CDG:n kentällä vaihto terminaali 2D:stä 2F:n?

(Luettu 1515 kertaa)

_minni_

• Aloittelija
    • Profiili
Olen siis menossa Pariisin kautta Montrealiin ja tuota vaihtoa mietin Pariisissa..eli kuinka lähekkäin nämä 2D ja 2F ovat? Kartta minulla on, mutta siitä kun ei noita välimatkoja osaa arvioida...aikaa on kyllä reilut 2 tuntia, joten pitäis hyvin ehtiä..

Ja saman lentoyhtiön koneilla (Air France) molemmat lennot ovat, joten matkatavarat siirtyvät siis automaattisesti jatkolennolle, mutta onko siellä Pariisissa vielä jotain turva/passintarkastusta ennen tuonne 2F terminaaliin menoa, vai tehdäänkö kaikki jo Suomessa ennen lähtöä..? Tietty Kanadassa sitten on maihintulotarkastus ja muuta, mutta tartteeko Pariisissa muuta kuin vaan siirtyä lähtöportille?

Ja kaikenlaiset vinkit myös tervetulleita tuota koneenvaihtoa/matkaa ajatellen :)

Ajatusten Tonava

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2006, 21:11:06 »
Passintarkastus on ainakin Pariisissa, koska Suomi ja Ranska ovat Schengen-aluetta molemmat. Ja Helsinki-Pariisi on käytännössä Finnairilla, koneissa AF:lla on tietty kiintiö paikkoja.

_minni_

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 13.10.2006, 09:35:46 »
Kiitos tiedosta.. eli onko Air Francella kuitenkin joku oma lähtöselvitys Suomen puolella, vai menenkö siis suoraan Finnairin lähtöselvitykseen?...

Ajatusten Tonava

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 13.10.2006, 11:43:33 »
Mun käsittääkseni Finski hoitaa Air Francen lähtöselvityksen omassa lähtöaulassaan, mutta lopullisestihan sen näkee sieltä kentän monitoreista.