Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111355 kertaa)

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #240 : 07.05.2008, 08:59:39 »
Heippa kaikki!

Muutamia hetkiä olen tätä ketjua nyt lueskellut ja rohkaistun kirjoittelemaan. Mulla taitaa olla samanlainen ongelma kuin teillä muilla, elikkä omat kaverit ei oikein noista reppureissuista jaksa innostua. Ne taitaa olla enemmän seuramatkaajia paremmissa hotelleissa.. Itse olen ihan pian 22-vuotias tyttönen Helsingistä ja kovasti koko ajan lähtemään matkalle (takana tietty nuo samat raha/aika-ongelmat).

Mutta jos porukkaan siis vielä mahtuu, niin mielelläni tulisin. Teillä ilmeisesti on joku sähköpostilista, liittäisittekö sille? Ja tuo suunnittelemanne miittipäivä kuulostaaa hyvältä, sinnekin voisin tulla  :)

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #241 : 07.05.2008, 09:49:13 »
Tervetuloa vaan remmiin liisa! Aina mahtuu mukaan.

ooh. Amsterdamiin reissu kuulostaisi aivan ihanalta, tykästyin niin paikkaan. Olen mukana mikäli on vapaa viikonloppu tai vapaata yleensäkin joskus... Tuntuu, että olen töissä koko ajan ja varsinkin kaikki viikonloput niin... Huonolta näyttää sen suhteen mutta aina voi yrittää vaihtaa vuoroja tms. :)

suzie76

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #242 : 07.05.2008, 13:45:40 »
Hei
Kysyisinpä vaan että ovatko kaikki "tämän jengin" hlöt kiinnostuneita pääosin juuri reppumatkailusta? Itse pidän paljon matkustelusta niin valmis- kuin omatoimimatkoista, mutta reppumatkat ei ole ihan mua varten, eli olen jkv mukavuudenhaluinen.. Jos muutkin kuin reppumatkat kiinnostavat voisin kanssa olla halukas tapaamisiin yms  8)
Mukavaa ja matkarikasta kesää kaikille!

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #243 : 07.05.2008, 18:39:09 »
Hei
Kysyisinpä vaan että ovatko kaikki "tämän jengin" hlöt kiinnostuneita pääosin juuri reppumatkailusta? Itse pidän paljon matkustelusta niin valmis- kuin omatoimimatkoista, mutta reppumatkat ei ole ihan mua varten, eli olen jkv mukavuudenhaluinen.. Jos muutkin kuin reppumatkat kiinnostavat voisin kanssa olla halukas tapaamisiin yms  8)

Sen perusteella, mitä parissa tapaamisessa olen ollut voisin veikkailla, että omatoimimatkailu on nimenomaan yhdistävä tekijä. Repulla tai jollain muulla - siinä varmaan löytyy monenlaisia ihmisiä. Tämä kun ei ole mikään vakiintunut porukka, joten vaikea sinänsä täsmällisesti vastata :) Mutta jos kiinnostaa reissuista juttelu muiden matkustamisesta pitävien tai ehkä jopa addiktoituneiden kanssa, niin mukaan vaan! Ja jos porukka ei tunnu omalta, niin tulee sekin varmaan miitissä todettua.

Itse tosiaan pääasiassa olen tuollaista repputyyppiä, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka joskus valmismatkallekin lähtisin. Edellisestä kerrasta kun on päässyt kulumaan jo kymmenen vuotta :)

auringonkukka

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #244 : 07.05.2008, 20:15:09 »
Moikka, mahtuisinkohan minäkin vielä mukaan porukkaan? Lueskelin tätä ketjua ja vaikuttais siltä, että ootte samanhenkistä porukkaa ku minä; reissaaminen lähellä sydäntä ja matkaseura kiven alla! Oon 28-vuotias helsinkiläinen.

Jos mahdollista, voisin tulla miittiinkin. Mites pääsen postituslistalle?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #245 : 07.05.2008, 21:42:30 »
Heii, minäkin tulen miittiin!!

Veronpalautusrahoilla lähdössä jouluksi/uudeksivuodeksi -08-09 reissaamaan kohteeseen x ja seurassa xx!! Ehdotuksia otetaan vastaan kunhan ei Intiaan tai Thaikkuihin, ne on jo koluttu tarpeeksi tarkkaan tarpeeksi monta kertaa ;)

Ja kesällä aikeissa tehdä vkloppureissuja Eurooppaan, seura tervetullutta!

Tervetuloa vaan kaikki uudet miittiin sekä mukaan tähän ketjuun :) Olikin tullu useita viestejä päivän aikana. Mua on jo pidemmän aikaa kiinnostanut ensisijaisesti Kuuba ja Brasilia. Toki Intia ja Thaikutkin mutta ensisijaisena olis nyt nuo kaksi. 
I live in my own little world... but no worries they know me here.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #246 : 07.05.2008, 21:46:50 »
Mun pitää miettiä vielä tuota miittiä, kun pääsen työharjoittelusta 16.00 ja juna on Helsingissä vasta kasilta jollen pääse aiemmalla junalla.. :(

Toivottavasti pääsisit taas mukaan Hanna! :)

Miten on, saisimmeko kokoon pienen, sopivan tai isommankin ryhmän kevätreissulle keväiseen Amsterdamiin?! Olisiko kiinnostusta tälläiseen? Pitkä viikonloppu, muutama päivä?

Suunnitelmiini on tullut muutos eli Pariisin matka siirtyi sekä elokuun reissu peruuntui. Eli olisin kyllä valmis tälläiseen muutaman päivän reissuun jos kiinnostuneita on. Jos saisi vaikka neljänkin hengen porukan tai isomman jos kiinnostusta löytyy.

Kyllä, AINA VALMIS lähtemään Amsterdamiin, vaikka olenkin käynyt itse kaupungissa ja maassa noin tuhat kertaa kun olen siellä asunutkin... :D Lähdetään vain!!

Ja kaikki ketjun vasta löytäneet;mukaan vain!!;D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #247 : 07.05.2008, 21:49:04 »
Jos mahdollista, voisin tulla miittiinkin. Mites pääsen postituslistalle?

Ja miten pääsee postituslistalle, laita mulle yksityisviestinä sun sähköpostiosoite.

Chilipippu ja T-Maria: Aletaanko katsella Damin lentolippuja? Ja tietenkään koko aikaa ei tarvii olla toisen seurassa jos ei kestä toista katsella tai alkaa mennä hermot mutta tietenkin jos synkkaa tosi hyvin niin eihän siinä sitten ongelmaa ole :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #248 : 07.05.2008, 21:53:51 »
Hei

Sen perusteella, mitä parissa tapaamisessa olen ollut voisin veikkailla, että omatoimimatkailu on nimenomaan yhdistävä tekijä. Repulla tai jollain muulla - siinä varmaan löytyy monenlaisia ihmisiä. Tämä kun ei ole mikään vakiintunut porukka, joten vaikea sinänsä täsmällisesti vastata :) Mutta jos kiinnostaa reissuista juttelu muiden matkustamisesta pitävien tai ehkä jopa addiktoituneiden kanssa, niin mukaan vaan! Ja jos porukka ei tunnu omalta, niin tulee sekin varmaan miitissä todettua.

Itse tosiaan pääasiassa olen tuollaista repputyyppiä, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka joskus valmismatkallekin lähtisin. Edellisestä kerrasta kun on päässyt kulumaan jo kymmenen vuotta :)

Juurikin näin. Käsittääkseni. Tosin olin viime syksynä poikaystävän kanssa Kreikassa pakettimatkalla mutta en saanut siitä kyllä ihan niin paljon kuin olisin halunnut. Tietenkin se vaihtelee miten hyvät mahdollisuudet sieltä on kierrellä ja noin mutta koska oli poikaystävän eka matka aikuisena niin hän ei sitten ihan niin halunnut vallella kuin mä. Eli ei ole poissuljettu juttu mutta mieluummin reppuilua.

Mutta mukaan kannattaa tulla niin näkee sitten että osuuko jutut yksiin ja noin.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #249 : 07.05.2008, 22:02:48 »

Chilipippu ja T-Maria: Aletaanko katsella Damin lentolippuja? Ja tietenkään koko aikaa ei tarvii olla toisen seurassa jos ei kestä toista katsella tai alkaa mennä hermot mutta tietenkin jos synkkaa tosi hyvin niin eihän siinä sitten ongelmaa ole :)

Aletaan vaan! Töitä täälläkin aika mukavasti...mutta aina voi toivoa muutamaa palkatonta päivää! :D Niin on muutaman kerran päässyt reissuun...Täytyy sitten vain kituutella jonkin aikaa,mutta on se aina ollut sen arvoista!! ;D Elämä on muutakin kuin työntekoa..;)

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #250 : 07.05.2008, 22:23:00 »
Hei

Minä olen kiinnostunut valmismatkoista lähinnä äkkilähtöjen osalta. Kunhan kohde on mielenkiintoinen, äkkilähdöllä pääsee halvalla paikanpäälle omatoimisesti maata ihmettelemään :)

Vaikka kuinka reppureissailen, kyllä minäkin haen välillä luxusta ja majoitun pehmeiden petien hotelleihin ja hellin itseäni hoidoilla jne. Sen jälkeen arvostaa taas ihan uudella tavalla koruttomampia majoituksia joissa tutustuu ihmisiin ympäri maailman, kuulee uskomattomia matkakertomuksia ja tuntee vain todella elävänsä unelmaansa todeksi..! Hienommissa hotelleissa puuttuu se yhteisöllinen reissaamisen meininki ;)

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #251 : 08.05.2008, 20:58:45 »
Heips!

On ollut tän palstan suhteen mun osalta vähän "hiljaiseloa" kun on ollut niin paljon kaikkea. Mut saattaisin päästä perjantaina paikalle, olis kiva nähdä taas! :)
Ja tuo Damin reissu.. mahtuisko mukaan? Jonkinlainen reissu on PAKKO saada toteutettua pian! Mites oliskos porukalle käynyt arkena vai viikonloppuna? Aika tiivistä on kesä mutta josko sieltä joku rako löytyisi..

*ouza*

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #252 : 08.05.2008, 21:26:32 »
Morjens!

Olisin kanssa tulossa tuonne ensi perjantain tapaamiseen  ::)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #253 : 08.05.2008, 22:55:13 »
Ja tuo Damin reissu.. mahtuisko mukaan? Jonkinlainen reissu on PAKKO saada toteutettua pian! Mites oliskos porukalle käynyt arkena vai viikonloppuna? Aika tiivistä on kesä mutta josko sieltä joku rako löytyisi..

Mukaan ainakin minun puolestani mahtuu, mitään suunnitelmia ei olla vielä kauheesti tehty. Mulle henk. kohtaisesti sopii loppuviikolla (yleensä) paremmin kuin alkuviikosta ja jossain vaiheessa kesällä on oikein kaks viikkoa lomaakin. Mä kyllä pystyn pitkälle sopimaan ajankohdan kunhan sen tietää ajoissa.

Tervetuloa vaan paikalle miittiin :) Ihanan iso porukka on jo tulossa. Tai ainakin niitä jotka on sanoneet tulevansa.

