Pallontallaajamatka

(Luettu 92822 kertaa)

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #160 : 12.04.2007, 15:43:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Jouni"

Eli 705 ruplaa (20,4 €) per nenä riippumatta siitä, millaisiin huoneisiin majoitumme.

Tarvitseeko tuonne maksaa etukäteen jotain varausmaksua? Jos ei, niin varauksen voisi tehdä varmaan piakkoin. Ja jos tarvitsee, niin rahaliikennettäkin voisi alkaa sumplia hyvissä ajoin (junalippujen takia täytynee kuitenkin joka tapauksessa tehdä jossain välissä).

Mulle käy miitti ens viikon torstaina.

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #161 : 12.04.2007, 16:06:21 »
Lainaus käyttäjältä: "akk"
Lainaus käyttäjältä: "Jouni"

Eli 705 ruplaa (20,4 €) per nenä riippumatta siitä, millaisiin huoneisiin majoitumme.

Tarvitseeko tuonne maksaa etukäteen jotain varausmaksua? Jos ei, niin varauksen voisi tehdä varmaan piakkoin. Ja jos tarvitsee, niin rahaliikennettäkin voisi alkaa sumplia hyvissä ajoin (junalippujen takia täytynee kuitenkin joka tapauksessa tehdä jossain välissä).

Kannatan pikaista varausta ja sumplintaa.

Mulle käy miitti ens viikon torstaina.

Hyvä hyvä. Pitäiskö meidän nähdä silloin, vaikka pääasiantuntija Jouni ei paikalla olekaan? Toisaalta, mulle kävis kyllä myös tämän viikon perjantai tai lauantai.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #162 : 12.04.2007, 17:36:04 »

Kysyin sitä vielä erikseen ja vastaus oli hauskan epämuodollinen. Olisi kiva, jos maksaisimme 30 % etukäteen, mutta ei ole pakko. :)

Majoitusta täytyisi kyllä varmaan kohtapuoliin varailla.
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #163 : 12.04.2007, 17:36:55 »
Koitin vähän laskeskella jonkinlaista suuntaa-antavaa budjettia matkan pakollisista kuluista:

Viisumi 45€

Majoitus 40,80€
1) asuntolassa 2 x 20,40€ = 40,80€
2) Puppet theatressa 2 x 16,10 (sis. pankkikulut 8%) = 32,20€

Junaliput 136,40€
-Helsinki-Tver 57,50€ (Tolstoi ryhmäalennuksella)
-Tver-Pietari 44,30€ (Aurora)
-Pietari-Helsinki 34,60€ (Sibelius ryhmäalennuksella)

Nopealla humanistimatikalla yhteenlaskun tulokseksi saadaan 222,20€ (:D) tuolla asuntolamajoituksella.

Niille, jotka eivät Tveriin lähde, Helsinki-Pietari-Helsinki kustantaa 104,40-118,40€ ilman ryhmäalennusta; 62,64-71,04€ jos kasaan saadaan 6 hengen ryhmä eli ilman ryhmäalennuksia reissusta tulisi suunnilleen saman hintainen kuin Tverinkävijöillekin (18-32€ halvempi), alennuksien kera budjettia pitäisi varata 157€ (tai eihän kukaan kiellä hurauttamasta Pietariin niillä kympin busseilla kunnon HC-pallistyyliin  :D ).

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #164 : 12.04.2007, 17:38:55 »
Sellainen korjaus tuohon, että majapaikassahan ollaan kaksi yötä, pe/la ja la/su. Ellei sitten ole jo muodostunut varjoryhmää, joka lähtee torstaina, mutta jääkin Pietariin. :)

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #165 : 12.04.2007, 17:41:23 »
Perskule, siinä se mun humanistimatikka sitten näköjään petti. Mietin vielä pitkään ja moneen kertaan että montako yötä siitä oikein tulee... ei muuta kuin laskut uusiksi.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Pallontallaajamatka
« Vastaus #166 : 12.04.2007, 19:13:59 »
Joo, eiköhän mullekin miitti passaa. Vaikka pitäis kyllä olla kirjoittamassa kouluhommia silloin  :roll:

Yritän päivittää nyt tuon lähtijälistan vielä kerran. Ainakin miumau on tullu listalle nyt myöhemmin, vois laittaa mulle yksärinä sähköpostiosoitteensa.

Edit:
1. Jouni
2. PetraJii
3. hani
4. minnam.
5. fishbone
6. joaliina
7. pikkumyy
8. akk
9. Linnunlahti
10. Nti Linnunrata
11. MghtyDux
12. J-Ko
13. miumau

Ehkä-lista:
Juzt
Gnito
kiirus
Ainuska

Ehkä-henkilöistä kiirus on sähkislistalla.

