O: THOMAS COOK EUROPEAN RAIL SUMMER TIMETABLE 2003

(Luettu 4302 kertaa)

Anonymous

• Vieras
Oisko kellään? Nettikaupasta tilattuna toimitus kestää 2 viikkoa ja reissuun pitäisi päästä 1½ viikon päästä. Auttakee, auttakee!  ;D

Zara

• Himoreissaaja
    • Profiili
Re: O: THOMAS COOK EUROPEAN RAIL SUMMER TIMETABLE
« Vastaus #1 : 08.07.2003, 14:44:41 »
Ootko katsonut normaalista kirjakaupasta? Mä olen ainakin nähnyt noita.. Vai onko ne sitten kalliimpia..?

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #2 : 08.07.2003, 15:24:49 »
Täytynee tänään käydä Akateemisessa tms. Jostain viestistä (en muista enää missä foorumissa) käsitin, ettei niitä ns. normaaleissa kirjakaupoissa olisi...ainakin voi olla vähän vanhempi versio, koska TC:hän päivitetään kerran kuussa.

Katsotaan, kerroin sitten miten kävi. Mutta in the meantime, jos jollakin olis...  :o

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #3 : 08.07.2003, 16:53:30 »
Se löytyy monesti lehtihyllystä kirjakaupassa.

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #4 : 08.07.2003, 17:19:19 »
Minulle väitettiin Akateemisessa sunnuntaina käydessäni, että kyseinen opus ilmestyy 10.7 ja siitä muutama päivä eteenpäin, niin se ehtii tänne Suomeenkin.

Sunnuntaina kun on tarkotus lähteä reissuun, niin päätin ostaa sen jostain matkanvarrelta. Onhan niitä kirjakauppoja Köpiksessäkin. Tai sitten pärjään ilman. Mihinkäs sitä nyt on lomalla kiire.
ämä on minun totuuteni.

juhok

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.resedagboken.com/person.asp?id=21399
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 08.07.2003, 21:35:19 »
En nyt ole mikään asiantuntia, mutta eikös ruotsin rautatieyhtiö julkaise jotain ilmaista koko euroopan juna-aikataulua ???
Muistaakseni sellanen on joskus jostain sveamamman maasta käteen tarttunut.
yynnissä Lonely Planet, New York City. Kts. Osta ja myy osasta!

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #6 : 09.07.2003, 12:03:38 »
Noniin, Akateemisesta löytyi. :) "European Rail Summer Timetable" EUR 32.50. Tiedän, kallis, mutta taisi olla ainoa tapa saada ko. opus käsiin ennen matkaa (20.7.)

Juhok, jos oikein muistan ko. teosta ei enää julkaista. Tämä on taas tietoa, jonka muistan hämärästi lukeneeni ohimennen toisella silmällä.  :D Niin...ettei kannata totena lukea.

Pablo

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 09.07.2003, 18:28:56 »
Lainaus
Noniin, Akateemisesta löytyi. :) "European Rail Summer Timetable" EUR 32.50. Tiedän, kallis, mutta taisi olla ainoa tapa saada ko. opus käsiin ennen matkaa (20.7.)

Miltä osastolta ja mistä myymälästä se löytyi ??? Olen meinaa satavarma siitä, että tyttö matkailuosastolla sanoi minulle, että ilmestyy vasta 10.7. Katkerana kuitenkin huijasi ku ei itse pääse lähtemään reissuun;D
Nojoo, emmä niin oikeesti usko. Eihän kukaan voi tietää sen kokosessa kaupassa mitä kaikkia kirjoja löytyy ja mistäkin.
ämä on minun totuuteni.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #8 : 10.07.2003, 09:15:04 »
Tapiolan Akateemisesta löytyi ja on nimenomaan tämän kesän painos, mutta "Independent Traveller's Edition", eli opus, joka ilmestyy 3 kertaa vuodessa ja on hieman kattavampi kuin joka kuukausi päivitettävä aikataulu.

Hyllyyn jäi eilen vielä yksi, tuskin on sieltä vielä häipynyt (karttaosastolla).  :)

koopa

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 11.07.2003, 10:48:34 »
En viitsi omaa täysin samanlaista topikkia aloittaa ja koska nanna nähtävästi jo sai akateemisesta itselleen kyseisen kirjan, ilmoitan että mikäli jollakin tuo THOMAS COOK EUROPEAN RAIL SUMMER TIMETABLE 2003 on ja haluaa siitä eroon päästä: ostaja ois täällä.
- say yes to no --

juubel

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 17.07.2003, 18:23:47 »
Terve Thomas Cookin ystävät.

Cookilta tulee ilmeisesti hiukan erilaisia kirjoja, joissa on noita euroopan aikatauluja. Yksi versio ilmestyy n. 2 kertaa vuodessa, ja sitten on myös kuukausittain ilmestyvä (tarkempi?) versio.

Itselläni on reilu kuukausi sitten Akateemisessa hyllyyn ilmestynyt. Maksoin siitä 27,90 ja sain joka sentille vastinetta.

Myyn sen nyt käytettynä mutta varsin hyväkuntoisena hyvään kotiin ja hyvään reissuun mukaan. Neuvotellaan hinnasta.

Juha Teräväinen
050 360 8261

miukumauku

• Reissaaja
    • Profiili
quot;you can never have enough hats, clowes and shoes" -Patsy

Pablo

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #12 : 19.07.2003, 20:38:26 »
Lainaus
no mutta, löytyyhän aikataulut netistäkin ;D

Ja sitapaitsi jokaisella rautatieasemallakin on tiedot lahtevista ja saapuvista junista. Hyvin olen parjannut ilman minkaanlaisia aikataulukirjoja. Varsinkin Saksassa on tosi hyvin toimiva automaattisysteemi josta voi jopa tulostaa aikatauluja.
ämä on minun totuuteni.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 05.08.2003, 12:01:21 »
Lainaus
no mutta, löytyyhän aikataulut netistäkin ;D
Mutta sitä nettiä ei usein löydy sillä hetkellä, kun olisi tarve katsoa aikatauluja. Enkä ole löytänyt vielä yhtään nettipalvelua, jossa olisi myös kunnollinen kartta.
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.