Milano-shoppailua: nahkavaatteet tai secondhand?

(Luettu 4072 kertaa)

Arachne

• Reissaaja
    • Profiili
Apua kaivataan - tarkoituksena loytaa Milanosta nahkatakki edes kohtuuhintaan, secondhand-shopitkin mielta piristaisi! Kenellakaan kokemuksia?
Dio ha tolto la parola al cavallo per non mettere in difficoltà l’uomo

maailman ääni liian voimakas on
 olen levoton

minnam.

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.minnam.org/
« Vastaus #1 : 30.01.2007, 22:11:04 »
Milanossa kyllä kauppoja riittää, mutta ovat pääsääntöisesti aika kalliita. Markkinoilta toki voi löytää edellisestikin. Second hand liikkeistä en tiedä, mutta nahkavaate kauppoja on useita kaikilla pääostoskaduilla.   Mutta mutta, itse ottaisin junan alle ja menisin Firenzeen, mistä nahkatakin löytää taatusti mieleisensä ja kohtuu hintaan vieläkin!

Arachne

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2007, 22:13:39 »
Ahaa, pidetaan mielessa tuo Firenze! En vaan osaa sanoa ehdinko toiden takia sinne milloin kaymaan, tasta meilta kuitenkin paasee lahijunalla keskustaan Milanoon, joten se olisi luonteva vaihtoehto.

Ja se maininta "ostin muuten Milanosta"  :lol: Noh noh, eipas olla pinnallisia..

olen levoton

jeesjees

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2007, 01:10:13 »

bjaah...no itse en lahtis firenzeen... asunut milanossa aikani. pari nahka takkia ja useampi kymmenen paria kenkia rikkaampana sanoisin etta milano on ostosparatiisi. jos et halua kallista(suhteessa halpaa)design kamaa on paras etta suuntaat milanon "outskirts". fulvio testi(myoh viale monza) ulospain kaupungista yksi mahd. kauppoja riittaa... nyt on menossa alennus myynnit. ensimmaisella vkolla hinnat menee norm alas noin 30%, seuraavaksi 50 ja lopuksi 70... toivottavasti olet menossa parin vkon sisaan.

minnam.

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.minnam.org/
« Vastaus #4 : 31.01.2007, 19:43:23 »
No joo, kyllähän Milanosta löytyy ja onkin paras shoppailukaupunki missä olen ollut. Mutta mutta juurikin näihin nahkatuotteisiin liittyen olen Firenzen kannalla. Jos tosin aikaa ei ole, niin kyllähän Milanon jokaisella pääostoskadulla on useitakin liikkeitä, mistä moisia voi löytyä.

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Re: Milano-shoppailua: nahkavaatteet tai secondhand?
« Vastaus #5 : 01.02.2007, 17:29:52 »
Lainaus käyttäjältä: "Arachne"
Apua kaivataan - tarkoituksena loytaa Milanosta nahkatakki edes kohtuuhintaan, secondhand-shopitkin mielta piristaisi! Kenellakaan kokemuksia?

Kyllahan Milanosta varmasti kohtuuhintainen nahkalakkikin loytyy,
"Mercato dell'usato" nimella kulkevat Secondhandshopit nailla
nurkilla.
 :)
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

Arachne

• Reissaaja
    • Profiili
Re: Milano-shoppailua: nahkavaatteet tai secondhand?
« Vastaus #6 : 01.02.2007, 20:23:33 »
Lainaus käyttäjältä: "diokenes"
Kyllahan Milanosta varmasti kohtuuhintainen nahkalakkikin loytyy, "Mercato dell'usato" nimella kulkevat Secondhandshopit nailla nurkilla.  :)

Kiitos, kiitos, kiitos! Tuolla nimella lahdenkin metsastamaan sijainteja, jos joskus sattuisi olemaan aikaa kierrella tuolla cityssa niin tiedanpahan mita etsia! :)

olen levoton