Paljonko olette maksaneet reittilennosta Bangkokiin?

(Luettu 214004 kertaa)

Evelin

• Aloittelija
    • Profiili
Tiedustelisin mikä on ollut teidän halvimman reittilipun hinta Bangkokiin? Millä lentoyhtiöllä?

Olen muuttamassa Thaimaahan (jeee!) ja metsästellyt halpoja reittilippuja. Pari viikkoa sitten löysin halvimman, mitä oli vielä nenäni eteen sattunut. Air Berlinillä Düsseldorfiin, sieltä LTU:lla Bangkokiin 388 €. Katselin, että halvemmalla pääsee takaisin, kun ja jos sen aika joskus koittaa. Onko kokemusta LTU:sta? Mulla ei ole mitään kokemusta :)
i tyyni meri taitavaa merimiestä tee.

Kirnauskis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2006, 12:11:28 »
Tsekkaapa Aeroflotin lennot.
Ja onnea matkaan, onnenpekka!
Kotiin on moni kuollut.

Pehri

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - Renne@jippii.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 23.11.2006, 12:36:10 »
Hei!

Jos pelkkää menoa haet niin kilroyn sivuilta löyty pelkkä meno Helsingistä Bangkokiin 390€ ja Finnairilla menee. Tuo on kyllä se flexible-lippu mutta senhän saa jos on alle 26wee tai olikohan alle 32wee opiskelija.
Halvemmalla varmasti saa vielä jos lentää esimerkiksi tukholmasta/tallinnasta.

Bulkhead

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2006, 14:14:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Pehri"
Hei!

Jos pelkkää menoa haet niin kilroyn sivuilta löyty pelkkä meno Helsingistä Bangkokiin 390€ ja Finnairilla menee. Tuo on kyllä se flexible-lippu mutta senhän saa jos on alle 26wee tai olikohan alle 32wee opiskelija.

Varmasti? Olisiko jotain ihan oikeaa tietoa esittää?
Ei yhtään turhaa reissua tehtynä.

Pehri

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 23.11.2006, 14:57:14 »
Lainaus käyttäjältä: "Bulkhead"
Hei!

Eiku leikisti. Tietoa löytyy kun katsot kilroyn (kilroytravels.fi) sivut ja haet tuota lentoa. Ei ole niin vaikeaa :wink:

myu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 23.11.2006, 15:11:39 »

Eiku leikisti. Tietoa löytyy kun katsot kilroyn (kilroytravels.fi) sivut ja haet tuota lentoa. Ei ole niin vaikeaa :wink:

Olisiko bulkhead kuitenkin kaivannut oikeaa tietoa tuosta jälkimmäisestä väittämästä.

Pehri

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 23.11.2006, 17:55:58 »
OK.
Ruotsin Kilroyn sivuilta 3147SEK eli 340,79€ (Flexible-lippu ja lentää Finnairilla).

ote tältä foorumilta:
"Helsingistä Bangkokiin lennot olis maksanut 1085 € ja samoina päivinä Tallinnasta Bangkokiin 760 € ( 11924 viron kruunua ) . Todella hämmentävää ."

Ja muutenkin Thaimaassa asuva tuttuni valaisi minua kun olin matkaa varaamassa sinne että Virosta pääsee halvemmalla. Itse en jaksanut alkaa säätämään noiden lentojen kanssa eli varasin Kilroyltä suoran lennon helsingistä bangkokiin 700€ meno-paluu maaliskuussa ja 2vkoa ollaan. Mutta jos viitsi noita siirtymisiä tehdä niin uskon että kun nettiä jaksaa läpikäydä niin löytää paljon halvemmalla ne lennot kun suomesta.

Peace!

timosalonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2006, 18:09:12 »
OK.
Ruotsin Kilroyn sivuilta 3147SEK eli 340,79€ (Flexible-lippu ja lentää Finnairilla).

ote tältä foorumilta:
"Helsingistä Bangkokiin lennot olis maksanut 1085 € ja samoina päivinä Tallinnasta Bangkokiin 760 € ( 11924 viron kruunua ) . Todella hämmentävää ."

Ja muutenkin Thaimaassa asuva tuttuni valaisi minua kun olin matkaa varaamassa sinne että Virosta pääsee halvemmalla. Itse en jaksanut alkaa säätämään noiden lentojen kanssa eli varasin Kilroyltä suoran lennon helsingistä bangkokiin 700€ meno-paluu maaliskuussa ja 2vkoa ollaan. Mutta jos viitsi noita siirtymisiä tehdä niin uskon että kun nettiä jaksaa läpikäydä niin löytää paljon halvemmalla ne lennot kun suomesta.

Peace!

Toi Tallinna-Bangkok kikkailu poistettiin jo aikapäiviä sitten sillä että hinnoiteltiin väli uudelleen. Jos et usko niin kokeile. Ruotsista tosin pääsee edelleen Finnairilla halvemmalla, mutta siellä onkin muita lentoyhtiöitä kilpailemassa asiakkaista. Suomessa kun toi kilpailu on vielä aika marginaalista.

timosalonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: Paljonko olette maksaneet reittilennosta Bangkokiin?
« Vastaus #8 : 23.11.2006, 18:18:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Evelin"
Tiedustelisin mikä on ollut teidän halvimman reittilipun hinta Bangkokiin? Millä lentoyhtiöllä?

