Tervehdys! (Uusien käyttäjien tervehdyksiä)

(Luettu 96083 kertaa)

jenninen

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - yenni_@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #20 : 13.05.2007, 15:31:31 »
Täälläkin suht uusi 23-vuotias pallontallaaja (vaikka liittymispäivämäärä väittää muuta.) Innokkaasti olen foorumia lueskellut ja vähän johonkin uskatanut vastaillakin.  :)  

Eurooppaa olen kierrellyt innokkaasti, reissuun lähen aina lomapäivien ja varallisuuden niin salliessa, yleensä vähintään pari kertaa vuodessa on aivan pakko päästä muualle.

Kiva liittyä joukkoon iloiseen  :P
f your roots are forgotten, then your fruits will rotten. (Promoe)

pennylane

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 13.05.2007, 16:15:40 »
Heips!

Uusi tulokas täälläkin. 24- vuotias reissunhimoinen nainen liittyy joukkoon  :D Tarkoitus on syksyllä lähteä useamman kuukauden matkalle, kohteet, matkaseura ja muut ovat vielä ihan alkutekijöissä.
Tulen siis tänne norkoilemaan, ideoiden, uusien ajatusten ja kaiken muunkin toivossa!  :mrgreen:

elise

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #22 : 15.05.2007, 17:17:16 »
Heips kaikki uudet ja vanhat tallaajat! Jospa minäkin uskaltautuisin ilmoittamaan itsestäni, kun kerrain tämmöinen mukava ketju täällä...

Eli täällä tämmöinen pallontallaajissa suht koht uusi 24-vuotias reissaamiseen hurahtanut neitokainen Oulusta (ainakin toistaiseksi, siis Oulusta, matkakuume tuskin laskee koskaan :)).  Olen tähän mennessä lähinnä hengaillut pallontallaajissa satunnaisesti lueskelemassa kirjoituksia, mutta nyt kesän tultua ja oman matkallelähdön lähestyessä tulee varmaan vietettyä täällä enemmänkin aikaa fiilistellen, ohjeita ja vinkkejä keräillen... ja varmaan välillä innostun kommentoimaan jotain itsekin...

Tähän mennessä on tullut kierreltyä lähinnä jonkin verran Eurooppaa, ja oltua vaihto-oppilaana Unkarissa.  Tarkoitus olisi tulevaisuudessa nähdä enemmänkin maailmaa ja mahdollisesti jopa työllistyä matkailun pariin. Tämän kesän haaveena on päästä loppukesästä johonkin Alppimaisemiin...

Ei mulla muuta...
ärkeintä ei ole perillepääsy, vaan hyvä matkaseura.

maaritti

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - maaritti4@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/awaythrowing
« Vastaus #23 : 21.05.2007, 18:11:35 »
Moikka vaan kaikille! täältä tulee uusi tallaaja :P

Oon pian parikymppinen likka ja eksyin varmaan vuos sitten ekan kerran pallontallaajanettiin, oon aina silloin tällöin käynyt 'vierailemassa' täällä foorumilla mutta vasta nyt sain aikaseks rekisteröityä itse jäseneksi.

En ole hirveesti päässyt vielä matkustelemaan, mutta nyt elokuussa olis tarkotus toteuttaa vihdoin yksi unelmista ja lähteä kaverin kanssa Lontoota kiertelemään :) kaikki suositukset yms. on tervetullutta! varsinkin majoituksesta olisi kiva saada suosituksia..mahdollisimman edullinen, mutta tietysti myös ihan laadullinen, yöpymispaikka pitäis löytää :P .....hmm. nyt ei irtoo enempää, mutta nettisivuilta vai kurkkia lisää.

..mukavaa kesän alkua ja jatkoa kaikille!!

Sandy

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #24 : 28.05.2007, 12:19:18 »
Uusi täälläkin, pian 28-vuotias pallontallaaja. Berliinissä olen asustellut nyt reilut kaksi vuotta ja "jonkin verran" reissannut muuallakin. Työkseni kaatelen kaffeeta EasyJetin oranssissa, eli päivittäin käydään kääntyilemässä eri puolilla Eurooppaa (ja toki työsuhde-etuna halpoja lentoja, nami!).

Jos joku on tulossa Berliiniin, niin ilmoitelkaa ihmeessä! Tapaan mielelläni uusia naamoja vaikkapa Berliner Weissen merkeissä :D

CityTraveller

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #25 : 09.06.2007, 22:45:08 »
Tervehdys kaikille tallaajille  :) .
Vihdoinkin sain aikaiseksi rekisteröityä käyttäjäksi. Muutaman vuoden verran olen seurannut hiljaa takavasemmalta keskustelujanne. Ehkäpä nyt itsekin innostun tänne kirjoittelemaan.

Eurooppaa olen lähinnä kierrellyt ristiin rastiin ja kuten nimimerkistäkin voi päätellä, kaupunkikohteet kiinnostavat.

Tällä erää ei muuta...  :)

Pacino

• Himoreissaaja
  • Jos sulla on se juttu,ni pidä se juttu.
    • MSN Messenger  - japetdf@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #26 : 13.06.2007, 09:29:07 »
Hey nyt sitten munkin puolesta.Samasta syystä täällä sivuilla hyörin kuin tekin.Scarface elokuvaan tykästyneenä päätin olla näinkin luova että valitsin käyttätunnariksi "pacino"nimen:)no väliäkös sillä kuitenkaan.
vanha paskiainen jo olen (33v.)ja asustelen valkealassa.
Kierrellyt nyt 25 eri maassa ja lisää tulee:)heinäkuussa-07 usaan ja canadaan,elokuussa käväsen romaniassa,ja sitten syyskuuksi thaimaaseen kolmeksi viikoksi.eli riittää reissua luojan kiitos:)
we want the world and we want it now!

-anne-

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #27 : 13.06.2007, 19:18:11 »
Raapustanpa minäkin esittelyviestin, kun olen jo jonkun aikaa tätä foorumia luuraillut. .(yli 2 vuotta, näköjään)
Olen 30-v. , ikuista matkakuumetta poteva nainen. Kaikki lomat, mitä töistä heltiää, tulee yleensä käytettyä matkusteluun.  Loppuvuoden reissusuunnitelmiin kuuluu 4 vk:a Japanissa.
Ukrainassa ja Romaniassa tuli pyörähdettyä alkuvuodesta. Paljon on vielä näkemättä niin lähellä kuin kaukanakin..

sharona

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #28 : 18.06.2007, 18:22:10 »
Pakko se on sitten munkin esittäytyä.. :)

Liityin tuossa pari vkoa sitten, kun olen "vasta" vuoden lueskellut muiden höpinöitä aina matkakuumeen iskiessä, eli pirun usein :D
Olen 26-vuotias kahden suuren koiran yh, ja asun Espoossa.

Oma matkusteluni on vasta alkamassa, aikaisemmin esteenä ollut raha, joten olen joutunut tyytymään haaveiluun.

Ensimmäisen ulkomaanmatkani tein 22-vuotiaana, lähdin yksin jenkkeihin, Hartfordiin, Au pairiksi suomalais-amerikkalaiseen perheeseen, suunnitelmissa oli viipyä kolme kuukautta, mutta koska perheen isä oli hiukan liian läheiseksi heittäytyvä, tulin takaisin jo viikon päästä! :P

Seuraava reissu oli 24-vuotiaana, läksin veljen tyttöystävän kanssa Bulgarian aurinkorannikolle, Varnan viereen, ja kivaa oli, vaikka turistirysä olikin. Viime kesänä jouduin taipumaan parhaan ystäväni tahtoon halvimmasta äkkilähdöstä, ja Sunny Beach, Bulgaria oli kohde.. Kiva reissu sekin..

