Kirjallisuutta

(Luettu 190240 kertaa)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Kirjallisuutta
« Vastaus #420 : 31.10.2012, 18:26:24 »
Lisäksi dekkareita luen jostain syystä vain tien päällä.

Samoin, jostain kumman syysta. Luin aikoinaan Agatha Christien Egyptiin sijoittuvat dekkarit ja Murha Idan Pikajunassa reissussa; pari vuotta myohemmin kotona ne eivat napanneet ollenkaan.
She rides rollercoasters but never screams

Roger1994

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #421 : 31.10.2012, 23:24:06 »
Itse olen hamstrannut Jeremy Clarksonin (Top Gear juontaja) kirjoja matkoja varten ;D Kirjat ovat kokoelmia Clarksonin julkaisemista kolumneista, jotka ovat samanlaista ironista valittamista kuin hänen kommenttinsa tv:ssä. Reissussa lukeminen on yleensä jotain metrossa tai lentoasemalla ohimennen tapahtuvaa, jolloin on helppo lukea pari sivua pitkiä kolumneja.
Suomessa en ole noita kirjoja nähnyt myynnissä, mutta ulkomailta niitä välillä löytää, suosittelen!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #422 : 24.01.2013, 23:57:51 »
Seuraavaksi lähtee lukuun Hamasin poika. Kirja on Hamas-terroristijärjestön perustajan ja johtajan(entisen) pojan omaelämäkerta. Mosab Hassan Yousefin tuli uskoon. Youtubesta löytyy myös tavaraa kyseisestä herrasta. Voi olla aika mielenkiintoinen kirja. Tämä oli kova pala muslimeille, mutta käsittääkseni ei Israelkaan pääse aivan vähällä. Kauan aikaa olenkin aikonut lukea ton kirjan. Nyt tuli siihen tilaisuus ja aika sopivaan aikaan.

http://www.netmission.fi/kauppa/product_details.php?p=1177

TV7:n juttua:

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=17024
« Viimeksi muokattu: 25.01.2013, 00:07:44 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

eppis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #423 : 02.02.2013, 11:46:56 »
Tuli juuri ahmittua Jo Nesbon dekkari, nimeltään muistaakseni Panssarisydän. Suosittelen. Noin 800-sivuinen kirja meni kahdessa päivässä.

Hypatia

• Reissaajaguru
  • Hypatia has (almost) left the building.
    • Profiili
« Vastaus #424 : 13.03.2013, 07:41:30 »
Seuraavaksi lähtee lukuun Hamasin poika. [...]
Mitä ilmeisimmin hihhulikristittyjen valheita...

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #425 : 29.07.2013, 04:02:22 »
Seuraavaksi lähtee lukuun Hamasin poika. [...]
Mitä ilmeisimmin hihhulikristittyjen valheita...

Mitenköhän tähän nyt oikein suhtautuisi, olet tehnyt sen, olet alittanut alimmankin riman. Kasva aikuiseksi. Minä olen mitä ilmeisimmin aiheuttanut sinulle suunnattomasti päänvaivaa. Unohdin muuten taas, että minä en saa kirjoittaa tänne "Asian vierestä ja vieläkin kauempaa" -osioon. Olen kirjoittanut tänne liian paljon Hypatian mielestä ja unohdin muuten senkin, että eihän minun edes saisi oleskella koko palstalla. "Minun kaltainen" ihminen kuuluu Hommafoorumille!  Miten sinä muuten jaksat kirjoitella minulle vaikka sinunhan piti tehdä se vain Hommafoorumilla, jos haluat keskustella "kaltaiseni ihmisen" kanssa vai miten se nyt meni. Sitä paitsi "monet viesteistäni ovat lain" eli sinun mielestäsi kyseenalaisia.  Olet mitä ilmeisemmin tullut alas korkeuksistasi vai mikä on homman nimi?

Pitkästä aikaa täällä käymässä ja HETI täältä hyppäsi eteen Hypatian lapsellinen kommentti, joka leimaa kokonaisen ihmisryhmän valehtelijoiksi (tämä on nyt "lain kannalta vähän kyseenalaista" vai miten se nyt meni?). Sorrut nyt omaan näppäryyteesi ihmisoikeuksinesi (tässä ei kyllä ole mitään pahaa, muutta "Oma kansa ensin". -IKL) ja lakikirjoinesi ja leimaat kokonaisia ihmisryhmiä, kuten minä eikö vain? Ei olisi edes pitänyt tulla käymään täällä, koska Hypatia se vain jatkaa samalla linjalla ja leimailee kokonaisia ihmisryhmiä miten sattuu ja eihän sinulla ole edes kokemusta kyseisestä ihmisryhmästä. Minä taas olen päätynyt siihen lopputulokseen kokemuksen perusteella, että hihhulikristityt ovat ihan rehellisimmästä päästä (ainakin rehellisempiä kuin veroja kiertävät rättipäät kebabpaikkoineen). Kaiken lisäksi minä ainakaan en menisi sanomaan kirjasta yhtään mitään, jos en olisi edes lukenut sitä. Vai erehdyitkö sittenkin lukemaan ton? :) Mutta kyllä Hypatia tietää, sinähän olet paljon muita ylempänä, superviisas ja täynnä itseäsi ja vailla elämänkokemusta!  :) Miten sinä muuten tunnettuna ateistina pystyt sanomaan, että ei ole meiltä näkymätöntä maailmaa jossa on vaikka Jesse sun muut vaikka meillä on tällainenkin maailma missä me elämme? Millä perustelet sen? Ateistin Uskollako?

Taidan tehdä pienet comebackit ainakin joksikin aikaa mikäli Hypatia sen sallii. Miten on Hypatia? Saanko oleskella ja kirjoitella edes täällä "Asian vierestä" -osiossa?

PS. Edelleenkään en ole uskossa vaan olen päätynyt pikemminkin jälleen vanhaan elämäntapaani tässä käräjiä odotellessa ja odotellessa. :(  Minä siis ratkesin jälleen ja tulin tänne tappelemaan... Höh, eihän tässä näin pitänyt käydä... :(

Nähdään tässä taas joku päivä.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2013, 04:31:01 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #426 : 29.07.2013, 13:48:35 »
^Tervetuloa takasin!!!
Meikäläinen ainakin on ihmetellyt, että onko äijä käynyt lepäämässä kun ei ole näkynyt.
Maailma olisi helvetin tylsä paikka, jos kaikki olisi samaa mieltä ja kaikkialla olisi samanlaista. Tääkin foorumi olisi ihan turha, kun kukaan ei matkustelisi kun kaikkialla olisi tasasen harmaata...  ;)

Mutta rennoksi loma-/matkalukemiseksi suosittelen Anthony Bourdasin Kitchen Confidentialia. Jos edes 10% tarinoista on totta, niin huhhuh. Herkemmät tosin saattaa jättää ravintolaillalliset väliin kirjan luettuaan...  8)
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #427 : 01.08.2013, 02:57:26 »
Radicalin suorastaan hengellistävän tuotoksen johdosta eräs tuore anekdootti:
Osuin tässä taas vaihteeksi katsomaan tv7:a, jossa todisteltiin sitä, että maailma on vain 6000 vuotta vanha. No, jotkut elävät toisessa todellisuudessa...

Itärajan Ilpo, Radicalin matkat ovat mitä ilmeisimmin olleet noita päänsisäisiä matkoja...

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #428 : 02.08.2013, 11:21:56 »
Viimeksi on tullut luettua Linkolan Penan upea kirjoituskokoelma Voisiko elämä voittaa. Suosittelen kaikille!

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #429 : 03.08.2013, 02:07:26 »
Linkola on parhaimmillaan erinomainen kirjoittaja, minkä kyseisen teoksen hieno esssee "Karjala" hyvin osoittaa. Toisaalta hän on myös rasittavan koppikatseinen ja suuruudenhullu (ja ajoittain ekofasisti), mikä myös selviää teosta lukemalla...

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #430 : 04.08.2013, 02:13:52 »
Radicalin suorastaan hengellistävän tuotoksen johdosta eräs tuore anekdootti:
Osuin tässä taas vaihteeksi katsomaan tv7:a, jossa todisteltiin sitä, että maailma on vain 6000 vuotta vanha. No, jotkut elävät toisessa todellisuudessa...

Itärajan Ilpo, Radicalin matkat ovat mitä ilmeisimmin olleet noita päänsisäisiä matkoja...

Kuule Hypatia, Itärajan Ilpo on vanhoja tuttuja täältä ja ei sun enää tarvitse kertoa millainen minä olen sun mielikuvituksissas. Minä olen kertonut jo kaiken oleellisen ja vähän enemmänkin ja se on todellisuutta eikä mitään sun päänsisäisiä matkojas. Aika pervo vosu tässä meillä kieltämättä. Koko ajan minä vain mielikuvituksissa päivät pitkät. :) Ja aina meet heti hienosti henkilökohtaisuuksiin kuten ennenkin, voi kuinka halpamaista ja kertoo viestin kirjoittajasta monelle jo melko paljon... Kuten myös kertoo toi edellinenkin viesti, johon vastasin...

Toi nyt oli lähinnä vitsi toi mun viesti tai jotain... :)  Laskin kummatkin yhteen ja vertasin lukuja keskenään, ja olet aivan oikeassa, minä olen tehnyt päänsisäisiä matkoja enemmän. :)  Siellä pohjalla näin ja opin kaikenlaista mistä normityypillä ei ole edes aavistustakaan ja noista ajoista tuli hyvät opit nytkin viettämälleni elämälle. Ei tarvi ikinä olla persaukinen eikä itse juosta asioita. Joskus tuli tehtyä tuollaisia 3500 euron päivärahoja ja kun mun kulutus on keskimäärin nykyäänkin se 200 euroa per päivä. Epärehellinen Wincapita rules! ;) Kävin joskus pohjalla, mutta enää ei tarvi edes itse juosta ja kulutan aikaani miten sattuu ja vietän leppoisia eläkepäiviä (ent. yksityisyrittäjä, raksafirmaa ja kaikenlaisia alihankintahommaa) niin oikeasti kuin myös rikollisellakin puolella. Onhan toi aikalailla erilainen toi toinen todellisuus, täytyy sanoa! Toki toi elämä maksoi mulle myös mun terveyteni, invalidisoiduin jaloista loppu elämäkseni ja moni moni kaveri katosi viereltäni. Noi on raskaita juttuja tietenkin vieläkin. Mutta lopeta nyt jo sinäkin tuo tosikkomainen kristittyjen vainoaminen, alkaa jo tuollainen todistelu ja jankkaaminenkin ottaa päähän. Tiedän hihhulikristityt, harmittomia otuksia, kyllä eri mieltä saa asioista mun mielestä olla. Anna kuule noitten hihhulikristittyjen olla nyt jo rauhassa ja anna niitten olla mitä mieltä sitten ovatkaan, ne ei sentään tee mitään terrori-iskuja, käsien katkontaa selvin päin, kivittelyä (HUOM! Selvästä päästä!) ja muuta käsittämätöntä. On vähän toista verrata tuotakin 6000 vuoden -valetta johonkin monta sataa tappaneeseen terrori-iskuun. Mitä mieltä? (Noin ei lue missään Raamatussa ja Maan luominenkin kerrotaan aika vakuuttavasti oikeassa järjestyksessä... ehdotan, että kokeilet myös todennäköisyyslaskentaa Raamatun profetioihin! Minä ja moni muukin on saanut niistä aika murskaavia tuloksia... Toiset voi olla ton 6000 vuoden kannalla ja minä taas toisella. Toi vois ehkä olla ihmisen aikakausi Maan päällä, jos uskoo kreationismiin, ei toki koko pallon)`Siirrä vihasi toiseen kohteeseen ja ala vainoamaan noita vielä enemmän jälkeenjääneitä tyyppejä. Siinä hyvä vihasi ei ainakaan menisi aivan harakoille, vai mitä? :) Ei taida rohkeus riittää päin näköä noille sanomiseen, häh? Sulla pitäs olla mut siinä henkivartijana. Tosin entisessä kunnossani ja ennen invalidisoitumista. :)

http://www.youtube.com/watch?v=-XYIea9pBA8   <---Tuolla on lisää materiaalia tuosta valehtelijasta... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CplNqVYpT3E <---

TV7 saattaisi olla jo minullekin liikaa, en ole katsonut. Mitä ihmettä sinä siellä teet? Ei kai, en ala kyselemään sinun tarkoitusperiäsi ja vaatimaan selitystä siellä ololle kuten minä sain selittää sinulle juurta jaksain mitä minä teen täällä palstalla. :) Kai sieltä tulee joskus jotain järkeäkin. Vaarattomia hihhulikristittyjä noi helluntailaiset kuitenkin on. Niitä onkin niin helppo polkea, kun ne ei lyö takaisin ja sitä sinä et ehkä sitten kestäisikään tuollaisella naurettavalla elämänkokemuksella varustettuna. Ootkohan edes munaa vielä ikinä saanut? :)

Ei vaan, anteeksi kaikki sanomani! Nyt tulee ylläri: Ei jaksa enää tapella, unohda mut ja anna minunkin jo olla, minä lupaan tehdä samoin. Mitä tehdään? Tarjoan tässä sovintoa sulle, vastaa mitä haluat tehdä. Haluatko sovintoa vai sotaa?

PS. Tämän olisi kyllä voinut ohittaa yhdellä hymiölläkin, mutta haluan nyt tarjota sovintoa tähän turhaan tappelemiseen. Ei tätä ole kiva katsella täällä muidenkaan, kun tämä on tällaista jankkaamista ja muutenkaan. Voidaan toki keskustella asioista, mutta ei tällaisessa hengessä ainakaan minun mielestäni. Toivon, että tästä vielä saadaan sovinto aikaiseksi. :) Olen niin väsynyt jo tällaiseen (olen niin monta kertaa jo joutunut jonkun silmätikuksi täällä, samoin kuin tässä mun oikeassakin elämässä.. ;)), minä ainakin olen valmis antamaan kaiken anteeksi ja lopettamaan tämän. Voin toki keskustella asioista, kuten siitä koska ihminen on ilmestynyt tänne pallolle...

PS2: Linkola on kova tyyppi.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013, 02:32:52 kirjoittanut Radical »

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #431 : 06.08.2013, 00:35:50 »
Radical,
1) en ole lukenut niitä viestejäsi, jotka itse poistit
2) olen mies (nimimerkkini kunnioittaa todellista kristinuskon marttyyria)
3) olen opettanut vuosien ajan elämänkatsomustietoa ja filosofiaa, joten uskonnot ja tieteellisen ajattelun perusteet ovat kohtuullisen hyvin hallinnassa
4) on naurettavaa, että kaltaisesi vihanlietsoja mesoaa ansaitusta reaktiosta omaan vihanlietsontaansa. (Puhumattakaan siitä, ettei sinulla pitäisi olla oman kertomasi mukaan kanttia syyttää yhtään ketään yhtään mistään.)
5) en edelleenkään ymmärrä mitä teet tällä matkailuaiheisella keskustelupalstalla.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #432 : 06.08.2013, 08:57:35 »
Radical,
1) en ole lukenut niitä viestejäsi, jotka itse poistit
2) olen mies (nimimerkkini kunnioittaa todellista kristinuskon marttyyria)
3) olen opettanut vuosien ajan elämänkatsomustietoa ja filosofiaa, joten uskonnot ja tieteellisen ajattelun perusteet ovat kohtuullisen hyvin hallinnassa
4) on naurettavaa, että kaltaisesi vihanlietsoja mesoaa ansaitusta reaktiosta omaan vihanlietsontaansa. (Puhumattakaan siitä, ettei sinulla pitäisi olla oman kertomasi mukaan kanttia syyttää yhtään ketään yhtään mistään.)
5) en edelleenkään ymmärrä mitä teet tällä matkailuaiheisella keskustelupalstalla.

Hyvä tietää, nyt ymmärrän sinua hiukan paremmin. Oletko vastannut "Millaisia ihmisiä pallontallaajat ovat?" -topiciin? Nimimerkkisi hämäsi minua melkoisesti. Nyt ymmärrän myös paremmin sen, että miksi takaa-ajat hihhulikristittyjä tuollaisella vimmalla ja leimaat hihhulikristityt valehtelijoiksi (kyllä eri mieltä mielestäni saa olla. Sinua lainaten: "Kiihottaminen kansanryhmää vastaan sisältää myös panettelun ja tähän riittävät voimakkaan liioittelevat lausunnot tyyliin...") ja jätät kaikki muut uskonnot rauhaan ja hyökkäät sellaisia ihmisiä vastaan jotka taas pitävät vaikkapa islamia syöpänä. Et siis hyväksy muita kantoja kuin kristinuskon vastaisen oman kantasi. Kysytäänpä  opelta nyt sitte, että kuka on todellinen islamin marttyyri? Uskonnoista tietävänä sinun luulisi sitten tietävän, että tämän aikakauden pahin syöpä ovat juuri nuo hihhulimuslimit eikä hihhulikristityt, oletko eri mieltä?

Hyökkäyksesi henkilökohtaisesti minua kohtaan aiemmin olivat myös todella naurettavia ja niiden perusteella en olisi ikinä uskonut, että omaat tuollaisen taustan, kiitos.  Vastasin sinulle kuitenkin esittämiisi kysymyksiin vaikka ne olivatkin perseestä ja kumpusivat ylemmyyden tunnossa kylpevän ihmisen näppäimistöltä. Noh, mitä tehdään? Tapellaanko vai sovitaanko asiat?

