Bangkok 10.12.06, onko ketään muita?

(Luettu 6388 kertaa)

tikru26

• Reissaaja
    • Profiili
« : 11.08.2006, 20:03:20 »
Heips!
Löytyisiköhän ketään muuta joka olisi joulukuun 10. päivän tienoilla menossa bangkokiin, kun eka reissu thaimaaseen ja ihan yksin niin olisi siinä mielessä kiva jos samoihin aikoihin siel sattuisi olemaan muitakin suomalaisia :D Bangkokista tarkoitus jatkaa matkaa eteenpäin 17. päivä joten joitain päiviä siinä Bangkokissa ja sen ympäristössä tulee hortoiltua.

Maiju

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2006, 20:37:30 »
Menossa ollaan mutta Tammikuun lopulla vasta.Aika hurjalta kuulostaa lähteä yksin vieraaseen maahan.Mutta mikäli on kokemusta niin miksi ei.En vain ite kyllä tältä seisomalta lähtis...

tikru26

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2006, 20:55:23 »
Kyllähän tässä vähän alkanut hirvittämään et mihinkähän oikein on päänsä pistänyt, kun tänään tuli postissa lentoliput  :shock:
Mut on siellä kai muutkin naisihmiset ihan itsekseenkin pärjänneet ja kun pitää maalaisjärjen mukana niin eiköhän siel selviä. On aikaisemmin afrikkaa ja intiaa tullut nähtyä, muttei kylläkään yksistään.
Tammikuun loppupuolella olen menossa takaisin Bangkokiin ainakin muutamiksi päiviksi, koska lento lähtee takas Suomeen 29.1.

arien

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2006, 13:46:41 »
Ite olen ollut muutaman päivän pätkän yksin Bangkokissa, ja kyllä siellä  nuorikin (18) pärjäsi oikein loistavasti. Toki onhan se sata kertaa hauskempaa olla muiden kanssa liikenteessä.
Thaimaa on muutenkin helppo maa matkata yksinään ja uusiin ihmisiin tutustuu helposti :)
Tänä talvena taas thaikkuihin, nyt vähän asustelemaan & töihin.

kolibri-

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - damagotshi@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #4 : 20.08.2006, 21:10:50 »
Hey!

Lennetään frendin kans Bangkokiin 11.12 eli perillä siellä 12.12.
Ollaa muutama päivä Bangkokis ja sitte lähtää Koh Taolle ja Kho Phanganille muutamaksi viikoksi. Sieltä sitte Krabin hollille. Takasin lennetään Bangkokista 15.1.

Laita viestii jos haluut miittaa tms...

Saya

lumisade

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 24.08.2006, 20:35:11 »
Moikka!

joo oon kans lähös bangkokiin 11.12 et vois olla ihan kiva pyöriä siin pari päivää suomalaisten kanssa ku siel voi olla vähän pihalla alkuun.. (eka matka sinne päin)  :D  tarkotus lähtee parin bangkok päivän jälkeen suunnistaan panganille sukelteleen

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
« Vastaus #6 : 25.08.2006, 13:57:53 »
OT, mutta pakko...

Lainaus käyttäjältä: "Maiju"
Menossa ollaan mutta Tammikuun lopulla vasta.Aika hurjalta kuulostaa lähteä yksin vieraaseen maahan.Mutta mikäli on kokemusta niin miksi ei.En vain ite kyllä tältä seisomalta lähtis...

Yksin Bangkokkiin? Ehka yhta hurjaa kuin yksin Tukholmassa, ei kun mulla on ollut itse asiassa Tukholmassa hurjempaa...

Talla hetkella yksin Hanoissa :) Ja olen tallainen nuori nainen.
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

Linsssi

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 25.08.2006, 19:33:20 »
Lainaus
Yksin Bangkokkiin? Ehka yhta hurjaa kuin yksin Tukholmassa, ei kun mulla on ollut itse asiassa Tukholmassa hurjempaa...

Tällänen toisten kannustaminen on niiin hauskaa luettavaa  :evil: Jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa, niin voi ihan itellään pitää huomautuksensa, vaikka kuinka ottais päähän toisten kokemattomuus tms!  :roll:
loinen mieli korvaa puuttuvan älyn.

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
« Vastaus #8 : 25.08.2006, 19:56:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Linsssi"
Lainaus

Tällänen toisten kannustaminen on niiin hauskaa luettavaa  :evil: Jos ei oikeesti oo mitään sanottavaa, niin voi ihan itellään pitää huomautuksensa, vaikka kuinka ottais päähän toisten kokemattomuus tms!  :roll:

Ikava kylla olen tosissani. Ei vaan siis Bangkok on ihan oikeastioikeasti helppo kaupunki, jossain Pietarissakin on jo hankalampaa. Kaksi vuotta sitten meinasin hermostua Bangkokissa, kun ei se tuntunut enaa miltaan matkailulta, vaan pelkalta lomailulta  :wink: Ei minua ota paahan toisten kokemattomuus, mutta silmat voisivat aueta enemman toisinaan .
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

jombba

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - jombba85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #9 : 04.09.2006, 23:10:11 »
kaverin kans ollaan 8.11 perillä bangkokissa. vähän aikaa olis tarkoitus hengailla siellä ja siitä jatkaa kohti koh taoa ja muita saaria. 8) seuraan saa liittyä jos joku samoihin aikoihin niillä suunnin reissaa...

