Matkavaihtoehtoja Etelä-Amerikkaan

(Luettu 1733 kertaa)

Jollygnome

• Aloittelija
    • Profiili
Matkavaihtoehtoja Etelä-Amerikkaan
« : 29.07.2007, 11:32:09 »
Ajattelin tehdä ensimmäisen euroopan ulkopuolisen matkan ja harkitsen tässä Kilroytravelssin Southern exploreria(pl afrikka) helmi/maaliskuulle ja kysymykseni onkin, että onko teillä kokemuksia reitistä? Reitti siis olisi

Helsinki - Reykjavik - Boston // New York - San Salvador - San Jose(costa rica) - Lima - Buenos Aires // Sao Paolo - madrid -  Helsinki.

Lähinnä epäilyttää majoitus ja oleskelu noissa San Salvadorissa ja San Josessa, varsinkin kun tällä hetkellä olen yksin menossa ja budjettini on kuitenkin aika pieni. Ovatko näkemisen arvoisiavaarallisia/tylsiä/kalliita? Olisin siis noin 3-4 päivää kussakin(NY, SS, SP) ja n.4 viikkoa yhteensä muissa. Majoituksen saannen ilmaiseksi Limassa ja  varmasti Buenos airesissa.

Toinen vaihtoehtoni olisi Helsinki-Rio/Sao Paolo-Lima-Buenos aires-Madrid-Helsinki ja yhteensä noin 5viikkoa.  Kannattaako ostaa lippuja kilroylta? vai erikseen jostain halpispaikoista? Vinkkejä? Matkaseura kelpaa myöskin. Jonnin verran olen toki netistä tietoa löytäny, mutta lisätieto kelpaa aina.

Kiittäen jo etukäteen!

Edit: Olen siis mies ja 29v jos se johonkin vaikuttaa