Joulukuussa Intiaan

(Luettu 3291 kertaa)

hannibal

• Aloittelija
    • Profiili
Joulukuussa Intiaan
« : 17.10.2006, 15:17:01 »
Millaista porukkaa lähdössä joulukuu-tammikuu ajanjaksona Intiaan? Itse olen 19v miespuolinen matkaaja. Hullujen päivien lennolla tulossa, joten rahaa jää muuhunkin. Tarkoitus viettää aikaa lähinnä rentoutuen etelä-Intiassa, mielellään löytäisi jonkin hieman rauhallisemman alueen eli ei ihan pahimmalle turistialueelle.

Touko

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - touko.sipilainen@kolumbus.fi
    • Profiili
    • http://www.toukosipilainen.com
    • Sähköposti
Joulukuussa Intiaan
« Vastaus #1 : 19.10.2006, 13:59:27 »
olen lähdössä joulukuun puolessa välissä. lennän mumbaihin, josta suuntaan etelään mielenkiintoisten paikkojen perässä. tarkoitus olisi matkustella ensimmäinen kuukausi yksin ja toinen tammikuussa saapuvassa seurassa. olen yhdeksäntoista ja mies ja helsingistä.

saat aika tuntuvan kosketuksen intian sisämaanmatkailuun, kun lähdet delhistä laskeutumaan kohti etelää:).
ww.intiasta.blogspot.com

www.toukosipilainen.com

julius_

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Joulukuussa Intiaan
« Vastaus #2 : 17.11.2006, 13:56:24 »
Hei!
Itse olen ollut nyt kaksi paivaa rauhallisessa Benalium nimisessa kylassa etela-goalla. Kylassa on viella kalastusta, tosin rannat on suht taynna hokkelirantaravintoloita ja kylassa on paljon palveluita turisteille, mutta rantamaisemaa pilaavia hotelleja ei ole. Asun Pindu Cottagessa, siella 170/175 yo - ei voi muistaa, perheen pyorittama. Taalla viikko tai enemman. Benaliumissa ei varsinaisesti ole mitaan aktiviteetteja, muita kuin vuokrata ajoneuvoja vedessa ja maalla. Ihanaa olla tekematta mitaan Agran,Jaipurin,matkustamisen ja Panjimin jalkeen. 8)

Snowsoul

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - arikeke@hotmai.com
    • Profiili
    • Sähköposti
taalla ollaan
« Vastaus #3 : 09.12.2006, 14:54:58 »
olen itse nyt panaji:ssa saavuin tanaan ja vuokrasin heti pratkan alle. Olen hotelli neptunuksessa keskella Panaji:a josta lahden huomenna ajelemaan pratkalla ympariinsa heti aamusta.
Goalla olijat pistakaa viestia niin kenties tormaillaan.
[email protected]

samesame

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - harri_makela61@hotmail.com
    • Profiili
Joulukuussa Intiaan
« Vastaus #4 : 10.12.2006, 23:10:14 »
Me tullaan kaverin kanssa 28.12 ja ollaan kaksi viikkoa. Ollaan molemmat 22-v miehiä. Me ostettiin first stop goa-paketti, eli majoitus vain ekaksi yöksi. Missä kannattaisi asua jos tykkää juhlimisesta, mutta kuitenkaan ei haluisi hengata pakettimatkaturistejen seassa?
One life, live it...

zerohero

• Aloittelija
    • Profiili
Joulukuussa Intiaan
« Vastaus #5 : 20.12.2006, 14:54:58 »
Mie tuun 10.1 Delhiin ja kuukauden kiertelen... ensimmäiset pari viikkoa menee vissiin Jaipur-Agra-Varanasi akselilla, ja sit tammikuun loppupuolella Mumbain kautta Goalle. Hampi ois kans kiva mesta käydä tsekkaa. Pistäkää lähempänä sit viestiä jos ootte mestoilla, mukava olis nähdä tallaajia ja jotain yhteistä meininkiä kehitellä siellä :)