Tänä keväänä sitten muutaman tyttelin kanssa päätimme lähteä Eurooppaa katsomaan, ja lensimme talvilomalla maaliskuussa ensin Amsterdamiin, sieltä junalla Pariisiin, ja sieltä vielä yöjunalla Roomaan, oi ihana reissu! :)

Sitten onkin matkailukärpänen puraissu oikein kunnolla, ja ensiviikolla lähtö viikoksi Bulgariaan, sitten edessä 10vrk Italian Roomassa, ja jossain päin etelä-Italiaa, ja sieltä kun palaan, olen 10pvää taas kotimaassa, kunnes lähden katsastamaan Unkarin Budapestin! :)
Eläköön halpalennot!!

kaifas

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 08.07.2007, 22:14:46 »
Hoi Travelleri veljet ja sisaret!

Esittelyäkö tänne?.. Jaahas, lyhyestä virsi kaunis :D Olen opiskelija Suomen sydämestä, Kuopiosta ;), 21v. tuleva himotravelleri. Olen hieman kierrelly Italiaa ja Baltiaa mutten Eurooppaa kauempana. Intohimoni ovat Aasian suuntaan ja etenkin Japani. Tosin kyllä tuo rapakon takainen länkkärilä kiinnostaa myös :D
On hienoa päästä lukemaan ja kommentoimaan muiden reissuja ja kokemuksia, jakaen omat kokemukset.
-Pakkotyö vapauttaa, Nautin siitä--

SaraS

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #30 : 10.07.2007, 11:13:12 »
Heit kaikille reisaajatovereille. Olen uusi vanha pallontallaaja, aloittanut foorumilla notkumisen v.2003. Jossakin vaiheessa kirjoittelu jäi vaikka matkailuinto säilyikin, ja palatessani nyt takaisin huomasin vanhan nickinikin kadonneen bittiavaruuteen.

Olen 21-vuotias, vaikutan eteläisessä Suomessa ja opiskelen matkailualaa. Tällä hetkellä teen myös matkailualan duunia, joka on unelmieni täyttymys.

Reissuillani olen kolunnut kotoista Eurooppaamme Balkanilta Pohjoismaihin ja kaikkea siltä väliltä. Eli perusreilausjutut ja sitten ne vähemmän tavalliset paikat nähty ja koettu. Matkoja on ollut myös Meksikoon ja Venäjälle. Sen verran hullu lapsi olin että 15-vuotiaana ängin itseni ensimmäistä kertaa yksin maailmalle.

Nyt polttelee maa jalkojen alla ja pitäisi päästä syksyksi pois. Viikon aikana on auennut mahdollisuus muuttaa Etelä-Afrikkaan puoleksi vuodeksi. Tästä ja muusta huumaantuneena yritän saada tulevaisuuteen tolkkua. Siihen asti kiva lukea muiden kokemuksia ja jakaa omiaan.

Mukavaa kesänjatkoa ja aurinkoa kaikille!
amantha: I don't believe in the
Republican party or the Democratic party.
I just believe in parties.

Sex and the City, season three, episode
32: Politically erect

ReiseReise

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #31 : 10.07.2007, 17:41:49 »
Hipshoo ja tervehdys!  8)

Olen aikastalailla tuore täällä foorumilla, ja ihan kaikkea en ole saanut vielä kahlatuksi läpi vaikka jo monta vuorokautta on tullut täällä notkuttua. Tuntuu, että niihin ketjuihin joihin eniten odottaa uusia viestejä ei meinaa niitä ilmestyä millään!

Ensimmäinen reissuni Suomen rajojen ulkopuolelle oli 9 -luokan keväällä luokkaretki Tukholmaan. Samanmoinen laivareissu tehtiin sitten lukiosta abivuonnakin. Ihan oikeasti sitten reissuun pääsin 20 vuotiaana, kun lähdin kahden parhaan kaverin kanssa reilaamaan 5 viikoksi. Mahtavaa oli! Sen jälkeen olen käynyt äkkilähtörantalöhöturistimatkalla Mallorcalla ja opiskelukavereitten kera Tartossa. Suomea on tullut reissattua ristiin rastiin, kun on sukua ja kavereita joka puolella.

Seuraavaksi on suunnitteilla matka ensi talveksi Aasiaan. Ensin Intia, sitten Thaimaa, Kambodza, Vietnam ja Laos. Matkakaverina on siskonpoika 19 vee. Aika jännä parivaljakko siis, täti ja poika, ikäeroa 8 vuotta :lol:

Ja eivät ne matkat tähän lopu. Vielä on niin paljon nähtävää ja koettavaa.
 know you believe you understand what you think I said but, I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.

jiihoo

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 12.07.2007, 11:50:27 »
Hipshei,

Uunituore tallaaja ilmottautuu. Seuraillu taustalla siitä asti kun forumi oli jossain ihan muussa osoitteessa, poyhtari.com tms. Eli joitakin vuosia.

Päätin kuitenkin nyt itsekkin rekisteröityä, kun ensimmäinen pidempi tallailu on edes hieman ajankohtainen. Mikäli suunnitelmat (mitkä?) menevät putkee, suuntaan nokkani kohti Kaakkois-Aasia vuoden alussa.

Tervehdys vuan kaikille!  :P

Shandy

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #33 : 12.07.2007, 12:19:05 »
Sainpa rekisteroidyttya tanne vihdoin, vaikka olenkin lueskellut satunnaisesti kun jotain reissua olen suunnitellut.

Eli heips, 21-vuotias olen ja matkustellut aikaisemmin lahinna Euroopassa, mutta aika paljon on siella tullut kierreltya.

Talla hetkella olen Shanghaissa, tulin tanne maaliskuussa opiskelemaan, kolme kuukautta piti olla mutta tannehan jamahdin kun sain kesatoita.. Tarkoitus olis nyt syyskuun alulle olla taalla (tosin pieni reppureissu on suunnitteilla elokuun lopulla, mutta ihan Kiinan rajojen sisapuolella ja varmaan Honkkarissa), ja sitten takaisin Suomeen opiskelujen pariin.

Seuraavaa reissua suunnittelen Amsterdamiin ja sitten ensi vuonna suunnalle Malesia-Australia-Uusi Seelanti, tai vaihtoehtoisesti interrailille Eurooppaan. Saa nahda mihin riittaa rahat. :)

lauhde

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #34 : 13.07.2007, 07:01:56 »
Moi!

Uus tallari Tampereen Hervannasta ilmoittautuu, pientä matkailun tynkää edessä ensi viikolla kun suuntaan kohti Berliiniä ja Antaris Projectia sekä Full Moon Festivalia :)

Muutoin en ole paljoakaan tullut reissanneeksi, valitettavasti, vain nuo armaat naapurimaat eli Ruotsi, Norja ja Viro ovat olleet matkakohteina sekä Saksassa aiemmin käynyt Travemundessa sekä Hampurissa. Joo ja toki peruskanarianmatkalla olen ollut, Lanzarotella.. :oops:

Mutta, ehkä se vielä tästä.. kävin tuossa hakemassa monen PT:läisenkin suositteleman Deuterin rinkan (75+10 Air Contact)  :lol:

Mukavia matkoja kaikille!!

Chap

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #35 : 17.07.2007, 16:24:04 »
Insinööri Hörönkönkkölän Teknisestä Opistosta. Ikää taitaa olla vähän enemmän kuin käyttäjillä täällä keskimäärin. Nuorekas kuitenkin. Matkusteltua tulee työn puolesta ja muutenkin - matkapäiviä suurin piirtein 100 vuodessa. Palstaa olen seurannut satunnaisesti kun on halunnut saada tietoa jostain tietystä, esim. maailmanympärysmatkoista. Nyt sitten rekkauduin kun halusin avautua.
frikka on paska maa

Supasheep

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #36 : 20.07.2007, 14:41:59 »
Voi voi, mitäköhän mun työnteosta tulee enää tän jälkeen, kun löysin tän forumin :) Ei varmaan mitään, täällä on niin mahtavia juttuja että tänne jumahtaa päiväkausiksi.

