Kiitoksia vastauksista. Vähän huonosti muotoilin, toki siis nuo suurimmat nähtävyydet tulee varmasti kierrettyä sen mukaan mitä ehtii. Sitten kun jatkan reissua yksin, pääsen vetäytymään pienempiin paikkoihin. Enemmän hain takaa sitä, että tuommoiset biletysmestat ja ryyppäysrannat olisi tarkoitus pystyä skippaamaan. Sen takia Langkawi arvelutti, mutta ehkäpä se ei sitten ole niin paha kun olen kuvitellut.
Kuala Lumpurista lähdetään ja sinne pitää mennä takaisin toisen meistä lennon vuoksi takaisin. Itse ajattelin lähteä siitä jatkamaan itärannikolle, mutta ilmeisesti sadekausi on siellä huomattavasi pahempi kuin esim. Thaimaan "sadekausi", ja kannattaa jättää väliin.
Joka tapauksessa, tuohon 10 päivään tulee tosiaan kiirus mahduttaa paikkoja koska KL on määränpää molemmissa päissä. Sen takia kaksi paikkaa noista ehdotetuista olen ajatellut fiksusti mahduttaa tuohon, muihin suuntaan sitten omin päin. Katselin myös sellaista saarta kuin Pangkor, mutta taitaa tippua samanlaiseen turistirysäkategoriaan?
Täytyykin tarkemmin sitten miettiä mihin meinaa ehtiä, täytynee jotain toiveita tiputtaa matkasuunnitelmasta...