"Meidän Kaisa!!!"

(Luettu 3582 kertaa)

Tridusida

• Reissaaja
    • Profiili
"Meidän Kaisa!!!"
« : 20.05.2003, 14:21:29 »
Tajusin että Suuren Seikkailun Kaisa on tuttu kasvo tältä sivustolta! ;D Pidä lippu korkealla siellä!
Tridus
 .-"-._.-"-._.-   Aquarius-  The Water Bearer
 .-"-._.-"-._.-

Pera

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: "Meidän Kaisa!!!"
« Vastaus #1 : 20.05.2003, 15:53:55 »
Mullekkin muistu mieleen, miten "meidän kaisa" joutu viime vuonna kesken reissun lähteen haastatteluun... nähtävästi ei turhaan keskeyttäny matkaa! Kaisalla oli muistaakseni kotisivutkin...
id�tteleminen on ep�rehellisyytt�.

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2003, 18:06:42 »
Wau! Pitääkin nyt ihan Kaisan takia vilkaista ohjelmaa  :D

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #3 : 21.05.2003, 18:29:15 »
Joo, kyllä miekin hieman mietiskelin ja sit mää tajusin. Nytpä joutuu tuotakin sontaa oikein katsomaan. Vieraskirjaani on siis kirjoittanut "julkkis", hip ja hei.  :P  ;)

Anonymous

• Vieras

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
« Vastaus #5 : 07.06.2003, 02:45:49 »
Jos Kaisa joskus sattuu tätä topikkia lukemaan, niin kerropas meille hiukan mitä kulissien takana tapahtui. Kun mielestäni Suuri seikkailu on ohjelmana täyttä skeidaa. Niin huonosti tuotettu että yökyääkäyä... Juontakin kuulostaa ja tuntuu hirveältä, saatika sitten "kässärin" tökkyisyys! Minua ainakin kiinnostaisi tietää paljonko siellä kerrotaan/ohjataan niihin juonenkäänteisiin. joo...

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09.06.2003, 08:23:42 »
Siis koskas tämä Kaisa on täällä oikeastaan pyörinyt? En mä ainakaan muista nähneeni ollenkaan viimeisen (vähän yli) puolen vuoden aikana...

ilona

• Himoreissaaja
    • ICQ Messenger - 112101545
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 09.06.2003, 08:28:56 »
Lainaus
Siis koskas tämä Kaisa on täällä oikeastaan pyörinyt? En mä ainakaan muista nähneeni ollenkaan viimeisen (vähän yli) puolen vuoden aikana...

Se oli silloin aikojemme alussa. (viime vuonna alkukesästä ainakin, muistan lukeneeni Kaisan päiväkirjaa...vaikka en tuota tv-ohjelmaa olekaan nähnyt)

californiagirl

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 09.06.2003, 11:12:56 »
Lainaus

Se oli silloin aikojemme alussa. (viime vuonna alkukesästä ainakin, muistan lukeneeni Kaisan päiväkirjaa...vaikka en tuota tv-ohjelmaa olekaan nähnyt)

Mä muistan kans lukeneeni Kaisan päiväkirjaa sillon viime kesänä ja eikös Kaisa kertonut jotain Au Pairina olemisestakin  ::)
I'll always love my home, it's California ;-)

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #9 : 09.06.2003, 16:03:48 »
Lainaus

Viimeisin viesti näyttää olevan 11.08.02 18:08:13

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #10 : 12.07.2003, 17:47:58 »
Terve kaikille!

Piti tulla tänne vähän fiilistelemään. Viime vuonna vietin täällä aikaa enemmänkin, koko kevään yritin etsiä matkaseuraa ja reilin aikana pidin päiväkirjaa. Reili oli viime kesän ehdoton kohokohta.

Tämä vuosi ei jäänyt kakkoseksi seikkailujen  suhteen Suuren Seikkailun ansiosta. Mie olen tehnyt kotisivuilleni juttua siitä omasta näkökulmastani

http://personal.inet.fi/koti/sirkia/kaisa

Mie tein myös viime vuotisesta reilistäni sivuja, mutta yritin viissiin vähän liian laajoja ja ne ovat yhä kesken. Mikähän päivä ehtisin ne viimeistelemään...

Ilmoitteln sitten kun ne joskus valmistuvat. Kiitos kaikille Otson kannattajille :D