Onko VIP Backpacker kortista jotain iloa?

(Luettu 3108 kertaa)

Liis

• Aloittelija
    • Profiili
« : 31.07.2007, 13:19:49 »
Tultiin juuri TÄNÄÄN kaverin kanssa reilaamasta. Runsaan kuukauden reili on siis takana. Ennen reiliä käytiin ostamassa Kilroy travelsista hostellikortit, tai niin me ainakin luultiin. Ei paljoa tiedetty HI kortista ja kun ne sanos et tällä viikolla saa tollasen VIP kortin ni otettiinsitten se kun ajateltiin et se on sama kortti mut vaan parempi. No eipä sitten ollutkaan, jouduttiin siis pulittaa HI-hostelleista ylimääräistä. Tämähän harmitti, mutta mikä harmitti vielä enemmän oli se, että, ei saatu mitään etuja kyseisellä VIP kortilla vaikka he paljon sanovatkin siinä kirjasessaan että kaikista vip hosteilleista saa 5% alennusta. MUtta ei mitään...
Kysymys kuuluukin että onko jollain kokemusta tästä kortista? oonko ymmärtäny joteni väärin siihen kuuluvat edut vai mikä siin on vikana? onks meit vaan huijattu? :?

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #1 : 31.07.2007, 18:05:35 »
Minulla ainakin maksoi Aussi-reissulla itsensa takaisin moninkertaisesti. Silla sain alennusta niin hostelleista, busseista kuin pitkan matkan junalipustakin. Junalipuista ja busseista alennukset olivat aika isoja summia, mutta hostelleista pari aussidollaria. Muistaakseni paasin viela joihinkin nahtavyyksiin halvemmalla tai jopa ilmaiseksi.

Liis

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2007, 21:07:30 »
aijaa... me oltiin siis ihan Euroopas reilaamas, ja meil suurinpiirtein vaan naurahdettiin nois VIP hostelleis et ei tolla mitään saa. No hyvä että edes jossain toimii. Harmittaa vaan. :S

zeta

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 02.08.2007, 02:11:15 »
Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä suoraan VIP Backpackersiin (www.vipbackpackers.com) ja ilmoittaa ettei jäsenhostelli myönnä alennuksia. Samaiselta sivustolta löytyy myös lista kaikenlaisista alennuksista mitä kortilla pitäisi saada. Myös Euroopassa näyttää alennustarjouksia olevan.

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #4 : 03.08.2007, 22:00:38 »
Tuosta VIP kortista on lähinnä hyötyä Australiassa ja Uudessa Seelannissa. Bussi lipuista ja majoituksesta sain alennuksia ja kyllä sillä muualtakin sai alennuksia.  Euroopassa tuolla kortilla ei kyllä tee yhtään mitään

Jaguaari81

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.09.2007, 13:32:10 »
Ok.. Tää oli hyvä tieto, kun oon lähössä Ausseihin ekaa kertaa. Mistäs mun kannattaa tuo kortti hommata? Katoin, että netis vois tilata, mutta kuinka kauan siinä sitten kestää. Mistä sen sais paikan päältä?
Live it up beibe... Muista varoo varomista!

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #6 : 19.09.2007, 15:56:24 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaguaari81"
Ok.. Tää oli hyvä tieto, kun oon lähössä Ausseihin ekaa kertaa. Mistäs mun kannattaa tuo kortti hommata? Katoin, että netis vois tilata, mutta kuinka kauan siinä sitten kestää. Mistä sen sais paikan päältä?

Kortti kannattaa hommata paikan paalla, saat sen heti kateen. Sen voit hankkia VIP-hostelleista tai esim. Travellers Contact Pointista ( http://www.travellers.com.au/ ).