Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Matkaseura haussa? Löydä seuraa E-kontakti.fistä tuhansien sinkkujen joukosta

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111273 kertaa)

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #180 : 18.04.2008, 08:20:11 »
Heippa!
Mä oon nyt sit tulossa tänään miittiin.  :) Mun juna on Hesassa vasta 18.52 ja kipitän siitä Mayan luo. Mutta ootteletteko siinä ulkona siis? Kyl mun pitäis aika lailla seiskalta olla siinä jos vaan en eksy.  ;D Oon käynyt Mayassa aiemminkin, mut ei mun suuntavaistosta koskaan tiedä..
Nähdään illalla!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #181 : 18.04.2008, 08:28:17 »
Kerkesimpäs vielä pikaiseen koneelle ennenkuin täytyy lähteä. Tai no ei se nyt haittaa jos myöhästyn siitä kun se on jo klo 12 perillä ja seuraava bussi olis niinkuin kahdelta muistaakseni eli vielä seuraavallakin kerkee kyllä.

Yritän vielä pikaisesti kerätä noita nimiä kutka nyt on sanonut tulevansa. Toki ootellaan siellä sitten. Mulle voit soittaa jos eksyt mutta toivottavasti et eksy. Mä laitan mun puhelinnumeron yv:llä sulle jos sulla ei vielä oo mun numeroa. En ees tiedä enää keille oon sitä jaellut. Ihmettelen vaan sitten joskus kun kaikki soittelee mulle   ;D 

I live in my own little world... but no worries they know me here.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #182 : 18.04.2008, 08:34:12 »
Heräsin hetki sitten armottomaan päänsärky-jyskytykseen...  >:( No enköhän saa sen taltutettua iltaan mennessä!

Heippa!
Mä oon nyt sit tulossa tänään miittiin.  :) Mun juna on Hesassa vasta 18.52 ja kipitän siitä Mayan luo. Mutta ootteletteko siinä ulkona siis? Kyl mun pitäis aika lailla seiskalta olla siinä jos vaan en eksy.  ;D Oon käynyt Mayassa aiemminkin, mut ei mun suuntavaistosta koskaan tiedä..
Nähdään illalla!

Juu siellä Mayan ulkopuolella tavataan sitten. Itse en ole siellä aikaisemmin käynyt ja suuntavaisto on sitä luokkaa, että osaan eksyä ihan missä vain!  ;D Mutta täytyy lähteä tarpeeksi ajoissa liikenteeseen niin ehtii sitten tehdä muutaman Helsingin kierroksen.. ;)

Nähdään!

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #183 : 18.04.2008, 10:10:11 »
Jee, illalla nähdään! ;D
Miltä maailma näyttää tänään?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #184 : 19.04.2008, 09:39:26 »
Kertokaahan vähän millaista oli? Miitissä meinaan, ja ketkä oli ja noin. Olen jotain terveisiä jo saanutkin mutta haluisin kuulla enempi.

Itse en sitten päässyt prkl:n mikreenikohtauksen takia johon ei auttanut edes kohtauslääke joka yleensä on 15 min jälkeen auttanut. Tällä kertaa ei mitään vaikutusta. Oltiin jo bussiasemlla (huittisissa johon on 20-30 km matkaa) ja siellä se sitten alkoi. Ei mua olisi haitannut pikku päänsärky joka yleensä menee ohi särkylääkkeiden kanssa mutta mun nuo kohtaukset on melko rajuja. Raajat menee tunnottomiksi ja muuta. Harmitti niin vietävästi kun oli kerrankin jotain muuta tiedossa kun pelkkää duunia.  >:( Ekan kunnon kohtauksen muistan varmaan ikuisesti kun olin koulussa ja tunnilla. Raajat alkoi mennä tunnottomaks lähinnä toiselta puolelta ja naama myös, yritin vääntää nenääkin mutta ei mitään tuntoa. Sen jälkeen kauhee vilu ja paha olla, kaikki äänet tuli kuin jonkun kuvun läpi. Tunto palasi kyllä mutta sellanen pieni jyskyttävä inhottava päänsärky jäi. Säikähtäähän tuossa kun raajat menee tunnottomiksi. Nyt oli vähän samantyyppinen mutta lievempi, onneksi.

Mutta ensi kerralla TÄYTYY päästä ::)

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #185 : 19.04.2008, 10:47:30 »
Juu, kumma juttuu että mäkään en sitten päässyt tulemaan töiden jälkeen minnekään jatkoilemaan. Ehkä oli osasyynä ettei mulla ollut kenenkään puhelinnumeroa niin en uskaltanut lähteä vaan arvelemaan missä ootte... :D Noh, ehkä ens kerralla sattuis olee vaikka vapaata (niin varmaan mutta toivossa on hyvä elää jne.) :)

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #186 : 19.04.2008, 11:36:36 »
Kiitokset kaikille eilisestä miitistä! Mukavaa oli, itse tulin tän päivän puolella vast kotii, olisinkohan ollu n. neljält kotona ;)

Olo on ihmeen mukava, vaikka kuppia tuli eilen kallistettuu aika lailla ;D

Otetaa uusiks pian!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #187 : 19.04.2008, 11:49:15 »
Pian vaan uudestaan niin pääsen mäkin :)

Paistoiko Hesas eilen aurinko? Täällä paisto ja mua harmitti sekin kun täyty olla sisällä ettei tuu uutta kohtausta.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #188 : 19.04.2008, 13:57:00 »
Kertokaahan vähän millaista oli? Miitissä meinaan, ja ketkä oli ja noin. Olen jotain terveisiä jo saanutkin mutta haluisin kuulla enempi.

Mutta ensi kerralla TÄYTYY päästä ::)

Ok tässä tulee lyhyt raportointi eilisestä.  ;) Meitä oli loppujen lopuksi 6 naista paikalla; Mandariinikala, Hanna*, Reetukka81, Ötö, Mangostan ja minä itse tietenkin. Birgi kävi myöhemmin pyörähtämässä,mutta valitettavasti Maya oli aivan täysi. Mukava paikka muuten ja ruoka oli hyvää, samoin Sangria... ;D Ja seura oli todella mukavaa myös! 4 kappaletta jatkoi vielä eteenpäin, 2 lähti kotiin... Itse olin kotona hieman ennen puoli kolmea.. Bussilla kun köröteltiin parisen tuntia.

Ensi kerralla sitten Lennukerttuli!

Kiitokset kaikille eilisestä miitistä! Mukavaa oli, itse tulin tän päivän puolella vast kotii, olisinkohan ollu n. neljält kotona ;)

Olo on ihmeen mukava, vaikka kuppia tuli eilen kallistettuu aika lailla ;D

Otetaa uusiks pian!

Joo mukavaa oli, mutta olo ei niin hirmu loistelias tänään...Buranan voimalla eteenpäin heh heh...

Pian taas!!

Juu, kumma juttuu että mäkään en sitten päässyt tulemaan töiden jälkeen minnekään jatkoilemaan. Ehkä oli osasyynä ettei mulla ollut kenenkään puhelinnumeroa niin en uskaltanut lähteä vaan arvelemaan missä ootte... :D Noh, ehkä ens kerralla sattuis olee vaikka vapaata (niin varmaan mutta toivossa on hyvä elää jne.) :)

Olisi ollut tietenkin hieman helpompi, jos olisi ollut noita yhteystietoja, niin olisi saanut yhteyksiä ihmisiin jotka olivat ehkä tulleet mukaan myöhemmin...  :D No mutta uusi yritys sitten ensi kerralla!  ;D

Nähdään!

Luchsin

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #189 : 19.04.2008, 22:47:20 »
Heip!

Miekään en sitten kyennyt paikalle. Jäi opiskelijabileetkin väliin, oli ihan veto pois. Mutta toivottavasti ensi kerralla sitten :). Toukokuulle oli lupaavat reissusuunnitelmat, mutta sisko meni saamaan pojan, jolle pitäis nimi antaa just keskellä toukokuuta ja kaveriki velvoittaa tulemaan tupareihinsa siitä taas viikko eteenpäin, että taitaa jäädä hamaan tulevaisuuteen minireilit Ruotsin, Tanskan, Hollannin ja Belgian läpi Pariisiin... mut onneks kaveri ilmotti olevansa lähdössä ensi talvena Swazimaahan, tarkotus olis riipiä jostain rahat ja aika ja hypätä mukaan. Saas nähdä.

Millos seuraava miitti?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #190 : 20.04.2008, 00:40:34 »
Olisi ollut tietenkin hieman helpompi, jos olisi ollut noita yhteystietoja, niin olisi saanut yhteyksiä ihmisiin jotka olivat ehkä tulleet mukaan myöhemmin...  :D No mutta uusi yritys sitten ensi kerralla!  ;D

Niin mullahan oli myös ainoastaan vain kahden numerot itsellä mutta tosiaan olin antanut numeroni aika monelle. Siitä ei tietenkään ole apua jos mä olen täällä Säkylässä ja soittaja siellä... Seuraavalla kerralla olis varmaan hyvä kun ainakin kahden henkilön puhelinnumerot olis että jos toinen on kipee niin saa ainakin sitten toisen kiinni.

