Tervehdys! (Uusien käyttäjien tervehdyksiä)

(Luettu 96082 kertaa)

marjoti

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - marjo.ti@suomi24.fi
    • Profiili
« Vastaus #40 : 04.08.2007, 19:45:10 »
Heips,
hetkisen olen foorumia kyttäillyt ja nyt sain aikaiseksi liityttyä itsekin! Olen 18-v, opiskelija, palloontallaamiskokemukseni rajoittuvat muutamaan reissuun Euroopan sisällä, mutta tykkään matkustaa (obviously) ja haaveissa on joskus päästä rapakon takanakin käymään. Sijaintini on tällä hetkellä vaihteleva, Kuopiossa majailen kunhan saan sieltä kämpän!

Olen muutes Manchesterissa 11-13.8. zippailemassa yksin (majoitun The Hattersissa), että jos joku on shoppailu/museo/baari/tms-seuraa vailla siellä näinä päivinä, mailia tulemaan!
o-one likes a smartarse but we all like stars

Pocahontas_

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #41 : 18.09.2007, 20:25:02 »
Pocis_ liittyy joukkoon iloiseen  :)  25 vuotias nainen joka lymyää Skotlannissa. Kotoisin olen rempseästä itä-suomesta.

Foorumoimisiin!  8)
Hulluksi tulemisen tunne on yleensä merkki siitä että on tulossa järkiinsä-

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #42 : 20.09.2007, 19:40:40 »
Siis wou - en ollut vieraillut talla palstalla sitten, en enaa muista kuinka kauan aikaa sitten, mutta tanaan piipahdin takaisin ja kirjoitin jopa viestin. Wou wou wou - aploodeja! :) Taidanpa muuten edelleen olla tuolla top 20-listalla, pitanee tarkistaa.

Mutta joo, niin se elama menee, ettei ole pahemmin tullut enaa talla vierailtua, kun gradu ja koirafoorumit veivat mennessaan. Nyt tyottomana ja kodittomana on taas vahan enemman aikaa, joten saa nahda ehtisiko tanne taas alkaa kirjoittelemaan ;)

Terveisin Krisse, jota ei taalla varmaan muistakaan kuin muut vanhat caacat... ;)

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #43 : 21.09.2007, 00:16:03 »
Lainaus käyttäjältä: "KristiinaE"
Terveisin Krisse, jota ei taalla varmaan muistakaan kuin muut vanhat caacat... ;)

No täällä yksi cääccä, joka muistaa kyllä. :)

Tervetuloa takaisin!
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

Amir

• Aloittelija
    • Profiili
    • http://www.saluki.fi/
« Vastaus #44 : 21.09.2007, 11:47:02 »
heippa kaikille  :)

sen kummemmin foorumiin tutustumatta liityn joukkoonne, sillä jo pikavilkaisulla tunnen että olen oikeassa paikassa. engalanninkielisiä foorumeita kolunnut, mutta nyt vasta sain aikaiseksi etsiä suomenkielisen. keskustelu vaikuttaa asialliselta ja vilkkaalta. mahtavaa. livenä kun en oikein ole tutustunut samanhenkisiin tyyppeihin niin mukava turista tulevaisuudessa suomeksi aiheesta täällä.  

kaipa se tästä. ei muuta kun syksyn alkua. törmäillään.
uomalaiset ovat ainut kansa, joka katsoo vesisateessa näytelmää siitä kuinka he hävisivät sodan. - amerikkalainen opettaja

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #45 : 21.09.2007, 12:55:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Jouni"
Lainaus käyttäjältä: "KristiinaE"

No täällä yksi cääccä, joka muistaa kyllä. :)

Tervetuloa takaisin!

No mut sä ootkin Jouni ihan mega-cääccä (vaikka aika urhoollisesti biletitkin The Clubilla silloin joskus vuonna x)  :twisted:

Sap

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #46 : 02.10.2007, 21:39:47 »
Mä olen nyt jonkin aikaa lueskellut tätä palstaa sivusta, mutta kokeisiinlukua vältellen päätin nyt rekisteröityäkin  :P

Olen 18v opiskelija Lahdesta, reissauskokemukseni rajoittuvat vain Euroopan rajojen sisäpuolelle, jota on koluttu lähinnä koirien kanssa näyttelyreissuilla. Viimeiset kohteet ovat Norja elokuulta ja Kroatia kesäkuulta.  Isompia ja pienempiä reissuja tehdään "tasaiseen tahtiin" ympäri vuoden, ja nyt kun sain itsekin ajokortin niin eihän sitä tiedä mihin tulee lähdettyä!

Tällähetkellä polttelee syysloman Amsterdamin reissu, tällä kertaa kavereiden kanssa lomailemaan...
size=9]och det här är en resa
med en enkel biljett
som vi alla kommer göra
jag gör den på mitt eget sätt - BKO:Cigarett [/size]

Tuulssi

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #47 : 12.10.2007, 09:45:15 »
heips, oon 23v opiskelija kuopiosta, ja miehen kanssa seurustelun aloitettuani (nyt 5v jälkeen onnellisesti naimisissa) reissailun on tullut käytyä tottakai tukholmassa ja tallinnassa, sekä kyproksella (+reissun aikana egyptissä) ja kreetalla :)

haluan päästä aina reissuun mahdollisimman halvalla. tukholmaan yrietään saada 5 tai 10euron hyttejä, tallinnaan yleensä maksetaan koko lysti, joskus miehen vanhemmat. pitkiä reissuja on tullut siis tehtyä vasta kaksi, ekan makso miehen vanhemmat suurimmaks osaks (me 200e/nuppi+egypti) ja kreetan reissu oli häämatkalahja :)

nyt ois lähinnä suunnitelmissa reissata johonkin joulunalusviikolla, äkkimatkoja ootellaan :) jos ei ulkomaille päästä, niin sitten jonnekin kotisuomessa. uuden vuoden jälkeen taas tukholman risteilylle.

kaipaan lähinnä tietoja edullisista reissuista ;)

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #48 : 12.10.2007, 10:02:18 »
Täällähän oli tällainenkin. :) Enpä ole aiemmin huomannut.

Eli Akaan Toijalassa (Treen ja Hämeenlinnan puolivälissä motarin varrella) asustelen. Olen vielä jokusen hetken 25v. (Ja täytän siis kohta taas uudelleen 25v, eikös se silleen naisilla mene? :lol: )

Kovasti tekisi mieli päästä enemmänkin reissuun, mutta valitettavasti työt tuota puolta häiritsevät tosi paljon. :( Erityisesti, kun vaihdoin viime helmikuussa työpaikkaa, poltin samalla kesälomani..
Josko sitten ens kesänä. Tai no, ens vuonna, kesällä, kesän jälkeen tai miten vain.

Nyt vain näitä pieniä pyrähdyksiä harrastelen, jos jotain sopivan hintaista löytyy (paitsi nyt jouluksi Bangkokiin ei tosiaan ole sopivan hintainen, mutta on vaan NIIN pakollista ettei voi mtn).

Katsotaan miten elämä tässä heittelee, takaraivossa kolkuttelee kyllä ulkomaille pysyvästi muuttaminen, mutta painetaan nyt vielä hetki ja suunnitellaan lisää. Takaisinhan pääsee aina jos sille tuntuu. :D

Reissukuumetta ei ainakaan yhtään helpota miesystävä, joka lähtee meidän marraskuisen Milanon visiitin jälkeen reppu selässä Aasiaan. Taitaa viipyä jokusen kuukauden tuolla reissullaan. (Tässä siis syy, miksi sinne Bangkokiin on jouluna päästävä.  :wink: )

Paikkoina kiinnostaa lähes kaikki, jota en ole vielä nähnyt. Lämpö on ok, kaupunkilomat kivoja, samoin laskettelureissut ovat mun juttu. Eli kaikki käy. Ja uutta on aina kiva kokeilla!

