Ulkomaalainen puoliso

(Luettu 72566 kertaa)

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #20 : 23.03.2007, 01:17:18 »
Lainaus käyttäjältä: "diokenes"
Italialainen kumppani on hyva valinta.:D

Verissimo! Tosin, epailen lieneeko kaikille sen perusmuodossa nappivalinta. Osaavat myos olla aika koukeroisia... Tosin omasta miehesta vain enemman kuin hyvaa sanottavaa!

ylivoimaisesti paras rakastaja loytyy Italiasta !

Sita minakin olen tassa tuumaillut, ja tulokseen tullut  :wink:
i]Sapere aude![/i]

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #21 : 23.03.2007, 10:02:53 »
Jonkun tutkimuksen mukaan muutama vuosi sitten, kiihkeina rakastajina tunnetut etelan miehet (mm. Italia, Kreikka, Espanja) jaivatkin yllatten hantapaikkojen tuntumaan. Kun suomalainen rakasteli keskimaarin jotain 80 krt/vuosi (jopa Ruotsi ja Tanska jaivat meidan taakse), niin Italialaisille maineestaan huolimatta sankykamaritouhut maittoivat vain jotain reilu 60 krt/vuosi. Sen sijaan kroatialaisia pidettiin kaikkein aktiivisimpina, luku oli yli 110 krt/vuosi.

Pahus kun en muista, missa tama tutkimus aikoinaan oli. Mielestani siina verrattiin vain eurooppalaisia kansoja ja heidan seksiaktiivisuuttaan.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #22 : 23.03.2007, 10:45:27 »
Suurin osa poikaystavistani oli Italiasta. Ja italia oli aina yhteinen kieli. Eli asuin siella, tai sitten yhden kanssa pitka on/off/kaukosuhde vuosia.
Yllattaen kuitenkin sitten loytyi muualta se oikea toinen puolisko. Asuin Irlannissa, ja kaukosuhde jenkkilaan oli hieman hankalampi, aina 6 tunnin aikaero ym. Toinen puoliskoni oli taalla yleensa 1 kk, takaisin kotona 2-3kk ja taas taalla, koska osan tyostaan pystyi tekemaan myos taalla. Kaukosuhteet kyllastytti lopullisesti ja han muutti tanne Irlantiin noin vuosi sitten. Ja nyt kyllastyttiin kunnolla tanne joten rapakon taakse.
Kotikieli on tietty englanti. Se etta toinen puolisko oli ehtinyt asua esim, vuoden Kiinassa helpotti sita ettei taalla tuntisi oloaan taysin oudoksi. Toinen puoliskoni on aivan liian samanlainen kuin mina etta oikeasti olisi mitaan kunnon eroavuuksia - kaikki omat hyvat ja huonot puolet on samat hanessa.
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

Nakke

• Reissaajaguru
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #23 : 23.03.2007, 12:54:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Daria"
kiihkeina rakastajina tunnetut etelan miehet jaivatkin yllatten hantapaikkojen tuntumaan.

Lieko kyseessa samanlainen stereotypia kuin etta sakut ovat hyvia mekaanikkoja, suomalaiset eivat puhu eika pussaa jne.

Toisaalta ei se maara vaan laatu ja mielummin veisin autoni korjattavaksi(jos mulla sellainen olisi)  saksalaiselle kuin italialaiselle mekaanikolle..
Rakastajina en kyllakaan ylenkatsoisi yhdenkaan kansan edustajaa :lol:
ไม่เป็นไร

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #24 : 23.03.2007, 13:11:56 »
Lainaus käyttäjältä: "Nakke"
kiihkeina rakastajina tunnetut etelan miehet jaivatkin yllatten hantapaikkojen tuntumaan.

Lieko kyseessa samanlainen stereotypia kuin etta sakut ovat hyvia mekaanikkoja, suomalaiset eivat puhu eika pussaa jne.

Heh, mene ja tieda.  :lol:  Mutta tama tutkimus oli mielestani julkaistu jossain sanomalehdessa (ehka HS), ei siis missaan naistenlehdessa. Mutta vannomatta paras, kun en kunnolla muista.

