Paljonko olette maksaneet reittilennosta Bangkokiin?

(Luettu 204034 kertaa)

sixtus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Paljonko olette maksaneet reittilennosta Bangkokiin?
« Vastaus #20 : 11.12.2006, 17:01:41 »
STA:lla ainakin on välillä tosi edullisia yksisuuntasia. Myös yli 26 vuotiaille. Frendi makso esim. 2.4.2007 Finnairilla Wienin kautta Bangkokiin alle 400€.
Better to burn out than fade away

ihmeseikkailija

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Paljonko olette maksaneet reittilennosta Bangkokiin?
« Vastaus #21 : 15.04.2008, 19:29:22 »

Päivitetäämpäs hieman ketjua. Eli mistä halvimmalla lentoja Thaimaaseen?
Itselläni olisi tarkoitus lähteä Oulusta tai ehkä Helsingistä, mikäli hintaeroa on paljon (opiskelijahinnoilla junalla Hesaan). Ja koska olen Oulusta, Tukholman-Bangkok lennot pois suljettu (Ei suoria lentoja enään Oulu-Tukholma >:()

Olen hakukoneilla katsellut. Eli onko niin, että supersaver näyttää kyllä saman kuin muutkin vastaavat? Poislukien Kilroy, jossa on välillä parempi tarjouksia.

Onko joitakin matkatoimistoja, joista suoraan asioimalla sattuisi saamaan halvemmalla kuin online systeemeistä. Nykyisin tosin monella matkatoimistolla on online systeemitkin mutta voivatko he myydä toimistoltaan kenties halvemmalla kuin mitä online näyttää?

Camp24

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 03.05.2009, 13:57:35 »
KeLMillä pääsee Bangkokiin HEL-AMS-BKK ja takaisin hyvillä vaihdoilla, useita vaihtoehtoja (ehtii tekemään päivän auskultaationkin Damissa, jos haluaa)
hintaan 615e. Taitaa olla koko kevään voimassa.
Kokeilin myös yli kuukauden hauilla eli lähto vaikkapa 12.05 ja paluu just ennen juhannusta vaikkapa 23.05, niin saman hinnan antaa...
Finskiltä sai vielä viime viikolla 495e, mutta nyt taitavat olla jo loppu.
Vaya sin dios pero con ojos bien abiertos

negga

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #23 : 08.05.2009, 10:40:18 »
KLM 1019€ kahdelta menopaluu hki-amsterdam-bangkok menopaluu... lähtö 28.05.2009

london86

• Reissaajaguru
  • Älä uneksi elämääsi, elä unelmasi.
    • Profiili
« Vastaus #24 : 08.05.2009, 12:38:51 »
hki-BKK-hki saa kyllä alle 500e välilasku damissa klm:N lennoilla

Juzt

• Moderaattori
  • Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 08.05.2009, 15:35:30 »
Olen hakukoneilla katsellut. Eli onko niin, että supersaver näyttää kyllä saman kuin muutkin vastaavat? Poislukien Kilroy, jossa on välillä parempi tarjouksia.
Tähän voisi pikaisesti ihan yleisti kommentoida:

Pääosin toki kaikki hakukoneet löytävät samoja lentoja ja hintoja (+- muutama euro), mutta joskus eroa saattaa olla huomattavastikin, ja joskus jonkun puljun halvin vaihtoehto voi olla jopa tuhansia euroja halvempi kuin toisen. Eli kannattaa vertailla eri hakukoneita, ja myös lentoyhtiöiden omia sivuja. Suomaisista hakukoneista suurimman osan kattaa vertaa.fi hauan kautta  (ja mm. supersaver tiputtaa automaattisesti hintaa, kun hauen tekee ensin vertaa.fi kautta). Oikotietä onneen ei kuitenkaan ole, ja mikään hakukone ei löydä kaikkia mahdollisia hinta- ja reittivaihtoehtoja. Järkeä voi toki käyttää kun arvioi, että voiko hinnasta enää kuinka paljon saada pois vertailemalla.
Mitä Kilroyhyn tulee, niin siellä on toki joskus parempia tarjouksia, mutta varsin usein jää kyllä häntäpäähänkin hintavertailussa.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2009, 15:40:01 kirjoittanut Juzt »
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

lillagiraffen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 07.07.2009, 17:45:24 »
hki-BKK-hki saa kyllä alle 500e välilasku damissa klm:N lennoilla

Miten ihmeessä olet onnistunut löytämään noin halvat lennot? Olen itse etsinyt lentoja vaikka miten pitkään, mutta en ole löytänyt tuollaisella hinnalla... :(

pinku

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 07.07.2009, 17:54:46 »
Itse ostin juuri vuoden voimassa olevat liput, jossa voi muuttaa paluuta Pariisin kautta hintaan 680 euroa. Lennot Air Francelta ja lähtö joulukuun puolessa välissä. Ostin lennot Kilroylta, mutta erinäiset hakukoneet löysivät lennot samaan hintaan. Ei siis mikään opiskelijahinta. Ei tietysti mikään supertarjous, mutta minusta ihan kohtuullinen, koska lähtö on suurimman sesongin aikaan ja lippua voi muuttaa. Mm. Finnairilla olisi saanut jo maksaa puolet enemmän huippusesongista johtuen.
Liian levoton, mun mentävä on.

lillagiraffen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 07.07.2009, 18:09:09 »
Tarvitsisin itse lennot, jossa lähtö olisi joskus talvella, mieluiten ehkä marraskuussa tai joulukuussa ja paluu noin kuuden kuukauden kuluttua. Mielellään vielä siten, että paluupäivää voi myöhemmin muuttaa. Onko kellään tietoa mistä löytäisin tuollaiset lennot mahdollisimman halvalla? Mistä lähden hakemaan? Tietääkö kukaan esimerkiksi mitkä päivät ovat halvimpia lentää? Haluaisin maksaa lennoista korkeintaan 600€.... lieneekö mahdotonta ???  :-\

Lisäys:

Oikeastaan menolento voi olla myös johonkin muuhun Kaakkois-Aasian kaupunkiin, kunhan hinta vaan on mahdollisimman halpa. Olisin ikikiitollinen kaikista vinkeistä ja neuvoista :).
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009, 18:40:30 kirjoittanut lillagiraffen »

lewis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 07.07.2009, 18:28:29 »
itse olen sitä mieltä monien tutkimusten jälkeen,että vertaa.fi on aika hyvä paikka lentohintojen vertailuun...jos nyt puhutaan Helsingistä lähteviä lentoja max. 2 vaihtoa.Hieman saattaa jopa vuorokauden aika, milloin tsekkaa vaikuttaa hintaan..? en kyllä tiedä miksi? oisko joku kysynnän määrä sillä hetkellä jotenkin vaikuttamassa?? tuo 612e KLM:llä on kyl ihan kohtuu hinta,(ei voi kylläkään siirtää päivämääriä)vai pistääkö joku paremmaksi? meinaan yli 3kk reissulle... 8) ai,niin viikonpäivät vaikuuttaa myös hieman kannattaa tsekata mikä on halvin,joskus alkuviikko voi olla halvempi
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009, 18:33:08 kirjoittanut lewis »

lillagiraffen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #30 : 07.07.2009, 18:55:27 »
itse olen sitä mieltä monien tutkimusten jälkeen,että vertaa.fi on aika hyvä paikka lentohintojen vertailuun...jos nyt puhutaan Helsingistä lähteviä lentoja max. 2 vaihtoa.Hieman saattaa jopa vuorokauden aika, milloin tsekkaa vaikuttaa hintaan..? en kyllä tiedä miksi? oisko joku kysynnän määrä sillä hetkellä jotenkin vaikuttamassa?? tuo 612e KLM:llä on kyl ihan kohtuu hinta,(ei voi kylläkään siirtää päivämääriä)vai pistääkö joku paremmaksi? meinaan yli 3kk reissulle... 8) ai,niin viikonpäivät vaikuuttaa myös hieman kannattaa tsekata mikä on halvin,joskus alkuviikko voi olla halvempi

Mihin kellonaikaan lennot siis ovat mielestäsi halvimpia? Pitääpä kokeilla... kuulostaa hyvältä, sillä olen aikamoinen yökukkuja ;D. Olen lentoja metsästäessäni huomannut myös, että keskellä viikkoa olevat lennot ovat usein halvimpia, sekä kuukauden ensimmäiset ja viimeiset päivät. En tiedä onko sattumaa vai olisiko kyseessä jokin yleinen ilmiö.

Ihan tällaisena yleisenä kysymyksenä; miten paljon aikaa yleensä käytätte lentojen metsästykseen? Ongelmana näyttää olevan, että hakuja ei voi tehdä kovin liukuvasti, korkeintaan +/- kolmelle päivälle. Tulee hirveän työlääksi jos haluaa löytää halvimman lipun, ja mahdollinen matkustusaika on esimerkiksi "joskus talvella"  :-\.

lewis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #31 : 07.07.2009, 19:06:32 »
[

Mihin kellonaikaan lennot siis ovat mielestäsi halvimpia? Pitääpä kokeilla... kuulostaa hyvältä, sillä olen aikamoinen yökukkuja ;D. Olen lentoja metsästäessäni huomannut myös, että keskellä viikkoa olevat lennot ovat usein halvimpia, sekä kuukauden ensimmäiset ja viimeiset päivät. En tiedä onko sattumaa vai olisiko kyseessä jokin yleinen ilmiö.

Ihan tällaisena yleisenä kysymyksenä; miten paljon aikaa yleensä käytätte lentojen metsästykseen? Ongelmana näyttää olevan, että hakuja ei voi tehdä kovin liukuvasti, korkeintaan +/- kolmelle päivälle. Tulee hirveän työlääksi jos haluaa löytää halvimman lipun, ja mahdollinen matkustusaika on esimerkiksi "joskus talvella"  :-\.
[/quote]

joskus olen antanut vertaa.fi sivuston olla auki ja sit vaaan painelee refresh nappulaa aika-ajoin niin kas kummaa hinnat seilaa hieman... :o   helppoa eikö? 8) ja voihan sita surffailla siellä jatkuvasti ei paljon voimia vie päivän töitten lomassa..

Tiermes

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 07.07.2009, 19:10:05 »
AirAsia lentää Lontoo-Kuala Lumpur väliä halvalla. Tampere-Lontoo ja Kuala Lumpur-Bangkok välithän on melkein ilmaisia. Itse sain 250€:lla Tampere-Kuala Lumpur välin.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2009, 19:15:23 kirjoittanut Tiermes »

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #33 : 07.07.2009, 19:19:26 »
^Milloin lennot on? Kuala Lumpur kelpaa siinä missä Bangkok, ehkä jopa paremmin.

Tiermes

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : 07.07.2009, 19:22:24 »
15.9. Lontooseen (Ryanair) ja seuraavana päivänä Malesiaan.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #35 : 07.07.2009, 19:33:14 »
^Hmm, pitääpäs katella onnistuiskos omalle "startilleni"......

Tanks! ;)

lillagiraffen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #36 : 07.07.2009, 19:38:50 »
^ Samaa teen minäkin. Kiitos paljon vinkistä, olisi tosi mahtavaa jos saisin tuollaiset liput varattua.  :)

Saankos Ruuhkis kysyä minkälaiselle matkalle olet lähdössä?  :)

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 07.07.2009, 20:58:46 »
^Kyllä sitä kysyä sopii mutta ei tiedä viel!  ;D

Ps. Onko täällä kaksi samaa keskustelua eri ketjuissa?

Muistelin että samasta (Bangkokin lennoista) puhuttu mutta ei ne tässä ketjussa kyllä ole....... ???

lillagiraffen

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #38 : 07.07.2009, 21:12:19 »
Tärkeintä on että lähtee! Minäkään en tiedä, mutta mahdollisimman kauas ja mahdollisimman pitkäksi aikaa menen :).

Lontoo - Kuala Lumpur Air Asialla ei taida kohdallani ainakaan onnistua, talven lennot näyttävät olevan aivan törkeän kalliita :(.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #39 : 07.07.2009, 21:41:25 »
Maksoin viime vuonna Helsinki-Bangkok-Helsinki lipusta 533,27 euroa.

Lähtö oli tammikuulla 2009 ja pari kuukautta oltiin.

Viitisen viikkoa ennen lähtöä liput ostettiin ja noita tikettejä oli kaupan tyyliin muutama tunti ( menivät sen verran nopsasti).

Ei mikään sikahalpa mutta pystyn elämään tuon faktan kanssa. ;D