Joka tapauksessa, olen ihka uusi pallontallaaja, ja suunnittelen ensi kesälle reissua. Matkan pituus ja suunta ovat vielä hakusessa, mutta karkeasti ottaen Thaimaan suuntaan ja pariksi kuukaudeksi.

Yksi mahdollisuus olisi lentää Delhiin, katsella vähän Intiaa ja siirtyä tästä Kathmanduun, ottaa sieltä Lento Bangkokiin, kiertää Thaimaa, Kamboza, Laos-alueella ja napata sitten joskus Bangkokista lento Helsinkiin.

Aah, pääsis jo reissuun, kamala innostus. Oon kerran ollu 5 viikkoa 2 ystäväni kanssa Thaimaassa, muuten en sitten ookkaan aikuisena kamalasti reissannut. Nyt lähdetään miehen kanssa kahestaan.

whitesand

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 27.07.2007, 14:07:03 »
Heipsan!
Olen seuraillut juttuja jo jonkin aikaa, mutta päätinpä rekisteröityä, koska reissaaminen on kovasti lähellä sydäntä. Opiskelijabudjetti rajoittaa matkustelua hieman, mutta se ei ole este, vaan hidaste ;). Olen matkustellut paljon Euroopassa ja jonkin verran Pohjois- ja Etelä-Amerikassa sekä pari kertaa Aasiassa, mutta pisimmillään vain kuukauden verran.

Nyt kuitenkin suunnitelmissa on astetta pidempi reissu; puolisen vuotta Aasiassa  ensi vuoden alkupuolelta lähtien. Täältä olenkin saanut paljon hyviä vinkkejä jo. Sitä ennen reissaan Kreikan saaristoon ja ehkä muuallekin, minne kaikkialle sitä ehtii :)
Wit beyond measure is a man's greatest treasure.

alex_i

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #38 : 30.07.2007, 23:52:45 »
moi!

Nuori pallontallaajanalku turun lähistöltä ilmoittautuu joukkoon kirjavaan! Tätä foorumia on tullut lueskeltua viime joulusta asti, nähtyäni linkin jossain foorumilla.
Ikää on kertynyt vasta 17v, mutta hinku maailmalle on jo kova. Omat matkakokemukset ovat tähän asti rajoittuneet perheen kanssa lomailuun kanariansaarten pahimmissa turistirysissä. Suunnitelmissa olisi kuitenkin tehdä kaverin kanssa jokin pitempi matka euroopan rajojen ulkopuolelle kesällä 2008, jolloin molemmat olemme täyttäneet 18 vuotta.

Tervehdys kaikille ja hyvää kesää! :)

Sarak

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #39 : 31.07.2007, 14:16:34 »
Heippa

Olen 25 vuotias nainen Helsingistä. Rakastan matkustamista ja koko ajan on reissuja suunnitteilla, niin itselle kuin muillekkin.  :)  Olen lukenut palstaa jo vuoden päivät hiljaisuudessa ja nyt päätin liittyä mukaan kun työkaverit on jo kyllästyneet mun ainaiseen matkojen suunnitteluun.

Tähän mennessä on maailmaa nähtynä vain vähän. Pääasiassa Eurooppassa on tullut liikuttua ja nyt olemme miehen kanssa laajentaneet Thaimaahan sekä sitten viimeisimpänä Kiinaan. Yleensä etsimme kokonaishinnaltaan edullisinta vaihtoehtoa enkä pelkää pakettimatkoja. Eihän niiden muiden kanssa ole pakko seurustella lomalla. Euroopassa vuokraamme lomalla yleensä auton niin näkee enemmän. En ole reppureissaaja, mutta olen avarakatseinen. On vaikea päättää minne seuraavaksi kun haluaisi käydä kaikkialla.  Seuraava matka on Espanjaan Barcelonan seuduille, mutta ensi kevät-kesälle on suunnitteilla matka Borneoon. Katsotaan miten käy.