Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111350 kertaa)

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #260 : 10.05.2008, 16:20:02 »
Hieno homma! Onpa mukava päästä treffaamaan teitä perjantaina, toivottavasti osuisi vielä yhtä hyvät kelit kuin mitä nyt on :)

Kesäkuullekin kävin jo äänestämässä, valitsin tuon mökkeilyidean. Olisiko tarkoitus vuokrata joku mökki vai etsiä jonkun osallistujan kautta mökki jossa viikonloppua vietellä? Silloinhan tulisi halvemmaksi kun ei vuokria tarvitsisi maksella...

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #261 : 10.05.2008, 17:50:04 »
Hieno homma! Onpa mukava päästä treffaamaan teitä perjantaina, toivottavasti osuisi vielä yhtä hyvät kelit kuin mitä nyt on :)

Kesäkuullekin kävin jo äänestämässä, valitsin tuon mökkeilyidean. Olisiko tarkoitus vuokrata joku mökki vai etsiä jonkun osallistujan kautta mökki jossa viikonloppua vietellä? Silloinhan tulisi halvemmaksi kun ei vuokria tarvitsisi maksella...

Tarkoitus on ollut vuokrata jostakin mökki, mutta ehkäpä jos jollakin on mökki jonne voisi mennä....mutta ensisijaisena ajatuksena ollut vuokrata jostakin..

Sain jo varmistuksenkin Cantinasta...
"Hei Tiia, Kiitos paljon varauksestasi, jonka vahvistan kuten alla. Valitettavasti jouduin varaamaan kaksi vierekkäistä pöytää kun oli jo niin täyttä mutta pyrimme etsimään mahdollisimman yhtenäisen pöydän jos varaustilanne muuttuu. Ilmoitathan myös jos henkilömäärä muuttuu".

Laskin tuohon varaukseen mukaan myös kaikki jotka ovat epävarmoja tulostaan...Jos te vielä epävarmat tulostaan voisivat varmistaa tulonsa/ei tulonsa. Saisin sitten annettua hieman tarkemman henkilömäärän ravintolaan..Tietenkin voi tulla esteitä sun muita myöhemmin, niillehän ei mitään voi! :) Seuraavat olen laskenut varmoiksi tulijoiksi: lennukerttuli, Mangostan, Mandariinikala, liisa, Inkku ja *ouza*.. Epävarmoja taisivat olla AINAKIN seuraavat: Hanna, auringonkukka, reetukka81, Suzie76..

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #262 : 10.05.2008, 19:18:02 »

Sain jo varmistuksenkin Cantinasta...
"Hei Tiia, Kiitos paljon varauksestasi, jonka vahvistan kuten alla. Valitettavasti jouduin varaamaan kaksi vierekkäistä pöytää kun oli jo niin täyttä mutta pyrimme etsimään mahdollisimman yhtenäisen pöydän jos varaustilanne muuttuu. Ilmoitathan myös jos henkilömäärä muuttuu".

Laskin tuohon varaukseen mukaan myös kaikki jotka ovat epävarmoja tulostaan...Jos te vielä epävarmat tulostaan voisivat varmistaa tulonsa/ei tulonsa. Saisin sitten annettua hieman tarkemman henkilömäärän ravintolaan..Tietenkin voi tulla esteitä sun muita myöhemmin, niillehän ei mitään voi! :) Seuraavat olen laskenut varmoiksi tulijoiksi: lennukerttuli, Mangostan, Mandariinikala, liisa, Inkku ja *ouza*.. Epävarmoja taisivat olla AINAKIN seuraavat: Hanna, auringonkukka, reetukka81, Suzie76..

Lisäähän myös minut varmoihin tulijoihin! Kesäkuun ohjelma on mulla vielä niin auki etten laita tuohon uuteen äänestykseen mitään... Ainakin juhannukseen saakka olen suht varattu.
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

gladfly

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - mirtsu85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #263 : 10.05.2008, 19:32:59 »
Mutkin voi pistää melko varmoihin tulijoihin. Jos tuolle päivälle on tarjolla vain iltavuoroja, niin sitten olen töissä, muuten tulen.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #264 : 10.05.2008, 19:36:15 »

Tarkoitus on ollut vuokrata jostakin mökki, mutta ehkäpä jos jollakin on mökki jonne voisi mennä....mutta ensisijaisena ajatuksena ollut vuokrata jostakin..

Tietenkin mitä halvemmalla päästään niin se on aina parempi mutta ei varmaan vuokrakaan kauheesti ole jos mukaan sattuisi paljon väkeä. Tosin itse henk.kohtaisesti kyllä voisin saada täältä Säkylästä tai läheltä ehkä pientä alennustakin vuokrista mutta tuskin olette kiinnostuneita tänne Säkylään tulosta. Täällä on kaunis järvi kyllä ja hienoja mökkejä. Mutta tuo pitkä matka teidän muiden kannalta on varmaan se ratkaiseva.
I live in my own little world... but no worries they know me here.

