Oletko tavannut speciaalin ihmisen reissuillasi

(Luettu 5999 kertaa)

Minttunen

• Reissaaja
    • Profiili
Ja lyönyt jopa hynttyyt yhteen? :)  Äkkiseltään vilaistuani en vastaavanlaista keskustelua löytänyt.. So, kuka, missä ja milloin, onko aamenet sanottu?
irst time

Rapa-Ripa

• Vieras
« Vastaus #1 : 20.04.2007, 14:21:02 »
Läheltä liippaa tuolla yleisessä ketju ulkomaalaisista puolisoista.
Joo, onhan noita spesiaaleja löytynyt montakin. Yhden kanssa aamenetkin tuli sanottua palmujen alla. Erottukin on jo.

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
« Vastaus #2 : 20.04.2007, 19:41:21 »
Joo mutta se threadi on kuitenkin eri kulmasta... se mista kotoisin olevan kanssa ei yleensa ole suoraan verrannollinen siihen miten tutustuivat. ..  :?
Itse en ole matkoilla tormannyt sellaiseen jonka kanssa tulisi vietettya loppuelamaa yhdessa. Sita varten on olemassa esim tyopaikat ja netit ..

Mutta mielenkiintoinen aihe ..
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

Bella

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 20.04.2007, 21:23:18 »
Olen. Vietnamin vaihtoaikanani jaoin huoneen kahden saksalaisen kundin kanssa ja toisen kanssa meista tuli niin hyvat kaverit, etta vielakin ollaan yhteydessa ja han oli meidan haissakin. Myohemmin myos visiitilla Roomassa.

Harvinaista on se, etta han on ainoa kaveri ikina elamassani johon olen pitanyt saannollista yhteytta.
i]Sapere aude![/i]

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 20.04.2007, 23:07:50 »
Nykyinen avopuolisoni on juuri tallainen todella spesiaali, matkalta loydetty tapaus.

Samaisella reissulla tapasin eraan sveitsittaren, jonka kanssa tunsimme aivan kasittamatonta sielunsisaruutta ensi kohtaamisellamme (han oli hotellin vastaanottohenkilokuntaa!). Mulle jai uskomaton fiilis siita tapaamisesta, etta pari tuntia myohemmin, kun olin kerannyt tarpeeksi rohkeutta, menin kysymaan hanta toiden jalkeen lasilliselle. Noh, han kertoi punastellen ottaneensa jo yhteystietoni luvatta itseaan varten ylos koska ajatteli, ettei kehtaa tulla suoraan kysymaan multa, voisinko lahtea lasilliselle...  :D Han olisi muuten mulle kirjoittanut jalkikateen. Han tahtoi antaa mulle jotain, minka han tunsi tarkeaksi antaa juuri mulle (se mita se oli, jaakoon salaisuudeksi  :wink:  ).

Me kavimme lasillisella, taisi toinen ja kolmaskin siina huveta. Meilla oli todella mukavaa. Loppu onkin historiaa.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

Sunny

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 21.04.2007, 22:33:31 »
tarkoteitaanko siis romanttisessa mielessa vai? Itse olen tormannyt ainakin hyvin mielenkiintoisin ihmisiin joihin en muuten, suomessa ollessani varmasti tulisi ikina tormaamaan.
Never Give Up.

Sunny

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 21.04.2007, 22:36:16 »
...sunny on ollut taas laiska eika oel jaksanut lukea tekstia loppuun asti  :roll:   :D
Never Give Up.

Helu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 25.04.2007, 23:16:35 »
Olen löytänyt maailmalta nykyisen avopuolisoni, jonka kanssa olemme nyt asettuneet Suomeen. Lisäksi olen reissuillani tutustunut uskomattoman ihmisiin (miehiin/naisiin), joilla on aina tilaa sydämessäni. :)

Krissie

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 26.04.2007, 06:27:20 »
Pari viiikkoa sitten tapasin irlantilaisen miekkosen, jonka kanssa nyt ollaan pari ja asutaan samassa kampassa (eri huoneissa tosin). Parin viikon paasta lahdetaan kyseisen herran ja hanen kavereiden kanssa kohti Brisbanea, matkalla tullaan testaamaan suhteen kestavyys..  :wink:
u lähtee niin näkkeeki jotaki!

sannannaa

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - sannannaa@windowslive.com
    • Profiili
    • http://my.opera.com/sannannaa/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 26.04.2007, 11:09:32 »
Yleisesti spesiaaleja ihmisiä olen tavannut reissuillani monia. Yhdenkään kanssa en ole ollut vakavassa suhteessa, joten siinä mielessä en pysty vastaamaan ketjun aloittajan kysymykseen.

Mielestäni jotkut henkilöt, joiden kanssa en välttämättä vaihda kuin lauseen tai pari, voi iskostua mieleeni pitkiksi ajoiksi ja siinä mielessä hän on hyvinkin spesiaali.