Safter

• Reissaajaguru
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #25 : 23.03.2007, 13:48:55 »
Heh, mene ja tieda.  :lol:  Mutta tama tutkimus oli mielestani julkaistu jossain sanomalehdessa (ehka HS), ei siis missaan naistenlehdessa. Mutta vannomatta paras, kun en kunnolla muista.

Oman muistikuvani mukaan se tutkimus oli Iltalehdessä alle kaksi vuotta sitten, koska muistan lukeneeni sen kotona naureskellen ja en tilannut silloin vielä Hesaria. Tämän vanhemman uutisen mukaan ranskalaiset olisivat kuitenkin kärkisijalla.

Todennäköisesti kovanluokan tieteellistä vilppiä ja ranskalaista rahoitusta takana. :wink:

psycho

• Reissaajaguru
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #26 : 23.03.2007, 15:00:47 »
Pahus kun en muista, missa tama tutkimus aikoinaan oli. Mielestani siina verrattiin vain eurooppalaisia kansoja ja heidan seksiaktiivisuuttaan.

Tassa on useissa tiedotusvalineissa viitattu tutkimus:

http://www.durex.com/cm/gss2005results.asp

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #27 : 23.03.2007, 15:19:59 »
Lainaus käyttäjältä: "Nakke"

Toisaalta ei se maara vaan laatu ja mielummin veisin autoni korjattavaksi(jos mulla sellainen olisi)  saksalaiselle kuin italialaiselle mekaanikolle..:

Juttelin tuossa joku aika takaperin Saksalaisen tyokaverini kanssa.
Kaveri kertoi koiransa kuolleen vuosi sitten. No, hurtta oli oikein
hyva ja uskollinen ystava ollut talle kaverille ja suru oli kova koiran
poismenon johdosta, niinpa han paatti paallystaa bongorumpunsa
taman koiran nahalla (!).
Nain, kertoi han, koira on aina lahella hanta rumpua soitettaessa,
suorastaan kasin kosketeltavissa.
 :shock:
Oman koirani kuollessa hautasin hanet omenapuutarhaan.
Rumpua en olisi kovin helpolla alkanut nahasta vasaamaan...

Eika ollut off-topic.
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #28 : 23.03.2007, 16:10:35 »

Eika ollut off-topic.

Okei, ymmarretty. Takaisin alkuperaiseen aiheeseen, eli ulkomaalaisiin puolisoihin.  :lol:

unkkatkumiankka

• Vieras
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #29 : 23.03.2007, 18:52:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Bella"
ylivoimaisesti paras rakastaja loytyy Italiasta !

Sita minakin olen tassa tuumaillut, ja tulokseen tullut  :wink:

Yhdyn edellisiin puhujiin!  :D

Btw, mitäs mieltä palstan miehet on suomalaisista naisista? Omasta mielestäni ovat hieman turhan miesmäisiä nykyään... (no offence) Kiroilee liikaa, ei osaa hoitaa kotia, juo, pukeutuu vähän miten sattuu..

Junantuoma

• Himoreissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #30 : 23.03.2007, 23:39:29 »
Lainaus käyttäjältä: "unkkatkumiankka"
Btw, mitäs mieltä palstan miehet on suomalaisista naisista? Omasta mielestäni ovat hieman turhan miesmäisiä nykyään... (no offence) Kiroilee liikaa, ei osaa hoitaa kotia, juo, pukeutuu vähän miten sattuu..

Tuommoisiin en ole törmännyt, sen sijaan maakunnallisiin  luonne-eroihin sitäkin rajummin. Minulla on hämäläiset juuret, vaikka en siellä ole koskaan elänytkään, ekat 20 v pääkaupunkiseudulla, sitten opiskelun ja työn takia 30 v "iloisessa" Itä-Suomessa. Nimimerkkini kertoo sopeutumisestani tänne. Olin 11 v naimisissa aitokarjalaisen naisen kanssa, lapset ovat ihania, mutta muutoin varoituksen sanat moisesta: Älä kokeile sitä kotona. Ikinä!

