Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111356 kertaa)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #200 : 21.04.2008, 23:02:11 »
Pohdittiin perjantaina, että pitäisikö tämä keskustelu siirtää tuonne Pallontallaaja-klubi-osastolle. Siellä huomio kiinnittyisi suunnitelmiin myös sellaisilla, jotka eivät varsinaisesti matkaseuraa etsi, mutta voisivat olla miiteistä kiinnostuneita. Miltäs kuulostaa?

Mä itseasiassa mietin tuota samaa silloin kun tuo klubi tuli mutta sen ehdottaminen jäi ja sitten unohdin koko jutun. Voisi olla ideaa :D

Saunailtakin kuulostaa hyvältä. Täytyiskö tehdä joku kalluppi että mikä vaihtoehto saa eniten ääniä niin se toteutettaisi. Vaihtoehdot vois olla vaikka mökki,saunailta,piknik,terassi,syöminen...mitä vielä. Tarkoitan tuolla mökkeilyllä siis koko viikonloppua tai jotain yhden yön mökkeilyä, ja sit tuo saunailta voisi olla sellainen yhden illan kestävä juttu. Nyt on niin paljon vaihtoehtoja ettei tuolta oikein erota mikä olis se suosituin idea. Vai?
I live in my own little world... but no worries they know me here.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #201 : 22.04.2008, 10:17:22 »
Saunailtakin kuulostaa hyvältä. Täytyiskö tehdä joku kalluppi että mikä vaihtoehto saa eniten ääniä niin se toteutettaisi. Vaihtoehdot vois olla vaikka mökki,saunailta,piknik,terassi,syöminen...mitä vielä. Tarkoitan tuolla mökkeilyllä siis koko viikonloppua tai jotain yhden yön mökkeilyä, ja sit tuo saunailta voisi olla sellainen yhden illan kestävä juttu. Nyt on niin paljon vaihtoehtoja ettei tuolta oikein erota mikä olis se suosituin idea. Vai?

Mietin ihan samaa! Täytyypä laittaa äänestys käyntiin! :D

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #202 : 22.04.2008, 11:41:05 »
Itelle taas tuli mieleen et eiköhän noista voi toteuttaa montakin vaihtoehtoa, jos yrityksenä on esim. kerran kuussa järjestää joku miitti. Hyviä vaihtoehtoja paljon niin turha kai niistä on äänestellä, että mikä voittaa kun oletettavasti kaikkiin kuitenkin löytyy porukkaa mukaan.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #203 : 22.04.2008, 12:09:14 »
Totta viserrät Chilipippu ;). Tökkäsin kuitenkin tuon äänestyksen, niin saa hieman käsitystä siitä olisiko kukaan valmiina lähtemään ensi kuussa vkonlopun kestävälle tai yön yli kestävälle reissulle. Syömään ja terassille on helpompi saada ihmisiä kokoon, kun niihin lähtö ei kuitenkaan vaadi pahemmin minkäänlaisia(ainakaan sen suurempia) järjestelyitä... ;D
Kaikkihan noista vaihtoehdoista ovat sellasia mitä voidaan järjestellä aina kuukausittain, mutta mikä olisi se toukokuun juttu?

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #204 : 22.04.2008, 15:26:06 »
Mä myös itseasiassa olisin melkeen sitä mieltä noista mökkeilyistä ja piknikeistä ainakin, että ne vois olla kivampia joskus sitte kun on oikeesti kunnolla kesä... Ja toisaalta tommosta piknikkiä on vähän vaikee järjestää etukäteen sovittuna kun ei tiedä säästä ikinä ja tuskin kukaan haluaa vesisateella mennä istumaan minnekään piknikille. Paitsi minä parin jälkeen... :D Siinä mielessä ite saattaisin vielä toukokuulle olla jonkun ruokailu/terassi tai saunaillan kannalla.

Mandariinikala

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #205 : 22.04.2008, 18:28:26 »
Mökkeily kiinnostaa sinänsä muaki, mut ekaks lähtisin ennustamaan hyvää terassisäätä tohon toukokuun puoleenväliin ;) Anyone?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #206 : 22.04.2008, 21:58:04 »
Mä laitoin terassi/syöminen. Voisi olla paras vaihtoehto noista ainakin vielä toukokuussa, kesämmällä sitten mökkeilyä tai muuta. Kaikki vaihtoehdot on hyviä juttuja.

Kayla

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #207 : 22.04.2008, 22:16:06 »
Heissan!

Vieläkö tänne pääsee mukaan?  :D

Mä olen 25-vuotias espoolainen tyttö, ja uusia kavereita sekä mahdollista tulevaisuuden matkaseuraa hakemassa.

Ja muuten äänestin ruokailu&terassit -vaihtoehtoa miitiksi.

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #208 : 22.04.2008, 22:18:21 »
Tietenkin mahtuu mukaan. Tervetuloa vaan!

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #209 : 23.04.2008, 09:48:45 »
Mä laitoin terassi/syöminen. Voisi olla paras vaihtoehto noista ainakin vielä toukokuussa, kesämmällä sitten mökkeilyä tai muuta. Kaikki vaihtoehdot on hyviä juttuja.

Näyttää kyllä pahasti siltä(no ei,vitsi vitsi...)että syöminen ja terassit ovat viemässä voiton! ;D Katsotaan sitten tuohon mahdolliseen kesäkuun(ja onhan heinä-elokuukin jne.)tapaamiseen taas näitä mökkeily-yhden yön reissuja-saunailtoja! ;)

Mökkeily kiinnostaa sinänsä muaki, mut ekaks lähtisin ennustamaan hyvää terassisäätä tohon toukokuun puoleenväliin ;) Anyone?

Toukokuun puoliväli kuulostaa sopivalta ajankohdalta!

Toki,mukaan vain! :D

Täytyy kai lähteä taas iltavuoroon pikkuhiljaa.... :(

« Viimeksi muokattu: 23.04.2008, 11:09:04 kirjoittanut T_Maria77 »

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #210 : 23.04.2008, 16:18:56 »

Toukokuun puoliväli sopii hyvin. Mä oon mukana.

Munkin puolesta tervetuloa! 

Lainaus
Täytyy kai lähteä taas iltavuoroon pikkuhiljaa.... :(

Jaksamista! Tulin kanssa aamulla yövuorosta kotiin mutta onneks nyt onkin sitten viikon pakkovapaa, ei ole asiakkaita ja kun ei ole asiakkaita ei tarvita yökköäkään.

muok.pikku kirjoitusvirhe.Onnistuin kuin onnistuin tuossa monilainauksessa.Tunnen itseni hyväks...
« Viimeksi muokattu: 23.04.2008, 16:20:48 kirjoittanut lennukerttuli »

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #211 : 23.04.2008, 19:29:42 »
Äänestin ruokailu-/terassiosastoa minäkin. Toukokuun puoliväli sopii myös mulle. Piknik ei tosiaan toukokuussa välttämättä ole toimivin vaihtoehto, mutta ehkä kesemmällä sitten.

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #212 : 23.04.2008, 20:17:25 »
Mites tuo ajankohta? Onko 9.päivä jo liian pian? Mulla alkaa harjoittelu vaan 13. päivä ja oon ma-pe tiiviisti 8-16 töissä, joten menee aika tiukille jos täytyy Hkiin lähteä harjoittelun jälkeen, mutta eihän se tietysti este ole ;) Ja muutenkin, onko pe viikonpäivänä millainen?
Miltä maailma näyttää tänään?

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #213 : 23.04.2008, 20:31:21 »
Mites tuo ajankohta? Onko 9.päivä jo liian pian? Ja muutenkin, onko pe viikonpäivänä millainen?