Kuitenkin eniten spesiaaleja ovat ne, joiden kanssa pidetään säännöllisesti tai vähemmän säännöllisesti yhteyttä aina. Heidän luokse voi mennä vierailemaan ja vastaavasti he ovat aina tervetulleita tänne. Tämänlaisia ystävyyssuhteita on kertynyt monia.
Yesterday I got drunk on Jack
Lost my wallet and my back-pack

mil8zi

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 26.04.2007, 12:09:22 »
Heh, nykyinen poikaystävä löytyi Malesiasta  :lol: Hän tosin on suomalainen.. Mutta kuitenkin  :wink:

Indonesialaisen miehen kanssa tuli kirjoiteltua pitkään ihan vaan kaverina, samaten Bulgariassa tapaamani saksalaisen.. Krakovassa lyöttäydyin aikanaan englantilaisen jampan matkaan ja tuli sitä reissattua peräti vajaa viikko sitten hänen seurassaan.
Älä meinaa vaan mene ja tee.

diokenes

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 27.04.2007, 20:15:21 »
Telttanaapurini on Chilelainen kaveri, perus- "seasonal workers"
joka kertoi juuri olleensa talvella Suomen lapissa jonkin aikaa
ja nukkuneensa teltassa, reilussa -30 C:n pakkasessa.

Pikkutreenailua tulevaan etelanapamantereen reissuun,
joka on kuulemma edessa lahivuosina.
Muutenkin mukava jatka, hyva kitaristi ja rento tyyppi.
Jumalaton tyontekija, kun kyseessa on rahakas urakka,
painaa viidensadan Euron paivia kuusen istutuksessa.

Paljon on muitakin "spesiaaleja" kavereita naissa hommissa.
Vaatii tiettya luontoa ja paattavaisyytta tahan touhuun.
I dont care going nowhere, as long as it´s an interesting path.

mortis mortis

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 28.04.2007, 20:41:30 »
Eipä ole spesiaaleja näkynyt matkoilla, mutta eräs tuttu osoittautui todella spesiaaliksi matkalla.
Oli ollut mummun kanssa sukset ristissä monta vuotta, mutta Thaimaan-reissulla välit korjaantu, varmaankin mummelin täydellisen kielitaidottomuuden ja sen myötä avuttomuuden myötä.. Mummot rokkaa.  :)
i]Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheelblocks, there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late[/i]

Electra

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #13 : 29.04.2007, 11:46:30 »
Joo, CDG:lla lentokoneessa, joka ei koskaan lähtenyt minnekään.

Tuossa se istuu nyt.

minnam.

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.minnam.org/
« Vastaus #14 : 29.04.2007, 12:06:45 »
Mitään erityisen spesiaalia en ole tavannut, mutta monet ihmiset ovat jääneet mieleen. Usein he ovat sellaisia, keiden kanssa vaihdoin vain muutaman sanan.

Yksi oli herra Beauvaisin lentokentällä, kenen kanssa menimme samalla taksilla hotellille ja aamulla takaisin lentokentälle. Kirosimme yhdessä matkaseurani ja tämän herran kanssa ranskalaisia, sillä sillä hetkellä mikään ei sujunut ja maailma kaatui niskaan (liioittelen).

Yksi oli nuori nainen Rooman metrossa. Hän alkoi vain jututtamaan meitä ja avusti sitten muutamassa käytännön jutussa.

Melkeinpä joka matkalta on jäänyt vahvasti mieleen joku ihminen. Lisäksi heistä muistaaa melko tarkasti ulkonäön ja asiat, mistä on puhuttu.

Liazz

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 29.04.2007, 18:13:01 »
Spesiaalein ihminen johon olen matkalla törmännyt on ehdottomasti poikaystäväni, tavattiin pari päivää ennen paluutani Suomeen. Se että ylipäätään eksyin hänen kotikaupunkiinsa oli monien sattumien summa, mun _piti_ olla ihan toisella puolella Eurooppaa sillä hetkellä. No, onneksi näin..
pen to everything happy and sad
Seeing the good when it's all going bad
Seeing the sun when I can't really see
Hoping the sun will at least look at me

Nenya

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - nenya_87@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #16 : 02.05.2007, 12:22:47 »
Yksi mieleenpainuvin henkilö, jonka kanssa polkuni on kohdannut, on USAn näyttelijä Tom Lenk johon törmäsin Uuden-Seelannin Hobittilassa! Saimme olla päivän verran hobittipariskunta, harmi että illan tullen polkumme taas erkanivat. Sattumalla (vai liekö jo hyvin suunnitellulla kohtalolla?) oli kyllä tuossakin tapauksessa melkoisen suuri rooli!
Puolisoa ei reissusta tarttunut mukaan, mutta mukavia uusia tuttavuuksia sitäkin enemmän...pitää lähteä yrittämään uudelleen parin vuoden päästä. Ikinä ei tien päällä voi tietää kuka vastaan tulee! :)
Home is behind, the world ahead,
And there are many paths to tread.
Trough shadows to the edge of night,
Until the stars are all alight.
Then world behind and home ahead...

By J.R.R.Tolkien

tammineN

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 04.05.2007, 11:10:26 »
No yhden erittäin spesiaalin löysin Tukholmasta, baaritiskiltä...  :roll: