Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111357 kertaa)

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #300 : 17.05.2008, 13:02:21 »
Kiitos myös minun puolestani kivasta seurasta! Kuinkahan pitkään mahdoitte jatkaa iltaa??  ;D

Toivottavasti tavataan jatkossakin, ehkä jo seuraavassa miitissä 31.5...
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #301 : 17.05.2008, 13:04:06 »
Kiitokset eilisestä, oli tosi mukava nähdä kaikkia! Toivottavasti teidän ilta jatkui hauskoissa merkeissä.. Uskon kyl et näin on.  ;D

Kyllä mulla ainakin oli tosi hauskaa, juuri kotiuduin. Pikkuisesti väsyttää että antakaahan kirjoitusvirheet anteeksi. Eli siis liisan kanssa jatkettiin vielä siitä Cantinan jälkeisestä baarista vielä ky:hyn ja neljältä olin nukkumassa. Sain kolme tuntia hurjat nukutuksi ja sitten päätin että mitäs ihmettä mä tässä pyörin ja lähdin kotiin. Oli kyllä melkoisen erilaista kävellä illalla keskustassa ja sitten aamulla ennen ysiä. Aamulla ei oikein kukaan liikuskellut missään. Mulla on jalat ihan rakoilla, oli vissiin huonot kengät jalassa.

Tosi tosi tosi paljon kiitos kaikille mukana olleille, oli kiva tavata (osan kanssa jo toisen kerran)  ;D

liisa toivottavasti pääsit kotiin ehjänä sieltä KY:stä, mä hukkasin sut siinä kun haettiin takkia. Luulin et olit jo lähtenyt kun sua ei näkynyt missään kun katselin pitkään siinä.

Eli mun reitti kulki Bacersista Cantinaan (myöhässä) josta mikäs sen baarin nimi nyt olikaan - kautta KY:hyn. Vikassa paikassa oli tooosi paljon väkeä. Bacersissa oli Mandariinikala, Inkku ja liisa sekä minä. Yhteensä meitä oli 11 jos siinä oikein laskin ;) Meille tuli jotain hyviä ideoitakin siinä skumppaa juodessa ::) Juteltiin tietty matkustelusta ja mihin ihmiset on menossa seuraavaks ja mikä olis sellanen ykköskohde tällä hetkellä ja puhuttiinhan me muustakin. Esim. mun laihdutuksesta ja aika monista asioista.

I live in my own little world... but no worries they know me here.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #302 : 17.05.2008, 13:05:33 »
Kiitos myös minun puolestani kivasta seurasta! Kuinkahan pitkään mahdoitte jatkaa iltaa??  ;D

Toivottavasti tavataan jatkossakin, ehkä jo seuraavassa miitissä 31.5...

Vastaus mun kohdalta tuohon tulikin :) Mä oon ainakin messissä tuolloin 31.5. Jos ei mitään yllättävää satu.

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #303 : 17.05.2008, 13:21:47 »
Kiitoksia kovasti täältäkin suunnalta mukavasta illasta! Oli todella hauskaa!

Oma iltani noudatteli reittiä Bakersin halvalta skumpalta Cantinaan, sieltä Belgen kautta KY:lle Lennun kanssa.

Lainaus
liisa toivottavasti pääsit kotiin ehjänä sieltä KY:stä, mä hukkasin sut siinä kun haettiin takkia. Luulin et olit jo lähtenyt kun sua ei näkynyt missään kun katselin pitkään siinä.

Juu, pääsin kotiin. Mäkin yritin sua kattella siinä narikassa hyvän tovin, mutta ilmeisesti ollaan menty ihan ristiin. Kivaa oli! Mutta hyvä että olet jo päässyt kotiin, mä vasta heräilen  :D

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #304 : 17.05.2008, 15:00:08 »
Kiitos myös minun puolesta! Mukavaa oli.  :) Naamakirjasta löytyy muutamia kuvia.

Nähdään taas!
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

Maarianne

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #305 : 17.05.2008, 21:06:39 »
Moips kaikille,

Mä elelin jossain toisessa ajassa ja missasin tuon perjantaisen kokoontumisen  :o Kovin kovasti olin ollut tulossa. Mutta ensi kerralla olen paikalla, jos joku muistaa niin muistuttaa mua vielä vaikka meilillä tai facebookilla, kiitos  ;)

Kuvat nassukirjassa oli kivoja, kateellisena mietin että teillä taisi olla hauskaa...  :-*

hetafeta

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #306 : 17.05.2008, 21:49:37 »
Hei, mikäs ketju tänne on ilmestynyt ihan mun huomaamattani  :P
Olen 24v amk-opiskelija keski-suomesta ja kaikenlaiset reissut kiinnostavat :)

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #307 : 17.05.2008, 21:54:41 »
Kiitokset minultakin kaikille!! Hauskaa oli niinkuin kuvista voi päätellä ;) Toukokuun miitti sivu hävisi tuolta Pallisnaiset groupista mutta nou hätä, laitoin miittikuvat uudelleen suoraan tuonne Pallisnaiset groupiin.

Nähdään ja kun taas Suomessa olen, mennään sinne teatteriin/oopperaan/balettiin mistä Baker´sissa puhuttiin!

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #308 : 18.05.2008, 12:30:52 »
Kiitos kivasta illasta myös mun puolesta. Lähdin Belgestä kotiin minäkin, ehkä seuraavalla sitten loppuun asti mukana :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #309 : 18.05.2008, 12:40:59 »
Juu, pääsin kotiin. Mäkin yritin sua kattella siinä narikassa hyvän tovin, mutta ilmeisesti ollaan menty ihan ristiin. Kivaa oli! Mutta hyvä että olet jo päässyt kotiin, mä vasta heräilen  :D

No hyvä homma, aattelin kanssa että jotenkin ristiin on pakko ollut mennä. Oli tosiaan kiva bussimatka kotiin kolmen tunnin unilta ja varmaan tosi räjähtäneen näköisenä kun olin unohtanut ottaa vaihtopaidan mukaan. Mä varmaan unohtaisin päänikin jos se ei roikkuisi tuossa kiinni ::) En meinannut päästä hotskuun sisään vaikka siel sanottiin että ihan mihin aikaan vaan pääsee sisälle, soittelin sitä kelloa siinä varmaan 15 minuuttia ja sit työntekijä tuli niin unisen näköisenä avaamaan että epäilen et se oli nukkumassa.

Täytyy kyllä kehittää jotain kivaa taas.

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #310 : 18.05.2008, 12:48:58 »
Lennu, sun juomistaidot on ikuistettu hienosti tuohon Cantina Westin kuvaan missä sulla on juomat molemmissa käsissä ;) Että kyllä me ymmärretään jos näytit vähän räjähtäneeltä aamuyöstä niinkuin kirjoitit!! Hihii ;)

Fetaheta & Maarianne: Tervetuloa porukkaan! Ensi kuussa taas miitataan vaikka itse olenkin vain hengessä mukana!!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #311 : 18.05.2008, 12:53:07 »
Lennu, sun juomistaidot on ikuistettu hienosti tuohon Cantina Westin kuvaan missä sulla on juomat molemmissa käsissä ;) Että kyllä me ymmärretään jos näytit vähän räjähtäneeltä aamuyöstä niinkuin kirjoitit!! Hihii ;)

Tsiisus, mä taas näytin parhaat puoleni :D Just muuten vastasin ketjuihin vikakännisi ja vika kännisi...

Fetaheta ja Marianne tervetuloa vaan miunkin puolesta, ja miittiin myös kun järkätään.

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #312 : 18.05.2008, 14:24:02 »
Jee, mukavaa saada lisää porukkaa kasaan! Hauskaa tulee varmasti olemaan myös jatkossa  ;D

Ja Inkku, hauskaa matkaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset taas palattuasi miitteihin kertomaan uusimmat Goan kuulumiset!

Käykäähän äänestelemässä niin päästään suunnittelemaan kesäkuun tapaamista  :D Sitä ennen kuitenkin uusien miitti 31. päivä. Siellä nähdään!

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #313 : 18.05.2008, 14:34:41 »
Heii! Mikäs toi uusien miitti 31. päivä on? Oonko muka näin täysin missannut jonkun jutun?!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #314 : 18.05.2008, 14:36:44 »
Heii! Mikäs toi uusien miitti 31. päivä on? Oonko muka näin täysin missannut jonkun jutun?!

Käy täältä lukemassa.

http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=17816.0

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #315 : 18.05.2008, 17:21:27 »
Oikein, oikein ihanaa Goan matkaa Inkulle!  :) Tulehan sitten kertomaan millaista siellä oli. Ja muillekin lähiaikoina reissuun lähteville tietysti hyvää matkaa!

Minä en oman matkan takia pääse kesäkuun tapaamiseen, mutta heinäkuussa taas yritän olla mukana.

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #316 : 18.05.2008, 18:03:17 »
Liisa & Cattendaali -Kiitos! Levittelin juuri sängylle kaiken mukaan lähtevän, nyt kun vielä sais ne laukkuunkin niin pääsis lähtemään ;)
Olen kokoajan ajatellut etten pääse kesäkuun miittiin, mutta minähän palaan 16.6 ainakin juhannukseksi Suomeen. Pitääpäs seurailla milloin te miitin päätätte järkätä, josko pääsisin sittenkin!

Cattendaali, sinulle kans hienoa reissua jenkkilään! Humalataso oli melkoinen mutta kai minä muistin oikein?!

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #317 : 18.05.2008, 18:23:29 »
Inkku: Hyvin muistit, Jenkkeihin lähtö olis kolmen viikon päästä. Tais ne teidän alkudrinkit tehdä tehtävänsä, kun hyvän humalan olet saanut. Heh!

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #318 : 18.05.2008, 21:43:17 »
Minultakin Inkulle hyvät matkan toivotukset :)

gladfly

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - mirtsu85@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #319 : 18.05.2008, 23:43:51 »
Hyvää matkaa munkin puolesta!

Höh, älkää aina pitäkö noin kivaa, mulle tulee paha mieli, kun en ikinä kerkeä miittaamaan!  :D Perjantaiksi tosiaan rapsahti iltavuoro, lauantaina piti vääntäytyä kasiksi tekemään kymmenentuntista vuoroa ja huomenna taas istun kassalla iloiset yhdeksän tuntia. Hieman alkaa tuntua siltä, ettei mun elämässäni tällä hetkellä ole muuta kuin tuo työ. Mutta saa siitä sentään aika kivasti matkarahaa, ja se on pääasia. ;) Voisin yrittää tohon 31. päivän miittiin minäkin, jos sitä joskus kerkeäisi tekemään muutakin kuin töitä. :)