Thaimaahan yhdellä suukolla

(Luettu 13262 kertaa)

kirjattukirje

• Aloittelija
    • Profiili
« : 15.02.2007, 03:40:17 »
Heip!

Nyt olisi mahis päästä Thaimaahan ihan ilmaiseksi...

Haluan viedä sinut 22-27 vuotiaan neidon hieman erilaisille treffeille perinteisen elokuvan tai ruuan sijaan.

Olet sinkku, hoikka, mukava, hullu, kielitaitoinen (eng.) ja ennen kaikkea MUKAVAA matkaseuraa.

Mikäli homma ei johda mihinkään, niin tuleepahan ainakin käytyä matkalla.

Itse olen 28 vuotias mies (180/75). Lisää mailissa.

KUVALLISET vastauksen VAIN maililla... omat kuvani tulevat perässä.

AJANKOHTA: maaliskuu... huhtikuu... miten vain saadaan aikataulut sopimaan.

KESTO: 2-4vk... vaikka.

kirjattukirje [a] gmail.com

perhana ku alko heti tulee roskapostia kun oli osoite kirjoitettuna @ -merkillä.

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 15.02.2007, 07:02:12 »
No huh huh! Ja miulle kun on opetettu, ettei mikään ole ilmaista... Onko nää niitä juttuja, joista äidit varoittelevat tyttäriään? Toivottavasti ei.
quot;Cachorro sem vergonha"

kirjattukirje

• Aloittelija
    • Profiili
heh
« Vastaus #2 : 15.02.2007, 09:52:23 »
Hehee... ei ole niitä juttuja=) Täysin vaaraton seuralainen olen  :D

-unelmavävy-  :wink:

PS. Tuohon seuraavaan allaolevaan viestiin vielä kommentti=) Ei saa olla noin epäileväinen. Ajattelin että olisi sellaiset treffit mitkä muistaa, ja tämä jää mieleen paremmin kuin se missä ravintolassa oli. Jos vielä kävisi siten että matka jatkuisi loppuelämän ihan kotimaassa, niin olisihan se kiva kertoa ekoista treffeistä... hehee... Jos ei jatku, niin ainakin olisi erikoinen treffimuisto. Mitään ei voi siis hävitä.

nti

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - karoliinavirta@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 15.02.2007, 10:28:51 »
Minä en usko...joku juju tässä on? journalisti? tutkimus? hullu? kavereiden vedonlyönti?

Perussuomalainen ajattelumaailma, pakko epäillä kaikkea  :wink:

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 15.02.2007, 10:46:08 »
Taas meitä vanhempia tallaajia sorsitaan!

Ei vaan, on sulla varmaan hyvät syyt, miksi asetit ikärajan niin tiukaksi, että itseäsi vanhemmille ei tulisi mieleenkään tehdä ehdotuksia. Onnea matkaseuran etsintään!
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Scorpius

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - scorpius_79@hotmail.com
    • Profiili
    • www.dsiponen.fi
« Vastaus #5 : 15.02.2007, 14:48:28 »
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"
No huh huh! Ja miulle kun on opetettu, ettei mikään ole ilmaista... Onko nää niitä juttuja, joista äidit varoittelevat tyttäriään? Toivottavasti ei.

Lilja4ever
quot;A journey of a thousand miles must begin with a single step." - Lao Tzu

aahoo

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 15.02.2007, 15:06:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Scorpius"
Lainaus käyttäjältä: "Cachorro"

Lilja4ever

Mein herz brennt

riinuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Re: heh
« Vastaus #7 : 15.02.2007, 15:39:08 »
Lainaus käyttäjältä: "kirjattukirje"
Hehee... ei ole niitä juttuja=) Täysin vaaraton seuralainen olen  :D

-unelmavävy-  :wink:

PS. Tuohon seuraavaan allaolevaan viestiin vielä kommentti=) Ei saa olla noin epäileväinen. Ajattelin että olisi sellaiset treffit mitkä muistaa, ja tämä jää mieleen paremmin kuin se missä ravintolassa oli. Jos vielä kävisi siten että matka jatkuisi loppuelämän ihan kotimaassa, niin olisihan se kiva kertoa ekoista treffeistä... hehee... Jos ei jatku, niin ainakin olisi erikoinen treffimuisto. Mitään ei voi siis hävitä.