Iriina

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #49 : 29.10.2007, 10:21:03 »
Terve vaan kaikille reissaajille

Sain vihdoin aikaseks rekisteröityä tänne. Sivuston tosin löysinkin vasta viime keväänä, kun etsin täältä tietoa kesän TransMongolian junamatkalle. Reissannu oon noin 40 maassa, hieman tuota matkustelua nyt haittaa tämä vanhoilla päivillä hommattu vakituinen työpaikka... Eli ikää on jo kertynyt noin 30 vuotta. Mutta viimeistään ensi kesänä pidemmälle reissulle. Ehkä taas junalla itään, jäi niin monta paikkaa tutustumatta.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #50 : 29.10.2007, 20:54:29 »
Voisha sitä itekin tänne vähän "raapustella" muodon vuoks :lol:

Oon ...(laskee sormista...) 26 vuotta vanha ja naispuolinen. Jostain päin jumalan selän takaata eli Säkylästä. Lukaskaapa muuten Säkylä toisinpäin. Se kuvastaa mua, olen siis valinnut asuinkuntani sen mukaan (aivan, just noin...). Sanon aina että vaatimattomuus kaunistaa mutta onneks mä olen jo niin kaunis ettei mun tarvii enää olla vaatimaton.

Matkustelusta tykkään kuinkas muuten ja aina vaan ja jatkuvast täytys olla menossa jonnekin suuntaan, valitettavasti oravannahkapalaset ei riitä aina sinne minne haluisi. Seuraavaks olis tiedossa kai joku viikonloppumatka Pariisiin, siitä kuulen huomenna luultavast enempi ja sitten vielä viikon reissu elokuussa ranskaan. Vähänks inq.

Olin tänään oikein pääkaupunkissa kattelemassa mualmaa, pääsykokeissa mut eivät tainneet pääsykokeet mennä kovin hyvin. Kauheessa flunssassa en nukkunut yöllä paljoa ja olin ihan väskä enkä oikeestaan ajatellut mitään. Varmaan kuumettakin. Ehkä siitä johtuu omituiset löpinätkin. Vai olenko mä oikeesti tämmönen?
I live in my own little world... but no worries they know me here.

miihis

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #51 : 31.10.2007, 17:57:30 »
Moikka vaan kaikki tallustelijat :]

Kerrotaan nyt sen verran, että matkusteltua ei ole tullut kovinkaan paljoa, mutta sitä asiaa koitetaan tässä parhaillaan muuttaa.. Ainainen haavehan se reissaaminen on ollu, ihan pikkutytöstä lähtien. (Nyt just täytin 25 v.)

Keväällä vietin pari kuukautta aupairina Lontoossa, ja syksyllä vierailin Leedsissä, jonne kohta taas lähden..
Todennäköisesti ensi vuoden alusta olis sitten Skotlannin vuoro, ehkä vähän pidemmäksikin aikaa... mut saas nyt nähdä :D
Eli matkustuskokemukset on vielä rajottunu lähinnä (ehh, siis jos Ruotsia ei lasketa..) noihin brittein saariin, pitkä lista muita paikkoja olis kyllä ruutupaperilla ylhäällä, toteuttamista vailla.

Pallontallaajiin törmäsin varmaan 4 päivää sitten, tänään sitten kun tarkemmin aloin lueskelemaan, rekisteröidyin, ja tässä sitä nyt ollaan!

Löytäny oon jo vinkkejä matkustukseen ja yöpymisiin liittyen, mutta kaikkein mahtavintahan olis löytää kavereita lisää, eli ainakin tyypit jotka matkustelee usein / asuu Isossa Britanniassa, antakaa kuulua itestänne ja laittakaa vaikka viestiä mulle. Siis jos siltä tuntuu  :wink:

Aika yksinäistä välillä haaveitten kanssa, kun 'lähi'kavereiden intressit on muuta, eikä niistä matkaseuraa saa millään, korkeintaan  laivareissulle!!  :lol:

Haydy

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #52 : 05.11.2007, 21:08:08 »
Moimoi:)
Minäkin esittäydyn täällä juuri rekisteröityneenä. Elikkä 22v. nainen olen, lueskellut palstaa tämän syksyn tiiviisti ja nyt tuli viimein sellainen olo, että jotain pitäisi sanoakin. Matkustuskokemusta on Euroopasta vähän enemmänkin ja muualta rajoittuneemmin. Seuraavaksi vuorossa olisi Intia. Intohimoinen matkustaja olen ja aina pitäisi päästä pois kun vaan aikaa, rahaa ja seuraa löytyy. Suomen talvi ei oikein innosta...