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #265 : 10.05.2008, 20:13:44 »
Oletan, että minä olen yksi noista .. -kohdista. Mutta tulossa olen! Minulle klo 19.00 olisi parempi, mutta ehdin kyllä paikalle myös klo 18.00.
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #266 : 10.05.2008, 21:42:27 »
Oletan, että minä olen yksi noista .. -kohdista. Mutta tulossa olen! Minulle klo 19.00 olisi parempi, mutta ehdin kyllä paikalle myös klo 18.00.

Anteeksi kaikille joiden nimet olivat jääneet listalta... :-[ Pöytävaraus on 19.00. Minäkin olen varmaan taas aika aikaisessa vaiheessa Hesassa(tarkoittaen noin 17 kieppeillä) kun tulen suoraan töistä eli mennäänhän me aikaiset sitten jonnekkin vaikka alkudrinksuille... ;)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #267 : 10.05.2008, 21:51:53 »
Nyt olen päivittänyt listani ja tämän mukaan 10 ihmistä ovat varmistaneet tulonsa:

1. Lennu
2. Mandariinikala
3. Mangostan
4. Gladfly
5. liisa
6. Inkku
7. *ouza*
8. Maskros
9. Cattendaali
10. minä itse  :D

Jos joku on jäänyt listalta/haluaa vielä mukaan niin ilmoittelee tänne päin! ;D

jasmi73

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #268 : 10.05.2008, 22:47:00 »
Olen Hesassa ensi viikonlopun joten tulen mukaan jos suinkin ehdin. (Harmi kun toi toinen pallismiitti menee sivu suun)
It's attitude that counts!!!

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #269 : 11.05.2008, 13:41:22 »
Kiva juttu, että saadaan iso porukka kasaan tälläkin kertaa :) Kiitoksia Tiia, kun hoidit pöytävarauksen ja lennulle kiitokset sähköpostilistan viestistä. En vielä tiedä varmasti, mihin aikaan olen keskustassa, mutta viimeistään seiskalta olen paikalla :)

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #270 : 12.05.2008, 20:55:47 »
Heips!
Hei mites tuo Damin reissu? Olisko täällä oikeasti halukkaita lähtemään? Mulla polttelee maa nyt jalkojen alla niin pahasti, et pakko olis jonnekin päästä! Mun olis mahdollista reissata aikavälillä 9.6-19.6 tai mahdollisesti 2-11.7. Muutaman päivän reissu olis hyvä, budjetti ei oikein salli enempää. Vois alkaa kattella lentoja jos halukkaita reissaajia löytyisi. :)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #271 : 12.05.2008, 21:11:02 »
Heips!
Hei mites tuo Damin reissu? Olisko täällä oikeasti halukkaita lähtemään? Mulla polttelee maa nyt jalkojen alla niin pahasti, et pakko olis jonnekin päästä! Mun olis mahdollista reissata aikavälillä 9.6-19.6 tai mahdollisesti 2-11.7. Muutaman päivän reissu olis hyvä, budjetti ei oikein salli enempää. Vois alkaa kattella lentoja jos halukkaita reissaajia löytyisi. :)

No ainakin Lennun kanssa ollaan vaihdeltu muutamia viestejä mm.reissuun liittyen...eli taitaa meitä olla pari kappaletta jotka olisivat valmiita lähtemään Damiin! Onko muita halukkaita/innostuneita/kiinnostuneita?? ;D

Ajankohdasta ei olla vielä keskusteltukaan, mutta ainakin itselläni paras ajankohta olisi kesäkuussa. Heinäkuulle on sitten jo muut suunnitelmat, vaikkakin myös silloin tulee tallusteltua ko.maassa taas... ;) Ja vähän muuallakin...

Oletko muuten tulossa miittiin reetukka81? :)

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #272 : 12.05.2008, 21:56:34 »
Miittiin tulo on vielä vähän auki mutta ilmoittelen tällä viikolla täällä et tulenko. Mahdollisesti! Siellähän olis hyvä mahdollisuus vähän puhua tuosta Damin reissustakin. :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #273 : 13.05.2008, 00:52:50 »
Miittiin tulo on vielä vähän auki mutta ilmoittelen tällä viikolla täällä et tulenko. Mahdollisesti! Siellähän olis hyvä mahdollisuus vähän puhua tuosta Damin reissustakin. :)

Aivan. Mä jo pikkuisen katselin lentoja. Tosin en kerennyt paljoa mutta jos tän tai ensi yön aikana kerkeis vähän paneutua niihin niin olis sitten vähän jo jotain hintatietoakin.

Matka-ajankohdasta on ollut puhetta niin mulla on vko 26 tai 27 alusta viikon 28 loppuun lomaa, tosin en oo käynyt vielä kenenkään kanssa puhumassa tuosta 27 viikosta mutta toinen yökkä lupasi tehdä kolme yötä sillä viikolla ja jos sen yhden saa tekemään jonkun toisen niin saan luultavasti senkin viikon vapaaks. Ja jos viikolla 26 alkuviikosta olis yövuorot niin loppuviikolla sopis silloinkin. Kyllähän tuossa kesäkuussakin saan järjestettyä jonkinnäköisen vapaan, muutaman päivän. Jos esim. tekisin alkuviikosta yövuorot kuten tälläkin hetkellä niin kerkeisi siinä n. neljä päivää olemaan.

