Lensin joulukuussa muutaman etappivälin Norwegianilla. Juuri niihin aikoihin kun ympäri Eurooppaa kentät olivat suljettuina lumentulon vuoksi.
Ilmoitettu lähtöaika Helsingistä oli jo kentälle saapuessani puolisentoista tuntia myöhässä. Koska minulla oli jatkolento Oslosta eteenpäin noin tunnin vaihtoajalla aloin samantien selvittelemään, että mitäs tässä nyt.. Check-in-tiskin tyttö ei osannut auttaa (ulkoistettu ties mihin) joten otin puhelun aspaan ja jatkolento siirrettiin myöhempään ilman maksua. Lopulta lento pääsi lähtemään sen puolitoista tuntia myöhässä. Myöhemmällekkään jatkolennolle en tosin ehtinyt

Mutta onneksi alkuperäinen jatkolentoni oli parisen tuntia myöhässä niin pääsin pienen selvittelyn jälkeen siihen kyytiin ja perille Stavangeriin samana iltana vain parisen tuntia myöhässä.
Takaisin tullessa jumituin Osloon yöksi, koska Edinburghin lento ei lähtenyt vaikka kenttä olikin päivällä jo aukaistu. Syytä ei tarkemmin kerrottu. Norwegian tarjosi hotelliyön illallisineen ja aamupaloineen. Ainoa tappio minulle oli hostelliyö Edissä ja varmaan olisivat senkin korvanneet mutten nähnyt vaivaa periä 10e takaisin.
Mukana reissussa oli vain käsimatkatavarat. En halua kuvitella miten olisi käynyt jos mukana olisi ollut ruumaan meneviä tavaroita. Kaiken kaikkiaan palvelu oli koko ajan ystävällistä ja vaikkakin ongelmia piisasi olin tyytyväinen asiakas. Toisaalta olin lomalla ja silloinhan ei ole mihinkään kiire...