mitä te sisällätte?

(Luettu 24640 kertaa)

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Re: mitä te sisällätte?
« Vastaus #60 : 10.04.2003, 11:08:23 »
Lainaus

*Tummanvihreä tuulipuku (mieluusti Adidas, Everton tai Hummel)
*Garfield-college / "tänään olen vaarallinen" Calvin-paita
*Korkokengät
*Tukka vaalennettu ja permanentoitu
*Likaisenvalkoinen, nahkainen käsilaukku

Kuulostaa aivan legendaariselta ex liikunnanopettajaltani  ;D

Kaipa tässä pitäis kohta ostoksilla käydä..hmmm, veikkaan että UFF on tässä tapauksessa aivan mainio paikka shoppailla. Mitäs nuoripari haluaa häälahjaksi?
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

Nick

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #61 : 10.04.2003, 15:41:27 »
niin siitä penisrenkaasta vielä... :D
Että millanen se näin käyttömukavuuksiltaan on? Löytyykö miespuolisilta (tai miksei naispuolisiltakin... :) käyttökokemuksia vielä? Täytyy tosiaan myöntää että tästä alkaa kehittyy mulle pikkuhiljaa obsessio, nimittäin minähän en ilman semmosta ens kesänä nudistirannalla kellistele! :D

tuukka

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://niinku.tky.hut.fi/~tjantika/vietnam/
« Vastaus #62 : 11.04.2003, 12:08:46 »
Lainaus
Tuukka avuliaana ihmisenä varmaan ryhtyy bestmaniksi ja hoitaa tuon setin sitten ajoissa pääkallopaikalle? ;)

Tokihan tällaiseen ainutlaatuiseen tilaisuuteen pitää tarttua. Pääkallonpaikkakin on ilmeisesti Urho Kalevan toimesta varmistunut Egeriksi joten eiköhän olisi aihetta kutsua Urkki kaasoksi? Sukupuoli ja titteli ei aivan täsmää, mutta se tuskin olisi suurin vinksahdus näissä häissä... Mikäs muuten on ajankohta? Ehdotan heinäkuun loppua kun muutenkin silloin Unkarissa päin pyörin.

Ei muuten taida tulla näistä penisrengashäistä ihan tavanomaista unkarilaista seremoniaa:

http://www.karneyonline.com/weddings/hungarian_wedding_index.htm

Tuon ensimmäisen dresscode vaihtoehdon jälkeen olin kyllä aivan varma että häihin tulee esiintymään kohubändi t.a.t.u. Eipä siinä mitään, sehän sopii tilaisuuden luonteeseen jopa paremmin kuin rengas penikseen (Tuukan kuolemattomia lausahduksia) :-)
quot;Come over here in the shade, have a couple of cold beers and tell me about your travels"

Markus

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #63 : 12.04.2003, 01:59:53 »
Lainaus

Joo, täytyy muistaa että morsian on jo syyskuuhun mennessä jossain Ecuadorin vuorilla vaeltelemassa, että kiire tässä kohta tulee ;) Mitenköhän mun alkuperäiselle suunnitelmalleni nyt käy, mun nimittäin piti avioitua jonkun argentiinalaisen gauchon kanssa ja jäädä sinne pampalle hevosfarmille emännäksi, että tää nyt kyllä hiukan sotkee mun tulevaisuudensuunnitelmia...
Elämäsi kyllä tulisi olemaan suurinpiirtein yhtä mielenkiintoista Gauchon kuin penisrenkaan kanssa, joten paha valinta...

Hemuli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #64 : 27.04.2003, 02:52:09 »
joo..
Tällainen vm.75 oleva aito lusmu,joka töistä tarpeeks saaneena elelee liiton rahoittamana.Matkustan kaikki rahani mitä en kerkeä tuhlaamaan ja haluan nähdä kaikki ihmeelliset maat...
Fishbonen ja Berlin elämän asenteet kuulostaa siltä että tavataan ens kesänä etelä ameriikassa;)
lä katoo,ettei sua joudu löytää...

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
« Vastaus #65 : 29.04.2003, 15:10:54 »
Jo kahdeksatta (elokuun itä-Eurooppa -reilin lopulle osuvien synttärien takia yhdeksättä) vuotta peräjälkeen 18-vuotta nuori, urbaani miehenalku. Tekniset opinnot Tampereen teknillisessä yliopistossa vaihtuvat (toivon mukaan) ensi syksystä lähtien psykologian opintoihin Helsingin yliopistossa. Maailmalle muita kulttuureja näkemään kaihoava teknojumputuksen kyltymätön suurkuluttaja, ikuinen optimisti ja usein filosofisia(kin) kysymyksiä pohtiva pikku positiivari :)

Toisinaan lämpiän asioille arvokkaan rauhallisesti; vasta ensimmäinen reili edessä, vaikka ikää onkin kertynyt jo enemmän kuin korillinen... kiinnostaa, jännittää, innostaa, pelottaa, ja matkakuume nousee.

To be continued...

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #66 : 01.05.2003, 22:09:37 »
17-vuotias tyttö Turusta. Olen opiskelevinani lukiossa ja tällä hetkellä kerään reissurahoja tivolityöntekijänä. Kauhea kiire mennä ja matkustaa on ollut aina, mutta varsinkin viimeisen vuoden sisällä on alkanut kuume olla aika sietämätöntä. Ja jälleen kerran Pelleä lainatakseni "ei ole oikein lähteä, mutta on seurattava tähteä". Veri vetää vapaa-ajalla hevosen selkään ja purjehtimaan ja haavena onkin jossain vaiheessa purjehtia hyvällä porukalla lämpimämmillä vesillä. Kaikki vapaa-ehtoiset ilmoittautukoot. : )

Tulevaisuudessa siintelee tällä hetkellä reili Keski-Eurooppaan ja visiitti Armeniaan loppukesästä. Pitäis vaan jaksaa paiskia töitä. : )
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #67 : 01.05.2003, 22:45:34 »
 ;D
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008, 23:48:17 kirjoittanut fishbone »

Retu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #68 : 02.05.2003, 09:02:15 »
28 vee ja ylpeä poohjaanmaalaanen ;-)

Käyn töissä ja opiskelen sen mitä matkustelulta kerkiän. Siinä sivussa mietin sitä, mikä musta isona mahtaa tulla. Näiden edellä mainittujen lisäksi harrastan pallopelejä ja polvileikkauksia.

Matkustusaddiktion sain jo ihan pienenä, kun isän kanssa kierrettiin kesät Eurooppaa junalla ja busseilla (teltta mukana, jep!). Nyt sitten vähän isompana olen kolunnut noita vähän kaukaisempia paikkoja; suuri rakkauteni on ollut jo jonkin aikaa Aasia, mut toisiks edellisellä reissullani ihastuin Etelä-Amerikkaan, joten saapa nähdä mihin seuraavat reissut suuntautuu...

Suvih

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #69 : 02.05.2003, 12:13:12 »
Helsinkiläinen 18v. vaatetusalan opiskelija. Valmistua piti tänä keväänä, mutta se jotenkin lipsahti syksyyn :). Kesä- ja muista töistä on rahaa kertynyt tilille sen verran että on suorastaan pakko lähteä reissaamaan. Britanniaan suuntaan loppukesästä laivalla/bussilla/junalla, reissuun sisältyy yleistä kiertelyä, 2vkoa työleireilyä Walesissa ja rhcp:n konsertti Skotlannissa. Koulu kun saan loppuun ennen joulua (jos nyt tuolta palaan :D) ei ole tulevaisuudesta tietoa, pitäis jotain keksiä.

Matkakuumeilun lisäksi harrastan akvaarioita ja ratsastusta. Kotoa löytyy myös 4kpl gerbiiliä ja 1kpl koiraa.

Sanna

• Tosireissaaja
    • AOL Instant Messenger - sannaeh
    • Profiili
« Vastaus #70 : 02.05.2003, 18:53:42 »
20-vuotias ikuinen ylioppilas (?). Välivuosi vierähti töissä hotellissa Lontoon kupeessa, nyt yritän kovasti hakea opiskelemaan kansainvälisyyskasvatusta Jyväskylän yliopistoon. Opeksi joskus? Matkajalkaa vispaa ja toinen välivuosikaan ei haittaisi. Itä-Eurooppaan tai jonnekin kauas talveksi jos yliopistohaussa ottaa ohraleipä? Kesä menee Lahdessa retkeilymajajärjestön hostellin respassa hosuessa ja ulkomaan kamuja kestitessä. Käy se matkailusta sekin vähäksi aikaa. :)
ot all who wander are lost.

sassa

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: mitä te sisällätte?
« Vastaus #71 : 31.07.2008, 21:21:06 »
21 vuotias tyttö joka saapu landelta isoon helsinkiin ja on nyt 4 vuotta myöhemmin alkanu oppia kaupunkilaisten tavoille (kesti kauan ja oon saannu kuulla paljon siitä)
muuten niin olen töissä helsingissä spaassa kosmetologina ja minulla on 34 päivää jäljellä sitä urakkaa (jippiiii!!) sitten loppu työt ja on vähän kesälomaa ja sitt reissuun, kun reissusta palaan haluaisin alkaa opiskella matkailua tai hotellialaa tai jotain muuta,sen saa nähdä sitten. Vapaa ajalla käyn välillä keikoilla, (rakastan reggaeta ja odotan innolla reggaefestaria elokuussa),tapailen kavereita,pyöräilen paikasta toiseen ja nautin elämästä. joo ja oon ruotsinkielinen joten välillä niitä virheitä löytyy teksteistäni.
se minusta.. :)
i dont like reggae,no no, i love it!!!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #72 : 01.08.2008, 02:41:40 »
Jaa mä sisällän paljon töitä jotta voisi sisältyä myös paljon matkustusta. Yritän esittää pätevää lähihoitajaa joka siis olen ammatiltani..., sijaisuuksia teen enemmän ja vähemmän vakituisesti samassa paikassa, välillä vaihdan paikkaa jos ja kun naamat alkaa ottaa päähän. Riippuu ihan siitä missä viihtyy koska mä en ala tehdä duunia josta en tykkää. Tuo poikaystävä ei sisälly muhun vaikka onkin osa mun elämää. Mutta erillään me sittenkin taidetaan olla ja ihan hyvä niin, kun ei mee jakeluun tuo me-asenne parisuhteessa. Rakastan lukemista ja kenkiä ja sen huomaa, matkustelun lisäksi siis. Oon erittäin sosiaalinen ihminen ja tykkään ihmisistä ja oleskella ihmisten kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin.

