Milano

(Luettu 139423 kertaa)

violant

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Milano
« Vastaus #120 : 09.09.2008, 16:39:09 »
Missàs kaikki suomalaiset pallontallaajat tààllà pyòrii kun en ole tòrmànnyt yhteenkààn? :) Olisi kiva kàydà vaikka kaljalla tms.

Joel Likainen

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #121 : 12.11.2008, 13:20:34 »
Joulukuussa pyörähdetään viiden päivän retkellä Milanossa. Ohjelmassa jalkapalloa ja yleistä pyörimistä ympäri kaupunkia.
Hostelli/Hotelli on vielä haussa. Kattelin ketjua taaksepäin ja sieltä löytyi joku kohtalaisen hieno hotelli hintaan 33e per yö per naama. Hostelli kuitenkin riittää mainiosti jos ois sopivaan hintaan tarjolla. Ehdotuksia? Sijainti mielellään "hyvä"   :)

Athelas

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #122 : 13.11.2008, 01:37:22 »
Hotelli Brianza. Kävelymatkan päässä keskustasta ja rautatieasemasta, erittäin kauniit ja siistit huoneet, hyvä aamiainen ja loistavat capuccinot, ystävällinen henkilökunta. Kahden hengen huone oli heinäkuussa 55 e / yö, eli 27.5 per naama.

http://www.pallontallaajat.net/pt2/majoitusvinkit.php?id=2237

Muoks. Oho, kurkkasin noita nettisivuja, ja 2hh hinta näytti olevan 99 e  :o?
« Viimeksi muokattu: 13.11.2008, 01:41:13 kirjoittanut Athelas »

kayttajatunnus

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #123 : 14.11.2008, 22:54:24 »
Olisikohan Milanosta päiväreissun tekemisessä Monacoon mitään järkeä? Riittääkö aika vai pitäisikö varata edes kaksi päivää? Mitäköhän junaliput mahtaisivat maksaa vai pääseekö sinne edes junalla suoraan? Kesällä olisin Milanoon menossa ja aikaa on hyvin rajoitetusti.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #124 : 14.11.2008, 23:02:43 »
Hotelli Brianza. ... Kahden hengen huone oli heinäkuussa 55 e / yö, eli 27.5 per naama.

http://www.pallontallaajat.net/pt2/majoitusvinkit.php?id=2237

Muoks. Oho, kurkkasin noita nettisivuja, ja 2hh hinta näytti olevan 99 e  :o?

Hinta on harvoin halvin hotellin omilta sivuilta, hakukoneet käyttöön, alkaen www.tripadvisor.com 'ista, joka antaa kerralla useamman.

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #125 : 14.11.2008, 23:40:14 »
Mitäköhän junaliput mahtaisivat maksaa vai pääseekö sinne edes junalla suoraan?

Suoraan tuskin pààsee, mutta Genovan kautta kyllà. Tsekkaa http://www.trenitalia.it

RookieTraveller

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #126 : 19.11.2008, 21:58:57 »

Hostelli kuitenkin riittää mainiosti jos ois sopivaan hintaan tarjolla. Ehdotuksia? Sijainti mielellään "hyvä"   :)

http://www.hostelworld.com/availability.php/HotelDueGiardini-Milan-5128

Tuosta Twin Private huone eli 2 yhden hengen sänkyä on huoneessa ja kahdestaan tulee yhteensä 33€vrk eli 16.5€/vrk/hkl :)

Li_za

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #127 : 20.11.2008, 12:46:03 »

Hostelli kuitenkin riittää mainiosti jos ois sopivaan hintaan tarjolla. Ehdotuksia? Sijainti mielellään "hyvä"   :)

Tuosta Twin Private huone eli 2 yhden hengen sänkyä on huoneessa ja kahdestaan tulee yhteensä 33€vrk eli 16.5€/vrk/hkl :)

tuo hinta 33e taitaa olla kylläkin per person.

RookieTraveller

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #128 : 20.11.2008, 20:30:45 »

tuo hinta 33e taitaa olla kylläkin per person.

