Matkamessut tulevat taas:)

(Luettu 89202 kertaa)

Pätkis

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Tarinoita Maailmalta
« : 30.12.2006, 13:08:55 »
Ajattelin aloittaa uuden ketjun matkamessuista, niin ei tartte tuota vanhaa viiden sivun mittaista ketjua selata..
Eli ketkäs on menossa? Ja nehän on siis 19.1-21.1. 2007.
Itse olen menossa jo perjantaina toivon mukaan jo aamulla yheksältä :D  
Edellisessä ketjussa mainittiin tuosta Blue1:n pallonheittokisasta...:) Mahtaiskohan se olla tänäkin vuonna?  :P  *toivoa elätellen* Mikähän siinä mahtaa olla juju, paljon voimaa vai?

nemenia

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #1 : 30.12.2006, 16:31:55 »
Perjantaina myös menossa. Alan opiskelijana myös perjantaiaamuiseen opiskelijatapahtumaan pitäisi osallistua. Ehkä sitten pääsee jo heti sen jälkeen kiertelemään messuillakin ennen kuin kuka vain pääsee sinne. Toivottavasti ainakin :)
Tuolta matkamessut.fi:stä kun katselin tuota näytteelleasettajien listaa, niin alko pahasti huolestuttamaan, kun meille on varattu vaan muutama tunti messuilla seikkailuun.. Itse kun ainakin haluaisin katsella ja kierrellä kaikessa rauhassa enkä suunnilleen juosta osastoja läpi :/

`vilma

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - kristalliprinsessa03@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 30.12.2006, 16:58:33 »
Messuille tulossa oon minäkin, ainakin toivottavasti :) Ja perjantaina opiskelija tapahtuman aikaa..
Viime vuonna käytiin siellä luokan kanssa, mut tänä vuon ei lähdetä mut kovasti kaverin kaa koitetaan saada opelta lupa lähtee yhden toisen porukan mukaan :D
quot;Life is a journey so everyone is a tourist." -Friedrich Nietzsche

pingu1

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.2006, 19:31:04 »
Ajattelin mennä noille messuille. En ole aikasemmin käynyt, joten innolla odotan, mitä sieltä löytyy.  :D  En tiedä auttaako matkakuumeeseen (joo, kaks viikkoa ollut taas Suomessa viime matkan jälkeen ja tuntuu, että se on kaks viikkoa liikaa...) vai tuleeko vielä enemmän hinku lähteä kauas pois, saa nähdä...

olivia

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.12.2006, 20:18:58 »
Nyt tulee kyllä varmaan joltakulta moraalisaarnaa, mutta tietääkö joku mikä systeemi tossa pe-aamun opiskelijatapahtumassa on - lähinnä siis että onko sinne mahdollista sniikata itsensä vaikkei olekaan alan opiskelija? Mulla olisi kova hinku päästä matkamessuilta haalimaan ideoita ensi vuoden reissuun ja toivottavasti lennotkin saisi samalla, mutta kun tarvii olla jo iltakuudelta perjantaina Tampereella. Menee vähän liian tiukille jos pääsee vasta sillon klo 14 kiertämään, kun ovet avautuu kaikille. :(

Eliette

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - Tua_totus@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.12.2006, 20:25:03 »
Kiinnostaisi lähteä käymään, mutta kannattaako messujen takia tuhlata rahaa junalippuihin? Eli mikä on ollut aiemmin käyneillä messujen anti?
Mitä pidempi matka sitä pidemmälle mennään!

Duckhunt

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 30.12.2006, 20:51:09 »
itse tulen paikalle. joskus skidinä viimeeksi käyny joten en muista muuta kuin että sieltä sai ilmaisia karkkeja.
rmeijassa until 5.1.07

tirmo

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/tirmo/albums/
« Vastaus #7 : 30.12.2006, 20:54:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliette"
Eli mikä on ollut aiemmin käyneillä messujen anti?

Vino pino esitteitä ja viime vuonna Blue1:lta voitin pyyhkeen, joka on osoittautunut oikein hyväksi reissupyyhkeeksi. :) Ihan kivat messut ne on aina olleet, vaikkei se interrail-lippuarvonnan onnetar minua olekaan suosinut... Käy mittaamassa matkakuume, matkamessut, voit voittaa pääsyliput.  :wink:
Krooninen euforia ¤ Ladurée

`vilma

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - kristalliprinsessa03@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 31.12.2006, 23:59:21 »
Mulla ainakin viimevuoden messuanti oli todella hyvä. Kasa esitteitä, kyniä ja kaikkee muuta pientäkivaa, ja paljon sai hyödyllistä tietoa ja oli siellä tajuttoman kivaakin! Opiskelija-aikana mukavempaa senkin puolesta kun ei ollu niin kova ryysis :) Ja voitin mä sieltä jotain pientä tavaraa, mut en mitään lippuja. Jos sit tänä vuonna :D
Ja näin mä siellä yhden julkkiksenki!
quot;Life is a journey so everyone is a tourist." -Friedrich Nietzsche

Storm

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 01.01.2007, 00:04:25 »
En ole nyt käynyt moneen vuoteen, mutta pienempänä tuli käytyä aina vanhempien kanssa. Se ulkomaan osasto vaan on liian pieni, kun ei tuo Suomen matkailu kiinnosta yhtään.  Tänä vuonna kuitenkin olen taas menossa.

Gremlin

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 02.01.2007, 15:04:50 »
Voihan vinku ja valitus..
Miksi nämä on aina siellä kaukana periferiassa.

Täältä kun lähtee messuille niin rahaa menee lähes samanverran kuin lentoihin jonnekin maailmalle.
Lippukin ois, mutta budjetti ei anna periksi, kaikki on säästettävä ens kesän kierrosta varten.

Shanessa

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - angels_wont_lie@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #11 : 02.01.2007, 15:21:30 »
Jep, sinne oon ajatellut tänäkin vuonna suunnata.
Joko lauantaina (jos synttäreiden jälkeen kykenen :D) tai sitten viimeistään sunnuntaina.
ydän tahtoo lentää, nousta tuulen selkään.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #12 : 02.01.2007, 15:38:33 »
Jotenkin tuntuu, että minun matkamessuni ovat netissä, kirjastossa ja kirjakaupassa, onkohan tuolla omatoimimatkailijalle kovinkaan paljon annettavaa? :? Lentotarjouksia, enintään? Halpalentoyhtiöt tuskin ovat messissä.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 02.01.2007, 16:54:12 »
Kyllä Matkamessuilta on saanut joka vuosi monenlaista mielenkiintoista tietoa myös omatoimimatkoille. Viime vuonna täytyi jo kyllä tosin rajata maita, että ehti käydä läpi ne kiinnostavimmat. Eli Länsi-Euroopan osastoilta ette minua löydä. Turha haeskella Kaakkois-Aasian osastoiltakaan. ;)
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

HeiPPa

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • http://www.rinkallinenajatuksia.blogspot.com
« Vastaus #14 : 04.01.2007, 10:04:37 »
Olen matkamessuilla torstaista sunnuntaihin. Tervetuloa moikkaamaan poptravelin standille.
rinkallinenajatuksia.blogspot.com

"Kaikkea ei näe silmillään. Ainoastaan sydämellään näkee hyvin."
(Antoine de Saint-Exupery)

pekkapoks

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 04.01.2007, 11:40:20 »
Viime messuille menin vähän epäilevänä (ensimmäistä kertaa)  Mutta ihan jees meininki oli ja kyllähän sieltä sai hyviä ideoita. Pääpaino on tietty aikalailla peruskohteilla, mutta myös "vähemmän valmiita" kohteita esitellään.

minnam.

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.minnam.org/
« Vastaus #16 : 04.01.2007, 12:16:39 »
Kyllä niistä irti saa aika paljonkin, vaikka nettiä käyttääkin kaikkeen tiedonhakuun 100%sti. Lisäksi kansainvälinen tunnelma vetää puoleensa ja lentotarjoukset. Esitteitä mukaan tulee selattavaksi iso nippu, ja vaikka netistäkin informaation saa, on joskus kiva selata ihan oikeaa paperiesitettä, missä kuvat ovat usein laadukkaampia kuin netissä (poikkeuksiakin on, suuntaan ja toiseen)

Niin, ja kun joku asia jää tavaksi niin siitä on hankala päästä eroon.

Pätkis

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Tarinoita Maailmalta
« Vastaus #17 : 04.01.2007, 14:48:46 »
HeiPPa, nyt saat kyllä kertoa mikä on poptravel ja mitä se tarjoaa ja kannattaako tulla katteleen :D
ootkos joku edustaja siellä vai....?

HeiPPa

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • http://www.rinkallinenajatuksia.blogspot.com
« Vastaus #18 : 04.01.2007, 22:13:45 »
:D Poptravel on uusi matkustukseen liittyviä hintoja vertaileva sivusto, joka aukeaa 18.pv. Mukavaa, jos pääsee tapaamaan messuilla muita tallaajia livenä.  :D
rinkallinenajatuksia.blogspot.com

"Kaikkea ei näe silmillään. Ainoastaan sydämellään näkee hyvin."
(Antoine de Saint-Exupery)

Cosmic

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - Löytyy
    • Profiili
« Vastaus #19 : 06.01.2007, 17:10:54 »
Minä olen menossa lauantaina, kun eikös perjantaina yleisö päässyt sinne joskus vähän myöhemmin..Mä sieltä aina haalin esitteitä jne. monta pussillista  :) niitä saa sitten aina niska vääränä kotia kantaa. Kaveri voitti sieltä yks vuosi lentoliput.