Äänestys

Kesäkuisen tapaamisen vetävin vaihtoehto?

Mökkeily viikonloppu
14 (34.1%)
Yön yli kestävä retki(pe-la tai la-su)
11 (26.8%)
Saunailta
10 (24.4%)
Piknik
6 (14.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Naisporukka kokoon!!

(Luettu 111349 kertaa)

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Naisporukka kokoon!!
« Vastaus #340 : 27.05.2008, 12:22:36 »
Mites, kun joku ehdotti tuolla facebookin palliksissa, että kotiharjun yleinen sauna ois yks vaihtoehto.

Kävin katselemassa ja hintana 10e/h/naama tai 12e/h/naama ja kolme tuntia tais olla 14e. Oisko kiinnostuneita? Sijaitsee Kalliossa, tunnelmallisten kuppiloiden lähistöllä ;)
Miltä maailma näyttää tänään?

liisa

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lisbes@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #341 : 27.05.2008, 16:12:34 »
Vastaanpa nyt tännekin, että kyllä kuulostaa hyvältä idealta :D Siitä sitten vain jatkoille Kallion kapakkakierrokselle!

Kotiharjun saunastakin voi vielä sen verran sanoa, että löylyt on erinomaiset! Ihana puukiuas ja hauska hiukan vanhahtava tunnelma  :) Tunnelmallista, ei ikinä uskoisi olevansa keskellä Helsinkiä.

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #342 : 27.05.2008, 17:31:55 »
Nii, ja saunan saa varata, joten ei tarvi kökötellä lauteilla kuin ihan keskenään ;D

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #343 : 27.05.2008, 18:32:17 »
Mikä olis hyvä päivä? Viikonloppuna varmaankin vai?
I live in my own little world... but no worries they know me here.

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #344 : 27.05.2008, 18:39:22 »
Mites nuo vkonloput 23 ja 24? lauantai/perjantai?

liisa

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #345 : 28.05.2008, 09:34:55 »
Mulle kävis noilta ehdotetuilta viikoilta niin, että viikon 23 lauantai ja viikon 24 perjantai. Mieluummin ehkä tuo 13.6., silloin olisi jo kaikki pääsykokeetkin ohi, voisi hyvällä omallatunnolla viihtyä kuppiloissa  ;D Seuraava viikko onkin näköjään jo juhannus, eli ennen sitä olisi varmaan hyvä...

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #346 : 28.05.2008, 13:46:53 »
Mulle kävis oikein mainiosti. Mites muut?

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #347 : 28.05.2008, 16:40:26 »
No voi nääs, viikolla 23 oon töissä koko viikonlopun. Viikon 24 just perjantaina 13.6. oon myös töissä, lauantai sopisi siltä viikolta.

T_Maria77

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #348 : 29.05.2008, 18:51:56 »

TAI jos tälläiseenkin olisi vaikeuksia saada muutaman ihmisen mukavaa ryhmää kokoon, niin ehkäpä saunailta? Saunoja löytyy Helsingistä ihan mukavasti;Kotiharjun sauna,(perinteinen puulämmitteinen korttelisauna,ainakin ymmärtääkseni löytyy Kalliosta,2 tunnin saunominen maksaisi 12 euroa/hlö, 3 tuntia 14 euroa jne....)Kaunissaari jonne laivayhteys Vuosaaresta 60 min, saunominen tilaussaunassa(johon mahtuu 30 henkilöä)maksaisi 135 euroa/3 tuntia. Eli jos saunojia olisi vaikka 10 kappaletta, hinta olisi siis 13,5 euroa per nuppi... ;D. Tai vaikkapa Uunisaari (http://www.uunisaari.com)jossa parin tunnin saunominen maksaisi noin 20 euroa per nuppi.
[/quote]

Kävin tuossa lainaamassa itseäni; KOTIHARJUN SAUNA on varmaankin todella mainio paikka, ainakin sellaisia huhuja olen kuullut!;D

Eli itse olisin ainakin mukana saunomassa! Tietenkin riippuen hieman ajankohdasta. Vkon 23   vkonlopun olen töissä(aloitan huomenna 12 työpäivän putken..)mutta olen aamuvuorossa joten sieltähän pääsee kätevästi tulemaan. Viikolla 24 olisi lähtö(ainakin 97%varmuudella)Hollantiin eli sieltä käsin olisi vaikea lähteä saunomaan! ;)

*ouza*

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #349 : 29.05.2008, 19:42:39 »
Kotiharjunn sauna on tosiaan mukavapaikka! Useasti on tullut testattua ja hyväksi havaittua :D

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #350 : 30.05.2008, 10:26:12 »
Mulle sopii ihan kumpi vain, eli oon mukana, pvästä riippumatta! pitäisi vaan varmaan jossakin vaiheessa varata sauna, ettei ehdi mennä nenän edestä... ;)

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #351 : 30.05.2008, 10:31:49 »
Minä matkoilla, joten en pääse osallistumaan kesäkuun tapaamiseen. Toisaalta ei mua harmita olla New Yorkissa noihin aikoihin...

Heinäkuun tapaamiseen sit toivottavasti. Mahdollisesti heinäkuun lopulle jotain pientä minilomaa esim. Pietariin tai Berliiniin olen ajatellut, jos rahat riittää ja seuraa matkalle saan... Muuten heinäkuu tylsästi töissä eli kaikenlaisiin rientoihin valmis osallistumaan.
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #352 : 30.05.2008, 21:32:56 »
No voi. Mun huominen tapaaminen ei onnistukaan koska se palkka ei sitten tullutkaan vaikka miten odotin täks päiväks saapuvaksi. Harmittaa tosi paljon, viel kun on luvattu ihan sairaan lämmintä. Mutta kahdella eurolla ei paljoa tehdä yhtään mitään.

Katsotaan miten kesäkuun tapaamisen kanssa käy, miten te sitten päätättekin noita päivien kannalta. Ite tosissaan en voi viikon 23 viikonloppuna tulla ja tuo 24 viikon perjantai en onnistu.

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #353 : 30.05.2008, 21:49:15 »
Jos olen maisemissa, lähden ilman muuta kylpemään. Viikon 24 perjantai (13. päivä  :o) ja lauantai (14. pvä) voisi jopa sopiakin... Mutta koska olen vielä epävarma siitä olenko täällä silloin, en sano mitään päivän valintaan.

Hmm, piti nyt sitten tämäkin käydä kirjoittamassa  :)

Heinäkuussa ei ole vielä mitään muita suunnitelmia kuin lomailua. Jos olen kotona, tulen ilman muuta miittiin. Mutta reissuun lähtö voi olla mahdollinen hyvinkin lyhyellä varoitusajalla.
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #354 : 01.06.2008, 03:01:43 »
Voi hemskatti. Pääsimpäs mäkin kunnon juttuihin ilman rahaa. Kaverit päätti maksaa mutta silti. Ompas tää nyt vaikeeta tää kirjoitteleminen. Näyh.

mangostan

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #355 : 02.06.2008, 12:12:35 »
Mulla on töitä 13.-14.6., joten en pääse silloin saunomaan. Katsellaan sitten heinäkuussa, jos miitti sattuisi sopivasti :)

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #356 : 08.06.2008, 05:10:08 »
Mitäs miitistä on nyt sitten? Koskas se on?

Hanna*

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #357 : 09.06.2008, 12:59:21 »
Mites tuo ens la? Sulle ainakin näytti käyvän. Pitäis sitten vaikka pienemmällä porukalla kun näyttää olevan vähän hiljaista ;) Itse oon Helsingissä ja la ohjelma auki, joten mulle kävis ainakin sauna tai mahd. jokin muukin.

Oisko lauantaille porukkaa???

liisa

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #358 : 09.06.2008, 14:16:23 »
Mulle kävis lauantaina, jos nähdään vaan tarpeeksi aikasin. Pakko lähteä vielä illalla Lahteen pikkuveljen rippijuhlia varten. Että jos vaan ehdin tulla niin ehottomasti mukana ollaan

lennukerttuli

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #359 : 10.06.2008, 19:03:49 »
Mulla on sellainen tilanne että oon pe-la välisen yön töissä eli tulen joko tosi väsyneenä ja valvoneena tai sitten jos oon viisas niin en tule mutta ihan kauheen aikaisin en varmaan pääse koska pääsen töistä vasta 8 aikaan. Olen puoli ysi kotona ja jos käyn suihkussa niin kyllähän siihen aikaa menee ja sitten vielä tuo matka... En tiedä. Voihan tuon miitin pitää juhannuksen jälkeenkin jos nyt ei saada porukkaa kokoon.