Pending maksun tilana Air Asialla

(Luettu 2681 kertaa)

asfaltti

• Aloittelija
    • Profiili
« : 23.02.2007, 22:10:58 »
Heip!
täältä tuntuisi saavan asiantuntevaa apua aloittelijalle. Olen lentämässä airasialla bangkokista kuala lumpuriin ja varasin ja maksoin matkan kaverini visalla. varausvahvistuksessa lukee maksamisen tilana "pending". kumpikaan meistä ei ole saanut sähköpostiin minkäänlaista infoa esim vahvistusta jne. printtasin kyllä tuon varauksen ulos ja siinä varauskoodit ym löytyy, mutta arveluttaa tuo maksun tila.  onko kellään tietoa että tuleeko kentällä ongelmia tästä asiasta vai mites? kaverini ei siis matkusta kanssani.. kiitos jo etukäteen.

Otsikointiin voisi panostaa sen verran, että siitä käy ilmi mitä apua kaivataan
-Juzt

BlueZ

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2007, 22:27:59 »
Tulee mieleen, että onko siinä vain viive; ensin tulee varausvahvistus ja muutaman päivän päästä viiveestä riippuen maksuvahvistus. Visa ei aina ole nopein mahdollinen tapa maksaa. Sinuna soittaisin AirAsiaan ja kysyisin, ellei vahvistusta ala näkymään.
i]"I feel at home here / in the middle of nowhere." - Kings of Convenience: Summer on the Westhill [/i]

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.02.2007, 12:32:47 »
Kannattaisi myös vilkaista pankkiohjelmalla Visan puolelle näkyykö katevaraus.Me varattiin n vuosi sitten myös Visaa käyttämällä ja minuutissa tuli varausvahvistus ja muistaakseni e-ticket tms lippu :D

asfaltti

• Aloittelija
    • Profiili
sepä se
« Vastaus #3 : 24.02.2007, 20:07:29 »
on vähän ongelmana tässä kun kaveri jonka kortilla lentoa yritin maksaa, on jo reissussa ja tällähetkellä yhteyksien ulkopuolella joten ei pääse kurkkimaan tilannetta tililtä. Hänellä kyllä tuo maksaminen onnistui ja tuli saman tien vahvistus että confirmed. eli mulla nyt vaan roikkuu edelleen varmasti sen takia että maksaja on eri kun matkustaja. mutta odottelen vielä maanantain ja katsoo sitten josko soittaisi suosiolla air asiaan ja kyselisi.

Nallis03

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: sepä se
« Vastaus #4 : 25.02.2007, 00:50:58 »
Lainaus käyttäjältä: "asfaltti"
on vähän ongelmana tässä kun kaveri jonka kortilla lentoa yritin maksaa, on jo reissussa ja tällähetkellä yhteyksien ulkopuolella joten ei pääse kurkkimaan tilannetta tililtä. Hänellä kyllä tuo maksaminen onnistui ja tuli saman tien vahvistus että confirmed. eli mulla nyt vaan roikkuu edelleen varmasti sen takia että maksaja on eri kun matkustaja. mutta odottelen vielä maanantain ja katsoo sitten josko soittaisi suosiolla air asiaan ja kyselisi.

No suoraan sanottuna vielä vähemmän täällä pallontallaajissa kukaan osaa  antaa vastausta lentosi tilaan. Googlaamalla kuitenkin selviää että pending = odottaa. Eli ei varmastikaan auta muuta kuin - odottaa.

asfaltti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 26.02.2007, 12:56:52 »
kiitos kuitenkin.

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
« Vastaus #6 : 26.02.2007, 17:45:50 »
Hei, olen viimeisen puolen vuoden aikana lentanyt muutaman kerran AirAsialla. Minulle tapahtui kerran sama. Syyksi selvisi, etta olin antanut vaaran Visani osoitteen (osoitteesta puuttui c/o). Oikealla osoitteella tilaksi muuttui parissa minuutissa Confirmed.

Maksua ei siis ole mennyt, eika luultavasti menekaan, ellet yrita uudestaan.

Toivottavasti auttoi.

Siina siis kun antaa maksuntietoja, pitaa naputtaa tasmalleen se osoite, johon Visa-laskut menevat. Ongelma tulee myos, jos kirjoittaa maksajan nimen eri muodossa kuin mita kortissa lukee (yleensa korteissa on toisen nimen ensimmainen kirjan).
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot