Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 112849 kertaa)

isokeksi

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #400 : 22.07.2008, 13:06:55 »
Äsh.. Mä oon töissä tuon illan ainakin. Ei siis taida natsaa mun osaltani. Ens vuonna sitten  :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #401 : 22.07.2008, 23:02:26 »
Lennukerttuli, toivottavasti pääset mukaan!

Mä olin ainakin ajatellut, että vois vielä jatkaakin iltaa tuon suokin reissun jälkeen. Voidaan kai sitten siellä mietiskellä, minne mennään, nyt ei taideta ehtiä Bakrsiin skumpalle  ;)  Ollaanko muutes mietitty sitä mahdollisuutta jos sataa... Pitäiskö olla joku suunnitelmaB valmiina? Siirretään kai vaan piknik sisätiloihin?

Kyllä yritys on ainakin kova. Muuten mitään olisikaan mutta tuo matka ensin sinne maksaa jo jotain. Se se kaikkein rajoittavin on.

Ja kiva jos saisi porukkaa vielä jatkamaan johkin. Skumpalle ei tosin taideta ehtiä.
I live in my own little world... but no worries they know me here.

hammaskeiju

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #402 : 25.07.2008, 21:27:36 »
Heissan kaikki miittiin tallustavat!

Oliko se nyt sitten vielä Mantan patsaalla kahdelta? Ois ihanaa ehtiä sinne, kun näitä keskusteluja on jo jonkin tovin seuraillut..vaikka nyt on jo muita suunnitelmia mielessä, taitaa tulla ikuisuusprojekti tästäkin..:-) Mitenköhän paljon porukkaa sinne loppujen lopuks on tulossa, aina jännittävää tuo ihmisten bongailu..

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #403 : 26.07.2008, 00:17:22 »
Selvisi sitten etten voi miittiin osallistua. Ajattelin että tänään olisin saanut sen korvauksen meiän isältä kun maalattiin sen luona ja muuta pikkuhommaa mutta hän ei ollu kotona eikä kuulema oo koko viikonloppuna eli en huomennakaan saa rahoja. Nyt kyllä ottaa päähän tosi paljon kun ilmaakin on luvattu lämpimäksi. Taidan pysyä huomenna koko päivän sisällä vittuuntuneena.

ärrrr  >:(

JoannaK

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #404 : 26.07.2008, 01:01:47 »
Pahuksen suomalaiset kesäviikonloput.. aina on jotain rientoa ettei minnekkään ehdi. 26.7 on Tampereella Finncon/Animecon jossa olen luvannut olla paikalla ja tavata tuttuja.

(edit. selvyyden vuoksi: Coni on myös sunnuntaina mutta silloin en ole paikalla)
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008, 09:17:24 kirjoittanut JoannaK »

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #405 : 26.07.2008, 09:12:56 »
Mantan patsaalla tänään kahdelta. Sinne minä ainakin olen menossa, en sit tiedä kuinka moni muu.  :) Naamakirjan perusteella ainakin meitä olisi muutama varma ja joitakin epävarmoja tulijoita. Viime tapaamisessa meitä oli reilu 10 tyyppiä. Epäilen, että nyt ei päästä samaan, kun on kesä parhaimmillaan ja ihmisillä kaikenlaisia menoja. Mut toivottavasti mahdollisimman moni uskaltaisi paikalle! Tää porukka on vasta muodostumassa, joten mitään vakiintunutta porukkaa ei minun tietääkseni ole.
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

hammaskeiju

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #406 : 26.07.2008, 14:14:32 »
No voihan pelekekle, kello on jo vaikka mitä enkä ole vielä päässyt ulos ja aurinko paistaa täydeltä terältä..Oon kyllä tänään Suokissa jossain vaiheessa joten ehkä törmään teihin jossain! Jos näitä miittejä vielä tulee, niin pitää kyllä koittaa päästä paikalle :-) Hauskaa päivää kaikille!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #407 : 26.07.2008, 16:39:33 »
No voihan pelekekle, kello on jo vaikka mitä enkä ole vielä päässyt ulos ja aurinko paistaa täydeltä terältä..Oon kyllä tänään Suokissa jossain vaiheessa joten ehkä törmään teihin jossain! Jos näitä miittejä vielä tulee, niin pitää kyllä koittaa päästä paikalle :-) Hauskaa päivää kaikille!

Älä välitä mäkään en oo miitissä ja päähän ottaa... ! Miksei tuo raha kasva puissa?

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #408 : 27.07.2008, 12:37:18 »
Juu, aurinko paistoi melkein pilvettömältä taivaalta, kuunnteltiin musiikkia, syötiin ja juotiin :) Ei sitten päästy Suokkiin kun jonot paattiin oli aika mahtavat, joten suunnattiin Kaivariin.
Miltä maailma näyttää tänään?

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #409 : 27.07.2008, 12:53:28 »
Mää oon niin kateellinen että savu nousee korvista!!! Mimmeillä on aina kivempaa!Aarrgghh!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #410 : 27.07.2008, 21:28:19 »
Keitäs paikalle sitten loppuviimitteeks saapui. Naamakirjasta jo kuvia kattelin. Hauskalta ja aurinkoiselta meno näytti :)

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #411 : 27.07.2008, 21:39:15 »
Lennu: Minä, Cattendaali, Hanna* ja Liisa miittailtiin. Toivottavasti ensi kerralla tulee taas enemmän populaa!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #412 : 29.07.2008, 01:07:43 »
Toivotaan että mäkin pääsen. Tosin nytkin olisin tullut mutta se lasku meni jotenkin edelle kun en halunnut että se menee mihinkään eteenpäin.

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #413 : 20.08.2008, 08:19:34 »
Ehdotus: Pallisnaiset treffaa seuraavan kerran samaan aikaan samassa paikassa Pallontallaajien uuden säännöllisen miitin kanssa?

LAUANTAI 6.9.08 KLO 17:00 BAKER´S.

Oukei?!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #414 : 21.08.2008, 08:37:36 »
Tämä on varmaan hyvä idea, ja jatkossakin ehkä miitata samassa miitissä jos tarve vaatii. Mulla ainakin tuon matkan takia jää aina jompikumpi miiteistä käymättä kun ei joka viikonloppu pysty lähtemään. Ainakaan vielä toistaiseksi kun asutaan täällä.

Mutta mulle on ainakin okei tuo.

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #415 : 21.08.2008, 21:51:59 »
Jeps, minullekin sopii tuo. Ja myös se ilotulitusilta, oliko se nyt perjantai vai mikä, voisin oll asinnekin lähössä :)