Ps. Hotmailiin eikä meseen ei näköjään pääse tänään lainkaan. Ainakaan mun koneella... Joten en pääse sähkislistojanikaan muokkailemaan.
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

J-Ko

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #167 : 12.04.2007, 21:25:28 »
Siis olisko miitti nyt torstaina 19.4? Perskules eihän se tietenkään mulle käy tai sitten pitäis ajaa Tampereelta Stadiin puolessa tunnissa. :x
Toivottavasti on vielä joku miitti ennen reissua että pikkasen tulee naamat(kasvot) tutuksi.
"Vaihdetaan kirkasvalolamppu toimivaan haulikkoon"

Linnunlahti

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #168 : 12.04.2007, 22:32:26 »
Itselläni näyttää pahalta toi ensi viikko eli taitaa skumpat jäädä väliin  :( . Kannatan myös pikaista varausta.
"Lahjakkaat muumipeikot ovat usein rauhattomia. Siksi minäkin ikävöin yhä uusia paikkoja ja uusi tuttavuuksia."
-Muumipappa

simone

• Tosireissaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #169 : 15.04.2007, 19:22:39 »
Voi itku, huomasin tämän vasta nyt ja olisin tooodella kiinnostunut lähtemään mukaan! En ole ikinä käynyt Venäjän puolella, mutta aina halunnut. Taitaa olla kuitenkin jo ryhmä täynnä... :?
Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.-

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #170 : 16.04.2007, 13:49:10 »
Hyviä uutisia kaikille paikkaa pallontallaajien retkiryhmässä kärkkyville: yksi paikka vapautui juuri.

Huono tämä uutinen on tietysti niille, jotka olisivat toivoneet juuri minua matkaseuraksi. Ylimääräinen ansaintamahdollisuus meni huvittelun edelle, varsinkin kun se ei ole töistä kaikkein kamalin ;)
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
Pallontallaajamatka
« Vastaus #171 : 17.04.2007, 16:02:31 »
Hei onko tuo miitti ylihuomenna vai siirretäänkö vielä ens viikkoon? Ei ilmeisesti olis kovin paljon porukkaa tulossa nyt. Jäi vähän unohduksiin koko juttu, niin herättelen tässä :). Ja ehtis vielä itsekin kysyä vuoronvaihtoa aikaisemmaksi, jos se on jo to. Mutta lykkääminenkin kyllä käy!
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

vilviis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #172 : 17.04.2007, 16:36:56 »
Hei

Yhtälailla joudun minä jättämään matkan väliin. Että ei muuta kuin joku  innokas pallontallaaja minunkin tilalle matkaan.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #173 : 19.04.2007, 00:24:09 »
Lainaus käyttäjältä: "pikkumyy"
Hei onko tuo miitti ylihuomenna vai siirretäänkö vielä ens viikkoon? Ei ilmeisesti olis kovin paljon porukkaa tulossa nyt. Jäi vähän unohduksiin koko juttu, niin herättelen tässä :). Ja ehtis vielä itsekin kysyä vuoronvaihtoa aikaisemmaksi, jos se on jo to. Mutta lykkääminenkin kyllä käy!

Hmm. Ensi viikolla pääsisin ainakin itse paikalle.

Linnunlahti

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #174 : 19.04.2007, 08:56:45 »
Itsellenikin ensi viikko kävisi paljon paremmin.
"Lahjakkaat muumipeikot ovat usein rauhattomia. Siksi minäkin ikävöin yhä uusia paikkoja ja uusi tuttavuuksia."
-Muumipappa

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
Pallontallaajamatka
« Vastaus #175 : 19.04.2007, 10:28:18 »
Niin, vois yrittää uusiksi sitten. Mulle sopii ens viikolla mikä ilta vaan, tänään tosiaan venyy kuuteen töissä. Tokihan sinne tänäänkin voi piipahtaa nauttimaan lasillisen tai pari ne jotka sattuu olemaan janoisina lähimaastossa:).
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #176 : 19.04.2007, 11:10:00 »
Kävisikö ensi viikon keskiviikko?

Mä olen kyllä tänäänkin menossa Bakersiin, mutta ilmeisesti meitä ei kovin montaa ole...

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #177 : 19.04.2007, 11:38:58 »
Mäkin oon menossa tänään.

Ensi viikolla ehdottomia ei-päiviä ovat muut paitsi ke 25.4. ja pe 27.4.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

PetraJii

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/PetraJii/albums/
Pallontallaajamatka
« Vastaus #178 : 19.04.2007, 12:34:03 »
Joo, kyllä minäkii tulen tänään jahka ehdin, pitää ehtiä kiiruhtaa ensin koululle palauttamaan yksi koulutehtävä kun sähköposti ei kuulemma millään käy  :evil:  (Ja koulutehtävä ei ole vielä edes ihan valmis..)

Eli pitäkää paikkaa jos en ihan viideks ehdi..
t's enough for this wide-eyed wanderer
That we got this far

joaliina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pallontallaajamatka
« Vastaus #179 : 19.04.2007, 12:54:58 »
Sama tarina täälläkin eli ensi vkolla minäkin pääsisin paikalle, jos tapaaminen on akselilla ma-ke.
hkä otin, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee! -M. Nykänen