Tervehdys! (Uusien käyttäjien tervehdyksiä)

(Luettu 109610 kertaa)

MillaY

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Tervehdys! (Uusien käyttäjien tervehdyksiä)
« Vastaus #200 : 16.03.2015, 03:40:43 »
Heippa vaan kaikille  :)

Aiemmin oon vaan lueskellut keskusteluja ja nyt sitten päätin vihdoinkin uskaltautua liittymään mukaan!

Ikää on minulla melkein 30 ja Turussa asustelen tällä hetkellä. Olen viimeisen kolmen vuoden aikana matkustellut enemmän kuin ikinä ja pääosan näistä reissuista olen tehnyt avomiehen kanssa. Avomies on minua kokeneempi reissaaja ja hänen kanssaan onkin mukavaa mennä pitkin ja poikin palloa. Äskettäin käytiin reppureissaamassa Yhdysvalloissa ja Kanadassa, ja toukokuussa lähdetään Intiaan!
Haaveissa olisi myös ensimmäinen reissu ihan yksin, joskin tämä on vielä hyvinhyvin vahvasti ajatuksen tasolla.  ::)
"I haven´t been everywhere, but it´s on my list."

nonnu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #201 : 26.05.2016, 20:38:02 »
Moi! Parikymppinen tamperelaisotus kirjoittelee täällä. Matkailukokemusta mulla on aika vähän, mutta palo päästä maailmalle sitä suurempi. Ei mulla ollut mahdollisuutta matkailla kovin paljoa vanhempien kanssa (Kerran mä kieltäydyin, kun mun isäni ehdotti mulle reissua Islantiin. Olin kai jotain 12-vuotias ja nyt muuten kaduttaa... :D), eikä niitä tilaisuuksia turhakseen muutenkaan ole ollut. Ne reissut, jotka olen tehnyt, niin lähelle kuin vähän kauemmaksikin, jättivät lähtemättömän kaukokaipuun muhun. Pian olisi saattaa olla mahdollisuus pakata laukut ja kadota maailmalle. Mä todellakin toivon sen mahdollisuuden toteutuvan.

Ahem, sori, jos kirjoitan sekavasti. Kevätflunssa tainnutti mut!

Mandos

• Aloittelija
    • Profiili
    • Janne Ojanperä travel photography
    • Sähköposti
« Vastaus #202 : 11.02.2018, 14:23:27 »
Terve kaikki! Täällä kirjoittelee jatkuvan matkakuumeen vaivaama liki nelikymppinen perheenisä Etelä-Suomesta. Reissataan aina kun mahdollista. Useimmiten lasten kanssa, mutta välillä ilman.

Reissailun runkona on ollut viime vuosina kesän road tripit Eurooppaan. 3-4 viikon reissuilla on kierretty aika iso osa Euroopan maista. Talvet katkaistaan matkoilla johonkin lämpimään ja vaimon kanssa tehdään täsmäiskuja milloin minnekin ajan ja lastenhoidon järjestyessä.

Itse tykkään erityisesti bongailla kaikenlaisia maailmansotien aikaisia tapahtuma- ja muistopaikkoja ja kaupunkilomiin jos saa yhdistettyä bändien keikkoja tai festareita niin aina parempi. :-)
« Viimeksi muokattu: 11.02.2018, 14:30:22 kirjoittanut Mandos »