Väliaikainen viisumipakko Karibialle (osalle)

(Luettu 3001 kertaa)

PokTok

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2007, 17:54:03 »
Kriketti on kylla paholaisen keksinto!

Eevii

• Aloittelija
    • Profiili
Voi kun kiva
« Vastaus #2 : 08.01.2007, 10:01:58 »
No johan taas sattui. Tietysti olen menossa käymään juuri Jamaikalla helmikuussa. Kyseessä on kuitenkin risteily, jossa siis Jamaikalle pysähdytään vain päiväks. Ilmeisesti kuitenkin silloinkin viisumi pitää olla. Eli onkohan vaihtoehtoina nyt että joko hommaa viisumin tai sitten jää tuona päivänä laivaan? Luulisi että risteilylle kuitenkin pääsee ilman viisumia, vain Jamaikalle pääsy evätään? Ei oikeen innostaisi maksaa 100 dollaria viisumista + kuriirimaksut passien lähettelystä Britteihin, mistä viisumi pitää hakea.   :(

PokTok

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2007, 17:06:49 »
luulempa etta sita ei tollaselle paivan visiitille tarvitse. Olen itse talla hetkella Dominicalla ja en oel missaan kuullut tai nahnyt mitaan viisumiin liittyvaa, eika maahan tullessani mainittu mitaan vaikka aion olla maassa viela 15. paivan jalkeenkin kun viisumipakko astuu voimaan. Taytyypa piipahtaa immigrationissa kyselelmassa.

Eevii

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2007, 17:25:07 »
Tarkistin asian varustamolta. Tosiaan alle päivän visiitille ei tarvita viisumia. Hyvä näin, olisihan tuo ollut hieman naurettavaa maksaa 100 dollaria 8 tunnista...
Krikettihän taitaa muuten olla erittäin suosittu laji ainakin Australiassa ja Uudessa Seelannissa. Ja näistä maista tulevilta vaaditaan tuo viisumi. Eli kun sieltä tulee kisoihin pelaajat, muut joukkueiden jäsenet, lehdistön edustajat ja kannattajat niin se onkin jo aikamoinen joukko. Ja 100 dollaria per passi... mutta rahastuksestahan tässä ei kuulemma ole kysy  :roll: