Voisko nickin vaihtamisen laittaa siten, että ite käyttäjä ei voi sitä vaihtaa, vaan vaihtamista pitää pyytää joltain modelta? Vai voiko sitä ees vaihtaa ite? No, jos nyt jo pitää pyytää modelta, niin sais olla joku raja, et yks nickinvahto/vuosi tai jotain.
Menee meinaan äkkiä sekaisin, kun joku vaihtelee nickiä tämän tästä. 
Ja nickit (samoin kuin avattaret) personoituu tietylle käyttäjälle aika helposti. Varsinkin jos molemmat muuttuvat samanaikaisesti, saa tosiaan kaivella, jos haluaa tietää, kuka onkaan kyseessä...
Komppaan tätä, säännöissä ei tosin mainita mitään kieltoja nickin vaihtamisen suhteen, mutta eräältä nimeltä mainitsemattomalta se nicki on vaihtunut lyhyen ajan sisällä jo kahteen kertaan, mikä hieman hämää. Ja luultavasti se on tarkoitettu hämäämään, kenties tässä hieman on yritetty härnätä ylläpitoa/moderaattoreita kaikkien kuumien kehitys- ja kannanottokeskustelujen jälkeen? 
No johan nyt menee natsitouhuksi, jos joltain moderaattorilta pitäisi alkaa vonkumaan, että voisitko vaihtaa nickini ja modet sitten suuressa viisaudessaan päättäisi, että mikä vaihdos hyväksytään ja mikä ei. Älkää nyt oikeasti viitsikö! Kyllä nyt on foorumin lopun alku kyseessä, jos tänne alkaa tälläisiä pesiytymään. Onko juniorit unohtaneet tuossa itänaapurissa sijainneen suuren ja mahtavan Neuvostoliiton, jossa tälläistä valtion mielipuolista kontrollointia ja ylivaltaa kokeiltiin? Voin kertoa, että paskastihan se päättyi.
Ja mitä minun nickin vaihtamiseeni tulee, niin syvälle metsään mennään, jos joku luulee, että sillä koittaisin ketään "hämätä". Minulla nyt ikäväkyllä on edelleenkin ehdottomasti eniten viestejä ja jo siitä sen pystyy kuka tahansa huomaamaan, kuka on kyseessä. Ja t.u.f.n.a.f. on suhteellisen selkeä väännös Princen aikainaan t.a.f.k.a.p.:sta jossa "artist" kohtaan on vaihdettu "user" ja "prince" kohtaa "fishbone". Joten tarkoitukseni ei ole hämätä yhtään ketään, vaan vaihdoin nimeäni ihan puhtaasti sen takia, että teki mieli. Olen aiemminkin vaihdellut nickiäni "fishbonen", "~)))D" ja "fisun" välillä, eikä se ole aiheuttanut minkäänlaista pahennusta kenessäkään. Nyt yhtäkkiä sitten sitäkin aletaan pitämään lähes rikollisena. Voi kaakka tätä menoa!