No ei sitten hätää - pahin mitä sulle voi tapahtua on, että jämähdät Berliiniin... ei nyt mikään maailman kamalin kohtalo, ainakaan verrattuna siihen, että muuten joutuisi tulemaan takaisin Suomeen!
Toi on muuten erittäin totta!

Miksenköhän oo itte keksiny!? Mutta kuten kerroit, niin ei siellä Berliinissäkään ole kauhean kivaa ihan pennittä, ja ennen kaikkea jalatta ja kädettä! :-/
Nyt päästään asiaan! Moottorisaha mukaan ja veri kentällä lentämään, niin luulenpa ettei kukaan ihan helposti tule väittämään noita alter ego -juttuja hulluudeksi, ainakaan päin naamaa! Ja kädettömänä + jalattomana pääset varmaan säälipistelennolla takas kotiinkin, jolloin voit ensi töiksesi ilmottautua HYKSiin lekuriopiskelijoille harjoituskappaleeksi. Mikä parasta, luultavasti saat myös sairaslomaa...
Jokaisessa meissä näemmä asuu sisällä pieni sadisti! Jo voin mielessäni nähdä Berlinin silmien loiston, kun miettii kuin pärryyttelis moottorisahalla jäseniä poikki kuin Jason konsanaa. Muuten olis kyllä hyvä idea, mutta vois kuvitella, et se moottorisaha saattaa repiä aika pahasti, joten korjaaminen ei liene sen vehkään jälkeen kaikkein helpointa, jos näin vakavasti ajatellaan. Joten joku hieman hellävaraisempi juttu pitäisi keksiä; hitto kun hymyilyttää kuvitella, kun joku vetelee pokasahalla toista palasiks Tegelin sisäpihalla, ja nippusiteet lopuksi tynkien päähä, ettei ihan valu matkan aikana kuiviin.

Heh... Ja itse asiassa sain jo eilen illalla nukkumaan mennessäni kuningas idean, että lähden tässä Hong Kongin kautta Berliiniin ja paikan päälle päästyäni, menen lääkärille valittamaan yskää, kipua keuhkoissa jne jne... niin eiköhän aika pikaseen järjesty, (mulle) suht' halpa majotus muutamaks viikoksi. Ei ollenkaa muute pöhkömpi idea!

Meinasin vaatia että vastapalvelukseksi pääsen sun aler egona sinne Japaniin, mutta taitaa homma mennä niin työlääksi, että ehkä kuitenkin jatkan elämäni tuhlaamista ja perinteistä rahan säästöä täällä töissä
Niin no täytyy tunnustaa, että tää Japanin matka on kyllä vasta sellanen äkkipikainen idea, josta välttämättä ei tule mitään, johtuen ennenkaikkea rahoituksesta. :-/ Tonne Japanilaan, kun noi matkat ei ole kuitenkaan ihan ilmaisia ja tota rahaahan ei ihan läjäpäin kuitenkaan ole. Mutta jos mä sinne lähen, niin toki pääset alter egona rinkassa matkaan; se on vaan ikävä tosi asia, että sinne on pikkasen pidempi matka ku tonne Berliiniin, joten voi käydä siellä ruumassa aika pikkasen pitkäksi. Mutta voin mä lainata sulle mun minidisc-soitinta ja Whamin Best of-kokoelmaa, siinähän se matka menee kuin siivillä!