M: Uusi LP:n Thailand testination guide

(Luettu 2314 kertaa)

MewTwo

• Vieras
« : 01.10.2003, 11:09:00 »
Moi,

myyn tarpeettomana uunituoreen painoksen Lonely Planetin Thailand destination guidesta.

Julkaistu Elokuu/2003. Kirja on uuden veroinen, kerran selailtu.

Hinta halpa 30 euroa, kun Akateemisesta ostettuna joudut pulittamaan 38 euroa.

http://shop.lonelyplanet.com/product_detail.cfm?productID=2214&seriesID=1&seriesname=Travel%20Guides&

T: Sanna/Tampere
[email protected]

Anonymous

• Vieras
Re: M: Uusi LP:n Thailand testination guide
« Vastaus #1 : 01.10.2003, 15:58:32 »
Lainaus käyttäjältä: "MewTwo"
Moi,

myyn tarpeettomana uunituoreen painoksen Lonely Planetin Thailand destination guidesta.

Julkaistu Elokuu/2003. Kirja on uuden veroinen, kerran selailtu.

Hinta halpa 30 euroa, kun Akateemisesta ostettuna joudut pulittamaan 38 euroa.

http://shop.lonelyplanet.com/product_detail.cfm?productID=2214&seriesID=1&seriesname=Travel%20Guides&

T: Sanna/Tampere
[email protected]

Tarkoitukseni ei ole pilata sun businesta, mutta ihmettelen, et miksi ihmiset ostaa esim. Akateemisesta ylihinnoiltuja kirjoja, kun ne saa netista tilaamalla halvemmalla. Katoin huvikseni, niin Bookplus.fi myy samaa kirjaa hintaan 28.50! Ymmarran etta sinne Akateemiseen mennaan, jos on pakko saada kirja samointein kateen, mutta muuten...

(Onks sulla Pera jossain viel bookplussan banneri taalla, kun enaan sita loytanyt?)

Ainakin nain stadilaisena kun paasen itse noutamaan kirjat, ja jaa nain postikulutkin pois saastan paljon rahaa. Mutta eipa ne postikulut kuitenkaan 9.5egee maksa, etta pystyypa siina saastamaan sellaisetkin jotka ei paakaupunki seudulla asukkaan.

Ja ihan tiedoksi, ettei minulla ole kyseiseen liikkeeseen mitaan muita kytkoksia, kuin hyvin toimiva asiakassuhde. :D

fishbone*

• Vieras
« Vastaus #2 : 01.10.2003, 16:01:03 »
Kerpele kun unohdin taas nimen pois tosta askeisesta viestista. Sen siita saa, kun ei ole omalla koneella...

MewTwo

• Vieras
« Vastaus #3 : 02.10.2003, 09:43:32 »
Kiitti hyvästä linkkivinkistä, vaikka heikenneätkin mun bisneksiä ;)
Bookplus:n postikulut on 4.5 euroo, joten ei nekään pahat.

Lasketaan hintaa 25 euroon!