GaelGarcía

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #53 : 05.12.2007, 15:17:59 »
Moikka kaikille!

Olen hirveän uteliaana seurannut tätä foorumia jo jonkin aikaa, ja päätin nyt viimeinkin rekisteröityä, kun itselläkin varmaan tulee jossakin vaiheessa asiaa. Niin mielenkiintoisia tarinoita on, että välillä ei tahdo työnteosta tulla mitään.  :P

Eli lyhyt esittäytyminen. Olen juuri 23 vuotta täyttänyt opiskeleva/työssä käyvä, aloitteleva pallontallaaja, ja koko ajan on vain yksi mielessä - kun maailmalle pääsisi. Olen matkustellut jonkin verran Euroopassa (maita taitaa olla 18 ), mutta en ikinä sen ulkopuolella. Nyt on taas tässä harmauden keskellä kuume pahimmillaan.

Suunnitelmissa on ensi kesänä Itä-Euroopan/Balkanin reili ja jotain pientä reissua ennen sitä. Etenkin latinalainen Amerikka on lähellä sydäntä.

Täällä vaikuttaa olevan erittäin asiallista jengiä, jatkakaa samaan malliin. Ehkä törmäillään joskus  :)
Aina sattuu ja tapahtuu. - Mies

olaja

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #54 : 11.12.2007, 15:19:46 »
Bonjour!

Minäkin olen pallontallaajat.net:iä stalkkaillut useamman vuoden ja mm. käyttänyt majoitustietokantaa ahkerasti. Nyt vihdoinkin ajattelin foorumille rekisteröityä, jotta olisi mahdollisuus myös itse osallistua keskusteluun ja saada enemmän tietoa tietyistä matkakohteista.

Pidemmän reissun kynnyksellä nyt elelen, (ainakin) kevät on tarkoitus matkailla Euroopassa sen mukaan, mikä maa sattuu kiinnostamaan, kun seuraavaan pitää siirtyä (myös maantieteelliset sijainnit saattavat hieman vaikuttaa asiaan :roll:).
Ulkomailla asun tälläkin hetkellä, mutta kevät olisi tarkoitus viettää enemmän tai vähemmän ilman pysyvää residenssiä. HC:iin kuulun, tottakai.
Kuhmuiset matkalaukkumme olivat jälleen pinossa jalkakäytävällä; meillä oli pitkä matka kuljettavana. Mutta se ei haitannut, tie on elämä.

peksi-

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #55 : 24.12.2007, 13:16:36 »
Ajattelin rekisteröityä vain toivottaakseni hyvät joulut.

Lukenut foorumia noin vuoden kohta ja saanutkin täältä hyviä vinkkejä, jotka avustaneet mm. interrailiä viime kesänä ja tulevia suunnitelmia trans-siperian keikasta.

terhirepo

• Vieras
Ilmoittaudun joukkoon!
« Vastaus #56 : 25.12.2007, 13:36:01 »
Löysinpä kivan aiheen, jonne voin elämäni toisen viestin pistää täällä pallontallaajissa. Olen 22-vuotias tyttö Iisalmesta, Kuopion läheltä. Matkailuintoa on ollut jo pienestä asti, kun perheen kanssa matkusteltiin joka vuosi jonnekin (Välimeren maita...). Sitten tuli sellanen monen vuoden tauko, kunnes eräs kaverini halus lähtee äkkilähdöllä Egyptiin. Tottakai mä lähdin mukaan :) Tuolla matkalla alkoi kauhee matkakuume, jonka yli pääsee vaan matkailemalla.