Niin on... En tajua...eilen varmasti laitoin 2 henkilöä ja hinta oli 33€ mutta nyt 66€... Tiedä sitten bugittiko sivu vai oliko vain minun huolimattomuutta.

PeterPan82

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #129 : 10.01.2009, 21:44:11 »
Ei suoranaisesti tähän ketjuun kuulu, mut osittain, joten kokeillaan ensin täällä. Onko kukaan yöpynyt Bergamon(Milanon kenttä, johon mm.Raikku lentää) kentällä? Syksyllä oisi tarkoitus lentää Milanon kautta sisiliaan. Paluumatkan vaihtoyhteys ei oikeen tahdo osua, joten eteen tulee yöpyminen kentällä. Eli onko kellään kokemusta kyseisellä kentällä yöpymisestä? Eli saako olla sisällä, onko turvallista ? Jos jollakin on vaikka heittää vertailua Lontoon Stanstediin tässä suhteessa?

Iso käsi kaikille jo etukäteen!

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #130 : 10.01.2009, 23:32:23 »
Davo isotaaki kaikille Bergamoa Milanoksi luuleville. Ou jee. hieman kuin Hahn olisi Frankfurt tai Tamper olisi Helsinki Pohjoinen. =) Kai siellä jossain kentän takaperukoilla nukkuu. Tsiigaa alan asinatuntijasaitilta eli www.sleepinginairports.com :sta.

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #131 : 11.01.2009, 14:27:19 »
Ei suoranaisesti tähän ketjuun kuulu, mut osittain, joten kokeillaan ensin täällä. Onko kukaan yöpynyt Bergamon(Milanon kenttä, johon mm.Raikku lentää) kentällä? Syksyllä oisi tarkoitus lentää Milanon kautta sisiliaan. Paluumatkan vaihtoyhteys ei oikeen tahdo osua, joten eteen tulee yöpyminen kentällä. Eli onko kellään kokemusta kyseisellä kentällä yöpymisestä? Eli saako olla sisällä, onko turvallista ? Jos jollakin on vaikka heittää vertailua Lontoon Stanstediin tässä suhteessa?

itsehän lennän tonne bergamon kentälle 24.01 ja aion varmaa nukkua siellä ;D

EDIT

mä taidan vielä sittenkin miettiä asiaa

http://www.sleepinginairports.com/europe/bergamo.htm
« Viimeksi muokattu: 11.01.2009, 14:30:32 kirjoittanut AY YUSSUF »

PeterPan82

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #132 : 12.01.2009, 23:31:23 »
Davo isotaaki kaikille Bergamoa Milanoksi luuleville. Ou jee. hieman kuin Hahn olisi Frankfurt tai Tamper olisi Helsinki Pohjoinen. =) Kai siellä jossain kentän takaperukoilla nukkuu. Tsiigaa alan asinatuntijasaitilta eli www.sleepinginairports.com :sta.

Heh, anteeksi vaan kovasti. Olen kyllä hyvinkin tietoinen kyseisestä seikasta, että Bergamo on hallinnnollisesti eri kuin Milano. Oletettavaa kuitenkin on, että jonkinlainen määrä Milanoon matkaajia lentää Bergamoon, muistaakseni noin puolisen tuntia Milanosta. Oletettavasti iso osa kuvittelee lentävänsä esimerkiksi Helsinkiin vaikka kenttä on Vantaalla:) Mutta kiitos nyt tuosta linkistä kuitenkin.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #133 : 14.01.2009, 18:39:40 »

EDIT

Olen nukkunut tuolla. :) Siellä oli ihan ok käsinojattomia penkkejä, joihin pääsi nukkumaan. Osa porukasta nukkui laukkuhihnoilla, kunnes ne aukesivat. Osa sitten oli lattioilla.
Kyllä tuolla paljon mieluumin yöpyi, kun vaikkapa Dublinin kentällä. :)