Jotenkin kovin "epätoivoista" mutta tapa tietenkin tämänkin...
entä jos kemiat ei natsaa yhtään? voi tulla kovin pitkä ja ikimuistoinen 2-4 viikkoa?
quot;Ei lintu liian korkealle lennä, jos se lentää omilla siivillään".
-William Blake-

kirjattukirje

• Aloittelija
    • Profiili
=)
« Vastaus #8 : 15.02.2007, 17:06:38 »
Heh!

Epätoivoista? Kyllähän nyt matkaseuraa löytää ihan ilman ilmoitustakin. Ajattelin nyt vain jotakin erikoista kokeilla... Eikä matkalle kuule kelpaa kuka tahansa.

Ja tokihan nyt tavattaisiin ihan ennen matkaa, jotta kumpikin voi vähän arvioida. Ja vielä kuvatkin vaihdetaan ennen mitään tapaamista.

Tämä nyt oli vain ihan tavallinen deitti-ilmoitus, jossa lisänä matka. Ei nyt sen kummempaa.

-hmm-

Suvih

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2007, 17:09:37 »
Jos siedät hirveitä besserwissereitä niin mä voin lähteä oikein miellläni  :lol:.

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 15.02.2007, 17:20:46 »
Kuka ikinä nyt tälle kaverille vastaakaan niin pitää silti hieman holhota (kaikella kunnioituksella kirjattua kirjettä kohtaan, mutta toki olet tietoinen huijauksista netissä):

Tavatkaa ennen matkaa julkisessa tilassa, ota kaverista kuva ja lähetä vanhemmillesi.

Pyydä nähdä henkilöpaperit ja ota tiedot ylös.

Matka tapahtuu Sinun ehdoillasi, älä tee mitään mikä tuntuu edes hieman epäilyttävältä.

Pyydä kopiot matkalipuistasi, lähetä kopiot myös vanhemmillesi.

Pyydä oma huone ainakin alussa.

Varaa riittävästi rahaa B-suunnitelmaan: majoitus, lentolippu takaisin, yhteydet lähetystöihin.

Älä anna kaverin missään vaiheessa olla laukkujesi kanssa ilman valvontaasi (huumeiden piilotuksia on sattunut).

Hanki vakuutus.

Kyseessä voi hyvinkin olla sympaattinen, hyväntahtoinen ja vilpitön kaveri, mutta vara ei venettä kaada. On todellakin ollut tapauksia, joissa mies tarjoaa naiselle matkan, piilottaa huumeet laukkuihin ja dumppaa tytön määränpäässään. Tätä ON tapahtunut!

Kirjattu kirje: todellakin, kaikella kunnioituksella. Ei mitään henkilökohtaista juuri sinua vastaan, toki fiksuna miehenä toivotkin kanssasi matkustavan tytön olevan itsekin fiksu ja varovainen.

Kaikkea hyvää. :)
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

kirjattukirje

• Aloittelija
    • Profiili
=o/
« Vastaus #11 : 15.02.2007, 17:54:01 »
Heh, en ole ikinä ajatellu että tollasta turvaa pitäisi tehdä... mutta ihan mielellänihän teen nuo asiat. Jos sattuu vielä olemaan hyvä tyttö, niin jääpähän yhteystiedot talteen=)

Ja onhan tässä aikaa tutustua ennen matkaa kuitenkin... että ei ne ihan ekat- tai sokkotreffit ole.

Ja kyllä toki tyttö saa omat liput ja oman huoneen. Kyse ON treffeistä ja matkaseurasta, EI seksiseurasta. En siis odota, enkä halua muuta kuin kivan reissun.

-kiltti-

Conda

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Pirulainen nyt mulla on tsanssit
« Vastaus #12 : 16.02.2007, 03:56:08 »
Voin lahtea vaikka kahdella suukolla!

Olen hoikka, huumorintajuinen 26-vuotias nuorehko hoponassu! Laitan valokuvia, kiva jaada oottamaan sunkin, ole vahapukeinen. sopiiko et nahaan vasta toukokuussa, saastyy yhet lentorahat, olen silloin siellapain. Pidan lentorahoistasi huolen, koska olen korviani myoten rakastunut sinuun, nain nakematta!

Ainii, oon ihan kannissa ja taa juttu vaan hauskuutti niin perkeleesti. Mut enivei, lycka till!!!