Muutaman vuoden olen seurustellut pääkaupunkiseudulla asuvan, Savossa kasvaneen MUTTA hämäläiset juuret omaavan naisen kanssa. Etäsuhde tuo omat hankaluutensa, mutta silti menee hyvin.
n ole täydellinen idiootti, jotain vieläkin puuttuu.

tammineN

• Himoreissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #31 : 24.03.2007, 00:11:15 »
Tuosta mun avattaresta voi saada joitain viitteitä avokkini kansallisuudesta.... ;) 4v. täynnä, tavattiin 3. maassa, mutta olin asunut hänen kotimaassaan jo ennen tapaamistamme. Puhumme ranskaa, kun kieltäydyin puhumasta englantia hänen kanssaan.
"Ceux qui savent où ils vont ne vont jamais bien loin." - Napoléon

Benqqu

• Tosireissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #32 : 26.03.2007, 17:13:55 »
Lainaus
Btw, mitäs mieltä palstan miehet on suomalaisista naisista?
Dudes with tits.
Ei vaan oikeesti naisellisuutta on aika vähän jäljellä. Pukeutuminen on aika karseeta. Myös on tullut vastaan tilanne jolloin ovea avattaessa on sanottu että osaan mä sen itsekkin aukaista...
Tämä ei tietenkään päde jokaiseen suomalaiseen naiseen, yleistys vaan :(  valitettavasti. Kun suomalainen nainen on hyvä niin se on sitten oikeesti hyvä.

Tirppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Viinipullopostia Lontoosta
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #33 : 26.03.2007, 18:01:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Benqqu"
Pukeutuminen on aika karseeta.

Ihan mielenkiinnosta. Mitä on karsea pukeutuminen ja mitä ei?

IC

• Himoreissaaja
  • Wisła to jest potęga, Wisła najlepsza jest!
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #34 : 26.03.2007, 18:20:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Tirppa"
Lainaus käyttäjältä: "Benqqu"
Pukeutuminen on aika karseeta.

Ihan mielenkiinnosta. Mitä on karsea pukeutuminen ja mitä ei?

On taas tullut viimeisen 8pv aikana selväksi, miksi kaipaan tätä maata,siis Puolaa, niin paljon. Naiskauneutta ei voi sanoin kuvata ja mitä pukeutumiseen tulee, niin suomalaisilla naisilla olisi jotain opittavaa. Pukeutumisesta voisi ottaa mallia ihan mistä vain itäisen Keski-Euroopan maasta...

Siis suomalaiset naiset ovat nykyään niin hyviä jätkiä, ettei niitä voi edes sanoa kauniiksi ilman, ettei tarvitse pelätä syytettä seksuaalisesta häirinnästä!!! :lol:

Siis ei saisi yleistää, mutta yleistän nyt kuitenkin, anteeksi siitä.

Itse olen tapaillut/ seurustellut muutaman puolalaisen tytön kanssa, valitettavasti vielä ei ole tullut sitä oikeaa vastaan. Mutta, siis ehkä edellisten kanssa ei ole synkannut sen vuoksi, että jonkinlaisia kulttuurieroja on ollut, jotka ovat vaikuttaneet lopputulokseen. Näistä olisi varmasti päässyt yli ellen itse olisi ajatellut liikaa, miten taas suomal. naiset käyttäytyvät ko. tilanteissa...eli hyvää on teissäkin! :wink:

Mutta lopputulos kuitenkin Puola-Suomi 6-0! ...ja sorii,jos menee OT
W Polsce zawsze mówisz "NIE MA"...

cariad

• Tosireissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #35 : 26.03.2007, 18:47:05 »
Lainaus käyttäjältä: "IC"

On taas tullut viimeisen 8pv aikana selväksi, miksi kaipaan tätä maata,siis Puolaa, niin paljon. Naiskauneutta ei voi sanoin kuvata ja mitä pukeutumiseen tulee, niin suomalaisilla naisilla olisi jotain opittavaa. Pukeutumisesta voisi ottaa mallia ihan mistä vain itäisen Keski-Euroopan maasta...

Siis suomalaiset naiset ovat nykyään niin hyviä jätkiä, ettei niitä voi edes sanoa kauniiksi ilman, ettei tarvitse pelätä syytettä seksuaalisesta häirinnästä!!! :lol:

Siis ei saisi yleistää, mutta yleistän nyt kuitenkin, anteeksi siitä.