Mulle perjantai on päivänä yleisesti ottaen ok. Voisi myös kuvitella, että useille pk-seutua kauempaa tuleville saattaisi sopia viikonloppuaika. Tuo 9.5. on mulle vähän huono, koska suunnitelmissa on lähteä äiti-kultaa katsomaan. Pe 16.5. toimisi mulle paremmin.

gladfly

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - mirtsu85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #214 : 23.04.2008, 21:36:26 »
Mäkin voisin koittaa ehtiä mukaan taas toukokuussa. :) Munkin ääneni meni ruokailulle ja terassille, on vain niin paljon helpompi irrota yhdeksi illaksi kuin koko viikonlopuksi. Vaikka saunailta ja mökkeilykin kuulostivat tosi kivoilta vaihtoehdoilta, niin ne eivät oikein sovi mun toivottoman vaihtelevaiselle aikataululleni.

Varmasti en vielä osaa sanoa mitään päivämääristä, sillä elän nykyisin aikalailla työkeikkojen mukaan, jotka usein selviävät lyhyellä varoitusajalla. Sen verran kovasti tarvitsen matkakassan lisäystä, että töihin on mentävä aina kun niitä on. ;)

Tänään muuten tuli buukattua lentolippu Tokiosta Helsinkiin.  :D Heinäkuun puolivälissä pitäisi päästä Trans Siperia -radalle ja 10.9. on paluu Japanista.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #215 : 24.04.2008, 01:28:26 »
Mulle perjantai on päivänä yleisesti ottaen ok. Voisi myös kuvitella, että useille pk-seutua kauempaa tuleville saattaisi sopia viikonloppuaika. Tuo 9.5. on mulle vähän huono, koska suunnitelmissa on lähteä äiti-kultaa katsomaan. Pe 16.5. toimisi mulle paremmin.

Perjantai on mullekin hyvä vaihtoehto juurikin tuon pitkän matkan takia. Mulle kyllä varmaan käy molemmat sekä 9.5 että 16.5. Miten vaan muille sopii. Mun työvuorot yleisesti ottaen muutamia poikkeuksia ja lisätunteja lukuunottamatta on yleensä alkuviikosta.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #216 : 24.04.2008, 08:14:06 »
Mites tuo ajankohta? Onko 9.päivä jo liian pian? Mulla alkaa harjoittelu vaan 13. päivä ja oon ma-pe tiiviisti 8-16 töissä, joten menee aika tiukille jos täytyy Hkiin lähteä harjoittelun jälkeen, mutta eihän se tietysti este ole ;) Ja muutenkin, onko pe viikonpäivänä millainen?

9.5 voisi olla hyvä ajankohta tai kävisi hyvin ainakin mulle,kun olen vapaalla sopivasti pe,la ja su.. :D Mutta miten muilla? Seuraava perjantaikin varmaan kävisi myös, täytyy vain laittaa toivomuksena perjantaiksi aamuvuoro ja lauantaiksi ilta ellei jopa vapaa.... ::) Se ei taida onnistua, kun jo edellisen vkonlopun vapaalla... 8)

Tänään taas yllättäen iltaan.. 5 iltaa edessä ja sitten koittaakin 4 päivän vapaus!!Jihuuu! ;D
Aurinkoista päivää kaikille!!

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #217 : 24.04.2008, 13:21:16 »
Pitäiskö meidän pitää äänestys vielä tuosta päivästä kun osa näyttää pääsevän vain 16. ja osa 9. päivä?? :)
Miltä maailma näyttää tänään?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #218 : 28.04.2008, 15:06:38 »
Kumpis päivä olisi sopiva?

Tuolla pallisklubin puolella suunnitellaan myös miittiä lähinnä uusille mutta toki vanhatkin saavat mukaan mennä.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #219 : 28.04.2008, 16:04:49 »
Kumpis päivä olisi sopiva?

Niin,mitäs mieltä olette päivä vaihtoehdoista? 9.5 vai 16.5? Mulle käy edelleen molemmat! ;)