No ranska on ainakin ehdottomasti yksi ärsyttävimmistä! Myönnettäköön, että tähän on syynä varmaan kaikki ne veemäiset ranskanopettajattaret, joita mulla on elämäni aikana ollut...

Muita ärsyttäviä ovat amerikanenglanti (etenkin teksasilaisittain väännettynä) ja venäjä+sukukielet, eli käytännössä kaikki Itä-Euroopassa puhuttavat kielet kuulostavat kamalalta. No offence...
Somali on tosiaan aika kummallista. Se kuulostaa siltä, kun joku olisi tukehtumaisillaan ja yrittäisi epätoivoisesti kakoa kurkkuaan selväksi.
Selvennettäköön, että minulla ei ole mitään ranskalaisia, amerikkalaisia, venäläisiä, itä-eurooppalaisia tai somaleja vastaan, puhun vain noista kielistä...
Sitten
kauniisiin kieliin:
Iiri ja skottienglanti kuulostaa kyllä mun korvissa todella kauniilta. Iiri sopii hyvin laulamiseen. Italia on hupaisan kuuloista, ja juuri sen takia erittäin sympaattista

Mulle on usein todettu, että suomi kuulostaa japanilta. Mielestäni intonaatio ei kyllä muistuta japania yhtään. Eräs saksalainen haukkui kerran suomea venäjän kuuloiseksi. Sen otin loukkauksena