki pitää käydä Venice Beachillä, aivan mahtava paikka!!! Yks Losin alueen suosituimmista rannoista, paljo rullaluistelijoita, lahjatavarakauppoja, t-paita kauppoja yms., ikävä kyllä siellä on tosi paljo huumeita ja niitä voidaan tullaan kauppaamaan... Jos jatketaan rannoista ni tietysti yks kuuluisimmasta on tietysti Zuma, joka oli Baywatchissakin, se on mun suosikki beach, jos harrastaa surffausta tai boogie boardingia sitä kannattaa ehdottomasti kokeilla zumassa joka on monta kilsaa pitkä. Tietenkää ei sovi unohtaa Long Beachiä, siellä kannattaa käydä rannan lisäksi myös Aquarium of the Pacificissä. Rannoista vois sanoo vielä sen verran että niillä ei tosiaankaan aina ole niin aurinkoista ja lämmintä ku mitä vois kuvitella!
Hienoja pienempiä kaupunkeja on tietysti vielä vaikka kuinka esim. Santa Ana, Pasadena, ja tietenki Thousand Oaksin alue (muista käydä!!!!!!).
Kirjottelepa tänne jos olis vielä jotain mitä haluisit tietää!