Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111347 kertaa)

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #280 : 13.05.2008, 19:58:39 »
Olisipa mukava lähteä Damiin piipahtamaan tuossa kesällä. Jos vain saan rahaa haalittua sen verran kasaan, niin mukana ollaan. Ja tietenkin riippuen tuosta valittavasta ajankohdasta..  ;) Kesäkuussa kun vielä pääsykokeet sun muut sotkevat elämää. Lomaa on varsinaisesti elokuussa ja silloin olisi tarkoitus joku reissu tehdä, saas nähdä mitä vielä keksii. Joten jos joku elokuussa haluaisi jonnekin päin reissailla, niin kattellaan miltä näyttää  :D

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #281 : 13.05.2008, 21:29:54 »
Noista ehdotetuista Damin matka-ajoista mulle näyttäisi sopivan kaikki! :) Eli mikäs on muiden tilanne? Mä oon ihan innoissani, toivottavasti reissusta tulis jotain!  ;D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #282 : 13.05.2008, 22:03:00 »
T-Maria: Kuinkas paljon jo on väkeä tulossa? Ilmoittaneita siis. Mun piti tehdä vähän paska juttu työkeverille tuossa kun olis tarvinnut to-pe välisen yön vapaaksi kun mies menee perjantaina johonkin leikkaukseen mutta koska sitten en pääsisi tapaamiseen niin en suostunut tekemään hänen vuoroaan. olisihan sen voinut tehdä kun tavataan vasta niin myöhään mutta kun olen jo suunnitellut kaikkea kaupoissa kiertelyä ja muuta pitkästä aikaa niin olin aatellut tosiaan tulla sinne ajoissa. Enkä oikeen yön valvoneena viitsi tulla koska sitten ainakin se mikreeni tulee jos en nuku yhtään.

Tarkastan nuo ajankohdat joita oli ehdotettu et miten onko noissa jo sovittuja vuoroja ja jos ei niin heitän toiveen työkaverille. Me saadaan aika kivasti sovittua noita vuoroja keskenämme kun me kaks tehdään jatkuvasti yötä et miten kummallekin sopii parhaiten, ei tarvii sitten muiden "pomojen" olla siinä välissä. Viedään vaan sovitut listat sitten kun ollaan sovittu. Sovittuihin vuoroihin tosin ei kauheesti viitsi enää muutoksia tehdä.
I live in my own little world... but no worries they know me here.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #283 : 13.05.2008, 22:59:09 »
Kyllä mä tuun paikalle perjantaina eli mut voi lisätä varmoihin tulijoihin! Varmaankaan en lähde iltaa jatkamaan vaan hyppään Hml:n junaan kun täällä olis yhdet kemut mihin olis tarkoitus osallistua, mutta syöpöttelemään (ja vähän palan painiketta ottamaan.. ;D) kyllä tuun. :)

Kiva, voidaan sitten mietiskellä tuota Damiakin....Mäkin menen seuraavana päivänä TÖIHIN joten en hirveän myöhään voi olla...

Olisipa mukava lähteä Damiin piipahtamaan tuossa kesällä. Jos vain saan rahaa haalittua sen verran kasaan, niin mukana ollaan. Ja tietenkin riippuen tuosta valittavasta ajankohdasta..  ;)

Jos vaan saat rahaa haalittua ja ajankohtakin olisi sopiva, niin mukaan vaan liisa! ;)

T-Maria: Kuinkas paljon jo on väkeä tulossa? Ilmoittaneita siis.

Ei tuo luku ole mitenkään räjähdysmäisesti kasvanut siitä kymmenestä-kahdestatoista. :D Tulonsa varmistaneita on tällä hetkellä 14 kappaletta.

Muutaman kanssa ollaankin jo löydetty toisemme tuolta naamakirjasta eli Facebookista... Päätin tässä vapaapäivää viettäessäni, että nyt on aika jo sielläkin verkostoitua joten ryhmämme löytää sieltä nimellä Pallisnaiset! :D Sinne siis kaikki! ;D

Huh tulipa taas syötyä ja hyvää oli! Fajitaksia ja jälkiruoaksi Amarillo ice cream... :P Nyt onkin sitten hieman täyteläinen olo...  ::)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #284 : 13.05.2008, 23:12:58 »
Muutaman kanssa ollaankin jo löydetty toisemme tuolta naamakirjasta eli Facebookista... Päätin tässä vapaapäivää viettäessäni, että nyt on aika jo sielläkin verkostoitua joten ryhmämme löytää sieltä nimellä Pallisnaiset! :D Sinne siis kaikki! ;D

Munkin on pitänyt kirjautua naamakirjaan (jo varmaan vuoden verran) mutten oo vaan jaksanut. Laiska mikä laiska :)

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #285 : 13.05.2008, 23:29:07 »

Munkin on pitänyt kirjautua naamakirjaan (jo varmaan vuoden verran) mutten oo vaan jaksanut. Laiska mikä laiska :)

Heh heh nyt saitkin hyvän syyn tehdä sen! ;)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #286 : 14.05.2008, 01:57:15 »
Olisi tosi kiva Lennu, jos saisit järjestettyä muutaman päivän vapaan kesäkuulle! Minäkin töissä, mutta käyn vain sillä toivelistalla: 4 päivän vapaa kiitos... No kun teen pitkiä putkia muutenkin niin noita vapaapäiviä luonnollisesti kertyy muutenkin, täytyy vain saada ne ajoittumaan oikeaan ajankohtaan. ALUSTAVASTI, mitkä ainakin meikäläisen silmää miellyttäisi olisivat torstai 12.6-maanantai 16.6 tai mahdollisesti siinä alkuviikostakin jos se vaan Lennulle kävisi esim.maanantai 9.6-perjantai 13.6..Mitä mieltä olisitte päivämääristä? (Tai lauantai 14.6-keskiviikko 18.6...)

Ehdotetuista ajoista viimeinen eli 14.6.- 18.6. sopisi jos tullaan ajoissa pois tai saan työkaverin kanssa sovittua et hän tekee silloin kolme ekaa yötä ja mä sitten vaan yhden. Sitä viikkoa 25 ei meinaan vielä olla sovittu mutta luultavasti saan alkuviikosta vapaita sillai kun oon kuitenkin siinä loppuviikosta (vko 24) loppuviikosta töissä.

Muita sopivia aikoja olis vko 22 ke 28.5 - su1.6., tosin lähtö täytyis olla  tuolloin keskiviikkona siten että iltapäivällä aikaisintaan. Mutta tää taitaa tulla aika nopeesti.

Katselin ebookersilta niin esim. finnairilla ja klm:llä oli aika samoissa hinnat eli n.250 euroa menopaluu. Klm:llä oli kolme euroa halvempi eli 248 ja Finskillä 251. Muut oli menopaluu yli 300 euroa. Ebookersilla on nyt joku 48h alennusaika.

Muoks:päivämäärä oli väärin
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008, 02:28:28 kirjoittanut lennukerttuli »

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #287 : 14.05.2008, 16:51:11 »
Kertokaahan sitten heti täällä (tai naamakirjassa) kuulumiset perjantain miitiltä! Hirveesti haluisin lähteä mukaan mutta kun ei niin ei tällä kertaa. Kesäkuullekaan ei oikein mikään yön yli kestävä passaa mulle, ainoostaan yksi viikonloppu vapaata ja sillekin on jo ohjelma suunniteltuna. Mutta semmonen illan kestävä tapaamisen voisi saada sovitettua työvuoroihin... Aika vähiä vaan ne vaihtoehdot äänestyksessä :D Amsterdamiin en taida siis päästä millään lähtemään vaikka kovasti paljon tykkäisinkin. Höh.

Joku väläytti jotain elokuutakin jo matkajutulla, mulla ois elokuun ensimmäinen viikko lomaa niin sillon kenties voisin lähteä jonnekin. Riikaan tahtoisin kovasti lähteä käymään. Ja ois rahallisesti helpommin järjestettävissä kun ei sitä ylimäärästä niin paljoa kuitenkaan ole. :)

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #288 : 15.05.2008, 15:07:31 »
Heip! Olisikos joku siis tulossa perjantaina jo aiemmin paikalle? Itse pääsen töistä neljältä ja kunhan siinä käväisen kotona, niin olisin menossa jo vaikkapa viiden jälkeen. Jos joku siis haluaa lähteä ennen ruokailua niille yksille? Että missä nähtäis ja monenko aikaan teille sopii...

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #289 : 15.05.2008, 16:32:12 »
Heip! Olisikos joku siis tulossa perjantaina jo aiemmin paikalle? Itse pääsen töistä neljältä ja kunhan siinä käväisen kotona, niin olisin menossa jo vaikkapa viiden jälkeen. Jos joku siis haluaa lähteä ennen ruokailua niille yksille? Että missä nähtäis ja monenko aikaan teille sopii...