Itse olen tapaillut/ seurustellut muutaman puolalaisen tytön kanssa, valitettavasti vielä ei ole tullut sitä oikeaa vastaan. Mutta, siis ehkä edellisten kanssa ei ole synkannut sen vuoksi, että jonkinlaisia kulttuurieroja on ollut, jotka ovat vaikuttaneet lopputulokseen. Näistä olisi varmasti päässyt yli ellen itse olisi ajatellut liikaa, miten taas suomal. naiset käyttäytyvät ko. tilanteissa...eli hyvää on teissäkin! :wink:

Mutta lopputulos kuitenkin Puola-Suomi 6-0! ...ja sorii,jos menee OT

Miksi aina verrataan suomalaisia naisia itäeurooppalaisiin naisiin, mutta hirveän harvoin suomalaisia miehiä ulkomaalaisiin miehiin? Kummat pukeutuu paremmin ja näyttää paremmilta: suomalaiset vai ruotsalaiset miehet? Tai miksei verrattaisi suomalaisia naisia suomalaisiin miehiin? Kummat näyttävät paremmilta ja pukeutuvat paremmin: naiset vai miehet? En viitsi edes lähteä kertomaan omaa mielipidettäni...  :lol:

Anteeksi OT. Jos kirjoitetaan ihan aiheestakin, niin itsellä on poikaystävä Briteistä. Toistaiseksi ollaan kaukosuhteessa oltu noin vuosi ja nähty kerran pari kuussa. Tavattiin Sveitsissä, kun oltiin molemmat siellä kesätöissä. Mulla on suunnitelmissa muutto Englantiin syyskuussa ja sitten noin vuoden päästä saatetaan muuttaa kolmanteen maahan. Yhteinen kieli on tietenkin englanti, mutta poikaystävä on innokas oppimaan suomea.

Zanzara

• Reissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #36 : 26.03.2007, 19:01:28 »
Tieda hanta, itsellani ei ole koskaan ollut suomalaista kumppania, en siis osaa sanoa etta mihin koto-Suomen miekkoset sijoituvat rakastajahierarkiassa!! Mutta kansallisuudesta viis, sielta se onni loytyy mista omantyyppinen kaveri tielle sattuu!! Ja minulle se on aina sattunut ulkomailla  :wink:

Upstate girl

• Reissaajaguru
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #37 : 26.03.2007, 19:37:15 »
.. olemme me Suomi naiset hyvin kelvanneet ulkomaisille. Jatkaksi mua ei ole koskaan luultu eika haukuttu, kauniiksi kehuttu. En ole jatkamainen, kenties sanavalmis, ja parempi kuin miehet ;) hehehe.
Ei muuten kukaan ystavani Suomessa tai muuallakaan ole "dude with tits". Se oli rumasti sanottu.

Me suomalaiset olemme kauniita muiden paitsi omissa silmissa. Ei kannata verrata kehenkaan, vaan olla paa pystyssa. Pukeutumisessa on joskus hieman valittavaa, mutta on muuallakin. Suomessa on melko harmaata se pukeutuminen.
"Don't tell me how educated you are, tell me how much you traveled."

lewis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #38 : 26.03.2007, 20:33:41 »
minusta on mahtavaa ,että rodut sekoittuu..miksi ihmeessä pitäisi olla oman maan kansalaisen kanssa? jospa luoja on tarkoittanutkin tätä?
sehän poistais sodatkin kun kaikki ajattelutavat ja uskonnot sekoittuisi 8) rikkaushan se vaan on jos seurustelee ulkomaalaisen  kanssa...

salomaaj

• Vieras
Ulkomaalainen puoliso
« Vastaus #39 : 26.03.2007, 20:43:16 »
Lainaus käyttäjältä: "lewis"
minusta on mahtavaa ,että rodut sekoittuu..miksi ihmeessä pitäisi olla oman maan kansalaisen kanssa? jospa luoja on tarkoittanutkin tätä?
sehän poistais sodatkin kun kaikki ajattelutavat ja uskonnot sekoittuisi 8) rikkaushan se vaan on jos seurustelee ulkomaalaisen  kanssa...

Itse tuen kanssa ihan täysin rinnoin rotujen sekoittumista. Kääntöpuolena hommassa on kylläkin taas kulttuuriperimän ja kielien katoaminen, joka on erittäin huono juttu näin maailmasta kiinnostuneen kannalta. Uskonnoista ja sodista ei tulla pääsemään koskaan eroon.