Palautetaanpa mieliin mistä tämä kaikki alkoi:

"Radical, minä selailin sinun viestihistoriaasi läpi ja huomasin, että olet kirjoittanut hyvin vähän matkailuun liittyen. Sen sijaan islam- ja muslimivastaisia viestejä ja muita asiattomuuksia löytyi paljon. Myös niitä lain kannalta kyseenalaisia viestejä. Mitä sinä tällä keskustelupalstalla yleensä teet?

Sinulla on siis pitkä rikoshistoria - miten uskottavana pidät sitä, että sinun kaltaisesi ihminen leimaa kokonaisia ihmisryhmiä vaarallisiksi ja rikollisiksi?

Jos haluan keskustella sinuin kaltaisesi ihmisen kanssa uskonnoista, niin teen sen Hommaforumilla, en täällä. Islamilainen oikeutta/lakia tarkoittava sana muuten kirjoitetaan itse asiassa shari'a eikä Sharia.

Sinä olet ilmeisesti helluntailainen tai muu herätyskristitty. Vakaumuksellisena ateistina minulla riittää aivan yhtä vähän ymmärrystä kristityille ja islamilaisille fundamentalisteille.

Ps. en ole ehdottanut sinulle bannia enkä "ilmiantanut" viestejäsi asiattomina. Jos jatkat samalla linjalla ja se osuu silmiini, niin saatan jatkossa niin tehdäkin."

Sinun, sinä olet, sinun kaltaisesi, sinä olet ilmeisesti jne... ;D

Vai et muka lukenut noita sen jälkeen lähettämiäni viestejä, jepjep... ;D Sitten olet helvetin tyhmä jätkä ja sitä en usko oikein. ;D Mitä sitten edes kyselet minulta mitään? Nyt näyttäisi kuitenkin siltä, että hihhulimuslimeille näyttäisi löytyvän paljon enemmän ymmärrystä...

Teen täällä matkailuaiheisella keskustelupalstalle sitä samaa mitä muutkin, kirjoittelen ja luen mitä muut kirjoittavat. Olen kiertänyt ulkomailla mielestäni aivan tarpeeksi saadakseni oleskeluluvan palstalle jopa sinun mielestä. Olen käynyt kerran jopa Norjassa polkupyörän, teltan ja varusteiden kanssa (suunta 1007 km), oletko itse tehnyt jotain vastaavaa noin 18-vuotiaana (jos et, niin painu itse pois tältä palstalta ja anna minun ja muiden tosireissareiden olla täällä, sopiiko?)? Mielestäni jo tuo reissu oikeuttaa minut oleskelemaan palstalla vaikka ei tuollaisia saavutuksiin perustuvia oleskelulupia pitäisi olla olemassakaan, vai?  Keneltä muulta on/olet kyselty/kysellyt tuollaisia? Eikö tuo myöskin ole melko typerää vastata minun lähettämääni Hamasin poika -viestiin, jos et ole edes lukenut sitä? Mosab Hassan Yousefin (terroristijärjestö Hamasin entisen johtajan poika) on mielestäsi valehtelija sillä perusteellä, että hän on kääntynyt islamista kristinuskoon. Hänellä uskoisin olevan parempaa tietoa islamista, muslimeista ja hihhulimuslimeista kuin sinulla, vai?

http://www.youtube.com/watch?v=-XYIea9pBA8   <---Tuolla on lisää materiaalia tuosta valehtelijasta... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CplNqVYpT3E <---

Onko hän nyt valehtelija vai ei?

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #433 : 11.08.2013, 03:37:57 »
Radical, jos vilkaiset viestihistoriaani, niin näet, että minulla on kuukausien mittaisia taukoja tänne kirjoittelussa. Nämä johtuvat siitä, että en ole silloin myöskään käynyt tällä palstalla. Sinä olet ensin vastannut minulle ja sitten poistanut vastauksesi yhden tällaisen tauon aikana. Pyytäisin sinua muuten tutustumaan käsitteeseen retorinen kysymys.