-tanya

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 24.09.2006, 13:34:11 »
mulla on lento vasta 28.12 bangkokiin.sieltä krabille ekaks.olen 20wee tyttö ja myös yksin lähdössä.paluulippua ei ole=)
kyllä siellä pärjää!!!!

noyoy

• Tosireissaaja
  • underwater alien - Pulau Ai - indonesia - 2008
    • MSN Messenger  - noyoy@csmayday.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 24.09.2006, 15:36:53 »
Lainaus käyttäjältä: "-tanya"
mulla on lento vasta 28.12 bangkokiin.sieltä krabille ekaks.olen 20wee tyttö ja myös yksin lähdössä.paluulippua ei ole=)
kyllä siellä pärjää!!!!
Toivottavasti viisumi si on aiankin, ettei tuu kentällä ongelmia. Tai jatkolento muualle.
___/\/\/\_... Still alive @ Round zero - Travelling since 2005

peksu

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - peksu22@jippii.fi
    • Profiili
« Vastaus #12 : 20.11.2006, 19:30:43 »
Hei

Itse olen menossa Bangkokiin 2.12.06, Lennot Etihadilla Frankfurtin ja Abu Dhabin kautta. Thaimaassa olen tammikuun 16.päivään saakka. Suunnitelmat täysin avoinna, jonnekkin saarille olis tarkoitus suunnata.

Seura ei olisi pahitteeksi. Olen 26v miehen alku  :D ( ei mullakaan mitään viisumia ole, eikös tuon visa leiman voi edelleenkin uusia kun käy vaan pois thaimaasta..)

jeppe007

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 21.11.2006, 13:55:26 »
Viisumi muistaakseni maksaa muutaman kympin, joten en tajua miksi tuon summan takia aloittaa kikkailu ja käydä rajojen ulkopuolella.
Mutta jokainenhan saa tallata tyylillään... :roll:

hallitus

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.lostbros.com
    • Sähköposti
« Vastaus #14 : 21.11.2006, 17:40:41 »
itse saavuin bangkokiin noin viikko sitten, siita suuntasin pattijoelle ja nyt kirjoittelen ko sametilta, ajattelin etta voisi kayda indonesiassa tai taiwanissa koska nyt thaiairwaysilla on huipputarjouksia, mutta jos en sinne mene niin varmaan tulen ehka viikon paasta bangkokiin takaisin mista otan lennon tai junan kohti lounasta koska tama kaakko on aikalailla jo koluttu lapi isoimmilta mestoiltaan..

mutta jos joku haluaa miitata ja lahtee kiertelemaan mestoja niin taalla ollaan, pista privaa..kelpaa niin naiset kun miehetkin kunhan et ole niita maailman huumorintajuttomimpia ihmisia.

niin juu ja jos on alle 30 paivaa thaikuissa niin selviaa muistaakseni silla kun maksaa joku 20 dollaria tulessa, itsellani on nyt 60 visa mika maksoi 20ekua kun hain thaimaan suomen paakonsulista, visan saaminen kestaa noin 2 paivaa (siis yli 30 paivan visan hakeminen)

niin juu taalla thaikuissa ja indonesiassa on siis molemmissa jo tullut kaytya mutta toi taiwan vahan kiinnostaisi,  mutta hotellit ihan sika hinoissa, about suomen tasoa tai ylitsekkin.

ps. kuvaa loytyy http://irc-galleria.net/archive.php?nick=HALL1TUS&album_id=all

peksu

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - peksu22@jippii.fi
    • Profiili
« Vastaus #15 : 22.11.2006, 01:44:52 »
Lainaus käyttäjältä: "jeppe007"
Viisumi muistaakseni maksaa muutaman kympin, joten en tajua miksi tuon summan takia aloittaa kikkailu ja käydä rajojen ulkopuolella.
Mutta jokainenhan saa tallata tyylillään... :roll:

Niinpä, mutta jos hommaa viisumin niin sitten ei voi käydä rajojen ulkopuolella vaikka haluaisi? Jos ei sitten hommaa multientry viisumia, joka on kalliimpi.

Ja itse ainakin asun 600km päässä Helsingistä, joten jo senkin takia ei jaksaisi viisumia hommata ja postissa hieman pelottaa passia lähettää jos ei sitä saakkaan takaisin ennen reissuun lähtöä (2.12.06)

jombba

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - jombba85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #16 : 23.11.2006, 10:51:39 »
jees. nyt ollaan oltu pian kaks viikkoo koh taolla. ihan kiva mesta. seuraavaksi naapuri saarelle ja sielta krabiin.

yojik

• Aloittelija
    • ICQ Messenger - 19739056
    • MSN Messenger  - jsompinm@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - jsompinm
    • Profiili
« Vastaus #17 : 23.11.2006, 12:04:22 »
Jepajee, meitsi on mestoilla bangkokissa myös joulukuun kuudennesta lähtien. Eli suomipossea löytyy...itellä on suunnitelmat vielä auki aika pitkälle, tosin ei ole kiirekään kun tulee vasta kesäksi takaisin. Jos tulee siis.

Juha

räkä

• Aloittelija
    • Profiili
jees
« Vastaus #18 : 27.11.2006, 12:38:10 »
tal hetkel kiina lento bankokiin 30.11 yksin liikentees jos matkaseuraa vaille ni pistele viestia thaimaassa 1kk-3kk sit laos cambodia joskus vuoden sisalla ausseihin 1v..olen miespuolinen 25v