Sen jälkeen matkustin vielä toisen kerran Egyptiin ja lähdin au pairiks Usan Georgiaan vuodeksi. Sieltä tulin viime kesänä ja marraskuussa kävin taas Egyptissä, jolloin laajensin sivistystasoani Hurghadasta, Luxorista ja Kairosta edemmäs Alexandriaan. Nyt ois tarkoitus lähtee Kairoon 1.tammikuuta, reppu selässä, ja kattoo mihin rahkeet riittää. Matkasta tulee varmasti ikimuistoinen ja se saa luvan antaa lisäintoo matkustamaan yksin myös muihin maihin: mm. Argentiina, Australia ja Uusi-Seelanti.

Tässähän on vielä aikaa koluta maailmaa :)
Hyvää vuoden loppua teille kaikille!

Drahia

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #57 : 27.12.2007, 15:41:17 »
En olekaan tainnut tähän ketjuun kirjoitella koskaan.

Turkulainen. Ei muuta vikaa.
Kolmekymppinen, avoliitossa.
Rakastaa matkustamista, mutta tuntee siitä huonoa omatuntoa... kun eipä tuo matkustaminen kovin ekologista aina ole. Yritän kuitenkin tehdä ekologisia valintoja.

Harrastukset matkustamisen lisäksi: tanssi, käsityöt, musiikki.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2008, 13:38:10 kirjoittanut Aniara »

Dev

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - Devilbound@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.v8kings.ch.vu
« Vastaus #58 : 11.01.2008, 08:25:42 »
Moi oon -76 syntynyt kalju-apina joka tällä hetkellä asuu Turussa kahden parta-agaman kanssa, kun parempi puolisko reilun kymmenen vuoden ajalta halusi lähteä omille poluilleen. Shit happens, and little besides. Ce la vie...

Harrastan musiikkia (Kuuntelen melkein mitä vaan, mutta enimmäkseen metallia ja klassista. Soitan myös itse kitaraa ja didgeridoota, sekä lauleskelen), kirjallisuutta (Pääasiassa fantasia a'la Moorcock ja Howard, kauhu a'la Lovecraft sekä Sci-Fiä jonkun verran, sekä asiakirjallisuutta), tietokonepelejä (Ajopelit, action, kauhu, roolipelit [Dark fantasy], raskas strategia, ja melkein mitä vaan paitsi joukkue-urheilulajit. Ne ei oo mun hommia. Yök) ja vähän muutakin koneilua (Kone tuppaa olemaan aika killeri-kondiksessa melkein koko ajan, päässyt syntymään pahanlainen performance-koukku), historiaa, arkeologiaa, filosofiaa, elokuvia, ja muuta tommosta perinteistä. Muskeliautot ja kopteripyörät ovat mielestäni helevetin hienoja mutta köyhä kun oon..

Ja nyt olen lähdössä ensimmäistä kertaa kunnolla Euroopan ulkopuolelle, Goalle. To see India and to die.

Ja tässä olisi tämmöinen lievä "artistic rendition" yhdestä kännykälläni ottamasta kuvasta (Ei hirviän uusi luuri joten kuvanlaatukaan ei ole parhaimmasta päästä), toivottavasti kelpaa.

Onhan noita kuvia joitain enemmänkin, mutten nyt tohdi enempää niitä tänne ängetä.
un aivoihin sattuu :s

iinuiitti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #59 : 22.02.2008, 15:19:05 »
Mikäpä paremmin sopisi ekalle viestille paikaksi kuin tää topik...

eli heipä hei, olen 23-vuotias tyttönen Tampereelta, tällä hetkellä töissä teatterilla. Palloa on tullut tallattua valitettavan vähän, ensimmäisen "oikean" matkani tein vasta parisen viikkoa sitten Tukholman kautta Barcelonaan (aiemmin ollu Briteissä kielikurssilla ja sitten jotain perhematkailua Ruotsiin ja Kreetalle uh). Päätin tässä nyt kuitenkin että vois aloittaa tosissaan maailman katselun ennenku on liian myöhäistä.

Tällä hetkellä lähinnä tihrustan itkua miettiessäni miten vois säästää jostain perkeleen työmarkkina- ja toimeentulotuista että pääsisi vaikkapa kesän lopulla/syksyn alussa poikkeamaan Prahassa. Ehkä yllätän itseni ja menen oikeisiin töihin...