Reili kaveria 5.6 - 20.6.2007

(Luettu 1522 kertaa)

jader

• Aloittelija
  • Niin kauan kun on elämää on matkailua :)
    • Profiili
    • Confused Filibuster
« : 01.06.2007, 00:03:52 »
Hei!

olen 25v poika innolla lähdössä ensimmäistä kertaa reilaamaan ja matkaseura ois kiva olla... lennän  oulusta budabestiin ja sieltä kiertämään itä eurooppaa... budabestistä ouluun takaisin... helsingissä on välilaskut...
[/b]

ilmaa

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - jenskan@luukku.com
    • Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2007, 19:29:47 »
Heippa!

Itsekin olen ainakin osaksi aikaa yksin lähdössä samalle suunnalle ja ajattelin kysellä sun suunnitelmia koska ihan kivahan sitä olisi jonkun kanssa liikkua jos satuttaisiin yhtä aikaa samoihin paikkoihin.

Itse lennän Helsingistä Budapestiin 13.6 ja Berliinistä takaisin Helsinkiin 29.6. Budapestin ja Berliinin lisäksi ajattelin oleilla varmasti ainakin Bratislavassa ja Prahassa, mutta olen aina valmis myös spontaaneille ideoille.

Reilikorttia en itse ajatellut ottaa, koska tulin siihen tulokseen että tuolla päin eurooppaa se ei varmaankaan kannata, koska pääosin ajattelin kuitenkin viettää aikaa muualla kuin junissa.

Itse olen 24v tyttö ja myös ensimmäistä kertaa lähdössä reilaamaan. Reppu- , ja muutenkin matkaillut olen kuitenkin jonkin verran ja olen kiinnostunut näkemään ja kokemaan ihan kaikkea suurkaupungeista luontoon, eli jos vaikuttaa että saattaisit olla samoissa kaupungeissa samoihin aikoihin niin laita ihmeessä viestiä niin ehkäpä saatetaan törmätä...?

Ja joka tapauksessa kuitenkin loistavaa matkaa sulle! Itselläni ainakin alkaa jo matkakuume kohota  :D

tuanth

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - tuanth@messengeruser.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 03.06.2007, 22:12:53 »
Hei, olen parhaillaan krakovassa. Lahden parin paivan paasta varmaan sofiaan seka mustan meren rannalle ja palailen romanian lapi kohti budabestia pikkuhiljaa. Budabestissa vikat pari paivaa ennen kotilentoa helsinkiin. Mahdetaanko me olla samalla lennolla? Blue1 20.6 lahtee budasta joskus 22:jotain ja on helsingissa 21.6 n. klo 1:25 ? Jos tallainen reissu kiinnostaa niin laita mailia.