Pallontallaajat.net

Mikä biisi?

(Luettu 18417 kertaa)

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #40 : 13.12.2006, 22:23:58 »
Lainaus käyttäjältä: "miumau"
No mikset lähetä kyseiselle kanavalle postia ja kysy että mikä se tunnaribiisi on?!?!!??

Olen yrittanyt jo sitakin, mutta eivat vastaa. Ja kielitaito ei ole tarpeeksi hyva, etta voisin soittaa studioon ja kysya. :(
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

michelin

• Tosireissaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #41 : 23.12.2006, 17:32:00 »
@ Daria

Carlos Santana - Smooth

Kokeile olisiko tämä..

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #42 : 25.12.2006, 20:46:08 »
Eipa ole Santanaa... (yok)  :? .

Mutta lopultakin loysin sen, etta hyvaa joulua minulle!  :D
 Eugenia Vlasova feat. A. Donalds; Wind Of Hope

michelin

• Tosireissaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #43 : 26.12.2006, 03:20:28 »
Lainaus
tama miehen aantama "ocean" sarahtaa sen verran pahasti korvaan

"And It's just like the ocean Under the moonWell it's the same as the emotion that I get from you"

Olin ihan sale... mutta lepikkoon meni :)

Ei Santanas mitään vikaa ole...no makuasioista turha kiistellä.

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #44 : 26.12.2006, 13:05:51 »
Lainaus käyttäjältä: "michelin"
Lainaus
tama miehen aantama "ocean" sarahtaa sen verran pahasti korvaan

"And It's just like the ocean Under the moonWell it's the same as the emotion that I get from you"

Olin ihan sale... mutta lepikkoon meni :)

Ei Santanas mitään vikaa ole...no makuasioista turha kiistellä.

Juu, mutta taman loydon myota selvisi myos (kaiketi?), miksi kukaan ei osannut arvata ko. kappaletta... Se on julkaistu jo viisi vuotta sitten, mutta taalla Puolassa vasta tana vuonna  :!:  Aika erikoista.... ja tuo "featuring"-tyyppi on itse Enigma.  :wink:  Aivan ihana biisi, vaikken tallaisesta tanssigategoriasta normaalisti valitakkaan. Tytto itse on Ukrainalainen. Noh, nyt ei ainakaan ole hairitsevia, tuntemattomia biiseja enaa listalla...  :lol:

Vekeponde

• Reissaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #45 : 24.01.2007, 22:57:36 »
Jokunen viikko sitten kuulin radiosta diskoversion kappaleesta jonka melodia on sama kuin Juanesin "que pasa" -biisissä. En muista yhtään sanoja.

Ihan yhdentekevä biisi minulle sinänsä, mutta kuitenkin häiritsee kun kiehtois tietää kenen biisi se on, Google vaan ei kerro..

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #46 : 25.01.2007, 15:50:43 »
Tämä menee kyllä aika lailla asian vierestä, mutta oli pakko purkautua!

Joskus nappulana olin aivan hulluna Nik Kershawin The Riddle-biisiin ja koska en silloin osannut englantia, keksin tietenkin kappaleeseen omat sanat. Tämä mun oma versio soi edelleen, yli kolmekymppisenä ja aika hyvin englantia osaavana, mun päässä aina kun kuulen kyseisen biisin enkä millään saa oikeita sanoja jäämään mieleeni! Raivostuttavaa :evil: Ostin jopa jonkun The Best of... levyn kyseiseltä artistilta parilla eurolla, jotta olisin voinut opetella oikeat sanat, mutta sekään ei auttanut.
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

night fever

• Aloittelija
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #47 : 12.02.2007, 20:11:28 »
--------------------------------------------------------------------------------

sattuiskohan joku tunnistamaan semmosen poppi biisin, minkä
laulaa nais laulaja jotenkin näin:

(aluksi kiljuu.. a a aaaa a a aaaa a a...) sitten laulaa:

this is place where we can go, if we wanna be alone...

kertosäe alkaa näin:
do you wanna be my love, superhero superhero, i give my self to you....

en muista enempää.
minä oon yrittäny etsiä tuota biisiä googlesta ja letssingit sivulta, mutta en oo löytäny.
tuo ei ole mikään tunnettu biisi..mutta ajattelin yrittää kun jos joku sattus tietämään

night fever

• Aloittelija
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #48 : 12.02.2007, 21:23:08 »
satuskohan joku tunnistamaan semmosta poppi biisiä, missä mies räppää ja nainen laulaa kertosäkeen:

kertosäe menee jotenkin näin:

im feeling you, (sitten mies räppää): yes i feel so good,
(nainen laulaa): im feeling fine, im feeling you and i feel alright....

sitten nainen laulaa välillä: da dau dau dau da da da da da da dau dau dau...

se on aika nopee biisi, ja sen minä tiiän että se biisi on vuodelta -99

night fever

• Aloittelija
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #49 : 12.02.2007, 21:37:30 »
sitten ois semmonen poppi biisi, minkä laulaa nainen.
kertosäe menee näin:

when this nothing let to do, i will find my way to you, couse i need you so, i want to know, if i be the one you love, when the streets are bussing bay, we will feeling you and i, this my haddaway, i wanna say, your my sun shine in the rain

night fever

• Aloittelija
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #50 : 12.02.2007, 21:45:11 »
sitte ois semmonen poppi biisi, missä mies räppää ja nainen laulaa kertosäkeen.
se kertosäe menee näin:

you said, you love me, but that was a lie, when you show me bleeding, you say goodbye

tietäisköhän joku sanoa, mikä biisi tuo on.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Mikä biisi?
« Vastaus #51 : 12.02.2007, 21:55:54 »
No onpas sulla ollut paljon päänvaivaa kun noin monta biisiä mietityttää  :lol: Jospa nyt venaisit vähän että joku asiaan perehtynyt voisi heitellä edes arvauksia näistä?

Edit. night fever on ystävällinen ja lukee yksityisviestinsä tuolta yläreunasta.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #52 : 01.03.2007, 21:50:05 »
Minua jäi jumpassa vaivaamaan minkä biisin tahtiin oikein loppuvenyteltiin. Olen yrittänyt googletella tuossa muutamia variaatioita mutta kun mieleen jäi vaan sana sieltä ja toinen täältä niin hiukka hankalaa on..

Siinä siis laulaa mies, ja biisi on sellaista hevimpää slovariosastoa. Kaunis pianomelodia. Englanniksi lauletaan.
Luulen biisin nimen olevan joku Lullaby- tai sen tyylinen. Ainakin siitä sanasta jää mieleen ihan päällimmäisenä L-kirjain. Lullabylla en löytänyt mieleistäni tulosta, eikä se sana ihan täysin siltä kyllä edes kuulostanut.

"Vo-vo-voo-Vou.. Lullaby (?) It's easier to .....bla bla blaa" Tosi monta kertaa tulee sana "over" joten mielestäni biisi kertoi onnettoman rakkaustarinan ."Beauty queenistä" lauletaan myös.

Minulla on sellainen mielikuva että tämän biisin olisi joku laulanut viime kauden Idolsissa mutta kun sekin häiritsee kun en saa päähäni että kuka ja missä vaiheessa. Viime kauden Idolseista en kans meinannut löytää mitään laululistaa mistä se olisi saattanut löytyä

Näin sekavilla tuntomerkeillä.. PLIIZ? Osaako joku auttaa? Koko ajan soi melodia päässä mutta en pysty sitä tähän kirjoittamaan  :lol:
That we got this far

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #53 : 02.03.2007, 12:24:56 »
Kiitos vinkeistä joita sain nolla kappaletta  :lol:

Lurittelin biisiä tänään työkaverilleni, joka tunnisti biisin Sonata Arctica- yhtyeen tuotokseksi "Tallulah". Ja googlettamalla löytyi sitten jo sanat ja itse biisikin tuubbaamalla.
That we got this far

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Musta turisti.
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #54 : 02.03.2007, 13:12:33 »
Lainaus käyttäjältä: "PetraJii"

Tuo varmaan johtuu siitä, että tämä on matkailuaiheinen foorumi, jossa keskustellaan omatoimimatkailuun liittyvistä asioista.

Luulisin, että sinun kannattaisi kokeilla jotain musiikkiin liittyvää keskustelupalstaa.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #55 : 02.03.2007, 19:08:08 »
Lainaus käyttäjältä: "alan_mies"

Tuo varmaan johtuu siitä, että tämä on matkailuaiheinen foorumi, jossa keskustellaan omatoimimatkailuun liittyvistä asioista.

Luulisin, että sinun kannattaisi kokeilla jotain musiikkiin liittyvää keskustelupalstaa.

No perskeles.. mitäs me tällä ketjulla sitten tehdään?  :wink:
That we got this far

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Musta turisti.
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #56 : 02.03.2007, 22:07:46 »
No perskeles.. mitäs me tällä ketjulla sitten tehdään?  :wink:

Sääntöjen mukaan hymiöllä ei saa vastata. Ilkikurinen mr. Green sopisi kyllä tähän hyvin.

Lueskeltuani noita joitain edellisiä viestejä halusin vain ilmaista, että tällä ketjulla ei mielestäni ole foorumille kauheasti annettavaa. Ääni kun puuttuu, toistaiseksi. Jos voisi kuunnella hyräilyä niin auttaisi paljon ja saattaisi osata johonkin vastatakin.

ThimzonThomzon

• Reissaaja
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #57 : 03.03.2007, 14:00:23 »
Lainaus
Lueskeltuani noita joitain edellisiä viestejä halusin vain ilmaista, että tällä ketjulla ei mielestäni ole foorumille kauheasti annettavaa. Ääni kun puuttuu, toistaiseksi. Jos voisi kuunnella hyräilyä niin auttaisi paljon ja saattaisi osata johonkin vastatakin.

Heeeei, on täältä ainakin joku saanut apua  :wink: !! Mun mielestä sun kommenteilla ei ole mitään annettavaa tälle ketjulle. Noin niitä tonnitallaajia syntyy!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Musta turisti.
    • Profiili
Mikä biisi?
« Vastaus #58 : 03.03.2007, 14:47:18 »
Lainaus käyttäjältä: "ThimzonThomzon"
Heeeei, on täältä ainakin joku saanut apua  :wink: !! Mun mielestä sun kommenteilla ei ole mitään annettavaa tälle ketjulle. Noin niitä tonnitallaajia syntyy!

Hauska provo. Lue viestini läpi, niin asia selviää sinullekin, ei tarvi luulotella.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Mikä biisi?
« Vastaus #59 : 03.03.2007, 15:19:16 »
Lainaus käyttäjältä: "ThimzonThomzon"
Mun mielestä sun kommenteilla ei ole mitään annettavaa tälle ketjulle. Noin niitä tonnitallaajia syntyy!

Ma olen kylla aivan samaa mielta. Alan_mies liittynyt jotain pari vuotta mun jalkeen ja nyt jo tonnitallaaja! Kuinkahan moni niista viesteista liittyy matkailuun... Ja yhden rivin viestit on kiellettyja! Bannia pariksi vuodeksi niin makin paasen jo 999 viestiin.

Ma haluan tietaa mika on se kiinalainen biisi, jota taalla soitetaan koko ajan? Sellanen hentoaaninen nainen laulaa, mut sanoista en tieda ku en puhu kiinaa.