Jos kerkeen niin perjantain aikana niin et yhdistelen nimimerkit sekä osoitteet, mua ainakin kiinnostaa se kuka kukin on, yritän vähän hahmottaa ja noin.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2008, 02:41:49 kirjoittanut lennukerttuli »

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #254 : 09.05.2008, 11:13:35 »

Mukaan ainakin minun puolestani mahtuu, mitään suunnitelmia ei olla vielä kauheesti tehty. Mulle henk. kohtaisesti sopii loppuviikolla (yleensä) paremmin kuin alkuviikosta ja jossain vaiheessa kesällä on oikein kaks viikkoa lomaakin. Mä kyllä pystyn pitkälle sopimaan ajankohdan kunhan sen tietää ajoissa.

Tervetuloa vaan paikalle miittiin :) Ihanan iso porukka on jo tulossa. Tai ainakin niitä jotka on sanoneet tulevansa.

Toki mukaan mahtuu Amsterdamiin!Mulle on ainakin tuo ajankohta ihan milloin vain sopiva.. ;)Jos vain tietää jonkin verran aikaisemmin koska lähtisimme reissua tekemään, että voisin laittaa toivelistaan muutaman vapaapäivän...::).

Yritin minäkin tässä hieman hahmotella kuinkas monta on tulossa miittiin pöytävarauksenkin kannalta ja varmistuneita tulijoita ovat siis ainakin lennukerttuli,Mangostan,Mandariinikala,liisa,Inkku ja *ouza*(pahoittelut jos joku on jäänyt huomaamatta!)ja EHKÄ tulossa Hanna,auringonkukka,reetukka81...oliko vielä muita..?

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #255 : 09.05.2008, 18:07:56 »
Morjens!

Huomasin tämän ketjun vasta nyt vaikka palstalla pyörinkin säännöllisen epäsäännöllisesti  :o

Pääseekö vielä mukaan? Miitti 16.5. sopisi nimittäin loistavasti kalenteriin ja suht uutena eteläsuomalaisena olisi mukavaa laajentaa tuttavapiiriään. Odotettavissa kun taitaa olla aika samanhenkistä porukkaa. Vieläkö lennukerttulin ohje 'sähköpostiosoite yksityisviestillä' pitää paikkansa?
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #256 : 09.05.2008, 19:11:59 »
Vieläkö lennukerttulin ohje 'sähköpostiosoite yksityisviestillä' pitää paikkansa?

Pitää juu. Laita tänne vaan sun mailiosoitteesi niin saat jatkossakin tietoa tapaamisista yms. jutuista.

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #257 : 09.05.2008, 20:10:00 »
Minä tulen myös, jos ei mitään viime hetken esteitä tule eteen.  :) Viime kerralla en päässyt, mutta olin 1.3 tapaamisessa. Porukka on tainut jonkun verran vaihtua eli mielenkiintoista nähdä millaisella kokoonpanolla nähdään.
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #258 : 09.05.2008, 20:41:04 »
Eli lisätään tuohon listaan vielä varmoiksi tulijoiksi Cattendaali(jos ei mitään viime hetken esteitä tule) ja maskros! Ja toki mukaan mahtuu edelleenkin! Näiden laskujen perusteella tulijoita/ehkä tulijoita olisi yhteensä 12 kappaletta mikä olisi aika mukavan kokoinen joukkio! :)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #259 : 10.05.2008, 12:25:19 »
Kun selvällä suosiolla äänestyksen voiton vei syöminen ja terassit(joka toteutetaankin ensi perjantaina..)lukitsin äänestyksen ja nyt voikin jo äänestää kesäkuisen tapaamisen parasta vaihtoehtoa.. ;D Siellä ovat edelleen kaikki muut vanhat vaihtoehdot, ainoastaan syömiset ja terassit vedin äänestyksestä, jos ensi kerralla tehtäisiin jotain muuta kivaa! ;)

Laitoin Cantina Westiin menemään 12 hengen pöytävarauksen. Nähtäväksi jää montako meitä ensi perjantaina on paikalla... :D Ja edelleen ihmiset ovat tervetulleita,sitten vain varataan lisäpaikkoja!

Aurinkoista lauantaita kaikille!!