mitä te sisällätte?

(Luettu 24642 kertaa)

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Re: mitä te sisällätte?
« Vastaus #20 : 02.04.2003, 00:17:11 »
Lainaus
niin ei niillä varmaan ole mitään sitä vastaan, jos joku muu mun persoonistani menee sinne muutamaksi viikoksi hommiin...

Ja mitä tähän tulee, niin voisin epäillä heidän hieman ihmettelevän, kun sijastasi paikalle pamahtaa ~190cm/~100kg miestä, joka ilmoittaa olevansa Berlin'in yhdeksäs persoona. Mutta kieltämäti, jos pitäisivät sitä täysin normaalina, työpaikan pitäisi olla niin pimeä, että se voisi jopa olla mun mieleen. :P

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 02.04.2003, 09:37:55 »
Lainaus
Ja mitä tähän tulee, niin voisin epäillä heidän hieman ihmettelevän, kun sijastasi paikalle pamahtaa ~190cm/~100kg miestä,

Lainaus
Oululainen, 25v, tietotekniikan opiskelija / atk-sekatyömies, 110kg, 190cm, kengännumero siro-46.
Onpas tänne valikoitunut hentorakenteista porukkaa enemmänkin, jatkan listaa: 204cm/~105kg... :D
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 02.04.2003, 09:42:08 »
Lainaus

Murjo nyt lisää lyötyä miestä ja kerro mitä silloin tapahtuu?!

Jep eli Berliinin jälkeen vielä pari kuukautta kitumista ja sitten syyskussa puoleksi vuodeksi Etelä-Amerikkaan. Murjoiko tämä tarpeeksi? ;)

Lainaus
Mitä mitä? Aletaanko täällä lipsua? "Ei edes Berliinissä" - Pöh... Tosi berliner, ei tollasiin pikkuseikkoihin kiinnitä huomiota.

No joo, myönnetään, tulihan sitä itekin sentään muutama kk kärsittyä... mutta huomautan vielä, että kaiken muun lisäksi töihin piti herätä lähes joka aamu (yö) kello 3-4 välillä. Jos ei huono palkka ja pasha duuni töki tarpeeksi, niin viimeistään tässä vaiheessa aamu-unisella ihmisellä alkaa palaa päreet!

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #23 : 02.04.2003, 09:47:47 »
Lainaus

Ja mitä tähän tulee, niin voisin epäillä heidän hieman ihmettelevän, kun sijastasi paikalle pamahtaa ~190cm/~100kg miestä, joka ilmoittaa olevansa Berlin'in yhdeksäs persoona.

Ei hätää, onhan siitä jo kohta vuosi kun sieltä lähdin, ja sillä työvoiman vaihtuvuudella ovat tod.näk. kokonaan unohtaneet miltä mun pitäis näyttää. Homma menee varmaan ihan täydestä sukupuolenvaihdoksesta ja pituuden + painon lisäyksestä huolimatta ;D

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #24 : 02.04.2003, 09:47:51 »
Lainaus
Jep eli Berliinin jälkeen vielä pari kuukautta kitumista ja sitten syyskussa puoleksi vuodeksi Etelä-Amerikkaan. Murjoiko tämä tarpeeksi? ;)
Tuo murjoi ainakin minua...  :) Pitäisiköhän tässä itsekin lyödä hanskat vaan reilusti tiskiin ja lähteä reissaamaan? No, syksyllä olisi tarkoitus lähteä vielä jatkamaan opiskeluja ja varasuunnitelma B, joka otetaan käyttöön, jos en pääsekään sisään, sisältää etupäässä matkailua.  :D
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #25 : 02.04.2003, 23:31:00 »
Lainaus

Kyllä! Taas toivon, että olisinpa osannut kerrankin pitää pääni kiinni. :-/

No ei vaineskaan, en voi olla kuin iloinen, jos joku pystyy tekemään tollasta! Mutta vähän niinkuin lohdutukseks kuitenkin, voisit ehkä passaa sen Berliinin matkan mulle? ;) Tai vähintään ottaa mut mukaan; eihän pitäisi tulla ongelmia, kun selität vaan kaikille, ettei tosta kannata välittää, se on vaan mun 9. persoonani. Harvallapa on mukana 100kg alter egoa!  ;D

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #26 : 03.04.2003, 08:27:32 »
Lainaus
Tai vähintään ottaa mut mukaan; eihän pitäisi tulla ongelmia, kun selität vaan kaikille, ettei tosta kannata välittää, se on vaan mun 9. persoonani. Harvallapa on mukana 100kg alter egoa!  ;D

Muuten hyvä idea - mutta jos lentokentän ihmisten kanssa kuitenkin tulee jotain sanomista (esim. säännöissä/koulutuksessa ei ole mainittu miten mukana matkustaviin alter egoihin pitäisi suhtautua, tmv. pikkuprobleemia...), niin miten 100kg alter egoa sullotaan rinkkaan piiloon? ;D

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #27 : 04.04.2003, 00:06:16 »
Lainaus

Muuten hyvä idea - mutta jos lentokentän ihmisten kanssa kuitenkin tulee jotain sanomista (esim. säännöissä/koulutuksessa ei ole mainittu miten mukana matkustaviin alter egoihin pitäisi suhtautua, tmv. pikkuprobleemia...)

