Helppoa syötävää Japanissa?

(Luettu 20786 kertaa)

Darchik

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Helppoa syötävää Japanissa?
« Vastaus #20 : 31.01.2009, 11:33:41 »
Juuh 390 jenia maksaa halvin (olikohan se namicho, lihaa, sipulia ja riisia) Yoshinoyassa. Toinen samankaltainen on Sukiya. Harvemmassa sen syomalat, mutta samaa hintasarjaa laajemmalla valikoimalla. Japanilaista curryriisia friteerattuine kanoineen saa myos monesta paikasta suht halvalla ja ne vasta ovatkin hyvia. Nimia en satu muistamaan, mutta helppo niita on loytaa.

Tapani80

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #21 : 11.05.2018, 18:54:32 »
Helppoa syötävää on yleensä vaikea löytää edes Suomessa, mutta Japanissa pärjää kyllä nirsoinkin, jos Tokiosta ei kovin kauaksi mene. Ellei tahdo paikallisessa ravintolassa syödä niin ainahan näitä hamppari/burgeri mestoja löytyy. Itse en ole street foodin ystävä, mutta kyllä monessa ravintolassa löytyy aina jotakin jokaiselle. 7-Eleven tarjoaa myös monenlaista purtavaa.

Ruoka se on yleensä se suurin syy esteenä matkailulle. Toisille se on aika tai raha, mutta ruoka on se numero yksi ongelmissa. Ihan hyvien tapojen takia on pakko suunnitella ruokailut etukäteen. Varsinkin Japanissa tämä vaatii suunnitelmallisuutta. En tahdo itse ainakaan noloon tilanteeseen missä en voi syödä tarjottua ruokaa. Jotkut huutaa kohta, että kannattaa pysyä kotona, jos ei voi syödä. Tämä on huono vihje.

laukkupekka

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 11.05.2018, 23:13:51 »
Siis miksi et voi jotain ruokaa syödä? Et vain tykkää vai et pysty?

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #23 : 12.05.2018, 18:01:37 »
Helppoa syötävää on yleensä vaikea löytää edes Suomessa, mutta Japanissa pärjää kyllä nirsoinkin, jos Tokiosta ei kovin kauaksi mene. Ellei tahdo paikallisessa ravintolassa syödä niin ainahan näitä hamppari/burgeri mestoja löytyy. Itse en ole street foodin ystävä, mutta kyllä monessa ravintolassa löytyy aina jotakin jokaiselle. 7-Eleven tarjoaa myös monenlaista purtavaa.

Ruoka se on yleensä se suurin syy esteenä matkailulle. Toisille se on aika tai raha, mutta ruoka on se numero yksi ongelmissa. Ihan hyvien tapojen takia on pakko suunnitella ruokailut etukäteen. Varsinkin Japanissa tämä vaatii suunnitelmallisuutta. En tahdo itse ainakaan noloon tilanteeseen missä en voi syödä tarjottua ruokaa. Jotkut huutaa kohta, että kannattaa pysyä kotona, jos ei voi syödä. Tämä on huono vihje.

Kysytkö jotain vai pelkästään toteat omia sekavia ajatuksiasi?  ;D

Oletko käynyt Tokiossa ja ”kovin kaukana sieltä”?

Miten ihmeessä voi olla niin, että Tokiossa pärjää nirsoinkin, mutta kuitenkin pitää suunnitella huolella etukäteen.