No mä ainakin olen siellä jo 12 jälkeen ehkä kahdelta. Paikkaa ei olla sovittu vielä. Mandariinikalan kanssa laiteltiin mailia että sovitaan lähempänä sitten mutta ehdotuksia otetaan vastaan. Jos on hyvä ilma niin terassillakin olis kiva hengata, mä kun en terassikautta ole vielä saanut auki :D Itse en sieltä tiedä oikein paikkoja joten. Mandariinikala pääsee töistä (näin ymmärsin) neljältä joten varmaan joskus niissä maissa.

Tulipa vaan mieleen että siitäkin voisin lähettää jonkun yhteismailin kunhan saadaan paikka sovituksi.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2008, 16:35:49 kirjoittanut lennukerttuli »

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #290 : 15.05.2008, 20:23:50 »
Aloittelupaikasta ei ole vielä mitään tietoa mutta jos teille sopii että tavataan esim. vaikka akateemisen kirjakaupan (stokkan pääovea vastapäätä oleva kirjakauppa) edessä neljältä tai 15 yli neljä. Siitä voisi sitten suunnistaa mihin sitten mennään. Ne jotka pääsevät tulemaan myöhemmin "yksille" soittelevat mulle ja kyselevät missä mennään. Onko ok? Tosin jos on aikaisemmin kaupungissa jo ja seuraa kaipaa niin voipi soitella mulle. Tulen luultavimmin n.klo14 Helsinkiin.

Käyn vielä aamulla ennen lähtöä täällä ja katsomassa sähköpostit joten jos ei ole saanut vielä mun puhelinnumeroa niin kerkeen sen vielä lähetellä. Aika monella se jo pitäisi olla.

Nyt on pakko mennä nukkumaan, joten öitä ja huomenna nähdään ;D

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #291 : 15.05.2008, 21:55:03 »
Mä tulen huomenna suoraan sinne Cantina Westiin. Mielelläni olisin myös aloittelemassa ennen sitä, mutta tilanne vaatii läsnäoloa muualla. Mutta huomenna nähdään :D

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #292 : 15.05.2008, 22:21:53 »
Hihiihiihihhih, maanantaina lähtö Goalle ;) Juuri ostin lipun. Nyt hymyilyttää  ;D

Minäkin tulen suoraan Cantina Westiin. Arrrriiiiiva tequilaaa naiset huomenna !!

jasmi73

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #293 : 15.05.2008, 22:43:16 »
Aijaijai kun huomenna tulee Suomen matsi 8lta. Pitäis olla jo varailee paikkoja sporttarista hyvissä ajoin. Menee hieman ohjelma päällekkäin. Damn... :-\
It's attitude that counts!!!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #294 : 16.05.2008, 07:19:12 »
Aijaijai kun huomenna tulee Suomen matsi 8lta. Pitäis olla jo varailee paikkoja sporttarista hyvissä ajoin. Menee hieman ohjelma päällekkäin. Damn... :-\

Muakin harmittaa tuo suomen matsin tuleminen, mut väliaikatietoja sitten olen jo pyytänyt tolta mieheltä.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #295 : 16.05.2008, 07:31:13 »
Hihiihiihihhih, maanantaina lähtö Goalle ;) Juuri ostin lipun. Nyt hymyilyttää  ;D

Voi mahoton että olen kateellinen sulle :o Mutta ihan hyvässä ;)

gladfly

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - mirtsu85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #296 : 16.05.2008, 11:02:16 »
Juupa juu, olen tänään iltavuorossa, joten taitaa tämä miitti jäädä multa väliin.  :-\  Mutta toivotan hauskaa miittiä teille muille.  :)

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #297 : 16.05.2008, 13:30:53 »
Minäkin tulen suoraan Cantina Westiin ja yritän löytää oikean pöydän... Peli ei onneksi kiinnosta (saakohan sitä sanoa ääneen!?), joten ei vaikuta minun menoihin.

Inkku: Goa kuulostaa hyvältä! *kateellinen* Onneksi oman reissun alkuun ei ole enää, kuin reilu kolmisen viikkoa. Jee!
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #298 : 16.05.2008, 14:06:43 »
Mäkin tulen suoraan Cantina Westiin. Laittakaahan neilikka rintaan että uusi ihminen tunnistaa oikean porukan  ;D

Ja Cattendaali, täällä toinen joka ei lätkästä piittaa...
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

reetukka81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #299 : 17.05.2008, 12:24:25 »
Kiitokset eilisestä, oli tosi mukava nähdä kaikkia! Toivottavasti teidän ilta jatkui hauskoissa merkeissä.. Uskon kyl et näin on.  ;D