Jos haluat jatkaa tätä keskustelua, niin ole ystävällinen ja tee se täällä: http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=9795.1200

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #434 : 11.08.2013, 11:45:51 »
^ Tätä tässä vähän jo odottelinkin...  ;D  Hypatia juoksee äidin helmoihin ja kertoo, että Radical kiusaa... :)  Toista se on ollut elämä itsellä, kun on joutunut selvittämään kaikenlaiset asiat itse, ilman virkavallan apua. Tämä on ollut minulle aina selvä asia. Ei siis tullut sovintoa, mutta tämäkin kelpaa.  ;D Minä olen kuitenkin sen verran kunnian mies, että en lähde laukomaan typeryyksiä toisten kirjavinkeistä lukematta kirjaa enkä ole myöskään se joka lähtee tarinoimaan toisille, että jonkun reissut ovat vain pään sisäisiä matkoja... Enkä ole myöskään se joka lähtee ensimmäisenä henkilökohtaisuuksiin. Normaalielämässä jos mua kohtaan on hyökätty, niin olen tottunut kostamaan asian 10- tai 100-kertaisesti. Se on vähentänyt kostohaluja kummasti.

Edit: Minussa on myöskin miestä ja luonnetta sen verran, että pystyn pyytämään anteeksi jos olen tehnyt jotain väärin. Näin sitten päätin tehdäkin tuossa aiemmin...

Ps. Minuakaan ei enää huvita jatkaa tätä, olen niin jo kyllästynyt tällaiseen kuten aiemmin kerroin. Antaa asian nyt sitten olla näin ja toisten viestihistoria minua nyt vähiten kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2013, 13:15:48 kirjoittanut Radical »

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #435 : 14.08.2013, 03:59:23 »
Ihan selvyyden vuoksi: en koe sekapäisiä viestejä, joissa laitetaan oikein urakalla sanoja toisten suuhun kiusaamisena - kiusallisia ne toki ovat aiheuttamansa myötähäpeän myötä.

Moderaattoreille viestitin, koska sinulla ei mitä ilmeisimmin ollut aiettakaan lopettaa rasistista vihakirjoitteluasi täällä.

Jartza7

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - jarno-92@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #436 : 17.02.2014, 22:24:11 »
Mistä mahtaisi löytyä toi Petri J. Kosonen: Hiljaa virtaa Mekong kirja ?? Olen etsinyt sitä joka puolelta, mutta ei tahdo löytyä mistään ei edes netistä.
Jos joku haluaa myydä omansa sopuhintaan niin olen valmis ostamaan.  ;)

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #437 : 18.02.2014, 08:10:25 »
Mistä mahtaisi löytyä toi Petri J. Kosonen: Hiljaa virtaa Mekong kirja ?? Olen etsinyt sitä joka puolelta, mutta ei tahdo löytyä mistään ei edes netistä.
Jos joku haluaa myydä omansa sopuhintaan niin olen valmis ostamaan.  ;)
Missä päin Suomea mahdat asua? Kirja löytyy pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastosta Pasilasta varaamalla. Myös kaukolainaus onnistunee.
http://www.helmet.fi/fi-FI

Jos haluat kirjan omaksesi, niin löytyisikö antikvariaateista? Tai Amazon.comista
http://isbn2book.com/952-9501-31-5/hiljaa_virtaa_mekong_matkakertomus/
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

NKP

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #438 : 03.04.2014, 20:29:09 »
Jos filosofia, politiikka ja psykologia kiinnostaa kannattaa tutustua Aldous Huxleyn ja Terence McKennan tuotantoon.
McKennalta löytyy myös YouTubesta luentoja suomiteksteillä.
jos ei elämässä muuta opi, niin ainakin hiljaa kävelemään

marella

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Matkailusivu
« Vastaus #439 : 27.04.2014, 03:05:43 »
Camilla Lindberg & Magnus Lindberg Leros

"Vuonna 1965 kirjailija Göran Schildt (1917–2009) ja hänen vaimonsa Christine purjehtivat Daphneveneellään kreikkalaiselle Leros-saarelle. He ihastuivat ensi silmäyksellä pittoreskiin saareen, sen valkoisiin kivitaloihin, aurinkoon ja kimmeltävään mereen. Siitä tuli heidän toinen kotinsa."
Sisältää upeita värikkäitä Kreikan kuvia ja näyttäisi maksavan nyt vain 6e
http://www.sets.fi/bok/leros/

Tropical Homes of the Eastern Caribbean

Upeita kuvia Karibialta ja erilaisia taloja. Tykkäsin kovasti.

Tessa Kiros Venetsia

herkullisia ruokaohjeita ja Venetsian tunnelmaa.