I live in my own little world... but no worries they know me here.

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #274 : 13.05.2008, 15:25:37 »
Juu, multa jää varmasti tuo 16.5 reissu väliin :( jollen sitten hyppää junaan töitten jälkeen tylsistyneenä Lappeenrannan elämään ;)
Mites kesäkuussa? Oon 15.6 asti Helsingissä, joten uusi miitti kävisi milloin vain ;D
« Viimeksi muokattu: 13.05.2008, 15:27:24 kirjoittanut Hanna* »
Miltä maailma näyttää tänään?

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #275 : 13.05.2008, 16:22:49 »
Juu, multa jää varmasti tuo 16.5 reissu väliin :( jollen sitten hyppää junaan töitten jälkeen tylsistyneenä Lappeenrannan elämään ;)
Mites kesäkuussa? Oon 15.6 asti Helsingissä, joten uusi miitti kävisi milloin vain ;D

No voi harmi! :( Mutta kesäkuussa sitten! ;D Äänestyksen mukaan(tällä hetkellä)johdossa näyttää olevan yön yli kestävä retki viidellä pisteellä...heti perässä neljällä pisteellä mökkeily vkonloppu...Ja saunailtakin saanut 3 pistettä joten katsellaan... Mielelläni alan järkkäilemään meille paikkoja jonnekkin kunhan nyt ensin katsotaan taas ajankohta ja se mihin suuntaan kallistumme... :D

Kesäkuuta ajatellen omalta kohdaltani voisin ehdottaa vkon 23 tai 24 vkonloppuja..vko 25 onkin jo juhannus ja itse taidan olla jo muilla mantereilla tuossa kesäkuun viimeisellä viikolla mutta ei varmaa vielä, hyvin mahdollisesti lähden vasta heinäkuun alussa... ::)

Damiinkin aion ehtiä kesäkuussa.... ;)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #276 : 13.05.2008, 16:39:15 »

Kyllähän tuossa kesäkuussakin saan järjestettyä jonkinnäköisen vapaan, muutaman päivän. Jos esim. tekisin alkuviikosta yövuorot kuten tälläkin hetkellä niin kerkeisi siinä n. neljä päivää olemaan.

Olisi tosi kiva Lennu, jos saisit järjestettyä muutaman päivän vapaan kesäkuulle! Minäkin töissä, mutta käyn vain sillä toivelistalla: 4 päivän vapaa kiitos... No kun teen pitkiä putkia muutenkin niin noita vapaapäiviä luonnollisesti kertyy muutenkin, täytyy vain saada ne ajoittumaan oikeaan ajankohtaan. ALUSTAVASTI, mitkä ainakin meikäläisen silmää miellyttäisi olisivat torstai 12.6-maanantai 16.6 tai mahdollisesti siinä alkuviikostakin jos se vaan Lennulle kävisi esim.maanantai 9.6-perjantai 13.6..Mitä mieltä olisitte päivämääristä? (Tai lauantai 14.6-keskiviikko 18.6...)

Luchsin

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #277 : 13.05.2008, 17:37:59 »
Valitettavasti mie en pääse, perjantaina pitäisi olla mökkeilemässä jossain Raippaluodon tietämillä. Ehkäpä kesäkuussa sitten :). Otetaanko kesäkuun ajankohdasta äänestys?

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #278 : 13.05.2008, 18:05:03 »
Valitettavasti mie en pääse, perjantaina pitäisi olla mökkeilemässä jossain Raippaluodon tietämillä. Ehkäpä kesäkuussa sitten :). Otetaanko kesäkuun ajankohdasta äänestys?

Äänestys olisi hyvä juttu, jos joku vaan osaa laittaa sellaisen.. ::) Osasin hienosti kyllä laittaa tuon ensimmäisen äänestyksen,mutta en ole vielä löytänyt keinoa millä se poistetaan ja mistä voisi laittaa uuden äänestyksen vaikka olen kuinka tutkinut asiaa... :-\

Meitähän on aika joukkio koolla perjantaina! :D Varasin alunperin pöydän 12 henkilölle, mutta nyt sekin luku on jo kasvanut entisestään..! Laitoin juuri viestiä Cantinaan tästä laajentumisesta. Nähtäväksi jää onko meitä todella niin paljon paikalla perjantaina heh heh.. :D Toivotaan näin!

Nyt syömään!!

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #279 : 13.05.2008, 18:27:11 »
Kyllä mä tuun paikalle perjantaina eli mut voi lisätä varmoihin tulijoihin! Varmaankaan en lähde iltaa jatkamaan vaan hyppään Hml:n junaan kun täällä olis yhdet kemut mihin olis tarkoitus osallistua, mutta syöpöttelemään (ja vähän palan painiketta ottamaan.. ;D) kyllä tuun. :)