(Tosin jouduin pieneen nyrkkifaittiin jonkun italialaisen kassitädin kanssa, kun se välttämättä halus istua mun nilkkojen alla olevalla penkillä. Istui siis mun päällä. Vaikka noin 30m päässä ois ollut vapaita penkkejä.. Se tuli siihen kesken yön, ja alkoi kasata muovikassejaankin mun päälle..  ::) Tuo siis ei ollut matkalla ees minnekään.. Eikä sitä siitä poiskaan saanut millään sitten loppuyönä. Takoi välillä nyrkeillä mun jalkoja yms mukavaa, kun olin singonnut jalallani yhen sen pussin mun päältä niin kauas kun vain sain. ;D)

der alte

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #134 : 04.02.2009, 16:13:53 »
-Nyt näyttää siltä jotta pääsen (joudun) 15.2 Milanoon katsomaan paikallisten kylän poikien fudis matsin (AC-Inter).Hotelli tiettävästi on keskustassa,pelipaikka lienee San Siro,toivottavasti meni nimi oikein.Mikä helpoin tapa kulkea keskustasta em.Stadikalle.Niinkuin varmaan arvasitte,matkailu kiinnostaa ja Milanokin kybällä.Mutta fudis ei ole päälajini,mutta poikani kylläkin.  D.a

vilix4

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #135 : 04.02.2009, 18:52:03 »
bussi ja ratikka kulkevat stadionin viereen ja metrolta joutuu kävelemään jonkun matkaa

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #136 : 05.02.2009, 11:20:22 »
-Nyt näyttää siltä jotta pääsen (joudun) 15.2 Milanoon katsomaan paikallisten kylän poikien fudis matsin (AC-Inter).Hotelli tiettävästi on keskustassa,pelipaikka lienee San Siro,toivottavasti meni nimi oikein.Mikä helpoin tapa kulkea keskustasta em.Stadikalle.Niinkuin varmaan arvasitte,matkailu kiinnostaa ja Milanokin kybällä.Mutta fudis ei ole päälajini,mutta poikani kylläkin.  D.a

mene metrolla ja pysähdy sellasella pysäkillä kun LOTTO ja sitten kun olet ulkona seuraa faneja bussipysäkille joka on metroaseman lähellä ja sitten kun fanit jää pois niin säkin jäät :P

ite olin kattomassa 25.1 inter-sampdoria ja stadion oli puolillaan täynnä, joten sulla tulee olemaan uskomaton matsi edessä koska stadion on ihan täynnä! *kade*

Roma-Rio

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/Roma-Rio/blog/
« Vastaus #137 : 09.02.2009, 15:38:21 »
mene metrolla ja pysähdy sellasella pysäkillä kun LOTTO ja sitten kun olet ulkona seuraa faneja bussipysäkille joka on metroaseman lähellä ja sitten kun fanit jää pois niin säkin jäät :P

Tai vaihtoehtoisesti voi kävellä Lotto-asemalta San Sirolle. Matkaa on ehkä vähän reilu kilometri yhtä suoraa tietä ja matka taittuu mukavasti muiden stadionille vaeltavien vanavedessä.
a Augustus a Il Capitano

piku

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #138 : 17.02.2009, 16:12:31 »
Missàs kaikki suomalaiset pallontallaajat tààllà pyòrii kun en ole tòrmànnyt yhteenkààn? :) Olisi kiva kàydà vaikka kaljalla tms.

Löytyy meitä. :) Itse asun Rhon lähellä ja esim. facebookista löytyy yhteisö Italiansuomalaiset.

Suuri junaryöstö

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #139 : 18.02.2009, 23:39:29 »

EDIT

Olen nukkunut tuolla. :) Siellä oli ihan ok käsinojattomia penkkejä, joihin pääsi nukkumaan. Osa porukasta nukkui laukkuhihnoilla, kunnes ne aukesivat. Osa sitten oli lattioilla.

[/quote

Mäkin olen nukkunut. Kenttä on aika hiton pieni ja siitä vain puolet oli kerrallaan auki. Kaikki halukkaat eivät edes päässet seinänä vierustalle, tuoleista nyt puhumattakaan. Jossain vaiheessa yötä vartijat herätti kaikki ja käski toiseen päähän kenttää.

Kai siellä ihan turvallista on mutta aika vittumaista kuitenkin.
Niin se on jos siltä näyttää.