Hitto jos kaltaisesi lusmu (sorry vaan ;)) onnistuu jollain konstilla junailemaan itsensä _puoleksivuodeksi_ _Etelä-Amerikkaan_, niin en uskonut tälläisen tuottavan järin suuria ongelmia! Ja ei hätää, mä saan kyllä jollain konstilla Hki-Vantaalla itteni sisälle, joten sulle ei jää enää kun se toinen pää. Lohduttavaa, eikö? ;)

Ihan vaikka vinkiksi esim. tälläinen konsti: Kerrot ihan rehellisesti, että mä olen vaan sun 9. persoonas, ja olet pitänyt ittees siihen asti hulluna, kun sulla sellanen on, mutta että sillä toisella menee oikeasti paljon huonommin, jos se kerta muka näkeekin sen. Mahtaiskohan onnistua? ;D

Lainaus
niin miten 100kg alter egoa sullotaan rinkkaan piiloon? ;D

Niin ja sehän on periaatteessa ihan helppoa, mä voin käydä kaivamassa vintistä vanhan lätkäkassin ja otat sen rinkan sijaan mukaan reissuun. Sinne mä ehkä voisin jopa mahtua, jos ensin poistettaisiin hetkellisesti muutamia ulokkeita, esim. kädet ja jalat. Jutun juoni on kyllä nyt siinä, että miten ne laitataan perillä takaisin, mutta etköhän kätevänä tyttönä ratkaise tollasen ongelman ihan helposti (viitaten edelleen siihen kuuluisaan, lusmu lähtee _Etälä-Amerikaan_ juttuun). ;D

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
[Re: mitä te sisällätte?
« Vastaus #28 : 04.04.2003, 14:44:16 »
Lainaus
Ja ei hätää, mä saan kyllä jollain konstilla Hki-Vantaalla itteni sisälle, joten sulle ei jää enää kun se toinen pää. Lohduttavaa, eikö? ;)

No ei sitten hätää - pahin mitä sulle voi tapahtua on, että jämähdät Berliiniin... ei nyt mikään maailman kamalin kohtalo, ainakaan verrattuna siihen, että muuten joutuisi tulemaan takaisin Suomeen!

Lainaus

Mahtaiskohan onnistua? ;D

Pessimistinä veikkaan että ei, mutta oltaisiinpa ainakin piristetty muutaman elämäänsä kyllästyneen lentokenttätyöntekijän päivää  ;D

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #29 : 04.04.2003, 14:59:57 »
Lainaus
Jutun juoni on kyllä nyt siinä, että miten ne laitataan perillä takaisin, mutta etköhän kätevänä tyttönä ratkaise tollasen ongelman ihan helposti (viitaten edelleen siihen kuuluisaan, lusmu lähtee _Etälä-Amerikaan_ juttuun). ;D

Nyt päästään asiaan! Moottorisaha mukaan ja veri kentällä lentämään, niin luulenpa ettei kukaan ihan helposti tule väittämään noita alter ego -juttuja hulluudeksi, ainakaan päin naamaa! Ja kädettömänä + jalattomana pääset varmaan säälipistelennolla takas kotiinkin, jolloin voit ensi töiksesi ilmottautua HYKSiin lekuriopiskelijoille harjoituskappaleeksi. Mikä parasta, luultavasti saat myös sairaslomaa...

Meinasin vaatia että vastapalvelukseksi pääsen sun aler egona sinne Japaniin, mutta taitaa homma mennä niin työlääksi, että ehkä kuitenkin jatkan elämäni tuhlaamista ja perinteistä rahan säästöä täällä töissä  ;D ;D

ilona

• Himoreissaaja
    • ICQ Messenger - 112101545
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #30 : 04.04.2003, 17:57:00 »
Sarjassamme: tämän haluaisin nähdä livenä...  ;D

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #31 : 04.04.2003, 23:05:18 »
Fishbone ja Berlin, meettekö naimisiin?  :P

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Re: [mitä te sisällätte?
« Vastaus #32 : 05.04.2003, 00:27:36 »
Lainaus

No ei sitten hätää - pahin mitä sulle voi tapahtua on, että jämähdät Berliiniin... ei nyt mikään maailman kamalin kohtalo, ainakaan verrattuna siihen, että muuten joutuisi tulemaan takaisin Suomeen!

Toi on muuten erittäin totta! :D Miksenköhän oo itte keksiny!? Mutta kuten kerroit, niin ei siellä Berliinissäkään ole kauhean kivaa ihan pennittä, ja ennen kaikkea jalatta ja kädettä! :-/

Lainaus
Nyt päästään asiaan! Moottorisaha mukaan ja veri kentällä lentämään, niin luulenpa ettei kukaan ihan helposti tule väittämään noita alter ego -juttuja hulluudeksi, ainakaan päin naamaa! Ja kädettömänä + jalattomana pääset varmaan säälipistelennolla takas kotiinkin, jolloin voit ensi töiksesi ilmottautua HYKSiin lekuriopiskelijoille harjoituskappaleeksi. Mikä parasta, luultavasti saat myös sairaslomaa...

