Foorumin kehittämisideat

(Luettu 73401 kertaa)

Plantago

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Foorumin kehittämisideat
« Vastaus #200 : 18.03.2017, 14:25:18 »
Heips
Sellaista asiaa mietin, kun ainakin minulle vastataan kivasti ja asiallisesti ongelmiini, ja nyt esim. olisin varannut lentoliput joita en olisi voinut käyttää, mutta muut neuvoivat ja säästin lähes 1000€. Olisi kiva kiittää tällaisissa tilanteissa, mutta typerää tukkia aihealueita kiitoksilla. Voisiko olla oma ketju jos haluaa erityisesti antaa kiitokset jollekin nimimerkille?

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #201 : 19.03.2017, 07:36:09 »
Heips
Sellaista asiaa mietin, kun ainakin minulle vastataan kivasti ja asiallisesti ongelmiini, ja nyt esim. olisin varannut lentoliput joita en olisi voinut käyttää, mutta muut neuvoivat ja säästin lähes 1000€. Olisi kiva kiittää tällaisissa tilanteissa, mutta typerää tukkia aihealueita kiitoksilla. Voisiko olla oma ketju jos haluaa erityisesti antaa kiitokset jollekin nimimerkille?

Sähän voit tehä aiheesta uuden ketjun?

smee

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #202 : 20.03.2017, 08:10:39 »
Eivät yksittäiset kiitosviestit minun mielestäni näitä ketjuja mitenkään tukkisi. Mukavahan se on tietää että mistä vinkeistä on ollut apua ja muutenkaan se ei haittaisi vaikka useampikin neuvojen kyselijä kertoisi jälkikäteen mitä päätyi tekemään ja miten meni.