Opiskelusta vaikka oonkin valmis jo niin tuskin koskaan lopetan opiskelua. Jos en opiskele, suunnittelen opiskelevani. Se myös näkyy sillä parit perusopinnot on kesken ja mieletön määrä suoritettuja kursseja ja sen sellasta. Kun ei osaa valita että mitä sitä "isona" tekis niin kokeillaan ensin vähän kaikkea ja katotaan pystyykö sittenkään päättäämään mitä sitä sitten joskus tekee.

I live in my own little world... but no worries they know me here.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #73 : 01.08.2008, 20:07:59 »
Ei juma! Kuka naita vanhoja ketjuja oikein urakalla aukaisee??? (no nyt tiedan, Sassa niminen tyttonen) :D Haha, kuuluisa penisrengas keskustelu  ;D ;D ;D Kuolen nauruun taalla :D

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #74 : 02.08.2008, 10:40:42 »
Heh, iha loistavaa... iteki ollu vuodesta 04 tms. jäsen ja lueskellu, enkä tätä muista koskaan nähneeni. Kuiten, siisti lukea noista jo niihin aikoihin über-aktiivisista 'olen tuore abi ja syksyllä muutto ulkomaille...'. Esim. hile ja KristiinaE on jossaki välissä ollu hyvinki ahkeria kirjottajia ja tuntuu että oisivat joka viestin aikaan asuneet eri paikassa.

Mutta nyt tuli luettua tuo penisrengaskeskustelu, ja huomaan nyt siihen viitatun useita kertoja sen jälkeen näiden reilun 5 vuoden aikana. Nyt tämän saippuaoopperan juoni alkaa selkiytyä; tätä on vuosikaudet seurattu vähän ihmetellen, mutta ihmekö tuo ettei aukene jos ensimmäinen kausi on ollu katsomatta!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #75 : 02.08.2008, 22:18:24 »
Vastataan näihin kysymyksiin eikä heti mennä ulos asiasta. >:( >:( >:(

60% offtopikkia.
20% Italiaa, josta enin osa Roomaa, Napolia ja Sisiliaa
10% irrallista halpalento-, majoitus- tai varusteasiaa
10% satunnaisia havaintoja muista Euroopan maista ja mututietoa ihansamamistä.

Enkä kattonu tilastoja. ::)

kake142

• Aloittelija
    • Profiili
    • Alennus
Vs: Re: mitä te sisällätte?
« Vastaus #76 : 13.05.2016, 15:56:02 »
Lainaus
utelias perverssi täällä kyselee että mistä niitä penisrenkaita voi ostaa ja paljonko kustantaa? Vähän stokkalta kattelin ja jopa myyjältä kysäsin mut toistaseks on jääny arvotukseksi... ;)

http://www.sincity.fi

Lelut -> Penisrenkaat

Mitäs mallia Berlin noista oot suunnitellu? ;D

Ja Nickille tiedoksi, että luulisi noita löytyvän jokaisesta muustakin alan liikkeestä, jos kiinnostus noin heräsi! ;)

Onhan noita kauppoja monia :D Esimerkiksi seksileluja.comin kautta olen jotain tilannut (tai etsinyt sopivan kaupan). Kannattaa vaan tarkistaa, että tulee tilattua tarpeeksi pieni rengas.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #77 : 13.05.2016, 22:08:50 »
60% offtopikkia.
20% Italiaa, josta enin osa Roomaa, Napolia ja Sisiliaa
10% irrallista halpalento-, majoitus- tai varusteasiaa
10% satunnaisia havaintoja muista Euroopan maista ja mututietoa ihansamamistä.

Mun sisältö on kyllä vuodesta 2008 muuttunut julmasti.

Nykyäänhän sitä kirjoittaa lähes pelkkää asiaa (josta aika vähän Italiasta), mitä nyt 20% viesteistä taitaa olla Sijaintisi nyt -ketjussa.

Viimeisen vuoden kunniamaininta pitää kyllä antaa Starbacksille, jonka ansiosta pallontallaajien geeteen juonti on lisääntynyt noin 200%.