Olen muuttamassa Thaimaahan (jeee!) ja metsästellyt halpoja reittilippuja. Pari viikkoa sitten löysin halvimman, mitä oli vielä nenäni eteen sattunut. Air Berlinillä Düsseldorfiin, sieltä LTU:lla Bangkokiin 388 €. Katselin, että halvemmalla pääsee takaisin, kun ja jos sen aika joskus koittaa. Onko kokemusta LTU:sta? Mulla ei ole mitään kokemusta :)

Riippu niin paljon ajankohdasta ja tietysti siitä kuinka kauan aiot siellä olla eli alle vai yli vuoden. Yhden suunnan lentonahan toi on kyllä halpa. LTU kuulemma ihan ok ei mitään erikoista ja tietysti pienet jalkatilat. Kyllä se varmasti perille vie ja jos ei kauheen huonot vaihtoajat ole niin miksei kannattais. Toki voit tutkia noita kilroy ja sta flexiple lippuja jos täytät lipun myöntämis kriteerit ja ajankohdalle niitä myynnissä. Katso siis myös Ruotsin kotisivut.

yojik

• Aloittelija
    • ICQ Messenger - 19739056
    • MSN Messenger  - jsompinm@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - jsompinm
    • Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2006, 19:58:22 »
Mä olen menossa juuri tuolla air berlin / LTU combolla joulukuun alusta eli voin heittää infoa sitten miten homma toimii. Olettaen tietenkin että vievät perille asti ;)

Bulkhead

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2006, 20:42:59 »

ote tältä foorumilta:

Peace!

Kun olisit vielä laittanut tuon tältä foorumilta lainatun otteen päivämäärän. 760 eurolla et saa enää minkäänlaisia Finnairin lentoja Tallinnasta Bangkokiin.

Pehri

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 23.11.2006, 21:01:10 »

ote tältä foorumilta:

Peace!

Kun olisit vielä laittanut tuon tältä foorumilta lainatun otteen päivämäärän. 760 eurolla et saa enää minkäänlaisia Finnairin lentoja Tallinnasta Bangkokiin.

...Miksi kukaan haluaisi edes yrittää 760€:lla Tallinnasta Bangkokiin kun pääsee Helsingistä Bangkokiin 700€:lla suoralla lennolla ja Finnairilla... :roll:

Bulkhead

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 23.11.2006, 22:37:56 »

...Miksi kukaan haluaisi edes yrittää 760€:lla Tallinnasta Bangkokiin kun pääsee Helsingistä Bangkokiin 700€:lla suoralla lennolla ja Finnairilla... :roll:

Jotain lasten ja koululaisten lippuja.

Ja aikuisille ja normihinnan maksaville hyvin rajoitettuna aikana eli huhti-toukokuu sekä syys-lokakuu.

Pehri

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #13 : 23.11.2006, 23:20:40 »

Jotain lasten ja koululaisten lippuja.

Ja aikuisille ja normihinnan maksaville hyvin rajoitettuna aikana eli huhti-toukokuu sekä syys-lokakuu.

Kovasti menee off-topikiksi:

Kovasti kuulostaa katkeran vanhan miehen puheilta :wink:. Joillakin on onni vielä olla nuori ja virkeä ja saa vielä lentoliputkin halvemmalla kuin ikäloput *wink wink*. Yläikäraja EURO-kortille oli kuitenkin 26v ja ISIC-kortin saa jokainen joka on opiskelija.

Ei mitään herne-juttuja vaan jutut juttuina.

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 24.11.2006, 07:12:17 »

no_babylon

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - valtteri_tilli@msn.com
    • Profiili
moi
« Vastaus #15 : 11.12.2006, 03:17:50 »
eikai haittaa, että laitan tähän ketjuun? pitäisi saada tietää halvimmat lennot italiasta bangkokiin. En itse oikein osaa etsiä. kiitos avusta!!

timosalonen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: moi
« Vastaus #16 : 11.12.2006, 06:07:25 »
Lainaus käyttäjältä: "no_babylon"
eikai haittaa, että laitan tähän ketjuun? pitäisi saada tietää halvimmat lennot italiasta bangkokiin. En itse oikein osaa etsiä. kiitos avusta!!

Riippuu varmaan ihan siitä koska matkustat.

Nakke

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: moi
« Vastaus #17 : 11.12.2006, 06:16:54 »
Lainaus käyttäjältä: "no_babylon"

No sitten on syyta opetella!
Taltakin palstalta loytyy ketju, jossa neuvotaan miten lentoja haetaan.. Et kai meinaa aina kysya muita etsimaan lennot puolestasi :roll:
ไม่เป็นไร

no_babylon

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - valtteri_tilli@msn.com
    • Profiili
« Vastaus #18 : 11.12.2006, 14:58:11 »
siis lähinnä meinaan suuntaa antavia... ei kenenkään minulle tarvitse lentoja etsiä. hinnasta vain jotain suuntaa.

sanela

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 11.12.2006, 15:52:34 »
Halvimmat lennot löysin itse jonkun saksalaisen (netti)matkatoimiston kautta, Frankfurt-Bangkok väli China Airlinesilla oli jotain alle 500e meno-paluu. Ajankohta oli pari vuotta sitten tammikuun alku. Olin silloin muutenkin Saksassa, mut Suomesta Frankfurtiin pääsee ilmeisesti edelleen (?) Ryanairilla ja kohtuuhintaan, joten ehkä noita Frankfurtistakin lähteviä kannattaa vilkuilla.