Seuraavasta miitistä. Olis tietenkin hienoa kun se sattuisi olemaan joku tosi aurinkoinen päivä ja pääsis terassille istuskelemaan ja juttelemaan. Kuka osaa ennustaa noita säitä ::)

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #191 : 20.04.2008, 14:54:10 »
Hei vaan!

Oli hauska tavata kaikki ketkä olitte paikalla ja toivottavasti seuraavalla kerralla saadaan vielä enemmän porukkaa kasaan :D

Taisin olla nukkumassa puolen viiden jälkeen ja aamulla olin jo kymmenen aikaa pirteänä katsomassa Sopranoksen jaksoja :)

Tiedän "lennukerttuli" nuo migreenikohtaukset; ollut viime aikoina viikon välein ja sain onneksi taltutettua ennen Mayaan menoa, muuten mullakin olisi jäänyt väliin  :(

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #192 : 20.04.2008, 19:57:46 »
Hei vaan!

Oli hauska tavata kaikki ketkä olitte paikalla ja toivottavasti seuraavalla kerralla saadaan vielä enemmän porukkaa kasaan :D

AIVAN!! :D

Mitäs kivaa sitä keksisi seuraavaksi kerraksi?? Olisiko ideoita kellään? Jos saisimme jotain järjestettyä taas toukokuulle... ;D

Tietenkin voimme taas lähteä ensin syömään ja sitten siitä vaikka terassille istuskelemaan...Kiinnostaisiko ketään enää tämä mökkeily idea josta jossain vaiheesta on keskusteltu..? Tai esim.lähteä viettämään saunailtaa johonkin merelliseen ympäristöön tai muuta vastavaa??

Ideoita kehiin! ;)

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #193 : 20.04.2008, 21:31:45 »
Mua kyllä kiinnostaa mökkeily, samoin kuin syöminen ja terassilla istuminen :) Jos mökkireissu tapahtuisi helsingissä, niin onko kellään tietoa minkä hintaisia jne.?

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #194 : 20.04.2008, 21:36:24 »
Mökkeily kuulostaa juu kovin hyvältä mutta itselläni veikkaan olevan kovin rajalliset mahdollisuudet osallistua siihen, suurin osa kesäkuukausien viikonlopuista kun menee varmastikin töissä ja niille kenties parille vapaalle viikonlopulle on jo melkeinpä nyt sovittuna ohjelmaa. :D Mutta jos sattuisi olemaan vapaata niin kiinnostaisi myös oikeasti lähteä...

Terassilla istuminen, syöminen ym. onnistuu ainakin itseltä helpommalla kun ei periaatteessa tarvii kun vapaan illan ;) Kesämmällä voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto myös joku piknik tyyppinen ratkaisu, jos sattuisi olemaan hyvä ilma.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #195 : 21.04.2008, 00:30:17 »
Kesämmällä voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto myös joku piknik tyyppinen ratkaisu, jos sattuisi olemaan hyvä ilma.

Kuulostaa hyvältä musta. Mökkeilykin on hyvä idea mutta se on kiinni siitä rahasta että paljonko tuollainen tulis kustantamaan.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #196 : 21.04.2008, 15:36:08 »
Kesämmällä voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto myös joku piknik tyyppinen ratkaisu, jos sattuisi olemaan hyvä ilma.

Kannatetaan myös piknikkiä! ;)

Mua kyllä kiinnostaa mökkeily, samoin kuin syöminen ja terassilla istuminen :) Jos mökkireissu tapahtuisi helsingissä, niin onko kellään tietoa minkä hintaisia jne.?
Mökkeilykin on hyvä idea mutta se on kiinni siitä rahasta että paljonko tuollainen tulis kustantamaan.

Olen tehnyt harmaan vapaapäiväni iloksi jonkin verran tutkimustyötä...Helsingistä en onnistunut löytämään pahemmin mökkejä,paitsi Rastilan leirintäalueen mökit?Hintoja löytyy täältä:
http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Liikuntavirasto/Rastila+Camping/Majoitus/M%C3%B6kit

No, Suomihan on tietenkin täynnä mökkejä,mutta täytyy sijaintikin ottaa huomioon...Varmaankin Helsingin läheisyydestä ja ympäristöstä löytyy mökkejä,en ole vain vielä ehtinyt tutkia niin perusteellisesti. ;D

Laitan tähän nyt kuitenkin muutaman muunkin(Rastilan lisäksi)ehdotuksen(jotka eivät tosin sijaitse Helsingissä eivätkä ihan lähelläkään):

Lehmonkärki http://www.lehmonkarki.fi/etusivu_kaikki.htm (Asikkala)
Hinta esimerkkinä 10 hengen mökki/huvila olisi vajaat 50 euroa/viikonloppu/per nuppi(jos meitä olisi siis koossa 10 ihmistä..).

Mäki-Laurilan Tila  http://www.maki-laurila.net/ (Punkalaidun) Viikonloppu 300 euroa/porukka

Santalahden lomakylä  http://www.santalahti.fi/index.php?lng=fi (Kotka)
Hinnastoa löytyy: http://www.santalahti.fi/content.php?pid=5&&id=1403&pid=5&ids=674

No, tuossa jotain näin alkuun!

Jos taas porukkaa on vaikeaa saada kokoon kokonaisen viikonlopun ajaksi(etenkin jos viikonlopun viettopaikka olisi hieman pidemmän matkaamisen takana), niin sittenhän voisi ajatella esim.lähtevänsä ainostaan yhden yön retkelle johonkin Hesan lähistölle, ESIM.Elisaareen
http://www.hel.fi/wps/portal/Liikuntavirasto/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Liikuntavirasto/Ulkoilu/Saaristossa/Elisaari

Yöpyminen maksaisi keskimäärin 12 euroa/per nuppi.

TAI jos tälläiseenkin olisi vaikeuksia saada muutaman ihmisen mukavaa ryhmää kokoon, niin ehkäpä saunailta? Saunoja löytyy Helsingistä ihan mukavasti;Kotiharjun sauna,(perinteinen puulämmitteinen korttelisauna,ainakin ymmärtääkseni löytyy Kalliosta,2 tunnin saunominen maksaisi 12 euroa/hlö, 3 tuntia 14 euroa jne....)Kaunissaari jonne laivayhteys Vuosaaresta 60 min, saunominen tilaussaunassa(johon mahtuu 30 henkilöä)maksaisi 135 euroa/3 tuntia. Eli jos saunojia olisi vaikka 10 kappaletta, hinta olisi siis 13,5 euroa per nuppi... ;D. Tai vaikkapa Uunisaari (http://www.uunisaari.com)jossa parin tunnin saunominen maksaisi noin 20 euroa per nuppi.

Siinä oli muutama ehdotus täältä suunnalta! Ainahan voidaan lähteä "vain" syömään ja terassillekin! Tai päiväretkelle johonkin,vaikkapa Porvooseen hah haaaaa.... :D On siellä muuten todella nätti vanhakaupunki ja oi niitä terasseja joen varrella!  ;)

NYT LENKILLE!! Toivottavasti tästä sepustuksesta sai jotakin selkoa....  ::)

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #197 : 21.04.2008, 16:48:04 »
Mä kiinnostuin tuosta santalahdesta! Vuorokausi vuokra 5- henkilön saunamökille 135, joten jos saisi viisi ihmistä mukaan per mökki, niin eihän hintaa jäisi kovin paljoa. Ja koko viikonloppukin oisi vähän päälle pari sataa, eli n. 45 e/henkilö.

Itse tietty tulen täältä kaakosta päin niin oma lehmä ojassa siinäkin ettei matkaa olisi niin paljon ;D

*ouza*

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #198 : 21.04.2008, 19:20:51 »
Mullakin jäi tuo perjantain tapaaminen väliin ylitöiden takia, mutta ensi kerralla haluisin kyllä tulla mukaan  :)

Sekä mökkeily ja saunailta kuulostavat mainioilta ideoilta. ;D
Ehkä tuollaiselle yhden yön reissulle tai saunaillalle tosiaan saisi helpommin suuremman määrän innostuneita mukaan...
Tuo Kaunissaari on kuulemma tosi nätti paikka, ainakin näin oon kuullut. Ehkä tuo nimikin siihen vähän viittaa  ;D

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #199 : 21.04.2008, 22:18:54 »
Kiitokset myös mun puolesta perjantaisesta tapaamisesta, oli mukavaa :)

Mä kannatan tuota piknik-ideaa, Suomenlinna on tietysti ihan klassikko. Joskin kesällä aika turvoksissa. Mökkeily on hyvä idea myös.

Pohdittiin perjantaina, että pitäisikö tämä keskustelu siirtää tuonne Pallontallaaja-klubi-osastolle. Siellä huomio kiinnittyisi suunnitelmiin myös sellaisilla, jotka eivät varsinaisesti matkaseuraa etsi, mutta voisivat olla miiteistä kiinnostuneita. Miltäs kuulostaa?