Jokaisessa meissä näemmä asuu sisällä pieni sadisti! Jo voin mielessäni nähdä Berlinin silmien loiston, kun miettii kuin pärryyttelis moottorisahalla jäseniä poikki kuin Jason konsanaa. Muuten olis kyllä hyvä idea, mutta vois kuvitella, et se moottorisaha saattaa repiä aika pahasti, joten korjaaminen ei liene sen vehkään jälkeen kaikkein helpointa, jos näin vakavasti ajatellaan. Joten joku hieman hellävaraisempi juttu pitäisi keksiä; hitto kun hymyilyttää kuvitella, kun joku vetelee pokasahalla toista palasiks Tegelin sisäpihalla, ja nippusiteet lopuksi tynkien päähä, ettei ihan valu matkan aikana kuiviin. ;D

Heh... Ja itse asiassa sain jo eilen illalla nukkumaan mennessäni kuningas idean, että lähden tässä Hong Kongin kautta Berliiniin ja paikan päälle päästyäni, menen lääkärille valittamaan yskää, kipua keuhkoissa jne jne... niin eiköhän aika pikaseen järjesty, (mulle) suht' halpa majotus muutamaks viikoksi. Ei ollenkaa muute pöhkömpi idea! ::)

Lainaus
Meinasin vaatia että vastapalvelukseksi pääsen sun aler egona sinne Japaniin, mutta taitaa homma mennä niin työlääksi, että ehkä kuitenkin jatkan elämäni tuhlaamista ja perinteistä rahan säästöä täällä töissä

Niin no täytyy tunnustaa, että tää Japanin matka on kyllä vasta sellanen äkkipikainen idea, josta välttämättä ei tule mitään, johtuen ennenkaikkea rahoituksesta. :-/ Tonne Japanilaan, kun noi matkat ei ole kuitenkaan ihan ilmaisia ja tota rahaahan ei ihan läjäpäin kuitenkaan ole. Mutta jos mä sinne lähen, niin toki pääset alter egona rinkassa matkaan; se on vaan ikävä tosi asia, että sinne on pikkasen pidempi matka ku tonne Berliiniin, joten voi käydä siellä ruumassa aika pikkasen pitkäksi. Mutta voin mä lainata sulle mun minidisc-soitinta ja Whamin Best of-kokoelmaa, siinähän se matka menee kuin siivillä! ;D

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #33 : 05.04.2003, 00:36:42 »
Lainaus
Fishbone ja Berlin, meettekö naimisiin?  :P

Mennään mennään! Meil nyt on vaan sellanen pikku ongelma, et mihin mun sormus laitetaan, kun juhannuksen tienoilla lähtee kädet. No pystyn kyllä keksimään itsekkin vielä yhden paikan, eli odottelen tässä vaan seuraavaa karkauspäivää ja sitä kun Berlin kosii mua penisrenkaan kanssa! ;D ;D <- Sorry, mut mä oon nyt pikkasen väsyny!

Mä kutsut nyt jo sut Roosa häihin. Ja Peran ja Iskän kanssa!

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #34 : 05.04.2003, 00:42:05 »
Lainaus

penisrenkaan kanssa! ;D ;D

Sitä kihlasormusta ei ehkä parane lähteä kotiväelle esittelemään  ;D

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
« Vastaus #35 : 05.04.2003, 01:10:52 »
ellei ne oo yhtä huumorimiehiä kuin mitä fishbone itse on ;D
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #36 : 05.04.2003, 01:12:11 »
Niin, voisihan tuollaisista sormuksista tehdä uuden sukutradition  ;D

hile

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #37 : 05.04.2003, 01:17:19 »
Ei yhtään hassumpi idea ;D Pitäisköhän kysyä Berlinin mielipidettä myös?

I-Wayne -Living In Love

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #38 : 05.04.2003, 22:33:50 »
Otin siis oikeidekseni muokata tätä (ts. poistaa kaiken), tein ehkä epäreilusti, mutta ei ole kiva katella jälkeenpäin kaikkea p*skaa mitä pirun huonona päivänä tulee kirjoiteltua! Joten sorry vielä kerran!

rakkahin terveisin: dee "paremmalla-tuulella-tänään" fishbone

hile

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #39 : 05.04.2003, 23:30:13 »
Lainaus

Joten jos sua hile kamalasti häiritsee huumorintajuni/juttujeni taso, niin jätä ne suosiolla lukematta, koska se lienee kaikille helpoin vaihtoehto. Jookos-kookos?

Sori, tarkotin oikeesti, ett sult lentää hyvää läppää, ei mitenkää tarkotus v*ttuilla tai loukata etc...Muotoilin lauseeni ehkä sitten huonosti...

I-Wayne -Living In Love