Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111354 kertaa)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #160 : 08.04.2008, 20:58:45 »
Oltiin Mayassa just perjantai- iltana ehkä kasin aikoihin ja päästiin 15 min jälkeen istuu. Siinähän voi aluksi ottaa yhdet ootellessa ;)

Niinpä!  :D Eiköhän me jossain vaiheessa istumaan päästä! Otetaan yhdet tai kahdet!  ;)

Heips!

Minäkin huomasin vasta nyt tän ketjun! Oon ollu aiemmin tuolla Bakersin miiteissä ja kyllä mä Mayaankin voisin tulla mukaan, jos huolitte, nainen minäkin :)

Eli pidetäänkö se 18.4. Maya klo 19.00? Mä pääsen kyl aiemminkii ku pääsen duunista klo 16 ja vörkin siin keskustas...

Tottakai, mukaan vain! Joo, 18.4 ja aloitellaan iltaa Mayassa klo. 19.00..  ;D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #161 : 08.04.2008, 21:07:21 »
Heips!

Minäkin huomasin vasta nyt tän ketjun! Oon ollu aiemmin tuolla Bakersin miiteissä ja kyllä mä Mayaankin voisin tulla mukaan, jos huolitte, nainen minäkin :)

Eli pidetäänkö se 18.4. Maya klo 19.00? Mä pääsen kyl aiemminkii ku pääsen duunista klo 16 ja vörkin siin keskustas...

Tervetuloa vaan! Mitä isommat pidot sen paremmat vai mitenkä se nyt taas menikään... Mä oon kanssa varmaan siellä jo aikaisemmin koska tulen taas täältä kaukaa, en oo kyllä noita bussiaikatauluja vielä katsellut. Kyselin jo yöpaikkaa sukulaiselta muttei ole vielä vastaillut. Poikaystävän veljelle voisi myös mennä mut mieluummin tuonne sukulaisen luokse koska tuntuisi jotenkin kummalliselta mennä tuon veljen luokse ilman poikaystävää.
I live in my own little world... but no worries they know me here.

Luchsin

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #162 : 08.04.2008, 21:50:53 »
Mmm.. perjantaina 18.4. olis jo wapun aloitusbileitä ja lauantaina pitää olla freesinä Tampereella, mutta ehkäpä... :)
Olis kyllä kiva tulla, bileet on jo nähty ja tämä olis jotain uutta.
Ensi viikolla selviää suunnitelmat.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #163 : 11.04.2008, 04:09:48 »
Nähdään ilmeisesti siinä Mayan ulkopuolella silloin?

Sain just kuulla että sukulainen ei ilmeisesti pysty mua taaskaan majoittamaan, hänelle on tulossa jotain vieraita ja kämppä jo niin täynnä. Yritin selittää etten mä ihan niin iso ole ja et mä voin nukkua vaikka keittiön tai vessan lattialla jos ei muuta paikkaa ole. En ole niin tarkka missä nukun. Tiedättekö jotain hostellia tai halpaa hotellia tai jotain muuta sellasta? Eurohostellia katsoin jo ja sitten joitain muita. Millainen tuo Eurohostel on? Monia siellä oli noita hostelleja mut monet on vaan kesäkuukaudet auki. Tai sitten maksoivat saman verran kuin hotelli. En ihan 100 euroa ole valmis maksamaan yöstä. Tai sit osassa oli se että piti varata vähintään kolmeks päivää ja se taas olis tullut maksamaan jälleen paljon.

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #164 : 11.04.2008, 13:45:16 »
Stadium ( tai stadion...)hostellissa olin viime kesänä yhden yön, maksoi 16 ekeä, ja lakanat päälle (4). En tiedä sitten tämän hetkistä hintaa, tai edes onko auki... ???
Miltä maailma näyttää tänään?

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #165 : 11.04.2008, 16:49:41 »
Helou!

Varmaan porukkaan mahtuu mukaan jos sattuisin pääsemään paikalle?
Oon uusi tällä palstalla, mut olis kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #166 : 11.04.2008, 21:00:47 »
Nähdään ilmeisesti siinä Mayan ulkopuolella silloin?

missä nukun. Tiedättekö jotain hostellia tai halpaa hotellia tai jotain muuta sellasta? Eurohostellia katsoin jo ja sitten joitain muita. Millainen tuo Eurohostel on? Monia siellä oli noita hostelleja mut monet on vaan kesäkuukaudet auki. Tai sitten maksoivat saman verran kuin hotelli. En ihan 100 euroa ole valmis maksamaan yöstä. Tai sit osassa oli se että piti varata vähintään kolmeks päivää ja se taas olis tullut maksamaan jälleen paljon.

Nähdään porukka siinä ulkopuolella sitten ensi perjantaina.  ;D

Minäkin vähän vilkuilin netistä noita Helsingin majoituksia, mutta suurinosa näytti olevan juuri tuota yli 100 e/yö. Eurohostel näytti olevan 40 euroa ja siitä seuraava joka pisti silmään oli kokoushotelli Rantapuisto 56 e/yö ...Ei omakohtaisia kokemuksia kummastakaan. Mutta kyllä tuo Eurohostel vaikuttaa ihan mukavalta paikalta, ainakin lukemani perusteella! :D
Stadion hostelli josta Hanna*kirjoitteli on näköjään ympäri vuoden auki ja hintaa tulisi yhden hengen huoneessa 38 e eli ihan samaa luokkaa kun Eurohostellissa...

Helou!

Varmaan porukkaan mahtuu mukaan jos sattuisin pääsemään paikalle?
Oon uusi tällä palstalla, mut olis kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin.

Tervetuloa porukkaan mukaan, tottakai mahtuu! ;)

Nähdään sitten viikon päästä kaikki naiset, onkohan meitä jo isokin porukka koossa? En ole oikein ajantasalla laskuissa.... :D
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008, 07:40:34 kirjoittanut T_Maria77 »

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #167 : 11.04.2008, 21:32:57 »

Nähdään sitten viikon päästä kaikki naiset, onkohan meitä jo isokin porukka koossa? En ole oikein ajantasalla laskuissa.... :D

Ei mullakaan ole sillain tietoa muuta kuin ne ketkä ovat täällä palstalla kirjoittaneet tulevansa. Lupailin lähetellä jotain yhteismailia mutta se on jäänyt. On pitänyt järjestellä tulevaa synttäriä ja siivoilla, jos joku vaikka sattumoisin tulisi käymään ja ostellut helppoa tarjottavaa ja muuta. Kun sitä ei ikinä tiedä paukahtaako kukaan paikalle vai ei.

Täytyy miettiä tuota majoitusta, T-Maria on siinä oikeessa että se Eurohostel oli ihan mukavan oloinen paikka, ainakin kuvissa. Katsoin joitain hotellia niin taisi olla halvin 73 eurolla. Joku paikka oli sellainen ettei yhden yön varauksia otettu vastaan kuin vasta edellisellä viikolla. En nyt muista mikä oli.

Ja reetukalle: Tervetuloa munkin puolesta! Mä ootan jo ihan intona että näkee uusia ihmisiä ja muutenkin pääsee taas juttelemaan toisiks rakkaimmasta asiasta (joo mun poikaystävä on ykkönen ja matkustelu "vasta"  kakkonen).

Ötö

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #168 : 12.04.2008, 10:38:04 »
Heips, minäkin liityn mukaan joukkoon! Kivaa että porukkaa on tulossa näin paljon paikalle :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #169 : 12.04.2008, 12:30:10 »
Hienoa! Mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät :)

Hip hei hurraa sitä ollaan taas vanhennuttu ja joku, en tiedä kuka, on säädellyt noita lämpönappeja ja valonappeja ihan vaan mun kunniaksi ::) Ihana auringonpaiste ja mahdottoman lämmin, käytiin tossa punttiksella ja hihkuin riemusta melkein ainakin että kesä kesä kesä :o Onneks ei autossa ollut ketään muuta kuin poikaystävä ja se kun tuntee meikäläisen niin ei haitannut yhtään, se kun tietää mikä kummajainen oon ;D

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #170 : 12.04.2008, 15:34:00 »
Hienoa! Mukaan vaan kaikki kynnelle kykenevät :)

Hip hei hurraa sitä ollaan taas vanhennuttu ja joku, en tiedä kuka, on säädellyt noita lämpönappeja ja valonappeja ihan vaan mun kunniaksi ::) Ihana auringonpaiste ja mahdottoman lämmin

PALJON ONNEA!! Näyttää täälläkin päin paistelevan,vaikkakin saan tyytyä ihailemaan sitä vain työpaikan ikkunan kautta, mutta silti! ;D Vietä oikein mukava päivä ja tämä koskee tietenkin kaikkia muitakin!  ;)

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #171 : 12.04.2008, 15:51:37 »
Nähdään sitten perjantaina Mayan edessä klo 19.00. Mä hillun kaupungilla jo aiemmin, joten jos joku haluu lähtä jo "yhelle" vaik viideltä jonnee, nii kertokoon :)

Rastilan leirintäalueen kesähostelli olis halpa (20 jöröö vuodepaikka), mut taitaa toimii vaan kesällä...mut kandee kysyä ainaki. Ja tuliko Omenahotelli jo mainittua?... pitäis olla aika halpa sekin...

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #172 : 12.04.2008, 15:57:44 »
Mä varmaan ainakin hillun kaupungilla siihen aikaan kun täältä tulen niin voisin kyllä tulla johonkin jo ennen. Tosin en ole vielä päättänyt että mihin aikaan olen lähdössä mutta varmaan olen jo kolmen aikoihin siellä. Tai jo ehkä ennen.

Omenahotellista ei ollut vielä puhetta, lähinnä kai tuosta Eurohostellista. Tuo 20 erkkiä olis jo kohtuullinen ja tietty vielä se 40 euroakin.

Vähän odotan jo innolla :D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #173 : 12.04.2008, 16:04:52 »
PALJON ONNEA!! Näyttää täälläkin päin paistelevan,vaikkakin saan tyytyä ihailemaan sitä vain työpaikan ikkunan kautta, mutta silti! ;D Vietä oikein mukava päivä ja tämä koskee tietenkin kaikkia muitakin!  ;)

Kiitokset ;D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #174 : 17.04.2008, 14:26:14 »
Nähdään sitten perjantaina Mayan edessä klo 19.00. Mä hillun kaupungilla jo aiemmin, joten jos joku haluu lähtä jo "yhelle" vaik viideltä jonnee, nii kertokoon :)

Mä oon varmaan jo joskus kolmen aikaa Hesassa ellen aikaisemmin. Jos haluat seuraa yhdelle.

Ja tuosta majoituksesta, siis kuka tulee muualta kun hesasta niin voishan sen huoneen jakaa esim. omppuhotellissa 86 ja risat päälle yks yö. Mielestäni tuon huoneen hinta ei muuttunut kun laitoin että kaks henkilöä. Anna hotelli tai hostelli niin siellä oli kanssa halpoja juttuja. Olen vähän viime tipassa tään yöpymisen kanssa mutta kertokoot jos joku haluaa viettää yönsä vaikka samassa hostelli tai hotellihuoneessa niin tulis varmaan halvemmaksi. Tai siis tuleekin. Voisi sitten katsoa.

od

• Reissaaja
    • Profiili
    • http://okoski.vuodatus.net
« Vastaus #175 : 17.04.2008, 14:59:11 »
Mäkin voisin sittenkin liittyä porukkaan. On tullut arvottua tuota viikonlopun viettoa jo tovi, mutta ei taida maaseutureissut toteutua... Joten vois samantien tulla taatusti hyvään seuraan Mayaan. :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #176 : 17.04.2008, 15:10:12 »
Mukaan vaan ;D

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #177 : 17.04.2008, 18:21:02 »
Laitoin lennukerttuli sulle sähkistä gmail-osoitteestani, toivottavasti tavoittaa.

Nähdään porukat huomenna!

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #178 : 17.04.2008, 18:27:21 »
Mä tylsäilen sen verran, että tässä vaiheessa vielä arvon tulemistani. Joten voi olla, että tulen, voi olla että en. Oikein mukavaa iltaa osallistujille, ehkä nähdään huomenna :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #179 : 17.04.2008, 22:07:04 »
Mä tylsäilen sen verran, että tässä vaiheessa vielä arvon tulemistani. Joten voi olla, että tulen, voi olla että en. Oikein mukavaa iltaa osallistujille, ehkä nähdään huomenna :)

No toivotaan että nähdään siellä.

Täytyypi kohta mennä nukkumaan että jaksaa aamulla herätä. Tosin ajattelin että tulisin jollain kymmeneltä lähtevällä bussilla tai jotain niin olisin ehkä yhden aikaan siellä eikä sit kuitenkaan täytyisi niin aikaisin herätä. Tosin en oo vielä laittanut mitään kamoja kasaan joten sekin homma taitaa jäädä huomiseksi.

Näkyillään :) Mandariinikalalle laitoin äsken mailia.