Tämäkin posti tullaan mitä ilmeisemmin poistamaan, mutta sanon nyt kuitenkin:
Väärinkäytösten vuoksi. Aiemmin tätä ei ollut tarve estää, mutta kun Fishbone alkoi vaihtelemaan nickiään jatkuvalla syötöllä ja välillä se oli esimerkiksi vain kolme pistettä ("..."), niin hommalle oli laitettava loppu. Siinä nyt ei olisi mitään väärää, jos vuoden jälkeen tylsistyy omaan nickiinsä ja haluaa vaihtaa sen, mutta jos joku toinen käyttäjä käyttää hyväksi tätä mahdollisuutta pelleilemällä, niin homma estetään kokonaan.
Ensiksi vaihdoin nimeni fiskpinneksi, jonka jälkeen oli tuo "..." nicki käytössä ehkä noin ööö... tunnin tai kahden ajan (kirjoitinko sillä ehkä yhden viestin), jonka jälkeen vaihdoin sen hanin vinkistä t.u.f.k.a.f:iksi. Tämä kaikki tapahtui noin 12h aikana. Tässä siis on tämä
koko yhteisöä järisyttänyt vaihtoruljanssi, joka nyt on taas paisunut ylläpidon silmissä maailmaa isommaksi asiaksi. Kuten jo aiemmin sanoin, olen jopa samassa aikavälillä vaihtanut joskus fishbonesta fisuksi ja siitä ~)))D:ksi,
eikä se ole haitannut yhtään ketään. Nyt vaan tuntuu, että kaikki mitä teen otetaan suoraan suurennuslasin alle ja siitä koetaan tarpeelliseksi vähintään raportoida ylläpidon ja modejen salaisessa osiossa, jos ei ihan julkisesti foorumilla.
Myös animoidut allekirjoitukset oli pakko sitten kieltää kaikilta, kun Fishbone aloitti niillä leikkimisen. Aluksi poistimme vain hänen koko sivun kokoiset vilkkuvat "tämä on allekirjoitus" -sigut, mutta tästähän nousi sitten suuri haloo, että säännöt ei ole kaikille samat, kun jollakin muulla sai olla pieni ilmeilevä hymiö allekirjoituksessaan. Eli lopputulos oli uusi sääntöpykälä.
Tämä on suhteellisen täyttä tuubaa, jota ylläpito nyt kokee oikeudekseen julistaa ihan miten haluaa. Mutta valehtelemalla tätä hommaa on ennenkin viety eteenpäin, jonka Jockey on minulle jopa yksityisviestillä tunnustanut; uskokaa pois. Valheella on lyhyet jäljet, mutta niin kauan kun sillä pystytään takomaan rahaa, niin sillä ei liene niin väliä. Sen verran nyt on kuitenkin pakko oikoa tätä badungia, että mitä siihen minun ylläpidon mukaan
koko sivun kokoiseen vilkkuvaan allekirjoitukseen tulee, niin se nyt ei todellakaan ollut mikään koko sivun kokoinen vaan jopa pienempi kuin tuo lukemattomien ihmisten sigussa näkyvä tickerfactory.comin banneri ja siinä luki, että "nyt minullakin on sigu". Tämä sitten jostain syystä sieppasi ylläpitoa, ilmeisesti kuitenkin vain koska se oli minun ja sen takiahan se piti sitten kieltää. Itseasiassa tuo sigun poistaminen lieni se käännekohta, johon tämä koko homma kulminoitui ja minulla paloi päreet. Ylläpidolta tuli vaan yksinkertainen viesti tyyliin: "sigusi on poistettu, piste". Ei minkäänlaista syytä, ei mitään. Esim. pyytämälle minua poistamaan tuon sigun olisin sen mitä ilmeisemmin itse poistanut ja homma oli ollut hyvinkin selvä ja hyvä mieli kaikilla. Mutta tuo asenne, että meillä on valta, me voimme käyttää sitä niin kuin ikinä haluamme on mielestäni väärä, vaikka tokihan asia niin onkin. Teillä on valta, te voitte käyttää sitä niin kuin ikinä haluatte, mutta pitää ymmärtää, että yksittäisien käyttäjien "vainoaminen", kostoksi sen takia, että sieltä suunnalta on tullut kritiiikkiä, näyttää jo näemmä muidenkin silmissä suhteisen ilmeiseltä, eikä varmasti ole hyväksi missään määrin tälle ennen niin loistavalle foorumille.