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #13 : 16.02.2007, 06:10:50 »
Ai ei seksia... no emmaa sit viiti. Kai siella Thaimaassa on muitakin keta treffata  :roll:

riinuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Re: =)
« Vastaus #14 : 16.02.2007, 09:18:06 »
Lainaus käyttäjältä: "kirjattukirje"
Heh!

Epätoivoista? Kyllähän nyt matkaseuraa löytää ihan ilman ilmoitustakin. Ajattelin nyt vain jotakin erikoista kokeilla... Eikä matkalle kuule kelpaa kuka tahansa.

Ja tokihan nyt tavattaisiin ihan ennen matkaa, jotta kumpikin voi vähän arvioida. Ja vielä kuvatkin vaihdetaan ennen mitään tapaamista.

Tämä nyt oli vain ihan tavallinen deitti-ilmoitus, jossa lisänä matka. Ei nyt sen kummempaa.

-hmm-

No toivotaan että natsaa ja tulee mukava reissu :) ja mukavat treffit ...
quot;Ei lintu liian korkealle lennä, jos se lentää omilla siivillään".
-William Blake-

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
« Vastaus #15 : 16.02.2007, 11:01:40 »
Lainaus käyttäjältä: "Tinja"
Ai ei seksia... no emmaa sit viiti. Kai siella Thaimaassa on muitakin keta treffata  :roll:

Siis ei seksia!! Makin oisin voinu lahtee muuten ja vaik pitaa pitkan paasiaisloman. Ja mun lentoliput tulis halvaks kun asun toistaiseks aika lahel. Paitsi en kyl voi tavata ketaan ennen matkaa, kun en oo Euroopas.

Oon kyl sinkku, hoikka, mukava, hullu, kielitaitoinen (ma kysyin tanaan kiinaks tieta ja mua ymmarrettiin!!) ja mukavaa matkaseuraakin.
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #16 : 16.02.2007, 12:12:23 »
Lainaus käyttäjältä: "BlueZ"
Kuka ikinä nyt tälle kaverille vastaakaan niin pitää silti hieman holhota (kaikella kunnioituksella kirjattua kirjettä kohtaan, mutta toki olet tietoinen huijauksista netissä):

Pidän sinusta. :D

Aiheesta pitäisi ehdottomasti koota FAQ -ketju, johon saisi laittaa hyviä ennakkovaroituksia ja kertoa huonoista kokemuksista. Noista mainiosta vinkeistäsi saisi hyvän alun.

Pitäkää nyt arvon neidit (ja miksei rouvatkin) mielessänne, että miehet ovat lähtökohtaisesti sikoja. Vasta hyvin perusteellisen selvityksen hankkimisen jälkeen tuota oletusarvoa saa muuttaa.

Tämä siis nyt vähän OT:na, mutta kaikessa nettideittailussa monta vaaraa ompi eessä.

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #17 : 16.02.2007, 12:21:02 »
Lainaus käyttäjältä: "alan_mies"

Pidän sinusta. :D

Aiheesta pitäisi ehdottomasti koota FAQ -ketju, johon saisi laittaa hyviä ennakkovaroituksia ja kertoa huonoista kokemuksista. Noista mainiosta vinkeistäsi saisi hyvän alun.

Pitäkää nyt arvon neidit (ja miksei rouvatkin) mielessänne, että miehet ovat lähtökohtaisesti sikoja. Vasta hyvin perusteellisen selvityksen hankkimisen jälkeen tuota oletusarvoa saa muuttaa.

Tämä siis nyt vähän OT:na, mutta kaikessa nettideittailussa monta vaaraa ompi eessä.

Minäkin sinusta :D. Hyvä idea!
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 16.02.2007, 12:25:32 »
Okei, siita sitten vaan- lahden mukaan jos kerran tarjotaan. Tosin olen Suomessa (tai Euroopassa mutta kuitenkin) vasta joulukuussa. Tosin olen silloin jo 28 eli ikarajan yli.....plussana voisin sanoa tietysti etta olen tosi hyvannakoinen ja huumorintajuinen, sarkasmiin taipuva.

Kopio passista ja ajokortista mailina, pliis.
She rides rollercoasters but never screams

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 16.02.2007, 13:46:55 »
Lainaus käyttäjältä: "alan_mies"

Annat ihan turhan synkän kuvan edustamastasi sukupuolesta. Ja nettideittailustakin vielä. Antaisit meidän pitää naiivin uskomme kaikkeen hyvään ja kauniiseen, mitä etsivä saattaa löytää, jopa netistä  :twisted:
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)